به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۶۱۳۷۰

خبر خوب؛ استقبال‌سرد تماشاگران از دربی

توضیح بهارنیوز درباره تیتر خبر: به این علت از استقبال سرد تماشاگران به عنوان خبر خوب یاد كرده ایم كه این بازی طی سالیان اخیر هیچ ارزش فنی نداشت و عمدتا به حواشی و مسائل نامربوط به فوتبال می پرداخت. شاید این عدم استقبال برای بازیكنان این دو تیم انگیزه ای شود تا فوتبالی زیبا بدون حاشیه و با رعایت جنبه های اخلاق و پهلوانی ارائه دهند.
خبر خوب؛ استقبال‌سرد تماشاگران از دربی
گروه ورزشی: در حالی که کمتر از چهار ساعت تا آغاز دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، استقبال تماشاگران کم و دور از انتظار است.
به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی از ساعت 18 امروز یکشنبه به قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که تماشاگران تا ساعت 15 استقبال کمی از این دیدار کرده اند و کمتر از 10 هزار نفر به ورزشگاه آمده اند.

تماشاگرانی که برای تماشای این دیدار وارد ورزشگاه شده اند با توجه به سرمای هوا پتو و لباس های گرم همراه دارند اما از اینکه امکانات بهتری در اختیار آنها نیست گلایه دارند. این امر البته در مورد هواداران شهرستانی نمود بیشتری دارد. مسئولان سازمان لیگ برتر برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه برنامه های فرهنگی خاصی را در نظر گرفته اند و در تلاشند تا با اجرای این برنامه ها مانع از سر رفتن حوصله تماشاگران شوند.

در حالی که استقبال تماشاگران از این بازی سرد و ناامید کننده است اما این امیدواری وجود دارد که بعد از ساعات کار اداری و تعطیلی کارمندان و دانش آموزان، تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آزادی بیایند.


پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۰۴
آقا مجبورید از یه شهر دیگه بلند شید برید بازی مسخره اینارو ببینید؟؟ رئال مادرید بارسلونا که نیست. خوب سردته از تلویزیون ببین. شما دردسرشو میکشید،اونا میلیاردی پول میزنن به جیب. (264348)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۷:۱۹
خیلی خوشحال نباش بهار بلیت های طبقه پایین کلن پیش فروش شده به همین خاطر کسی زودتر نیومده.حداکثر تا اخر نیمه اول ورزشگاه پر میشه (264363)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۱۱
مردم دیگر به این سطح ازشعوررسیده اند که میدانند به کسانی ببالند که برای مردم افتخارآفرین ودرعین حال خودرامدیون مردم میدانند نه طلبکارازمردم!
زنده باد افتخارآفرینان بی ریای کشتی که دستمزدشان خنده داراست: ماهی 850هزارتومان!!!!
همینها البته بیشترین مدال را درالمپیکهای مختلف برای کشوربه ارمغان می آورند! (264349)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۱۵
من که خیلی وقته از فوتبال ایران نا امید شدم (264351)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۲۳
یه دونه تماشاگر هم باسه اون بازی مسخره زیادیه (264352)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۳۱
بليطها الكترونيكي فروش رفته. براي همين هم همه سر وقت يا يك ساعت زودتر مي ايند (264354)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۳۵
بااين تيتر به شدت موافقم ،اخه 120 هزارتماشاگر هشت نه سال قبل دربي كجا تماشاگراي اين دربي كجا،فوتبال و معرفت بازيكنان وتيمهاي ان زمان كجا والان كجا ،اين فوتبال فقط بوي ،دلالي ،پول ،نامردي، رمالي،و ادم فروشي ميده ارزش ديدن داره بنظرتون؟ (264355)
Ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۴۸
کاشکی اصلا کسی نمیرفت و از تلویزیون هم پخش نمیشد اونوقت دیگه خیلی خوب میشد.من که اصلا نگاه نمیکنم فقط 5 دقیقه آخرش اونم برای نتیجش. (264358)
حمید
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۶:۵۱
واقعا حیف که بری ورزشگاه رفتن به ورزشگاه واسه این بازی به نظرم توهین به خودمونه (264360)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۷:۰۰
احتمالا بازم یه نتیجه صفر - صفر برای یه بازی زیر صفر. (264361)