به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۱۴۳۰۰
حذف اخبار ۸ساله احمدی‌نژاد

ظاهر و باطن سایت‌president.ir تغییر کرد

ظاهر و باطن سایت‌president.ir تغییر کرد
گروه سياسي: ظاهر و محتوای پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران بلافاصله پس از آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی تغییر کرد. بلافاصله پس از تنفیذ حکم رئیس جمهور جدید ایران، ظاهر و محتوای پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران president.ir تغییر کرد. در این تغییرات اعمال شده، اخبار و تصاویر مربوط به دوره ۸ ساله ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد و زندگینامه وی حذف شده و چند خبر و تصویر مربوط به حسن روحانی به همراه زندگینامه وی جایگزین شده است.

در همين حال فارس نوشت: اطلاعات سایت ریاست جمهوری در دولت نهم و دهم که با آدرس president.ir قابل دسترسی بود، به سایت ahmadinejad.ir انتقال یافته است. تاکنون اطلاعات سایت ریاست جمهوری در دولت‌های نهم و دهم حاوی اخبار مربوط به ششمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و کابینه وی با آدرس www.president.ir قابل دسترسی بود.

با پایان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، تمام اطلاعات و اخبار این سایت از امروز شنبه به سایت www.ahmadinejad.ir انتقال یافت!  معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور از چندی پیش بخشی از اطلاعات سایت مذکور را به سایت احمدی‌نژاد انتقال داد و این فرایند در حال تکمیل است. بر این اساس پژوهشگران و محققان و همچنین اصحاب رسانه برای دسترسی به آرشیو اخبار دولت‌های نهم و دهم می توانند به سایت احمدی‌نژاد به آدرس ahmadinejad.ir مراجعه کنند.

یک منبع آگاه در همین راستا گفت: هیچ اطلاعات و اخباری درباره دولت گذشته از سایت ریاست جمهوری حذف نشده بلکه این اطلاعات و اخبار به سایت جدید منتقل شده است. وی با بیان اینکه این امر در دوره‌های قبل هم سابقه داشته است، نسبت به شایعه‌پراکنی برخی رسانه‌ها در آخرین ساعات کار دولت احمدی‌نژاد، ابراز تأسف کرد.

۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۹:۳۰
ای جاااااااانم :دی (102882)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۹:۴۰
این شابعه پراکنی که می گوید چیست؟ (102890)
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۱۹:۴۶
ان شالله شاهد اعتدال و تدبیر در ایران اسلامی باشیم. (102895)
علی اکبر
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۲۱:۱۴
والا ظاهر و باطن که چه عرض کنیم، کلا سرعت سایت رو هم آوردن پایین، سایتی که 30ثانیه ای لود میشد حالا کارش به 5دقیقه کشیده.
گام اول در جهت افزایش پهنای باند اینترنت!!!! (102934)
هیراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۲۲:۴۰
به نظر من بهتر بود توی سایت اطلاعات مربوط به رئسای جمهور سابق هم قرار میگرفت. (102958)
مقداد عزیزی طالقانی
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۲۳:۰۵
با سلام وآرزوی موفقیت روزافزون برای رییس جمهور محترم .پیشنهاد من آنست که از اینک شعار دولت به دولت حرکت و امید تغییر داده شود. (102970)
۱۳۹۲/۰۵/۱۳ ۰۳:۴۹
حرکت با تدبیر امیدبخشه. (103066)
۱۳۹۲/۰۵/۱۳ ۰۰:۲۶
کاشکی می شد همه چیز رو با Restore و Ctrl+Z درست کرد (103001)