به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۶۴۳۰۵
زاکانی٬ پس از 5 سال كشف كرد؛

مناظره احمدی‌نژاد و موسوی دسیسه بود!

گروه سياسي: يك نماینده اصولگرا و تندروي مجلس مناظره محمود احمدی‌نژاد با میرحسین موسوی در سال ۸۸ را «دسیسه» دانسته و گفته است احمدی‌نژاد در این مناظره رفتار قابل تائیدی نداشت.
علیرضا زاکانی٬ این مطلب را با گذشت پنج سال از این مناظره بیان کرده و به طور تلویحی از احمدی‌نژاد به خاطر طرح اتهام‌هایی علیه برخی مقامات انتقاد کرده است. این در حالی است که بسیاری از اصولگرايان آن زمان در برابر اتهام‌هایی که احمدی‌نژاد متوجه برخی رقبای خود کرده بود سکوت کرده و از نامزدی وی برای ماندن در عرصه قدرت حمایت کرده بودند. زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود احمدی‌نژاد را «خطا‌کار» و اصلاح‌طلبان معتقد به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را «جنایت‌کار» توصیف کرده است! این نماینده مجلس با هشدار نسبت به تلاش اصلاح‌طلبان برای کسب کرسی‌های مجلس و مجلس خبرگان رهبری ادعا کرده در این زمینه «معاندان نظام» آنها را کمک خواهند کرد! وی خطاب به اصولگرايان گفته نباید اجازه بدهند تجربه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تکرار شود و آنها باید با اتحاد بتوانند اکثریت مجلس آینده را در دست بگیرند.

۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۰۶
اين قضيه انتخابات88 اگه براي مردم آب نداشت؛ ولي براي شما دلواپسان خوب نوني داشت!! (272276)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۱۷
جالبه، گفته:
وی خطاب به اصولگرايان گفته نباید اجازه بدهند تجربه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تکرار شود و آنها باید با اتحاد بتوانند اکثریت مجلس آینده را در دست بگیرند.
احتمالا اعتراف کرده که سال 88 هم نتیجه اونی بود که اصلاح طلبان میخواستن و مجبور شدن که نتیجه رو با اتحادشون بکنن اونی که اصولگرایان میخواستن. (272323)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۵۶
فرض کنید آقای موسوی رئیس جمهور می شد.موسوی فردی بود مثل روحانی.این فرد قرار بود چه کار خارق العاده ای برای ملت ایران انجام دهد؟؟؟؟؟؟؟؟
الان هم اگر نگاهی بیندازید متوجه می شوید مردم چندان علاقه ای به رفع حصر موسوی ندارند و او را فراموش کرده اند.زیرا عملکرد او را در دوره ای که قدرت را در دست گرفت دیده اند.
پس موسوی را نهایت آمال ملت نشان ندهید .مردم ما خیلی فراتر از موسوی می اندیشند. (272337)
سعید
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۴۳
آقا امیر آدم منطقی 15 نقد را به بیست نسیه ترجیح میدهد حرف امثال شما را عده ای است 36 ساله می زنند و هیچ کاری جز شعار نتوانسته اند برای ملت کنند، شما از طرف خودت حرف بزن، نه ملتی که واقع بین هستند و می دانند که شعار تو خالی دادن هیچ فایده ندارد که حتی با دلسرد کردن مردم مثل سال 84 می تواند عاملی برای پیروزی احمدی نژاد ها شوید (272346)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۳۶
من از طرف همون ملتی حرف می زنم که هیچ اعتنایی به حصر آقای موسوی ندارد.
فکر می کنی مردم وقتی یاد موسوی می افتند دعایش می کنند؟
خوب اگر کسانی که می گویند همه ی اینها مثل هم هستند کاری نتوانستند انجام دهند اصلاح طلبان در این مدت چه کاری توانستند انجام دهند ؟؟؟؟؟؟
شعار دادنهای اصلاح طلبان که بیشتر به چشم می خورد.
ملت واقع بین هست که کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارد.
کار شما این است که لولویی مثل جلیلی می سازید و مردم را در انتخاب بین بد و بدتر قرار می دهید.سرانجام هم می گویید ما کاره ای نیستیم. (272355)
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۵۷
امیر عزیز! لطفا ما را با اهداف و برنامه های خود بیشتر آشنا کنید...! لطفا ما را با سازمان و تشکیلات خود بیشتر آشنا کنید...! لطفا ما را با آلترناتیو های خود بیشتر آشنا کنید تا شاید ما هم به شما پیوستیم...!؟ (272351)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۴۰
مگه من سازمان و تشکیلات دارم ؟؟؟
منم دانشجویی فقیر و بدبخت هستم.مثل شما .از خارج که اینجا نظر نمی دهم.
تا سال قبل منم طرفدار خاتمی بودم و حتی برای روحانی تبلیغ کردم .
من حرف آقای هاشمی رفسنجانی را می زنم یعنی انتخابات آزاد.
اگر هاشمی ،خاتمی و روحانی صادق هستند برای انتخابات آزاد تلاش کنند.
آلترناتیو آن هم انتخابات آزاد است.
مثل تونس (272385)
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۲:۴۵
امیر عزیز! وقتی سازمان و تشکیلات ندارید, چگونه می خواهید به اهداف خود برسید...؟! از یک سو علیه آقای موسوی, آقای خاتمی, آقای روحانی و... سخن می رانید و می گویید مردم از آنها گذر کرده اند و آنها ما را سر کار گذاشته اند و از سوی دیگر می فرمایید آنها باید برای انتخابات آزاد تلاش کنند و...!؟ تونس و ایران را باهم مقایسه می کنید, در حالیکه نه جامعه و نه نظام سیاسی دو کشور را به دقت مورد بررسی قرار داده اید و نه تحولات 2 کشور را به دقت بررسی کرده اید...!؟ (272406)
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۳:۵۵
به نظر بنده بزرگترین اشتباه آقای خاتمی, مجلس ششم و اصلاح طلبان در آغاز دور دوم ریاست جمهوری آقای خاتمی, پافشاری نکردن بر لوایح دو گانه و بویژه حذف نظارت استصوابی بود که در نهایت به تولد مجلس مهندسی شده ی هفتم انجامید...! حذف نظارت استصوابی باید در دستور کار مجلس آینده قرار گیرد...! دوست خوب من; به جای خستگی و یاس پراکنی, برای انتخابات مجلس آماده شویم و بدانیم که ایجاد یاس و سرخوردگی در میان مردم و لغزش جنبش اصلاح طلبی به وادی خشونت و قانون شکنی از خواست های تمامیت خواهان است... (272418)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۱۱
پررویی هم حدی داره (272352)
ع م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۲۳
/این قسمتش رو قبول ندارم :""مردم چندان علاقه ای به رفع حصر موسوی ندارند و او را فراموش کرده اند.""بقیش تقریبادرسته--مخصوصا مردم به فراتر از موسوی مس اندیشند (272353)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۴۸
آقا امير، يا نمي بيني يا نمي خواهي ببيني! . . . (272361)
ا ت ش بی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۸:۵۵
امیر تو از کجا میدونی مردم علاقه ای به رفع حصر موسوی ندارند؟ کدام هیت به تو چنین چیزی را یاد دادند ؟تو اصلا" چند سالته در مورد موسوی اظهار نظر میکنی ؟بالاتر از موسوی نظر شما کیه ؟یک بار از نظر شما نه از نظر 90% مردم فعلی بالاتر از موسوی مثلا" احمدینژد بود چه گندی به کشور زد .90% مردم ایران خواهان رفع حصرند بغیر از ادمهایی مثل شما که یکه تازی را در سرکوب ادمهایی مثل موسوی میبینید.. . .ی (272379)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۴۶
جان مادرت برو تو خیابون از مردم بپرس آیا خواهان رفع حصر موسوی هستید ؟؟
ببین چند نفر می گویند بله چند نفر می گویند خیر.
من می گم برنامه ی موسوی برای بعد از حصر چیست ؟
یعنی می خواهیم برویم به دهه ی 60
من دوست دارم بروم دهه 40 تا 57
من طرفدار احمدی نژاد نیستم.
سال 84 دو بار به هاشمی رای دادم-سال 88 هم به موسوی .سال 92 هم به روحانی.
ولی دیگر خسته شدم.از این بازیها.هاشمی،خاتمی و ... فقط کنایه می زنند بعد هم تکذیب می کنند.یعنی دکان دو نبش . (272386)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۱:۵۶
گذشته ها گذشته ، اگر در تخیل گذشته باشی و دست رو دست بزاری و زود ناامید شوی همین وضع فعلی هم رو شاید چند سال آینده حسرتشو بخوری ضمنا تو که دانشجو هستی آن سالها که نبودی ببینی چطور دولت ملی مصدق رو شعبان بی مخها و لاتها کنار زدن ، وزیر خارجه قهرمانشو در حالیکه مریض بود اعدام کردن و ....، تو که دم از انتخابات ازاد میزنی حتما نمی دونی که 40 تا 57 دیکتاتوری مطلق بود که مردم رو وادار به انقلاب کرد (272399)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۲:۵۰
مصدق مرد بزرگی بود .ولی شما هم افسانه نگو.
برای اطلاع شما می گم،چهارتا شعبان بی مخ که نمی تونستن مصدق را به زمین بزنند.در ثانی مصدق خودش مخالف شاه که نبود.اگه می خواست شاه را سرنگون کنه که اوایل حکومت شاه به راحتی می تونست این کار رو بکنه.مصدق می گفت شاه باید سلطنت کنه نه حکومت.این حرف درستی بود.اسناد زیادی هم وجود داره که نشون می ده خود مصدق طراح 28 مرداد بوده چون اطرافیانش مثل اقای فاطمی در حال سوق دادن ایران به معده ی شوروی بودن.
بلند کردن علم 28 مرداد برای تفرقه افکنی است . (272407)
taha
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۵۱
به نکته ظريفى اشاره کردى حسين جان! (272349)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۲۴
نگران از دست رفتن صندلی هایشان هستند. البته با رانتهایی که به دست آوردند و پولهای بی حساب کتابی که به دست آوردند باید منتظر خرید رای افراد محتاج در انتخابات توسط این افراد بود. اینها بخاطر این با توافق هسته ای مخالفند که می ترسند پول کافی برای هزینه کردن برای انتخابات بعدی را نداشته باشند. (272343)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۴۱
انصافا اصلاح طلبان خیلی بی ظرفیت هستند اگه انتخابات را ببرند می گویند دیگران باید پیام این انتخابات را درک کنند و اگر ببازند می گویند تقلب شده!!! (272359)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۵۲
دقيقا" جناب sina ، ميدوني چرا؟ چون همين زاکاني عليه ماعليه، تحت عنوان انتشار مقالات بصيرت افزائي در نشريه اش، ميلياردها پول گرفت و خدا ميدونه کجاها باهاش سرمايه گذاري کرد و مال و اموال پارو! (272363)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۰۷
نفرین بر ان مناظره که همه مشکلات از همهن روز شروع شد کینه نفرت تهمت توهین و... (272277)
فضولباشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۵۱
عزیز آن مناظره نقطه آغاز نبود ماحصل برنامه ریزی و انتقام . . . انجمن حجتیه و کنج عافیت طلبان زمان مبارزه . . . بود. (272316)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۵۹
عزیز جان این نگاه شما متل کسیه که میگه لعنت به پائیز که بخاطر سرما میخورم .متاسفم (272338)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۰۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه. اکثریت مجلس و مملکت دست شمابوده و 8 سال گذشته هم زندگی مردم رو نابود کردید. مجلس هم باید مثل دولت پاکسازی بشه. حرف حق رو دادکان در تلویزیون زد. نماینده مجلسی که 1 ملیارد هزینه تبلیغات میکنه میاد که تو 4 سال 500 ملیون حقوق بگیره!!!!؟؟؟ (272278)
کمیته x
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۳۰

اقای ذاکانی عضو کمیته 16 نفره ای بود که دو سال بعد پیروزی اول خاتمی ، برعلیه اصلاحات تشکیل شد و اعضای دیگر ان باهنر و نبوی و توکلی و فدایی و احمدی نژاد و . . . . بودند و ماحصل ان جلسات کشف معجزه هزاره سوم بود ! که ایران را 80 سال عقب انداخت و کشور را تا مرز جنگ با قدرتهای اول دنیا هم پیش برد، نخبه ها و سرمایه گذاران کشور را فراری داد و در سال 88 با مدیریت زیر صفر دوست صمیمی اش یعنی وزیر کشور سرمایه دارش کشور را دچار بحران کرد، این اقایون مدعی هنوز یک عذرخواهی صریح به ملت ایران بدهکارند هر چند (272332)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۰:۲۳
عذرخواهی چیه؟ باید محاکمه بشن (272393)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۰۸
کینه و دشمنی اصولگرایان با اصلاح طلبان تا کی باید ادامه یابد؟؟؟ (272279)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۱۲
اقای زاکانی بعد از شش سال اعتراف می کنید که احمدینژاد رفتار مناسبی نداشت؟
شما ان موقع که می گفتید دمت گرم احمدی نژاد خوب هاشمی را خراب کردی .شما ام موقع میگفتید دمت گرم احمدینزاد خوب ناطق نوری را خراب کردی.
شما ان موقع میگفتید دمت گرم احمدینژاد خوب باناموس موسوی بازی کردی.
حالا چی شده این حرفها را میزنی؟چرا نزدیک انتخابات تازه حق را میدید به حقدار؟شما ثبات نداشته و ندارید .شما حزب بادید .شما را شناختیم .اگر شده تک تک در خونه مردم را در تهران میزنم و نمیگذارم شما رای بیاورید. وای برشما وای برشما (272309)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۴۶
چه شما بخواهی ، چه نخواهی ،مجلس با هر گروهی هم که پر شود نهایتا می شود مجلس ششم که رئیس آن در حصر تشریف دارند.یعنی یک مسیر را باید طی کند
بحث موسوی،هاشمی،خاتمی،پهلوی،سازگارا،واحدی،کروبی و ... نیست .بحث منافع ملت ایران است.هر کس منافع و اینده ی ملت ایران برایش مهم است باید در جهت ان منافع به صورت کاملا آشکار با مردم اعلام همبستگی کنه.نه اینکه یکی به میخ بزنه یکی به تخته.این سیاست تا به کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (272335)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۵۹
آقا امير، اولا" يکي را به نعل ميزنند و يکي را به ميخ، نه به تخته! تو فعلا" برو دو صفحه از روش بنويس تا اين رو ياد بگيري! دوما" حالا ديگه مدعيان دروغين اصولگرائي و چهره هاي واقعي افولگرايي و شماها دنباله روان آنها، شديد دلسوز منافع ملت!!!!!!؟؟؟ پس باباي من بود که اين همه اختلاس کرد و بيت المال رو به غارت برد!؟ خدا رو شکر ميکنيم که موسوي و کروبي در حصر هستد و گرنه قطعا" دزدي هاي خودتون را بنام آنها جا ميزديد! اي لعنت خدا به هرچي کذب و کاذب و کذاب است. (272365)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۳۹
شما بگو که کینه و دشمنی اصلاح طلبان با اصولگرایان تا کی باید ادامه یابد؟؟؟ (272357)
بیزار از بکار بردن کلمه فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۳
برادر گرامی:
لطفا بفرمایید کی فهمیدید که دسیسه است؟
آن موقع دسیسه بود یا حالا دسیسه شدس! (272280)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۵
این نگید چی بگید امثال شما حزب باد هستید.روزی با احمدی نژاد و روزی دیگر بدون او.درهرصورت چه اصولگرا رأس کارباشه چه اصلاطلب تریبون و سایت دست شما اصولگراهاست (272281)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۵
آره همونجوری که شما اصولگراها تونستید سال ۹۲ پیروز انتخابات شوید ! سال آینده هم پیروز مجلس می شوید. خخخخخخخ
درود بر خاتمی (272282)
سحر
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۲۶
انشاالله پیروزیم.
خاتمی برای همیشه به تاریخ ایران پیوست...:)) (272299)
سيد نعمت ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۶:۰۲
قطعا" خاتمي به تاريخ پيوسته است و تاريخ ايران، هرگز خدمات و بزرگي اين بزرگمرد را از ياد نخواهد برد. هرچند که شماها زور بزنيد که از سطح جامعه دورش کنيد، در ذهن مردم و جامعه جاي خواهد داشت و اين حسادت است که بدخواهان اين سيد را هلاک خواهد کرد. (272367)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۰۰
اقای خاتمی به تاریخ خوبان میرود اما احمدینژاد به تاریخ . . . میرود سحرجان (272381)
سوال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۷
در این که همه آن مناظره یک دسیسه در جهت نفی و نابودی اصلاح طلبی و حقوق ملت و اخلاق و آزادی بود ،شک نباید کرد (272283)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۱۸
به به! جناب زاکانی ! به سلامتی تازه از خواب بیدار شدید؟ تا الان خودت رو به خواب زده بودی نه؟؟؟ (272284)
باد از هرسو که می خواهد وزد ما را چه باک!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۱۸
موضوع خواب نیست موضوع باد است! (272296)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۲۰
وي نسبت به كسب كرسي هاي مجلس توسط،اصلاح طلبان هشدار داد!!!! واقعا چقد شماها بي انصافيد ؟ مگه اصلاح طلبان ازخارج ميخان بيان كرسي بگيرند كه اينجوري ميگيد؟ بجاي اينهمه ترس و واهمه بريد نگاه كنيد كه تواين سي و اندي سال چه كرديد كه مردم باوجود اينهمه تبليغ منفي كه شماها عليه اصلاحات ميكنيد به شما اقبالي ندارند وبازهم خواهان اصلاحات هستند ؟ واقعا متاسفم تو اين مملكت هيچكس حاظر نيست عواقب اشتباه خودشو بپذيره قبول كنه وعذرخواهي كنه ،البته اينان مردم رو يا خس وخاشاك ميبينند يا بزغاله پس كسي ازبزغاله معذر (272285)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۰۷
هر کس در باند اصولگراها نباشد یا فتنه گر است ، یا عامل بیگانه ، یا دشمن داخلی ، یا ضد انقلاب و یا ... پس شهروندان درجه یک این مملکت فقط آن چهار میلیون نفر هستند و نهادهای نظارتی و اجرایی انتخابات هم فقط کاندیداهای آنها را تأیید صلاحیت می کند و ما مردم هم به هر کدام از آنها خواستیم رأی می دهیم . اگر هم ندادیم مهم نیست چون آنقدر رأی می آورند که بتوانند کرسی های مجلس را در دست بگیرند زیرا رقیبی ندارند و بنابراین به حق الناس هم خدشه ای وارد نمی شود . (272318)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۲۷
بر هم زدن کلاس درس آیت الله جوادی عاملی درقم چه ؟ واجب عینی بود؟ (272287)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۲۸
عجججججججججججججججججججججججججججب...........کجا بوووووووووووووودی جگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر (272288)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۱۶
داشته گل ميچيده.... (272295)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۳۷
سلام ،
جناب نماینده مجلس ! درست است که ما مردم ایران،در طی 200 سال اخیر،اساسا از یک سوراخ گزیده شده ایم،ولی،به حول قوه اراده ملت و ان معدود وطن پرست ها که هنوز در میان ملت وجود دارند،این بار دیگر نخواهیم گذاشت،باز هم از همان سوراخ کذائی ما را بگزید. انشاالله ،اگر نتوانیم تمام این سوراخ را پر کنیم،حتما انرا انقدر تنگ خواهیم کرد که مار اندرون،فقط روشنائی بیرون را از روزنی ببیند.
هرکه ناموخت از گذشت روزگار / هیچ ناموزد ز هیچ اموزگار
و ما مردم ایران از گذشت زمان درس لازم را گرفته ایم،انشاا.. (272289)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۰۰
سال 88 ما را سرکار گذاشتند.
ما تنها یک خط قرمز می شناسیم و آن منافع ملت ایران است و برای رسیدن به فردایی بهتر راهای جدیدی را می گشاییم .
نه آنکه خواهان بازگشت به گذشته باشیم. (272329)
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۴۵
چه کسانی شما را سر کار گذاشتند...؟! (272347)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۵۶
موسوی و دار و دسته اش. (272364)
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۱:۳۹
آقای موسوی, خانم رهنورد و آقای کروبی که بخاطر مواضع شان هنوز در حصرند و برخی از حامیان شان هم هنوز در بند اند; شما در کدامین بندها بوده و هستید...؟! (272398)
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۶:۰۴
تو بخواب امير، شيرين بخوابي! (272368)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۴۹
آقای ذاکانی: خواب بودی خیر باشه. اینو که عمه منم میدونست. البته بهتر از شما هم میدونست که استارت موضوع باصطلاح فتنه رو که شما میگین، احمدی نژاد زد. فردی که قانون و اخلاق براش زیاد مهم نبود و فقط به منافع بعضیها فکر میکرد. (272292)
کربلایی
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۰۹:۵۷
اگر مجلس اصلاح شود جامعه اصلاح می شود نماینده مجلس که فقط به فکر منافع خودش واطرافیانش باشد هرچند یکبار حرفی می زند باید چنین ادعایی بکند.احمدی نژاد آدم خوبی بود اما امان ازدور اطرافیانش که پدرشو در آوردند. (272293)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۰۱
اگر کربلا رفته بودی این حرفا را نمی زدی چون انجا به همه هاله ی نوری ها شفاداده میشود (272382)
شازده احتجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۲:۲۶
د اگه احمدی نژاد سالم بود اینهمه پرونده فساد اقتصادی سیاسی دار اهل جن و جادو دور و بر خودش جمع نمی کرد
شما ها تا می میخواهید مثل مرغ مقلد گوش به تریبون هاتون باشید و خرد و تعقلتون رو بذارید کنج پستو ؟

کسی که پدرش در اومد ملت و بویژه طبقه پایین و کم در آمد بود نه احمدی نژاد که خونه کلنگیش شد اپارتمان سوپر لوکس و حالا دیگه برای دفتر کار به کمتر از ولنجک و سه راه یاسر راضی نمیشه... (272402)
میرمهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۰۹
آقای زاکانی اگه کار احمدی نژاد خطا بود و درست نبود چرا اون موقع عنوان نکردید ؟؟؟ چر اون موقع سکوت و حتی از نامزدی ایشان و رای آوردنشان حمایت کردید ؟؟؟ شمات نماینده مردم بودید . شما سوگند خوردید که چیزی رو از مردم که ولی نعمت جامعه هستند پنهان نگذارید ... ؟!!؟!؟؟!؟!؟! (272294)
الف
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۲۵
شما که غمی ندارین شورای نگهبان دستتونه. همه رو میندازین با 5درصد میرین تو مجلس و دور هم هستین دیگه (272298)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۴۹
اگه اینجوریه که می گویی پس مجلس ششم از کجا در اومد؟؟؟ (272362)
شازده احتجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۲:۲۸
مجلس ششم و تایید صلاحیتهاش از دولتی سر سید محمد خاتمی و اراده مردم بود
امیدوارم روحانی از اصلاح طلبان حمایت کنه (272404)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۳۰
من نميدونم اگه مردم فهم و شعور لازم براي تشخيص درست از غلط رو دارن پس تاييد صلاحيت شوراي نگهبان ديگه چه صيغه ايه؟؟!!!! به نظر من شوراي نگهبان اين وسط بي طرف نيست و نفس وجودش فقط براي تضعيف جريان اصلاحاته.نمونه بارزش رو سال 92 ديديم كه سران اصلاحات همه رد صلاحيت شدن. بااين شرايط پيروزي خيلي سخته (272300)
ارتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۳۲
گول حرف امثال زاکانی ها رو نخورید داره برای مجلس اینده دون پاشی میکنه مردم و فریب بده ما اصلاح طلبان نمیذاریم مجلس به دست شما دل واپسان بیافتد خودتی اقای زاکانی (272302)
ثمن
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۳۲
سلام بهارجان اگر یادتون باشه واسه اون انتخابات آقای ضرغامی رد صلاحیت شدند و طرح اینگونه مناظرات دسیسه خود ایشان بود که با کسانی که ایشان را رد صلاحیت کردند تسویه حساب کند و من متاسفم واسه سیاستمدارانی که نتوانستند این موضوع را درک کنند. فتنه گر اصلی ایشان بودند که نظریه مناظرشون داشت به براندازی انقلاب می انجامید (272303)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۴۸
آقای زاکانی میدانیم میخواهیددولت رافلج کرده وبه مردم ناکارآمدجلوه دهیدبعدمردم نامیددرانتخابات حداقل شرکت شوید!!!!!!!بعدبا10درصددوباره نماینده شویدوخودرانماینده کل مردم ایران معرفی کنید!!!!!!!!!درضمن شماهاهم خطاکاربودید!!!!!! (272305)
شازده احتجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۰:۵۳
زاکانی در سال 1397:
موسوی خیلی هم بد نبود
1402:
احمدی نژاد ادم ناجوری بود
1407:
خدمات موسوی به ایران قابل تحسین است ایشان انسانی وارسته و کاردان هست
1414:
ضرباتی که احمدی نژاد به پیکر اقتصاد و فرهنگ و سیاست ایران زد از فجایع مغول بدتر بود
1414:
...
آقای زاکانی نه وقت ملت رو بگیر نه وقت خودتو که حقیقت روشنه ... (272307)
رضا
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۱۲
باید پرسید نسبت زاکانی با خطا کاران چیست .
بی تردید آنان که خطا ها را دانسته تایید کردند ظالم هستند. (272308)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۲۸
شورای نگهبان هر روز بهتر از دیروز اگر زاکانیان اتحاد صوری هم نداشته باشند نگرانی بی مورد است (272311)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۳۱
حالاکه به انتخابات نزدیک می شویم این حرف را میزنی/؟این یک شگرد وخیز تبلیغاتی است. (272312)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۳۷
از این حرفهای زاکانی نباید خوشحال شد یه بار دیگر زمانی که میخواست واسه انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود علیه احمدی نژاد و افکار او در خصوص مجلس خبرگان رهبری حرفهایی را افشا کرد که بعد از عدم تایید دیگه ادامه نداد حالاهم واسه مجلس سال دیگه داره یه چهره معتدل از خودش نشون میده غافل از اینکه واسه مردم حناش رنگی ندارد (272314)
علیرضا
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۳۸
کاری که بعضی از نامزدهای انتخابات سال 88درکشور کردند اگر درهر کشور اروپایی میکردند تا حالا چندین بار اعدام شده بودند این رافت نظام است که با این ها تا حالا مدارا میکنند واین حصر بهترین چیز برای اینها هست والا بیایند در مجانع عمومی تا عکس العمل مردم را ببینند احمدی نزاد هم بی اشکال نبود اما در مقابل فتنه عظیم 88 قابل قیاس نیست در ضمن بعضی از نابسامانی های دولت قبل ریشه در کارشکنی عده ای خاص بود (272315)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۶:۰۹
يک کلمه از ننه عروس! عزيزم عليرضا جان، دلبندم، ديگر بس است بارها و بارها گفته ايد و نوشته ايد که پرونده فتنه بسته شده و فتنه را دفن کرديد، اما به همان تعداد، هي فتنه را نبش قبر کرده و ميکنيد! راست و حسيني بگيد دنبال چه هستيد!؟ هر چه تا حالا خورديد بسه تان نبوده!؟ (272369)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۰۶
علیرضا تا حالا شنیدی در یک کشور اروپایی بخاطر دعوای سیاسی کسی را اعدام کنند یا زندانی .تنها جایی که برای سیاستمداران مخالف زندان و اعدام هست کشورهای اسلامی و چین و روسیه و کره شمالی است .این حرفا را از کجات در میاری .فقط احمدینژاد ام الفساد و ام الفتنه است ولا غیر درو بر موسوی عزیز (272383)
اهسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۱:۵۷
پس بگو تا حالا عمدا نگفتید محمود خطاکاراست.حالا که منافع ی شما به خطر افتاده است. شروع به بدگویی نموده اید. (272317)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۰۸
البته زاکانی گفتن که احمدی نژاد خطا کرده ولی دروغ نگفته چون اگه تهمت بود همین الان هم هاشمی و ناطق میتونن شکایت کنن .پس درست بوده که هاشمی و ناطق پیگیری نمیکنن و اگه پیگیری کنن ابعاد دیگری افشا خواهد شد.مثال میزنم الان فردی به شما بگه دزد و چندتا شاهد هم داشته باشید اگه شکایت کنید چی میشه؟آیا طرف، محکوم میشه یانه؟پس احمدی نژاد دروغ نگفته .منظور زاکانی اینه که اونجا نباید گفته میشد و باز هم مثل گذشته سرپوش گذاشته میشد.توجه داشته باشید که اصولگراها هم (لبته نه همه)با حمدی نژاد مخلف هستند. (272319)
سيد نعمت ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۶:۱۰
جاويد جون، چشم نخوري عزيزم با اين مثال بي مثالي که زدي! زحمتت شد، دمت گرم ما هم روشن شديم. (272370)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۱۲
هیچ وقت یادم نمیرود سید عزیزمون چطور هاج واج مانده بود...برای ایشان که فرزند انقلاب و یار امام خمینی(ره)بود آن جملات غیر منتظره بود.واقعا دلم برایش سوخت از آنهمه مظلوم واقع شدن وبرای اولین بار باچشم خودم دیدم که میشود در مقابل تهمت سکوت کند ومنتظر خداوند برای جواب دادن آن تهمت بماند وآنهم فقط از انسانهای با ایمان ساخته است. (272321)
پل صراط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۱۶
برای زاکانی وامثال اینهانون خوبی داشت ملاقات سرپل صراط (272322)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۲۹
بله یک سخن از مادر عروس.....
والا مردم باید دیگه شعور نداشته باشن که به اصولگرا ها رای بدن 8 سال فقر و بدبختی و رکود و عقب افتادگی و ووووو بس نیست دیگه از جون ملت چی می خوان.... (272324)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۳۶
چه میکنه این فتنه 88 و کاسبی از دکان دو نبش (272325)
راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۳۹
اگر انتخابات سالم برگزار و مشاركت بالا باشد جناب زاكاني نابغه دو درصد رأي دارند احتمالاً (272326)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۴۳
جناب زاکانی گل گفتی ولی دیر گفتی (272327)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۲:۵۲
سلام نباید به این نماینده ی که به فکر منافع ملی نیست رای بدهیم (272328)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۱۱
جناب اقای زاکانی !؟عملکرد امثال شما وهم مسلک های شما این مملکت را تا مرحله تحریم های فلج کننده کشانده واین همه هزینه بر کشور تحمیل کردین.خواهشن دیگه بسه ودست ازسر ما مردم بردارین.خواهش میکنیم. (272330)
رضا
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۱۵
من معتقدم که جناب . . . و بعضی از همفکرانش که خیلی افراطی اند هیچ اعتقادی به جمهوری اسلامی ندارند (272331)
شهروند معمولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۳:۳۹
جالبه شما از مسابقه ای حرف میزنی که .داورش ( شورای نگهبان) ، کاپیتان تیم حریفه! (272333)
سعید
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۴۶
اگر تیم شما واقعا قوی و بدون اشتباه باشد هیچ داوری نمیتواند باعث شکستش شود مثل سالهای 76 و 80 و 92 ولی اگر به حرف مایوسها و کسانی که 37 ساله از خارج کشور فقط به مردم غر می زنن که چرا نمی ریزین تو خیابون و هزینه نمی دهید ( تا احتمالا بعد اونها بیان ریسی کنن ولی بقیه مردم هزینه بدهند ) آنگاه از آن فضای سرد و نومیدی امثال احمدی نژاد با 5 میلیون رای برون خواهند تاخت که همه از خواب غفلت بیدار شوند (272348)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۴۰
خوب آقای سعید
ماحصل انتخابات 76 چه شد ؟
ماحصل انتخابات 80 چه شد ؟
ماحصل 92 چه شد ؟
بهتر است شما از خواب غفلت بلند شوی . (272358)
اتش بیگ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۰:۵۰
ماحصل 84 و 88 چی شد امیر خان ؟غیر از این بود که با نام دین و امام زمان(عج) کشور را چاپیدید .شما ها نباید از شرم سرتان را بالا بگیرید..
ماحصل انتخابات 76 دموکراسی ترین کشور خاورمیانه همراه بارفام زندگی برای مردم
ماحصل انتخابات 80 کنار گذاشتن برنامه هستهای به نفع زندگی مردم و تنش زدایی
ماحصل انتخابات 84 انرژی هسته ای به نفع گرسنگی مردم،ریا ،هاله نور
ماحصل انتخابات 88 خس وخاشاک خواندن مردم،دزدیهای میلیاردی،فساد ،کشف کشورهای بی نام و جزایرکومور،دشمنی بادنیا،سفرایلی به امریکا، (1) (272395)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۰:۵۸
(2) ادامه ماحصل انتخابات 88 پارتی بازی ،پولشویی ،بابک زنجامی،خاوری، امیر منصور اریا،هوگوچاوز،12% حق ایران از خزر،توقیف روزنامه ها ،زندانی شدن روزنامه نگاران از همه مهمتر گرانی 140% راستس این کارت هدیه ها چی شد ،.....بازم بگم امیر که خودت را به خواب زدی .متاسفانه کار از کار گذشته و تو را نمیشه بیدار کرد.ماحصل انتخابات 92 کشف دزدیهای هزار میلیاردی ،اوار برداری از کشور ،تنش زدایی با دنیا،برگرداندن کرامت به انسانها ، ازادی بیان و ..... برو سرت زیر برف است و هیچی را نمی بینی م (272396)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۳:۰۷
من استناد می کنم به گفته ی آقای زیبا کلام که از زبان عراقچی گفتند هسته ای خواسته ی نظام بود.یعنی هر کسی غیر از احمدی نژاد هم بود وضعیت هسته ای به اینجا می رسید.
در سال 80 برنامه ی هسته ای کنار گذاشته نشد بلکه آقای خاتمی با سیاست لبخند دنیا را فریب داد و مذاکره می کرد و در همان حال چرخه ی هسته ای کامل می شد.اقای روحانی هم در تلویزیون و در برنامه ی زنده این موضوع را گفت.دیدیم که در زمان فعلی این سیاست روحانی جواب نداد.

بحث این است که تا کی باید بین بد و بدتر انتخاب کرد؟ (272411)
ات ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۳:۵۵
امیر از چند کامپیوتر برای تایید حرفهای خودت و عدم تایید حرفهای دیگران استفاده میکنی؟کدام اداره و یا ارگانی کار میکنی؟شما اینجا هم دارید تقلب میکنید (272417)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۰۲
زاکانی باید با اون مدرک ومعدلش بره نگهبان شرکت باشه نه نماینده مجلس (272340)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۱۱
چرا به جای احمدی نژاد اسم دیگر او را که صالح بن شبیر است را بکار نمی برید (272341)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۲۹
باد به هر طرف بوزد آقایان هم همان طرف هستند
تا موقعی که دروغ و خیانت در کشور وجود داشته باشد
به آینده ملت ایران نمیتوان امیدوار بود (272344)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۴:۳۱
آقای ذاکانی پنه په ! (272345)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۵:۳۸
بعد از 6 سال بصیرت پیداکردید. (272356)
بوسجین
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۶:۵۷
اگر مطلب بنده را منعکس کنید ان مناظره از الطاف الهی بود و مردم شنیدند و دیدند یک عده با نام انقلاب و اسلام چه بر سر این نظام اوردند از زد و بند های پشت صحنه تا عارن بیت المال انهم از ناحیه کسانی که ادعای ستون انقلاب را به خود گرفتند (272373)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۷:۰۲
همون معجزه هزاره سو م برازنده احمدی نژاده (272374)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۸:۱۲
با امثال موسوی وکروبی که اکنون بت شده ند می خوایم چکار کنیم (272376)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۰:۰۰
کی گفته موسوی و کروبی الان بت شده اند ؟؟؟؟؟؟
برو ببین مردم موسوی را فراموش کرده اند چون موسوی قرار نبود مردم را به جایی برسونه .مردم فردی فراتر از موسوی را می خواهند . (272389)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۸:۴۹
زاکانی بهتر است یک بار دیگر مناظره خود با دکتر اطاعت را مرور کند (272378)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۳۴
خداوندا، احمدی نژاد وحامیانش بدانندکه مشکلات کشوراز ایشان وحامیانش بلندمی شود (272384)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۱۹:۵۹
خودشون هر کاری کنن خطاکار، اصلاح طلبا جنایتکار!!! (272388)
ابراهیم پاکروان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۰:۰۸
دسیسه خود شما اصول گرایان بود (272391)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۳:۲۸
آقای زاکانی کی و کجا رفتار احمدی نژاد قابل تایید بود؟ (272413)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۴ ۲۳:۳۳
سلام برجوانان عزيزتوراخداخودتونوفكروتونوواسه كساي كه دنبال منافع خود ودوربرئ خودهستن خراب نكنيد چون هركي ميادازقبليه بدتره اين هم موسوي ازادشده بعدش چي ميشه چه حرفي داريم بزنيم (272414)