به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۷۷۹۸۷
بازی در پرسپولیس کمتر از تیم‌ملی نیست

واكنش محمد نوری به لجبازی كیروش

گروه ورزشی: محمد نوری در لیست 50 نفره تیم ملی جایی نداشت تا بزرگترین علامت سوال لیست کارلوس کی‌روش لقب بگیرد.
واكنش محمد نوری به لجبازی كیروش
کاپیتان پرسپولیس که هنوز از برد تیمش برابر استقلال شاد است در گفتگو با "ورزش سه" عنوان می‌کند از این خبر ناراحت است اما این باعث نمی‌شود چیزی از خوشحالی‌اش بابت برد در دربی هشتاد کم شود. نوری درباره دیدار برابر استقلال که با برد شیرین سرخپوشان همراه بود، گفت: یک بازی خوب و همراه با برنامه برابر استقلال به نمایش گذاشتیم و در تمام طول بازی هدفمند بازی کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم این بازی را به نفع خودمان پایان دهیم و دل هواداران را شاد کنیم. مطمئنا این برد باعث می‌شود با روحیه خوبی برابر الهلال آماده شویم و مقابل‌شان قرار گیریم. هواداران هم به این برد نیاز داشتند تا ضمن افتخار به آن به فصل آینده تیم هم امیدوار شوند. آخرین بازی فصل اهمیت زیادی دارد و واقعا از این برد خوشحالیم و آن را به همه هواداران‌مان تبریک می‌گوییم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شرایط تیمش پیش از دربی نیز گفت: ما پیش از این مصدوم و محروم داشتیم و با نیروی کامل وارد این بازی نشدیم اما همه بازیکنانی که در این بازی به میدان رفتند از جان‌شان مایه گذاشتند و دستورات تاکتیکی برانکو را به خوبی در زمین پیاده کردند و این نتیجه را در عین لیاقت کسب کردیم.

نوری درباره نقش برانکو در کسب این نتیجه گفت: مطمئنا به هیچ عنوان نمی‌توان از نقش برانکو گذشت. از زمان حضور ایشان تیم شخصیت پیدا کرده و نظم و انضباطی خوبی در پرسپولیس حاکم شده است. او با برنامه‌ریزی و تاکتیکی مناسب این بازی را اداره کرد و در نهایت به برد در دربی دست یافتیم.

کاپیتان پرسپولیس که در این دیدار با توجه به مصدومیت فرناندو گابریل تغییر پست داده بود ادامه داد: با توجه به اینکه در دیدار برابر پیکان هم در این پست حاضر شده بودم، آقای برانکو از عملکردم رضایت داشت و تصمیم گرفتند در این دیدار هم تغییر پست دهم. تا جایی که توانستم سعی داشتم نفوذ نکنم و بیشتر در دفاع به تیمم کمک کنم و آقای برانکو نیز راضی بودند.

وی درباره گلزنی علیپور در دربی و درخشش جوانان در ترکیب این تیم گفت: به هرحال وظیفه بازیکنان باتجربه تیم است که شرایطی مهیا کنند تا بازیکنان جوان توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. پرسپولیس خوشبختانه این بستر را فراهم کرد تا این بازیکنان بتوانند عملکرد خود را به نمایش بگذارند و آنها از این فرصت به خوبی استفاده کردند و امیدوارم این مساله ادامه داشته باشد. بزرگان تیم کمک زیادی کردند تا جوانان با شرایط تیم هماهنگ شوند و خوشحالم که علیپور هم توانست به عنوان جوانترین گلزن دربی شناخته شود و در این بازی گل بزند.

نوری در ادامه درباره فصلی که با حاشیه‌های فراوانی مدیریتی و فنی بر این تیم گذشت گفت: شرایط فوق العاده سختی را پشت سر گذاشتیم و تجربه سختی برای همه ما بود. بازیکنان در این اواخر واقعا با غیرت و شرف‌شان در این بازی‌ها از جان مایه گذاشتند. امیدوارم در فصل آینده با نفراتی که برانکو در نظر دارد تیم قدرتمند و رویایی بسازیم و هواداران را شادتر از همیشه ببینیم.

نوری در رابطه با دیدار برابر الهلال نیز افزود: تلاش می‌کنیم الهلال را شکست دهیم و مانند همیشه به حضور هواداران‌مان در بازی رفت و در استادیوم آزادی نیاز داریم تا با حمایت آنها با نتیجه‌ای خوب به عربستان برویم و در نهایت به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابیم و به کسب نتیجه کاملا امیدوار هستیم.

و بحث درباره عدم دعوت به تیم ملی؛ نوری که دوست ندارد زیاد درباره این اتفاق حرف بزند در این‌باره گفت: انتظار داشتم با توجه به عملکردم در لیگ و مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی دعوت شوم. اما من مثل همیشه حق را همیشه به سرمربی تیم می‌دهم و باز تلاش می‌کنم تا او را مجاب به دعوتم کنم.

نوری در ادامه در پاسخ به این سوال که امکان دارد مشکلی بین او و سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد که مانع دعوتش به تیم ملی شده باشد، گفت: نه، اصلا مشکلی ندارم. من در زمان حضورم در تیم ملی نه مشکل انضباطی و نه مشکل فنی داشتم. در مدتی که با ایشان کار کردم لذت بردم و حتی زمانی که تصمیم گرفتند در جام جهانی و جام ملت‌ها اعتراضی به این مساله نداشتم. تلاشم را چند برابر و مضاعف می‌کنم تا کی‌روش را مجبور کنم دعوتم کند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عدم دعوتش به تیم باعث نشده شیرینی برد در دربی برایش کم شود، گفت: اصلا این خبر باعث نشد شیرینی برد در دربی برایم کم شود. بازی کردن در پرافتخارترین تیم ایران و پر هوادارترین تیم آسیا برایم اینقدر ارزش دارد که این اتفاقات باعث ناراحتی‌ام نشود.

وی در پایان گفت: بازی کردن در تیمی به بزرگی پرسپولیس اگر بیشتر از تیم ملی نباشد مسلما کمتر نیست و افتخار می‌کنم بازوبند این تیم را بر بازو بسته‌ام و تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا در تیم ملی هم حضور داشته باشم.

mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۷:۱۴
لجباز توویی بهار ک در مورد کیروش چشمات رو مثل دلواپسها بستی (303807)
از طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۷:۵۳
کار خوبی کرد (303818)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۸:۳۳
آقا نوری ناامید نشه ، انشاالله دعوت میشی. (303827)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۹:۰۷
اسمش رو میزارید لجبازی!!!؟؟؟
با اینکه از نوری خیلی خوشم میاد اما مربی تیم کیروش هستش و صلاح نمیدونه نوری بیاد تیم ملی.
پدر کشتگی با کیروش هم حدی داره. (303836)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۹:۵۱
جنابعالی یک بازیکن فوق العاده معمولی هستی که مسلما جایی در تیم ملی نخواهی داشت..اما امثال طارمی مشخصا دارای ویژگی های یک بازیکن خوب هست (303846)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۹:۵۲
محمد نوری بازیکن بزرگی است اما برای ملی پوش شدن هماهنگی با سایر بازیکنان هم خیلی مهمه. (303849)
خشن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۲۱:۱۳
عزیز جان اگه اطلاعاتت کمه لازم نیست حتما نظر بدی .تیم ملی از بازیکنهای تیمهای مختلف باشگاهی تشکیل شده که طبعا در طول اردوها و بازیهای تدارکاتی باهم هماهنگ میشن نه از قبل. (303873)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۲۲:۳۳
اولا هیچ جای دنیا تیم باشگاهیشونو در حد تیم ملیشون نمیدونن.دوما پر افتخار که گفتن میشه افتخاراتشون کجا بوده و چقدر.مثلا چندتا قهرمانی آسیا دارن.سوما قدرت بدنی ی شرط مهمه آقای نوری. (303891)
درودیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۲۳:۵۷
هزار سال گذشت از حکایت مجنون هنوز ( استقلالی ها دارند میسوزند) هنوز مردم صحرا نشین سیاه پوشند . (303907)
محمد چالوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۲۳:۴۶
توتو این دوره زمونه که هرکسی رو تو استقلال و پرسپولیس راه میدن امثال محمد نوری مثل گنج میمونن.نه موقعی که رو نیمکت بو اعتراض کرد نه الان که یکی از بهترین بازیکناس جو گیر شده من به عنوان یه پرسپولیسی کاپیتانمون دوس دارم امید وارم که همیشه موفق باشه (303905)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۲۳:۵۰
افتخارشون اینه که هرچی هم که بدست آو ردند پاک بوده نه با داوری قهرمانی ها و بازیکن حریف خریدن و دوپینگ کردن ها . این جام هائی را که با این کلک ها گرفته شود به اندازه یک آفتابه حلبی هم ارزش نداره . (303906)
آنزان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۰۳:۴۳
آقای نوری اگه یه لطفی بکنن و بگن چرا پرسپولیس پر افتخارترین تیم ایرانه ممنون میشم.
پرضمن نوری این فصل رو چندان هم خوب نبود که به چشم بیاد.شما ایمان مبعلی رو چرا نمیگی؟ (303912)