به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۷۹۴۵۲
کواچ:

برای بردن آمریکا با تمام توان بازی می‌کنیم

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای پیروزی بر تیم ملی والیبال آمریکا، بازیکنان ایران باید با تمام توان در مسابقه شرکت کنند.
برای بردن آمریکا با تمام توان بازی می‌کنیم
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از آخرین تمرین تیمش پیش از مسابقه با آمریکا گفت: تیم ایران در شرایط خوبی قرار دارد. ملی پوشان در چند تمرین خود در آمریکا با تمرکز بالایی تمرینات را پیگیری کردند. وی با بیان این که فردا مسابقه بسیار سختی خواهیم داشت، تصریح کرد: بازیکنانم باید با تمام توان در این مسابقه شرکت کنند تا بتوانند بازی را ببرند. آمریکا یکی از برترین‌های دنیاست. علاوه بر این که آمریکا از امتیاز میزبانی هم برخوردار است.

بوبان با یادآوری این که تیم ملی والیبال ایران باید در زمین آمریکا و در لس آنجلس بازی کند، گفت: از طرفی دیگر، من هم بازیکنان خوبی در اختیار دارم که در سطح حرفه ای بازی می‌کنند که باید عملکرد خوب خود را باز هم فردا و پس فردا در زمین به نمایش بگذارند. سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: در گروه سختی قرار داریم. همه بازی‌های این گروه سخت است و نباید فکر کنیم که چون روسیه با ترکیب اصلی خود به میدان نمی‌آید، پس می‌توانیم آن ها را شکست دهیم. باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم. باید نهایت امتیاز ممکن را تا آخرین لحظه از حریف بگیریم.

وی درباره آخرین وضعیت امیر غفور و شهرام محمودی نیز گفت: تمرکز زیادی روی غفور داشتم. او مانند شش ماه گذشته نیست. او نیاز به تمرین و قدرت بدنی بیشتری دارد. به هر حال در سه بازی اول به او فرصت بازی خواهم داد. شهرام محمودی الان در وضعیت خوبی است. پیش از این گفته بودم که شاید نتواند به بازی برسد چون او دچار مصدومیت جزئی شده بود، اما هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد.
مرجع : ایسنا