به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۷۴۶۰۰

رابطه امام و هاشمی به روایت رهبرانقلاب

گروه سیاسی: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در جمع مردم خراسان در 15 خردادماه سال 69، به توصیف رابطه امام (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداختند.
رابطه امام و هاشمی به روایت رهبرانقلاب
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گزیده این بیانات در پی می‌آید:
* امروز بحمداللَّه در رأس دستگاه‌های اجرایی کشور، کسی است که امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به او داشتند ... ایشان کسی است که اینقدر مورد اعتماد امام بود، اینقدر به امام نزدیک بود، حرف‌های امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌های امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌ای همین‌طور حرف می‌زنند و اصلا نمی‌دانند که حرف دل امام چه بود!

مؤذن بانگ بی‌هنگام برداشت‌
نمی‌داند که چند از شب گذشته است‌
* چنین آدمی حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و می‌بینم که در مملکت چه کار می‌شود. من آدم بی‌خبری نیستم. همه‌ این اوضاع اجرایی کشور را از نزدیک، هشت سال تجربه و لمس کرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شورای انقلاب و دیگر جاها بوده‌ام. مگر ممکن است امروز کسی حتی به خاطرش بگذرد - چه برسد به عمل - که از آن جهت‌گیری و چارچوب ترسیم‌شده‌ انقلاب تخطی کند، که حالا یک عده دایه‌های مهربان‌تر از مادر، مرتب در اینجا و آنجا می‌نشینند و ذهن مردم را خراب می‌کنند؟!

باور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۶:۰۲
میزان حال فعلی افراد است.یعنی تا حالا ندیده اید که افراد عوض شوند.زمانی پیامبر به زبیر سیف الاسلام وبه طلحه طلحه الخیر میگفتند. (300452)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۸:۳۴
بحث بیان خاطرات چه ربطی میزان حال امروز و دیروز دارد؟ (300485)
فریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۹:۰۶
باور محترم.اگه الانم امام بودن آقای هاشمی نزدیکترین فرد به امام بودن.امام به این هاشمی بیشتر افتخار میکند.الانم بیت امام هاشمی را همان هاشمی میدانند.خب عده ای کینه از امام وهاشمی دارند این درد درمان ندارد. (300491)
سیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۰:۱۱
منظورت چیه .ملاک مزاق اقایون منظورته .کدوم میزان ؟ این میزانی که میگی کجا تعیین شده دقیقا ؟ طوطی وار تکرار نکن هر چی تو گوشت خوندن (300498)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۰:۲۳
باور جان، بعضی ها هم که از اول هیچ نبودند و الان هم هیچ نیستند چون در هیچ گردنه ی حساس کشور امتحان پس ندادند ولی افاده هاشون طبق طبق هست. مرد یا زن حسابی، هاشمی امتحانش را صدها بار پس داده است. پروین احمدی نژاد کیه اصلن یا چه ارزشی داره که میاد جواب هاشمی را میده. مردم سمنان بهش رای ندادند قبولش نکردند میاد جلوی هاشمی حرف میزنه که خودشو بزرگ کنه. اما ذات اینها بزرگ نیست و مثل کف روی آب موقتی اند. (300502)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۱:۲۵
قرار است برخی ها از هاشمی بت بسازند
به هر چیزی متوسل می شوند
هاشمی دیروز علنا در مقابل رهبری ایستاده . مگر آقا نفرمود دلواپسی جرم نیست .
حالا اینها از رهبری می خواهند برای هاشمی هزینه کنند .
هاشمی این روزها فقط در حال تطهیر خودش و خانواده اش است .
کاری که در آن رضای خدا نباشد خیری در آن نیست (300508)
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۲:۳۶
با عرض معذرت این جمله که (میزان حال کنونی افراد است)را عده ای بی ریشه می زنند که هیچ سابقه ای در انقلاب و دفاع مقدس ندارند وچون شرمنده حال خودند و نیز قصد ابراز وجود بدون سابقه خود را دارند السابقون مقربون را با این جمله زیر سوال می برند. (300512)
پردیس
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۰۱:۵۸
خاطرات هاشمی که بیش از همه انقلاب است چه ربطی به حال فعلی دارد،اومدی چیزی بگی و نفهمیدی کجا بگی ،خاطرات در گذشته سیر میکند و نه در حال..هاشمی کنجینه اسرا انقلاب است ولی حیف که همه چیز را نمیتواند بگوید. (300521)
Maedeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۶:۵۶
عجب دنیای کثیفیست این دنیای سیاست
چه می شود که در چند سال نظرات افراد در مورد یار باوفای امام 180‏ درجه تغییر می کند؟! (300462)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۸:۱۴
ایت ا... هاشمی از یاران امام راحل در دیروز و یاران مقام معظم رهبری در امروز است (300480)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۷:۱۰
ملاک ، حال فعلی افراد است.... . (300464)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۰:۲۶
اینهم شده حربه شما ها وقتی که کم میارید. برنین اساس انقلاب را قلع و قمع کنید بعدش بگید ملاک حال فعلی افراد هست. احمدی نژاد با همین شعار اومد و مملکت را به فضاحت و حقارت کشید و فکر کرد شاخ و شونه های بی اساس و خارج از ظرایف دیپلماسی کشیدن ما را چهارمین کشور دنیا میکنه. حالا هم دایم میکشیم هیچ تا نسل ها هم فرزندان ما باید تاوان پس بدن. (300503)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۷:۱۳
اقای هاشمی یار و یاور انقلاب و امام بوده و هست اگر در جائی سکوت میکند بخاطر خداوند واسلام است و اگر در جائی کمی درد دل میکند بازبرای خدا و حفظ انقلاب است .اینها که به ایشان تهمت میزنند نه انقلاب را قبول دارند و نه امام عزیزرا. (300467)
آلزایمر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۷:۲۹
در زمان انقلاب و جنگ یادم میاد همه منتظر اقامه نماز جمعه و برگزاری کنفراس مطبوعاتی جناب هاشمی با خبرنگاران خارجی و داخلی بودند
مثل اینکه فینال جام جهانی میخواست برگزار بشه.نمدونم اون وقت رسایی و...چند سالشون بوده.نمدانم بزرگان چرا سکوت میکنند اونایی که حرفشون حداقل رسانه ای میشه چرا در موردعظمت این مرد نمیگید از چی میترسید!!! (300472)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۷:۴۳
من به عنوان یک دانشجوی جوان بر اساس مطالعاتی که داشتم و از بزرگان شنیدم امام اعتماد و علاقه عجیبی به آقای هاشمی داشته و هاشمی هم فرمانده جنگ بوده سوالم اینجاست از نظر منطقی من باید حرف آقایان حسینیان،رسایی،کوچکزاده،کریمی قدوسی،بذرپاش و...را قبول کنم یا حرف هاشمی را؟منظورم در مورد جنگ و اهداف انقلاب و خصوصیات و افکار امام. (300478)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۸:۳۴
دوست عزیز
خوبه مطالعه کنی ببینی زمان انقلاب یا جنگ و یا در هر مقطع حساس این آقایون کجا بودن.
دوست عزیز حداقل زمانی که هاشمی داشت جنگ رو اداره میکرد ،بذرپاش تو قنداق بوده.به نظرم آیت الله هاشمی تاریخ زنده است (300486)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۰:۲۷
حرف کوچیک زاده را گوش کنی کوچیک میشی شک نکن. (300504)
امير علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۱۹:۲۳
حضرت آقا و آيه الله هاشمي از ذخاير انقلابند و زحمات بسياري براي انقلاب كشيدند. كساني كه مدام به اين دو بزرگوار حمله مي كنند، قطعا در خانواده انقلاب هيج جايي ندارند، هرچند كه اگه به غلط داخل اين خانواده شده باشند.
با تشكر (300494)
ار ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۱:۰۴
حرف تازه بیاور ... (300507)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۲:۰۹
من به عنوان یک شهروند عادی اقای هاشمی رفسنجانی را یک فرد اگاه میدانم وشخص مورد اعتماد امام(راحل)
بودند (300509)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۲:۲۶
به نظر باید دوباره رهبر معظم انقلاب اسلامی مثل قبل بابیان شیواودلنشینش جواب حرمت شکنان ویاوه گویان رابدهد بلکه اینهاادب شوندوبه فکر مصالح عالیه ومقدس انقلاب اسلامی باشند نه اینکه دردرون انقلاب عزیزمان راتضعیف نمایند (300511)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۲:۵۰
من ازمقام معظم رهبری تقاضا میکنم که جلو این هجمه که به اقای رفسنجانی میشود بگیرند ،به غیر از حرف رهبر معظم انقلاب حرف دیگران فایده ندارد ،،و تاثیزی روی این افراطی ها ندهرد ،، (300514)
بهار
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ۲۳:۲۳
آیا اگر جناب رفسنجانی عوض شده باشد رهبر انقلاب ایشان را در راس تشخیص مصلحت نظام قرار می داد ؟ (300516)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۰۰:۴۲
اگر این آقایان به اندازه یک هزارم هاشمی برای انقلاب زحمت کشیده بودند یا یک عکس با امام داشتند یا به اندازه هاشمی از اسرار نظام آگاهی داشتند چه کارها که نمیکردند
هاشمی کسی نیست که راه رفته را برگردد ایشان فرمودند من اهل هر معامله ای هستم الا سه چیز
انقلاب و نظام اسلامی / اصل ولایت فقیه / شخص آقای خامنه ای
حال بدخواهانه هر چه میخواهند بگویند (300520)