به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۰ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۹۹۷۹

انتقاد ناظری از وضعیت برگزاری کنسرت​ها

گروه فرهنگ و هنر: استاد آواز ایران با اشاره به برگزاری اولین کنسرت موسیقی خود در یک سالن ورزشی گفت: اردبیل با توجه به برخورداری از علاقمندان پرشور نیازمند ایجاد سالن ویژه موسیقی است.
انتقاد ناظری از وضعیت برگزاری کنسرت​ها
شهرام ناظری ظهر جمعه در حاشیه سفر به اردبیل در خصوص برگزاری اولین کنسرت موسیقی خود در این استان اضافه کرد: سالن ورزشی جای کنسرت نیست. وی با بیان اینکه سالن ورزشی مناسب موسیقی نبوده و باید برای اجراهای بزرگ سالن مطلوب در این استان ایجاد شود، ادامه داد: امیدوارم اهالی فرهنگ و هنر این استان که دیدگاه مثبتی نیز به موسیقی دارند، در زمینه ساخت سالن مناسب و در شان موسیقی و مردم اردبیل اقدام کنند.

استاد آواز کشورمان با اشاره به مشکلات برگزاری اولین شب کنسرت در این سالن تاکید کرد: سالن ورزشی از نظر آگوستیک وضع مطلوبی ندارد و ما مجبور بودیم ساعت ها کلنجار برویم تا صدای مناسبی را بگیریم، اما باز هم کاستی هایی دیده می شود. وی با توجه به این شرایط تصریح کرد: مسئولان فرهنگی اردبیل باید در آینده نزدیک در فکر ساخت سالن ویژه موسیقی باشند تا برنامه های مناسبی در شان مردم اردبیل ارائه شود.

ناظری در عین حال و با اشاره به شور و احساسات علاقمندان به موسیقی در این استان، اجرای اولین کنسرت خود در اردبیل را خاطره انگیز خواند و ابراز امیدواری کرد که این کنسرت در ذهن علاقمندان ماندگار شود. در شب اول برگزاری کنسرت موسیقی "فردوسی" با صدای شهرام ناظری برخی از مسئولان استان از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز حضور داشت.

شامگاه پنجشنبه اردبیل میزبان اولین شب کنسرت بزرگ موسیقی شهرام ناظری بود تا شاهد اولین اجرای استاد موسیقی کشور در این استان باشیم، اجرایی که با استقبال شورانگیز علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی و کردی همراه بود. در این کنسرت بیش از 1300 نفر از علاقمندان به موسیقی اصیل و کردی حضور داشتند. دومین شب برگزاری این کنسرت امروز جمعه ساعت 9.30 شب در همین سالن برگزار خواهد شد.
مرجع : مهر