به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۸۳۳۱۲

افتتاح فرودگاه لاکچری در کره شمالی/تصاویر

گروه عکس: به دنبال افتتاح هتل بزرگی در کره شمالی، این بار کره شمالی با افتتاح یک فرودگاه بزرگ و تشریفاتی گویا تصمیم دارد در حوزه گردشگری فعال شود.
پیش تر هتلی به نام فانتوم در کره شمالی پس از 20 سال توقف پروژه به مرحله بهره برداری رسید؛ هتلی که بی مصرف و بلا استفاده مانده چرا که به دلیل مسائل سیاسی کره شمالی ورود گردشگر به این کشور با محدودیت های بسیاری مواجه است. حال با افتتاح این فرودگاه بزرگ(ترمینال جدید) در پیونگ یانگ کره شمالی مشخص نیست چه برنامه ای این کشور برای استفاده از ظرفیت های گردشگری خود دارد.

این ترمینال که Sunan نام دارد قرار است که جایگزین فرودگاه قبلی پیونگ یانگ شود که تاریخ تاسیس آن به زمان جنگ سرد باز می گردد و گفته شده که بهره برداری کامل از آن در جریان مراسمی که به مناسبت پایه گذاری حزب حاکم کره شمالی برگزار می شود، صورت خواهد پذیرفت. جزئیاتی که تا به امروز در مورد این تاسیسات با نام Terminal 2 منتشر گردیده محدود است با این همه، آژانس رسانه ای متعلق به دولت این کشور به تازگی اقدام به انتشار عکس های جدیدی از این فرودگاه کرده که در ادامه توجه شما را به دیدن آنها جلب می کنیم.













مرجع : عصر خبر