به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۵۵۶۸۴
دكتر مسعود پزشکیان:

تشدید اختلافات نتیجه8سال‌ كار احمدي‌نژاد

گروه سياسي: نماینده اصلاح‌طلب تبریز در مجلس با انتقاد از برخی رسانه‌ها و افرادی که ادعای ذوب در ولایت را دارند، گفت: مدعیان ذوب در ولایت بدانند هر تصمیمی که دولت در مذاکرات هسته‌ای می گیرد با رهبر معظم انقلاب هماهنگ شده است.
تشدید اختلافات نتیجه8سال‌ كار احمدي‌نژاد
دكتر مسعود پزشکیان در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه نتیجه 8 سال دولت‌های نهم و دهم، تورم، بیکاری، فساد، رکود و تشدید اختلافات داخلی و بحث هایی بوده که هنوز عده ای از آن دست بر نمی‌دارند، افزود: بالاخره داعش بی خود به وجود نیامده که به جان مسلمانان افتاده و این خواست اسراییل و آمریکا است.

وی ادامه داد: این کار خواست دشمنان است، یعنی دشمنان خواستار اختلاف بین جامعه مسلمانان و آدم هایی که در یک جامعه زندگی می کنند، شده‌اند تا هرکاری که دلشان خواست انجام دهند. وزیر بهداشت دولت اصلاحات تصریح کرد: در روندی که در دولت‌های نهم و دهم ایجاد شد، اختلافاتی بوجود آمد و هزینه‌های غیرمنطقی کشور پرداخت کرد در صورتی که حرف‌هایی را که می شد در دیپلماسی نگفت، نباید می‌گفتیم تا در مجامع بین المللی هزینه پرداخت نکنیم اما نتیجه آن این شد که امروز همه شاهد آن هستیم. وی خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی هم نمی‌تواند به سرعت و سادگی مشکلات را حل کند، یعنی به سادگی قابل حل نیست در نتیجه اگر کسی ادعا کند که این وضعیت را می تواند حل کند، ادعای دور از واقعیت است.

نماینده تبریز در مجلس با اشاره به برخی انتقاداتی که منتقدین علیه دولت مطرح می کنند، اظهار داشت: دولت به برخی از قول های خود عمل کرده و برخی را نیز نتوانسته اجرایی کند چرا که حل مشکلات جامعه به این سادگی نیست. پزشکیان خاطر نشان کرد: قبل از انتخابات دولت های نهم و دهم وعده های کنترل تورم، رشد اقتصادی، پیشرفت، سود وام یک رقمی، ایجاد اشتغال به مردم می‌دادند اما امروز می‌بینیم که هیچ کاری نکردند جز اینکه خسارت‌های بیشتری را به کشور تحمیل کردند و منتقدین امروز، دیروز در این زمینه حرفی نمی‌زدند و حالا می‌گویند چرا این وضعیتی که ما به شما تحویل داده‌ایم، درست نمی‌شود؟

وی با تاکید بر اینکه خراب کردن مثل آب خوردن است اما درست کردن به سادگی نیست، ادامه داد: مسیر دیپلماسی و اصولا سیاست خارجی را رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند. اگر رییس جمهوری با رهبر معظم انقلاب مسایل و بحث های خود را جمع بندی کرده اند و برای آقای روحانی مشخص است که چه باید انجام دهد، منتقدان و رسانه هایشان در این حد نیستند که بنشینند و خط و نشان بکشند و راه نشان دهند.

وی اظهار داشت: اگر این روزنامه ها دم از ولایت و امامت می زنند بهتر است خودشان تابع رهبر معظم انقلاب باشند. اگر قرار است در سفر رییس جمهوری به نیویورک اتفاقی رخ دهد این کار قطعا با رهبر معظم انقلاب هماهنگ شده و ما نیز باید در داخل کشور صداهایمان را یکی کنیم. وی ادامه داد: اگر با هم حرفی بزنیم که یکی باشد، قدرت نفوذ آن بسیار بالاتر است تا اینکه من یک حرفی بزنم و شما حرف دیگری بزنید. در این صورت طرف مقابل هم شما و ملت را به جان هم می اندازد تا به نتیجه دلخواه خود برسد.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد: ولی اگر وحدت در صداهایی که از جامعه بلند می شود، باشد، قطعا دیپلماسی و سیاست های کشور به نتیجه دلخواه خواهد رسید زیرا وقتی اینگونه باشد، آنها می فهمند که مسوولان و مردم یک حرف را می زنند ولی اگر هر فردی برای خود حرفی بزند، دشمنان نیز در می یابند که می توانند به نتیجه دلخواه خود برسند. وی با ارزیابی روند مذاکرات هسته‌ای در دولت یازدهم و نتایج به دست آمده از آن اظهار داشت: نتیجه مذاکرات ایران با غربی‌ها این شده است اروپایی که ضد ایران با آمریکا همراهی می‌کرد، خود را از این کشور جدا کرده و مقداری از تورم و فشار داخلی کاسته شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس نهم خاطر نشان کرد: پس از مذاکرات، علاقه اروپایی‌ها برای همکاری با ایران زیادتر شده و آن وحدتی که علیه ایران به وجود آمده بود، از بین رفته و به همین دلیل است که صدای اعتراض اسراییل و آمریکا درآمده است زیرا نمی توانند آن وحدت قبلی را علیه ما ایجاد کنند.وی افزود: غربی‌ها از ایران چهره‌ای جنگ طلب و مدافع تروریسم ساخته بودند اما با مذاکرات هسته‌ای در دولت تدبیر و امید تمامی این نقشه ها نقش بر آب شده و این موفقیتی بزرگ است که اگر در آینده ادامه یابد موقعیت‌های بهتری را پیش پای ملت ایران باز خواهد کرد.

داش ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۱:۵۰
امروزمعلمان باروحی آزرده وروانی پریشان ودلی افسرده باهمون لباسای 6،7سال پیش وچهره های غمناک مدارس حاضرشدند.ازتابستان غمبار وبدون پول ومشکلات عدیده گرفته تا حرف چک وقسط ودرمان کول باری بود که همراه خود آورده بودند. جناب پزشکیان فکری به حال دبیران فرزندان خود کنید. (252736)
شريف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۳:۵۱
من يك معلم هستم و از اين بابت به خود ميبالم.با روحيه اي شاد و پراميد در مدرسه حاضر شدم و با استعانت از خداوند متعال براي كمك به تحصيل علم و دانش فرزندان اين مرز وبوم آمادگي كامل دارم.با مديريت صحيح اقتصادخانواده الحمدالله توانسته ام معاش زندگي خود را تامين نمايم....معلمي شغل انبياست. (252747)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ۰۶:۳۶
داش ممد اغراق کرده ای اما مقصر وضع فعلی اونایی هستند که با کاغذپاره خواندن تحریم ها ، درآمد کشور را به یک چهارم رسانده اند. با جیب خالی کاری نمی توان کرد. (252752)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۲:۲۵
پسر بچه همدانی قربانی بازیِ خیالی شد که تنها در صحنه اعدام دیده بود........صدها فیلم ماهواره که همه چیز رو از قتل وسکس وخشونت ودزدی نشون میده ،چی ؟نگرانتون نمیکنهبچه ها الگو نمیگیرند؟ همینجا بگم که شما خوشحال هم میشین که اسراییل هواپیما سرنگون میکنه وعکسش رو میزارین ولی پهپادسرنگون شده اونو توسط کشور خودتون با تاخیر وبدون عکس منتشر میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (252738)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ۰۷:۰۳
افراطی جان شلوغش نکن. سالیان سال با همین بهانه ویدئو هم ممنوع بود اما با ممنوع کردن به جایی نرسیدیم. سالیان مدیدی است که در میزان اعدام ، رتبه اول یا دوم جهان هستیم اما از تخلفات کم نشده و فقط با معضل بچه های یتیم شده و همسران بیوه شده که هیچ نهادی هم بهشون کمکی نمیکنه مواجه ایم.
برخلاف نظر شما افراطی ها هیچ ایرانی مسلمانی طرفدار اسراییل نیست اما کیهان مغز شما رو شستشو داده. ولی یادت باشه حزب الله لبنان رو اصلاح طلبان ایران تاسیس و حمایت کردند میگی نه برو برسی کن. (252753)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۲:۳۰
مدعیان ذوب در ولایت بدانند هر تصمیمی که دولت در مذاکرات هسته‌ای می گیرد با رهبر معظم انقلاب هماهنگ شده است....رهبر همین هفته قبل فرمودند که مذاکره با امریکا فقط هسته ای واونم در حد ظریف.حالا روحانی فقط مونده نامه فدایت شوم کدخدا رو به همه نشون بده.میگه .مصاحبه درجمع مدیران رسانه امریکارو بخونین. .......فقط هرکس که دروغ بگه بوی گندی از دهانش بیرون میاد که فرشتگان رو اذیت میکنه واونها لعنتش میکنند.البته اگه در مدرنیته شما اعتقادی باشه.راستی رهبرمون در مورد فتنه وسال88هم خیلی صحبت دارند اونم شنیدین (252739)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۳:۱۸
عقاید امثال تو در این کشور علیرغم 8 سال در اختیار داشتن کشور ، فقط چهار میلیون از 50 میلیون رای دهنده کشور را در بر میگیرد ( ارای جلیلی ) یعنی شما اقلیتی در حد 8 درصد کشور هستید بنابراین در حد خوتان تعیین تکلیف کنید نه به عنوان نماینده اکثر مردم (252745)
دیوونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۲:۳۱
آخه این کدوم کارش برای این مملکت مفید بود که این کارش باشه (252740)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۲۳:۱۱
خواب شبانه یا روزانه اش به سود ملت و کشور بود چون نمی توانست صدمه ای به کشور بزند ! (252744)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ۰۱:۳۴
هموطن 22.30 افکار شما و . . . فحش های احمدی نژاد در سازمان ملل سند مدعای ما, و مسؤلین مملکت هم برایش هورا کشیدند و نمایندگان مجلس هم برای خوشایندش اعلامیه صادر کردند تا جایی که مجبور شدیم تاوان آنرا در عراق بپردازیم .سیاست ورای قد و قواره رئیس دولتی بود که برایش سینه چاک دادید و هزینه اش را ملت بدبخت تا آینده نیز پرداخت خواهد نمود. (252751)