به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۲
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۸۳۲۳۲

پایان قریب‌الوقوع ماراتن مذاکرات هسته‌ای

گروه سیاسی: ماراتن نفس‌گیر مذاکرات هسته‌ای با نزدیک شدن به 16 تیرماه - یک هفته اضافه شده به پایان ضرب‌الاجل مذاکرات(10 تیر)- به روزهای پایانی خود رسیده است؛ هرچند مذاکره‌کنندگان کشورمان تاکید دارند که توافق خوب را فدای زمان نمی‌کنیم.
پایان قریب‌الوقوع ماراتن مذاکرات هسته‌ای
مذاکره‌کنندگان غربی باید بدانند که نتایج حاصل از مذاکرات هسته‌ای هرچه که باشد مورد حمایت مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی است و این مهمترین بخش تکمیل کننده پازل مذاکرات است. با توجه به اهمیت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، روند مذاکرات تاکنون با رعایت خطوط قرمز در راستای حفظ منافع و امنیت ملی پیش رفته است؛ بنابراین وحدت و انسجام ملی و همدلی و همزبانی دولت و ملت پاسخگوی سناریوهای محتمل تبلیغاتی به خصوص از سوی رسانه‌های غربی خواهد بود.

خبر «دستیابی به توافق یا عدم حصول توافق»؛ از مهمترین مباحث بین‌المللی خواهد بود، که واکنش‌های متفاوتی را در پی خواهد داشت، شاید هر مخاطبی پس از شنیدن نتایج حاصل از این مذاکرات در ذهن خود برای این خبر تیتری انتخاب کند. تیتر زدن برای گزارش هر رویدادی از مهمترین و جذاب‌ترین بخش‌های خبری محسوب می‌شود و بدون شک انتخاب تیتر برای اعلام نتایج دور پایانی مذاکرات هسته‌ای از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
مرجع : ایسنا