به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۹۸۷۰

چشم فولاد خوزستان به سازمان لیگ!

گروه ورزشی: مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید هنوز از سوی سازمان لیگ نامه کتبی ای در خصوص عدم همراهی آرش افشین، بختیار رحمانی، شهاب کرمی و ساسان انصاری به دست ما نرسیده است و اگر به صورت مکتوب به ما اعلام شود، می گوییم چشم.
چشم فولاد خوزستان به سازمان لیگ!
حسین ابن قاسم  در خصوص بی اعتبار اعلام شدن کارت پایان خدمت آرش افشین، بختیار رحمانی، شهاب کرمی و ساسان انصاری و منع این بازیکنان از همراهی تیم فولاد، اظهار کرد: من اکنون در تبریز هستم و وقتی چنین موضوعی را شنیدم با آقای دهکردی تماس گرفتم و به وی گفتم که آیا نامه ای در خصوص این که این بازیکنان نمی توانند در بازی مقابل تراکتورسازی ما را همراهی کنند، از سوی سازمان لیگ به باشگاه ارسال شده است که او به من گفت خیر. وی ادامه داد: همچنین در این زمینه با نماینده مان در تهران تماس گرفتم و او هم چنین جوابی به من داد. به هر حال امروز (پنجشنبه) احتمالا سازمان لیگ و فدراسیون باز هستند و در این زمینه با آن ها صحبت می کنیم.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما کارت بازی این چهار بازیکن را برای دیدار امروز در اختیار داریم و بر این اساس می توانیم آن ها را بازی دهیم، مگر این که تا پیش از این دیدار، سازمان لیگ عدم حضور آن ها را به صورت مکتوب به ما اعلام کند. وی بیان کرد: سازمان لیگ، سازمانی بزرگ، با قداست و با اعتبار است و معمولا مکاتبات مان با یکدیگر به صورت رسمی انجام می شود و اگر موردی هم باشد به صورت مکتوب به ما اعلام می کنند.

ابن قاسم در پایان، گفت: آن ها هر چه را به صورت مکتوب به ما اعلام کنند، می گوییم چشم. ما تابع قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال ایران هستیم. سازمان لیگ اسامی 21 فرد شاغل در فوتبال ایران که خدمت سربازی را طی نکرده‌اند اعلام کرده است که از تیم فوتبال فولاد خوزستان بختیار رحمانی، آرش افشین، شهاب کرمی و ساسان انصاری در این لیست قرار دارند.
مرجع : ایسنا