به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۸۳۳۴۰

«استراحت مطلق» در استرالیا و آمریکا

گروه فرهنگی:اکران فیلم «استراحت مطلق» ساخته عبدالرضا کاهانی طی دو هفته گذشته در شهرهای ملبورن و برسبان استرالیا با استقبال زیاد علاقه‌مندان سینما مواجه شد، به گونه‌ای که گفته می‌شود همه بلیت‌های سانس‌های نمایش فیلم درشهر ملبورن از قبل پیش فروش شده بود.
«استراحت مطلق» در استرالیا و آمریکا
آرمین میلادی مدیریت موسسه «دریچه سینما» که پخش استرالیا و آمریکا این فیلم را برعهده دارد، با اعلام این خبر افزود: خوشحالیم که فیلم «استراحت مطلق» که فیلمی درام با موضوعی اجتماعی است و مسایل و مشکلات زنان و مهاجرت را مورد توجه قرار می‌دهد، با چنین استقبالی مواجه شده است و این بیانگر رشد جایگاه سینمای روز ایران در بین علاقه‌مندان سینما و ایرانیان مقیم خارج از ایران است.

وی افزود : « استراحت مطلق» در ادامه نمایش‌های خارج از ایران خود، از تاریخ ۱۰ تا ۲۳ جولای در آمریکا در شهرهای لس‌آنجلس و اورنج کانتی و هم زمان در روزهای ۱۷ و ۱۸ جولای در شهر سیدنی استرالیا به نمایش در خواهد آمد. همچنین شهرهای واشنگتن دی‌سی و نیویورک میزبان بعدی این فیلم در آمریکا خواهند بود. رضا عطاران، ترانه علیدوستی، مجید صالحی، بابک حمیدیان ، فریده فرامرزی و امیر شهاب رضویان بازیگران این فیلم هستند.
مرجع : ایسنا