به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۳۵۳۴۲
نماينده ما: هواپیمای مالزیایی را آمريكايي‌ها ربودند

پیشگوی مالزیایی: هواپیما را ‌جن‌ها ربوده‌اند!

حاشیه‌های خواندنی از هواپیمای ناپدیدشده
گروه بين‌الملل: در حاليكه يك نماينده مجلس شوراي اسلامي، مدعي شده است هواپیمای ناپدیدشده مالزیایی را آمريكايي‌ها ربوده‌اند، يك پیشگوی مالزیایی هم ادعا كرده كه هواپیمای گمشده توسط جن‌ها ربوده شده است!
دو جوان ايراني كه با پاسپورت جعلي در اين پرواز بودند و قصد مهاجرت به آلمان را داشتند. پليس مالزي گفت: آنها از كشورشان (ايران) به مالزي آمده بودند تا مقيم اروپا شوند و تروريست نبودند.
دو جوان ايراني كه با پاسپورت جعلي در اين پرواز بودند و قصد مهاجرت به آلمان را داشتند. پليس مالزي گفت: آنها از كشورشان (ايران) به مالزي آمده بودند تا مقيم اروپا شوند و تروريست نبودند.
چهار روز از ناپدید شدن پرواز ام اچ ۳۷۰ هواپیمایی مالزی می‌گذرد. هواپیمایی با ۲۳۹ سرنشین که از کوالالامپور به پکن می‌رفت و ناگهان در دریای جنوب چین، همه ارتباطاتش قطع شد. ولی بر سر این هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ چه آمد؟ ناپدیدشدن اين هواپيما، با حاشیه‌هاي جالبی در عرصه رسانه ای همراه شده است.

یک پیشگوی مالزیایی در زمانی که نیروهای امدادگر و نظامی 9 کشور به مدت چهار روز در حال انجام عملیات برای یافتن اثری از این هواپیما هستند، اعلام کرد مي‌تواند موقعیت هواپیما را شناسایی کند. ماهاگورو ابراهیم مدعی شد هواپیمای گمشده توسط جن ها ربوده شده و یک شیء بزرگ سیاه رنگ بر فراز محل سقوط هواپیما در حال پرواز است.

خبرگزاری برناما گزارش داد که این مرد مدعی شده است توسط یکی از مقامات ارشد دولت برای پیش بینی موقعیت هواپیما دعوت شده است. وی در فرودگاه بین المللی کوالالامپور گفت که از بامبو و قلاب ماهیگیری برای شناسایی موقعیت هواپیما استفاده مي‌کند. وی پس از خواندن دعا گفت که به دلیل سیاهی چشمش پیش بینی مي‌کند هواپیما در آب سقوط کرده است اما اطلاعات دقیق تر را تا دو روز آینده اعلام مي‌کند.

از سوی دیگر فردی به نام ˈفتحی عبدالهادیˈ از اهالی منطقه ای به نام ˈکامپونگ مادوکˈ در ایالت کلانتان مالزی مدعی شد سقوط یک شیء نورانی را هنگام سقوط به دریا در ساعت یک و 45 دقیقه بامداد شنبه مشاهده کرده است. به نوشته ˈنیو استریت تایمزˈ، این فرد 29 ساله گفت این شیء نورانی به مدت پنج دقیقه در حال سقوط در منطقه بانچوک در شمال شرقی مالزی در نزدیکی اقیانوس آرام دیده شده است.

یک فرد نیجریه ای با نام ˈتی. بی جاشوآˈ نیز در فیلمی که در شبکه‌هاي ویدیویی انتشار یافته مدعی است سقوط این هواپیمای مالزیایی را پیش بینی کرده است. وی در یک پیش بینی در 28 ژوئیه سال گذشته میلادی (ششم مرداد سال 92) در مورد سقوط یک فروند هواپیمای آسیایی با بیش از 200 سرنشین اظهارنگرانی کرده و هشدار داده است. وی در این فیلم پیش بینی کرده است این هواپیما مدتی پس از برخاستن از فرودگاه دچار سانحه مي‌شود و برای این ملت دعا کرد. این ویدیو تاکنون بیش از 228 هزار بازدیدکننده داشته است.

گفتني اينكه، روز گذشته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شوراي اسلامي نيز با بیان اینکه هواپیمای مفقود شده مالزیایی احتمالاً توسط آمریکا ربوده شده است، گفت: در ماجرای این هواپیما نشانه‌هایی‌ برای آغاز توطئه‌ای جدید علیه ایران توسط آمریکا دیده می‌شود. سید حسین نقوی با اشاره به خبرسازی رسانه‌های غربی مبنی بر حضور 2 ایرانی در هواپیمای مفقودشده مالزیایی که بدون گذرنامه وارد پرواز شده‌اند، گفت: ما احتمال می‌دهیم که که ربایش هواپیمای مالزی توسط آمریکایی‌ها صورت گرفته باشد و آنها پشت‌پرده این کار هستند. او گفت: دلیل این حرف هم آن است که ایران هم‌اکنون سیاست نگاه به شرق را در پیش گرفته و توجه ویژه‌ای به اقتصاد حوزه شرق و جنوب شرق آسیا دارد لذا آمریکا با این کار در تلاش است که در روابط ایران و کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا اخلال ایجاد کند.