به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۷
 
۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۷۵۵۷۴
طنز

کلمن با احمدی‌نژاد دیدار کرد و ماندگار شد!


گروه سیاسی: محسن حدادی در متن طنزی در سایت خرداد نوشت: رونی کلمن قهرمان امریکایی پرورش اندام دنیا به محض ورود به ایران، از قطعه شهدای بهشت زهرا (س) تهران و از یادمان شهدای نهضت جهانی اسلام بازدید کرد! کلاس‌های طراحی شده برای رونی کلمن لغو شد تا معلوم نشود که آقای هیکل برای چه به ایران آمد و حالا بعد از دو روز در فکر بازگشت است! با این حال پیش بینی می شود او كه جمعه پرکاری را پشت سر گذاشته؛ شنبه پرکارتری را نیز در پیش داشته باشد.

***
کلمن بعد از حضور در نماز جمعه به موسسه کیهان رفت و بعد از سه ساعت حضور و گفتگو با مدیران این موسسه، به برخی سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در ابتدا با بیان اینکه من از کودکی کیهان می خواندم، در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: ایران باید حرف دلواپسان را گوش کند و به امریکا اصلا اعتماد نکند؛ من خودم هم هیچوقت به امریکا اعتماد نکردم. بعد از جلساتی که امروز داشتم، واقعا برای مذاکرات و برنامه هسته ای ایران دلواپس شدم.

وی افزود: احساس من این است که امریکا در حال فروپاشی است و من از اینکه امریکایی هستم خجالت می کشم. البته ترانه مرگ بر امریکای حامد زمانی رو توی گوشی موبایلم دارم و روزی 6 بار گوش می کنم. کلمن ادامه داد: امروز اسناد غیر قابل انکاری دیدم از اینکه جورج سوروس چقدر با برخی مسولان سابق که نمی توانم اسمشان را بیاورم دیدار داشته و چطور در فکرهای بدی بوده است.

بنابر گزارش سایت «بهار همچنان در راه است»، کلمن عصر امروز نیز با حضور در نارمک با محود احمدی نژاد دیدار کرده. در این دیدار که در فضایی خیلی صمیمی برگزار شده و دکتر الهام و مهندس مشایی نیز او را همراهی می کردند، احمدی نژاد در حالی که داشته شنبلیله در حیاط می کاشته، پیشنهاد تدریس تربیت بدنی در دانشگاه ایرانیان را به کلمن ارائه کرده که کلمن این پیشنهاد را فی المجلس پذیرفته است.

کلمن بعد از این دیدار با حضور در بین خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد. او گفت: من هنوز فکر می کردم دکتر، رییس جمهور است که به ایران آمدم اما وقتی این مرد را در خانه دیدم فهمیدم علت این همه گرانی چیست. او دیگر رییس نیست. وی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: من از این هیکل خودم خجالت می کشم و از امروز برای اجرای عدالت در ایران می مانم و اگر بتوانم با مهندس مشایی دو ساعت دیدار داشته باشم شاید مسلمان هم بشوم.

کلمن ادامه داد: بی شک کار امریکا تمام است و دنیا نیازمند امثال دکتر محمود و نظریه هایش است. من امروز آموختم که در این همه سال هیچ چیز نیاموختم. چقدر از اینکه در ایران می مانم خوشحالم و امیدوارم به زودی دکتر محمود را پشت میز ریاست ببینم.

طبق برنامه قرار است کلمن فردا سر کلاس درس حسن عباسی شرکت کند و پس از آن با خسرو معتضد دیدار داشته باشد. همچنین مقرر شده با همکاری سعید مرتضوی باشگاه خدمتگذاران دردمند را افتتاح کند. کلمن همچنین امشب مهمان جواد شمقدری است و قرار است باهم فیلم طوفان شن را تماشا کنند، کلمن در دفتر خاطراتش نوشته که از نوجوانی عاشق سینمای شمقدری بوده است.

همچنین طبق برنامه قرار است کلمن برای امضای تفاهم نامه با برخی گروه های خودجوش فردا با برخی سران جبهه پایداری دیدار و گفتگو کند. گفته می شود نامبرده برای فراگیری زبان فارسی از فردا روزی چهار ساعت با مهندس علی آبادی کلاس دارد. همچنین او خواستار ملاقات فوری با سعید جلیلی شده است تا ابهامات ذهنی اش را برطرف سازد.