به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۹۵

عارف: لزوم شفاف‌سازی وقایع بند 350

گروه سياسي: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برضرورت شفاف سازی در خصوص وقایع بند 350 اوین تاکید کرد.
عارف: لزوم شفاف‌سازی وقایع بند 350
به گزارش سايت امید، دکتر محمد‌رضا عارف که صبح امروز – پنج شنبه – به اصفهان سفر کرده در جمع خبرنگاران درباره هدف سفر خود گفت: هدف اصلی سفر دیدار با مردم خون‌گرم اصفهان است و انشالله در جمع دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حاضر خواهم شد. وی هدف دیگر از سفر خود به اصفهان را افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان عنوان کرد و اظهار داشت: با امام جمعه محترم اصفهان آیت الله طباطبایی نیز دیدار داشته‌ام و در خصوص مسائل مختلف کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی درباره شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: "ما قوی و محکم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد خواهیم شد".

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم در انتخابات حضور پیدا خواهید کرد، گفت: در سال 93 راهبردهای انتخاباتی تبیین می‌شود و انشالله در سال 94 وارد مصادیق انتخاباتی خواهیم شد.
عارف همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی بنیاد امید ایرانیان، گفت: بنیاد امید ایرانیان تنها در تبیین راهبردهای انتخاباتی مشارکت دارد و فعالیت حزبی نمی‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در خصوص وقایع بند 350 اوین،‌ گفت: مسئولان باید در این خصوص شفاف سازی کنند تا اینگونه خطاها به پای کل نظام نوشته نشود زیرا نظام ما مردمی است و نمی توان به صرف خطای چند مدیر، نظام را متهم کرد، باید از تکرار اینگونه وقایع با شفاف سازی مسئولان جلوگیری کرد و اگر فرد یا افرادی در این خصوص خطایی مرتکب شده اند با آنها برخورد قانونی شود.

گفتنی است دکتر محمد رضا عارف صبح امروز با حضور در گلزار شهدای اصفهان نسبت به مقام شامخ شهدای استان اصفهان ادای احترام کرد. حضور عارف در گلزر شهدای اصفهان با همراهی بیت آیت الله طاهری اصفهانی صورت گرفت. وی همچنین با حضور بر سر مزار شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، آیت الله شمس آبادی ،استاد پرورش،شهیدان خرازی ،شهیدان گمنام، مادر شهید بهشتی و مزار آیت الله طاهری اصفهانی، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و تاکید کرد: آیت الله طاهری الگوی من بود.