به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۵
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۳۸۷۳۷

سیاستمدار روس: به این خبرنگار تجاوز کن!

گروه بين‌الملل: ژیرونوفسکی سیاستمدار راستگرای روس در یک کنفرانس خبری در مقابل سوال خبرنگان تلویزیون راشا تودی کنترل از خود را از دست داد و عصبانی شد و به یکی از دستیارانش گفت که به این خبرنگار زن تجاوز کند!
سیاستمدار روس: به این خبرنگار تجاوز کن!

این خبرنگار زن که از قضا باردار نیز هست، از ژیرونوفسکی پرسیده بود: «آیا باید اوکراین را تحریم کرد.»  سخنان ژیرونوسکی همه حضار را به شگفتی واداشت. وی از خبرنگار پرسید: «برای کی کار می‌کنید؛ برای اینترفاکس؟» خبرنگار گفت: «خیر برای تلویزیون راشا تودی». ژیرینوسکی با بی‌تفاوتی گفت: «فرقی نمی‌کند. تو باید خانه باشی و از جنینت مواظبت کنی. کی تو را برای خبرنگاری فرستاده؟»

وی پس از این مکالمه کوتاه به دیگر دستیاران خود جلوی دوربین‌های چندین تلویزیون تشر زده و به آن‌ها دستور داد بلافاصله به خبرنگار حامله زن، تجاوز کنند! ژیرونوسکی در این فیلم ویدیویی می‌گوید: «تو را چه به خبرنگاری، تو باید خانه بمانی و از بچه‌ات مواظبت کني.» این اولین بار نیست که این سیاستمدار راستگرا و ناسیونالیست روس جلوی دوربین‌های تلویزیون جنجال می‌آفریند. وی بار‌ها در دوما یا‌‌ همان مجلس روسیه با دیگر نمایندگان گلاویز شده و درگیری فیزیکی داشته است. سخنگوی تلویزیون راشا تودی نیز در همین فیلم ویدیویی ژیرونوفسکی را تهدید به پبگرد قانونی کرد و گفت: «او باید برای این اهانت هزینه بپردازد.»