به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۷۱۳۹۸
پایان شکست های سریالی استقلال خوزستان

آغاز هفته 22 لیگ برتر با مساوی در مشهد

گروه ورزشی: در اولین دیدار هفته 22 لیگ برتر، استقلال خوزستان در مشهد با جبران گل خورده در نيمه دوم پس از سه هفته اولين امتياز را دشت کرد.
آغاز هفته 22 لیگ برتر با مساوی در مشهد
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بحران زده پدیده و استقلال خوزستان امروز در حالی به مصاف هم رفتند که به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند و پدیده هنوز مشکلات مالی اش را پشت سر نگذاشته است.

هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: احمد صالحی،کمک ها: سعید زارع، حمیدرضا کنعانی
اخطار: پراهیچ (41) غلامی (63) از پدیده

پدیده: مجتبی روشنگر، محمد نژاد مهدی، اکبر صادقی، محمد غلامی، محمدرضا ناصحی، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، محمد مهدی نظری، حسین کیانی مقدم (65 قزل گچلی)، محمد صلصالی (79 مهدی خیری) و بهادر نسیم اف (90 مهربان) سرمربی : علیرضا مرزبان

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری، موسی کولی بالی، میثم دورقی( 55 باصفا)، مهدی مومنی، روح الله سیف الهی (70 چهارمحالی)، میثم مجیدی، میثم بائو، محسن بیات و سید مهدی سید صالحی سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل:
یک ـ صفر (پدیده): محمد غلامی پاس ارسالی مهدی نظری از میانه میدان را که پس از ایستادن روی سطح آب زمین چمن ثامن تبدیل به یک لقمه آماده شده بود، وارد دروازه استقلال‌خوزستان کرد.
1 ـ1 (استقلال‌خوزستان): مهدی مومنی با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

شرح بازی:
دو تیم پدیده و استقلال خوزستان در شرایطی به مصاف هم رفتند که خوزستانی ها اعتقاد داشتند به خاطر بارش شدید باران باید بازی لغو می شد. در نیمه اول پدیده به خاطر همین آب گرفتگی زمین گل زد اما در ادامه شاگردان ویسی گل تساوی را زدند و یک امتیاز با ارزش را گرفتند. بعد از گل استقلال خوزستان پدیده سعی کرد که از راه دور گل بزند اما هر بار با دفاع استقلال خوزستان روبرو شدند و در خانه به یک امتیاز رضایت دادند.

حاشیه های بازی :
*پیش از شروع بازی دو تیم پدیده و استقلال خوزستان بارش شدید باران برگزاری بازی را در هاله ای از ابهام قرار داده بود اما مسوولان برگزاری بازی تصمیم گرفتند بازی را برگزار کنند.
*بین دو نیمه بازی بارش باران آغاز شد که مسوولان برگزاری با تانکر آب را تخلیه کردند و بازی با تاخیری چند دقیقه ای آغاز شد.
*محمد غلامی در دقیقه 63 با دروازه بان استقلال خوزستان درگیر شد که داور به غلامی اخطار داد و مرزبان سرمربی دیده هم به داوری اعتراض کرد.

ویسی: قول دادم در مورد داوری حرف نزنم

سرمربي استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتي در خصوص داوري بازي با پديده صحبت نکرد.  ویسی در کنفرانس خیلی کوتاه صحبت کرد و گفت: با توجه به شرایط بد زمین هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز بودند و پدیده هم هجومی کار کرد و نتیجه عادلانه بود. اما تیم ما بهتر بود و می توانستیم برنده هم باشیم. در مورد داوری حرف نمی زنم و به آقای محمد زاده قول دادم در مورد داوری حرف نزنم. او در مورد درگیری غلامی با دروازه بان استقلال خوزستان هم گفت: من این درگیری را ندیدم و کارشناس داوری باید نظر بدهند و من حرف نمی زنم.