به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۵۵۲۶۹

راه‌حل مبارزه با بدحجابي، ازدواج‌موقت است!

گروه جامعه: مدیر کل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: امنیتی کردن نیازهای جنسی خیانت به کشور است و باید برای حل این مشکل چاره‌ای اساسی اندیشید.
راه‌حل مبارزه با بدحجابي، ازدواج‌موقت است!
حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام مطلب فوق افزود: بی حجابی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دین مبین اسلام به صورت جدی مورد نهی قرار گرفته و یکی از ابزارهای مهم برای دشمنان اسلام است. وی در ادامه افزود: بی حجابی اولین قدم برای ورود به وادی گناهان بزرگ‌تر است و لذا دشمنان اسلام با روانشناسی و جامعه شناسی از کشورهای اسلامی نقطه ضعف‌هایی را پیدا کرده و سعی در ترویج فساد و فحشاء و روابط نامشروع در بین قشر جوان جامعه برای پیشبرد اهداف شوم خود دارند.

قهرمانی با اشاره به اهداف پلید شبکه‌های اجتماعی و ضد ایرانی اظهار کرد: هدف اصلی این شبکه‌ها که تحت سلطه دشمنان اسلام فعالیت می‌کنند، ترویج بی حجابی و برهنگی در بین جوانان است چرا که با این کار تمامی افکار جوانان درگیر خود شده و نمی‌توانند به درستی در مورد مسائل مختلف تصمیم گیری کنند. این استراتژی دشمنان اسلام برای مشغول کردن جوانان به خود و مسائل جنسی طراحی شده و متاسفانه در طی چندین سال گذشته این فعالیت‌ها برای از بین بردن جایگاه والای زن توسط تریبون این رسانه‌ها و شبکه‌های وابسته به غرب بیشتر شده است.

قهرمانی نیازها و غریزه‌های جنسی را از مهم‌ترین عوامل ترویج فساد دانست و گفت: متاسفانه در چندین سال گذشته کاری برای حل کردن اساسی این مشکل انجام نشده و حتی ارگان خاصی برای ازدواج‌های موقت و دائم و ایجاد یک فضای مناسب در جهت حل مشکلات جنسی جوانان را دستور کار نداریم. وی اضافه کرد: پس از گذشت چندین سال از انقلاب، هر روز جای خالی یک نهاد مستقل برای حل کردن نیازهای جنسی و ازدواج جوانان حس می‌شود ولی تاکنون اقدامی درخور و شایسته‌ای که بتواند چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل باشد انجام نشده است.

قهرمانی تصریح کرد: دشمنان اسلام و مسلمین پس از بررسی‌های موشکافانه و دقیق بر روی جوامع مختلف اسلامی نقاط ضعف را شناسایی کرده و سعی در ضربه زدن به فرهنگ و بدبین کردن روحانیون، مسجد و در کل دین اسلام دارند که وظیفه تمامی مسلمانان است که برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و هرگونه ایجاد تعارض در دین اسلام قدمی اساسی بردارند.

وی با بیان این‌که «امنیتی کردن نیازهای جنسی جوانان خیانت به کشور است» افزود: سرکوب کردن نیازهای جنسی جوانان راه حل جدی و کارا نیست و باید برای این کار تمامی ارگان‌های دولتی درگیر با این موضوع حداکثر توان خود را برای فرهنگ سازی و ارشاد جوانان به کار بگیرند. مدیر کل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی جوانان در زیر سایه ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب بتوانند گام بزرگی در نقش بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و ایجاد یک فضای مناسب و معنوی برای فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف دینی بردارند.