به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۳۸۵۷۵

قهرمانی هرمزگان در والیبال ساحلي آسیا

گروه ورزشي: تیم هیئت والیبال هرمزگان با شکست نماینده نیوزلند موفق شد برای نخستین بار قهرمان مسابقات والیبال ساحلی آسیا شود.
در دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تایلند تیم هیئت والیبال هرمزگان با پیروزی برابر تیم نیوزلند به مقام قهرمانی آسیا دست یافت. تیم هیئت والیبال که با شایستگی و با 6 پیروزی متوالی مقتدرانه پای به دیدار فینال گذاشته بود، تنها به قهرمانی می اندیشید. ظرفیت زمین اصلی مسابقات 30 دقیقه قبل از شروع مسابقه فینال تکمیل شده بود. حضور 1000 تماشاگر به تماشا و تشویق حساس ترین مسابقه تورنمنت سانخولا در محل دیدار نهایی حضور داشتند.

تیم هیئت والیبال که از پیروزی در دیدارهای قبلی روحیه مناسبی گرفته بود، بازی را خوب شروع کرد. هماهنگی رحمان رئوفی و بهمن سالمی در این مسابقه مثال زدنی بود. در نهایت هرمزگانی ها با پیروزی در دو ست مزد زحمات خود را در مسابقات گرفته تا هیئت والیبال هرمزگان برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان بر بام آسیا بایستد.

این مسابقات با حضور 33 تیم از کشورهای آسیایی واقیانوسیه از تاریخ 14 لغایت 16 آپریل در شهر سانخولا تایلند برگزار شد و تیم هرمزگان به مربیگری فریدون الهامی و بازیکنان رحمان رئوفی و بهمن سالمی در این مسابقات حضور داشتند.
مرجع : ايسنا