به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۶۱۸۲

تصمیم جدید دولت روحانی درباره یارانه ها

گروه اقتصادی: هیات وزیران مصوب کرد کارگروهی برای تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شود.
تصمیم جدید دولت روحانی درباره یارانه ها
هیات وزیران عصر دیروز به ریاست حجة الاسلام حسن روحانی تشکیل جلسه داد و مصوب کرد کارگروهی برای تصمیم گیری درباره نحوه اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها تشکیل شود. معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در ابتدای این جلسه گزارشی از نحوه اجرای هدفمندسازی یارانه ها به هیات وزیران ارائه کرد. در این جلسه مقرر شد کارگروهی به ریاست معاون اول رییس جمهور و وزیران ذیربط برای بررسی و آسیب شناسی اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه ها، طراحی و پیش بینی ساز و کارهای اجرای مرحله دوم و تصمیم گیری و نظارت درباره حسن اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تشکیل شود.
مرجع : پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۱:۴۷
امیدوارم یارانه ها ادامه یابد و قیمت سوخت واقعی شود (128719)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۴:۴۷
مثبته اشتباهی منفی دادم (128904)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۱۰
با روی کار آمدن دولت آفای روحانی و مطرح کردن صادقانه مشکلات کشور خیلی از کسانی که درآمد بالای یک میلیون در ماه را دارند حاضرند یارانه نگیرند . یارانه ها باعث بسیاری از گرانی ها شد. (128742)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۲۲
این یارانه ها مردم رو با خاک یکسان کرد ولی باز تصمیم به دنبال کردن این برنامه از اول غلط دارند؟؟؟!!! (128756)
ملت
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۲:۳۲
چرا در مورد قبض برق چیزی عنوان نمی کنید که در این دوره آنرا بدون سروصدا صد در صد گران نموده اند. (128771)
Adgjmptw
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۱۵:۲۰
خداواندا همین طور که محمود را با دار و دسته اش در این دنیا رو سیاه کردی در قیامتت خوار و ذلیل بفرما؛ آخه یارانه چی تو مناطق گرمسیری با یک خانواده 6نفره و ماهی250هزارتومان یارانه پول برق میاد210هزارتومان آب میاد80هزارتومان گاز میاد120هزارتومان ما باید چکار کنیم جدیدا که قبوض را هم ماهیانه میارند قبل 2ماه یکبار بود ولی حالا دارن خوب ملت را سرکیسه وغارت می کنند یکی پیگیری کنه بهار جان هرکی می پرستید قضیه را پیگیری کنید چه وضعی بوجود آوردن نه کار هست نه پول وهزار بدبختی؛ مگه حتما باید بریم دزدی کنیم؛کجاست اسلامی که ازش دم می زنید یا فقط احادیث و آیات سدی هستند برای مردم عادی و شامل مسؤلان نیستن چرا هرروز اخبار اختلاسهای بالای هزارمیلیاردتومانی داریم و کار نمی کنند ما بیچاره ها چکار کنیم (128929)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۰۱:۲۳
45 هزار 500 تومان يارانه ميدن!!در عوض 200 هزارتومان از جيبت بر ميدارن!!مصداق روشن جيب بري.... (129176)