به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۵۱۹۶۷
دانشجویان و اساتید و صاحبنظران به رای مجلس احترام بگذارند

روحاني: دکتر نجفی مسیر را ادامه دهد

گروه سیاسی: رییس جمهوری در جمع علما ، فضلا و طلاب استان اردبیل با تاکید بر محبوبیت دکتر رضا فرجی دانا در میان دانشگاهیان کشور ، از همگان بویژه دانشجویان، اساتید و صاحبنظران خواست به رای مجلس احترام بگذارند.
روحاني: دکتر نجفی مسیر را ادامه دهد
حجت الاسلام حسن روحانی گفت: اصل استیضاح یک وزیر طبق قانون اساسی جزو حقوق مجلس شورای اسلامی است و نظر نمایندگان مجلس و رای اکثریت آنان، برای ما محترم است . ریس جمهوری با تاکید بر ضرورت تعامل سه قوا با یکدیگر، تصریح کرد: همه ما نمایندگان ملت هستیم و نباید این گونه امور بین قوا فاصله بیندازند. روحانی اظهارداشت: ما در این کشور اهداف بسیار مهمی پیش رو داریم و در عین حال دشمنان بسیار فراوانی در منطقه حساس ما و جهان اسلام وجود دارند و نباید بخاطر اینگونه مسایل از هم فاصله بگیریم که نخواهیم گرفت.

رییس جمهوری افزود: آقای دکتر رضا فرجی دانا از شخصیت های فرهیخته ، اندیشمند ، صاحبنظر و مدیر بودند و در دوران مدیریتشان بر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تلاش بسیار فراوانی برای گسترش علم، بالا بردن کیفیت و ایجاد و حفظ آرامش در سطح دانشگاه ها ،انجام دادند. روحانی گفت:از آقای دکتر نجفی که او را امروز به عنوان سرپرست وزارتخانه منصوب کردم می خواهم که مسیربالابردن کیفیت در دانشگاهها ، توسعه مسایل فرهنگی و اخلاقی و حفظ آرامش در سطح دانشگاههای کشور را ادامه دهد.

رییس جمهوری با قدردانی مجدد از دکتر فرجی دانا افزود: فرجی دانا جزو وزرایی بود که با اصرار من این مسوولیت را قبول کرد. امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر و راهی که وظیفه ما است انجام وظیفه کنیم.
مرجع : ایسنا

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۱۸
حق فرجی دانا بود چرا از تخلف نگفت اگه تخلف بود چرا این 3 ماه مردم را سروکار گذاشت و در مجلس گفت احتمال می دادیم (246527)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۴:۲۴
مطمئنم سال ١٤٠٠ مردم همه با هم خواهند گفت روحانى مچكريم ، راه صعب و طولانى است (246954)
6102
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۱۹
راه فرجی دانا ادامه دارد (246530)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۷
دمش گرم (246548)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۲
چیزی که مهمه اینه که سیاست تغییری نمی کنه هرچند مهره ها تغییر کنن ... اگه مجلسیا می خوان تغییری ایجاد کنن دکتر روحانی رو استیضاح کنن ... البته اگه می تونن (246575)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۱۳
افراطیون میدانستند که فرد بعدی هم ادامه دهنده راه است. اما آنها با این کار می خواهند، مانع فعالیت وزارت علوم می شوند . در نظر بگیرید در این دو ماه چقد وقت مسئولین ارشد وزارت علوم گرفته شده است؟؟؟ چقد کار ها به زمین می ماند.
راه حل:
عملا وزارت علوم به دکتر توفیقی سپرده شود که کار ها زمین نماند و افراد مختلف به عنوان وزیر معرفی تا هی مجلس استیضاح کند . از جمله این افراد : دکتر محمد رضا خاتمی - جواد اطاعت - میرامادی - آرمین - بهزاد نبوی- و ... (246825)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۱۷
نایب رییس لایق مجلس یعدی دکتر فرجی دانا- همکار مناسب دکتر عارف در مجلس بعدی (246827)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۵۱
مهم همینه
ما باید یاد بگیریم که شخص مهم نیست، مهم سیستمه. (246915)
کینه توز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۹
ای آقای روحانی ما بدرا بیرون کردیم یکی بدتر را باز گذاشتی.چه گیری کردیم از دست شماخداپدرسیدخندان رابیامرزه.این آقای نجفی راما بهش رای برای آموزش وپرورش ندادیم حالا میذاری آموزش آلی.کاری نکن خودت را بکشیم پای استیضاح.آقای نجفی که قلبش درد میکرد چی شد پذیرفت؟ (246584)
عاااالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۳۶
دوسته من آموزش عاااااالی نه الی تکرار کن عااااالی (246894)
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۰۰
به آقای روحانی توصیه می کنم که اگر جواب پایداری ها ندهند آن ها پایشان را از گلیمشان دراز تر می کنند (246586)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۰۲
دیگه کم کم دارم از آقای روحانی نا امید میشم با دیدن واکنش و حرفهای آقای روحانی آدم شک میکنه سناریوی خیلی پیچیده پشت همه این شلوغ بازیهاست از آقای روحانی انتظار داشتم محکمتر با این قضیه برخورد کنن به نظر من آقای فرجی دانا یکی از بهترین وزرای آموزش بودن که خیلی کم پیدا میشن (246591)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۴۴
خودش بلده چیکار کنه دوست عزیز ایشون سیاستمدار هستند مثل من و شما که نیست سریع جوش بیاره.مهم اینه که یکی مثل فرجی دانه جاش بزاره. (246802)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۵۳
کاوه جان صبور باش و حوصله کن
یک شبه معجزه نمی توان کرد، (246917)
Ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۱۹:۴۸
روحانی جان خوشم میاد مثه استادت آیت ال.. هاشمی سیاست داری دمت گرم (246644)
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۱۳
وازرت نشد معاونت ریاست جمهوری! این جمله را مخالفان مهاجرانی قبل از استیضاحش در سال 78 گفته بودند. میدانستند خاتمی به هیچ روی مهاجرانی را از دست نمیدهد. اکنون هم روحانی حاضر نیست از خدمات مدیر توانمند و شخصیت بزرگواری همچون فرجی دانا بی بهره شود. پس حالا ما موافقان فرجی دانا میگوییم وزارت نشد مشاورت رییس جمهوری! (246664)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۰:۵۳
روحانی جان اکثر مردم شما را دوست دارند و پشتیبان تصمیمات شما هستند. وجود دولت با تدبیر شما در مصدر امور مایه ی خوشحالی ماست. (246698)
بنفشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۵
سربلند باشی دکتر عزیزم (246763)
آمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۲۱
خدایا دشمنان و بد خواهان این دولت را هرچه سریع تر به خاک مذلت بنشان. (246786)
همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۲:۲۶
دكتر نجفي كه براي آموزش و پرورش راي نگرفت. بعد براي معاونت رييس جمهور و رياست سازمان گردشگري اعلام كرد قلبش ناراحت است و فشار كار زياد است. حالا وزارتخانه پرتنش و حساس علوم را چطور مي خواهد اداره كند؟
به نظر من دكتر فرهادي گزينه بهتري است.
البته اگر بخواهيم رضايت مجلسي ها را لحاظ كنيم بايد به گزينه هاي مانند فرهاد دانشجو، زاهدي و يا لااقل هاشمي گلپايگاني فكر كنيم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (246789)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۲۳:۴۸
روحانی عین خیالش نیست نمی دونم چرا بعضیا دارن می سوزن.مگه وزیر قحطیه (246853)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۰:۳۹
چون برعکس جناح مقابل ، اینجا پر از نخبه و شایسته است. روحانی خاطرش آسوده است که مشکلی برای پیدا کردن نیروهای دلسوز و کاربلد و ضداختلاس نداره.
نخبه جناح مقابل از قضیه (ام پی تی!!!) معلوم شد کیه. (246900)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۰۱:۱۵
جناب دکتر با انتخاب نجفی در مقابل تندروها ایستادند چون اونها خیال دارند سایر وزرا را نیز استیضاح نمایند و هر چه در قدرتشان است در این چند ماه انجام خواهند داد اینها اکثر مردم رای دهنده به آقای روحانی را فتنه گر میداننددر انتخابات پیش رو به آقایان تندرو حسابی جواب کوبنده داده خواهد شد (246928)