به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۶۹۵۲۶
حساس‌ترین بازی هفته را زردپوشان اصفهان بردند؛

سپاهان در اهواز مانع صدرنشيني فولاد شد

گروه ورزشي:​ حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار کردند که این بازی را تیم سپاهان به سود خود پایان داد.
سپاهان در اهواز مانع صدرنشيني فولاد شد
تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 17:30 امروز جمعه حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر سپاهان خاتمه یافت. مهدی شریفی در دقیقه 21 زننده گل سپاهان در این دیدار بود.فولاد و سپاهان با انگیزه‌های فراوانی برای کسب امتیازات این بازی به میدان رفتند. فولاد می‌دانست با برتری برابر حریف خود با یک بازی کمتر صدرنشین خواهد شد و از طرفی سپاهان برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول چاره‌ای جز پیروزی در زمین حریف نداشت.

دو تیم با شناختی که از یکدیگری داشتند بازی را تهاجمی شروع کردند اما این سپاهان بود که در دقیقه 10 روی ضربه شریفی خطرساز شد. پس از آن نویدکیا دومین خطر را روی دروازه تیم فولاد ایجاد کرد تا فولاد به خود بیاید.سپاهان مزد حملات خود را در دقیقه 21 گرفت. مهدی شریفی توپی که از راست ارسال شده بود را با ضربه‌ای دقیقه و سرضرب درون دروازه فولاد جای داد. سپاهان بعد از آن یک بار دیگر خطرساز شد ولی این بار دروازه حریف بسته ماند.

بعد از این اتفاقات فولادی‌ها بهتر ظاهر شدند و روی دروازه حریف فشار وارد کردند اما نتوانستند تا پایان نیمه نخست نتیجه را تغییر دهند تا این نیمه با برتری سپاهان خاتمه یابد.در نیمه دوم فولاد بهتر از حریف خود ظاهر شد و سپاهان هم با تجمع در زمین خودی سعی داشت در ضد حملات خطرساز شود. بعد از چند حمله اولیه تیم فولاد، سپاهان در یک ضد حمله توسط خلعتبری خطرساز شد.

فولاد که در اواسط این نیمه محمد قاضی را جایگزین محسن مسلمان کرده بود با نفرات بیشتر در خط حمله فشار را روی دروازه سپاهان بیشتر کرد. در دقیقه 71 ساسان انصاری بهترین موقعیت را در حالت تک به تک با رحمان احمدی برای فولاد از دست داد. در دقیقه 77 نیز ضربه آکروباتیک شریفات به بالای دروازه سپاهان رفت. در دقایق باقی مانده فولاد یک بار گلزنی کرد که داور آن را آفساید گرفت. در نهایت این بازی با همان تک گل به سود سپاهان خاتمه یافت.

با این نتیجه فولاد خوزستان که به خطار تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار داشت نه تنها شانس صدرنشینی را از دست داد که رده دوم جدول را نیز به استقلال واگذار کرد. در صدر جدول تیم نفت تهران با 39 امتیاز قرار دارد. سه تیم استقلال، سپاهان و فولاد خوزستان 37 امتیاز هستند که تفاضل گل هر سه تیم 10+ بوده و گل‌های زده تعیین کننده جایگاه این تیم‌ها شده است. استقلال با 33، سپاهان با 29 و فولاد با 23 گل زده به ترتیب در رده های دوم تا چهارم جدول قرار گرفته‌اند.
مرجع : مهر

mehdiii
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۱۹:۴۱
فولاد از وقتی بازیکنای اصلیش از دست داده دیگه امیدوار بازی نمیکنه (291264)
خوزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۲
فولاد بدون تمرین پا به این دیدار گذاشت.
به سپاهان شادباش میگم. (291268)
مجید جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۶
ورزش دوستای کشور توجه داشته باشن که فولاد بدون بازیکنایی که روشون برای این فصل حساب کرده بود صدر جدوله.
بهرحال بازی بدی نبود، اونم وقتی که می دونم فولاد این هفته بدون تمرین وارد بازی شد. (291272)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۲۰:۰۶
با احترام به فولاد، تراکتور و نفت، ان شاء الله سپاهان قهرمان بشه. (291277)
فولاد برو بالا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۲۱:۲۷
وقتی فولاد یک هفته تمام بدلیل گرد و خاک شدید اهواز هیچ برنامه تمرینی نداشته همین میشه دیگه...
وقتی در استانه شروع لیگ و بعد از اون درست وسط مسابقات بهترین بازیکنان فولاد رو به بهانه های مختلف از تیم جدا میکنن همین میشه دیگه...
امروز در پایان مسابقه تمام تماشاگران ایستاده فولاد شهر اهواز و اسکوچیچ رو به شدت تشویق کردند.
ایشالا فولاد قهرمان میشه... (291315)