به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۱
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۵۵۱۸۹

حمید روحانی: روحانی و هاشمی از شیوه بنی‌امیه استفاده می‌کنند!

گروه سياسي: رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با حمله به حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی گفته که آن‌ها به شیوه «بنی‌امیه» و «بنی عباس» به مقابله با خط امام و رهبری می‌پردازند!
حمید روحانی: روحانی و هاشمی از شیوه بنی‌امیه استفاده می‌کنند!
به گزارش «نسیم» سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر در نشست فرزندان روح الله(ره) در جمع دانشجویان به بررسی ابعاد شخصیتی و تببین اندیشه و خط امام راحل(ره) پرداخت. وی با بیان این نکته که خط امام راحل(ره) برگرفته از قرآن و بیانات ائمه (ع) بوده با انتقاد از کسانی که می‌گویند باید اندیشه های امام(ره) به موزه برود گفت: معنای حرف اینها به موزه فرستادن قرآن و آموزه های اسلام است.

وی برای نمونه به نقل چند نمونه از بیانات امام(ره) پرداخت و اظهار داشت: امام فرمودند«امروز مرگ بر شاه گفتن عبادت است» این کلام امام(ره) صریح آیه کلام الله مجید است که میفرماید:«لا یحب اللّه الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان اللّه سمیعا علیما» خدا دوست نمى دارد که کسى با گفتار زشت به عیب خلق صدا بلند کند مگر آنکه ظلمى به او رسیده باشد که خدا شنوا و به اقوال و احوال بندگان دانا است (14 نساء). امام(ره) توانست قرآنی را که محدود به مراسم عبادی و ختم شده بود را به سطح جامعه و زندگی روزمره مردم بیاورد.

حمید روحانی در ادامه با خرده گیری بر بعضی اقوال مسئولین کشور، آنها را مخالف و در تعارض خط امام(ره) خواند و گفت: چگونه امکان دارد ما خود را پیرو مکتبی بدانیم که ریختن یک قطره آب در مرکب ظالم را شریک شدن در ظلم او می خواند و در عین حال ادعا کنیم که باید با آمریکا کنار آمده و سازش کنیم. وی با انتقاد صریح از حسن روحانی که در ابتدای دوره ریاست جمهوری خود گفته بود «ما که نمی توانیم تا قیامت با آمریکا قهر باشیم »، گفت: آیا کسی که اسلام را شناخته چنین حرفی میزند؟! مگر سر ارث و میراث با آمریکا دعوا داشتیم که الان ایشان آمده ما را آشتی بدهد. این ننگ نیست که کسی سالها قال الصادق و قال الباقر (علیهم السلام) خوانده باشد و به خاطر نفسانیات قصد داشته باشد با ظالمی که دستش تا مرفق آلوده به خون ملتها آغشته است کنار بیاید ؟!

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با ذکر خیانت های رژیم سعودی به اسلام ، نوک پیکان انتقادات خود را به سمت هاشمی رفسنجانی چرخاند و با اشاره به صحبت‌های عجیب هاشمی رفسنجانی در مورد عربستان گفت: آقای هاشمی رفسنجانی تمام تلاشش این است که به یک نحوی با این حکومت فاسد کنار بیاید. مگر همین رژیم نبود که بیش از 400نفر زائران ایرانی را بدون هیچ جرم و گناهی در حرم امن الهی قتل عام کرد؟! آنوقت اینها با آنها هم پیاله می شوند و می گویند: ایران و عربستان دو قدرت اسلامی هستند که اگر از هم جدا باشند ضایعه ای به اسلام وارد می شود؛ من نمی دانم اقای هاشمی اسلام را نشناخته است یا ...

وی این گفته ها را مصیبت امروز جامعه خواند و ادامه داد: این کسانیکه عنوان یار امام(ره) را یدک می کشند و با همین عناوین، فتنه سال88 را رقم زدند؛ اینها درست بر خلاف دستور قرآن که میفرماید: «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» می بینیم مقابل تهمت ها و توهین ها و جنایت های آمریکا لبخند می زنند و هی کرنش و چاپلوسی میکنند اما وقتی مردم انتقاد میکنند یا باید بروند به جهنم یا اصلا بی سواد هستند و از دنیا چیزی نمی دانند؛ اینها نتیجه دوری گزینی از خط امام(ره) است.

روحانی در ادامه گفت: حسن روحانی بدعتی گذاشت که در طول این 35 سال، بی سابقه بوده است. جدا کردن دولت از ملت بوده که با صراحت ملت را از مذاکرات 5+1 دور نگه داشتند این بدعت بود. یکی از افتخارات و ویژگی های امام صداقت ایشان با مردم بود؛ امام (ره) با مردم یک رنگ بود دولت مردم را در شرایطی از توافق ژنو دور نگه داشتند که بعد از مذاکرات یکی از نمایندگاه 5+1 به سرزمین های اشغالی میرود و جزئیات و کلیات مذاکرات را به انها تحویل می دهد.

وی با طرح این سوال که چرا باید صهیونیست ها از مذاکرات ما با 5+1 آگاه باشند اما ملت ما بی خبر باشد؟ گفت: اینها به شیوه بنی امیه و بنی عباس به مقابله با خط امام و رهبری می پردازند و با حرف های ریاکارانه به تمجید از رهبری می پردازند ولی با وجود اینکه رهبری بارها مذاکره با آمریکا را به ضرر ایران وبی فاینده خوانده است دست از مذاکره نمی کشند.

اهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۲:۴۵
عجبه.جناب حمید روحانی ننگ نیست باکشورکمونیستی روسیه که دستش به خون مسلمانان چچن افغانستان و ... همینطور تجاوز به اکراین رابطه داشته باشیم.ننگ نیست که چین سالهاست داره مسلمونارو میکشه ومارابطه داشته باشیم.بهرحال امریکاحداقلش اینه که دینونفی نمیکنه ومیبیینیم که روسای جمهورشمسئولینش به کلیسامیرن چه بسا ازماهم مومن ترند.اما ر ابطه باکمونیست ازنظرشمامشکلی نداره (252085)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۳۳
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر امریکا
و مرگ بر اسرائیل
زنده باد اسلام و جاوید باد یاد و راه امام (252092)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۰:۰۲
خب یدفه بوکو مرک بر همه دنیا وفقد تو وافراطیون شماه بمونن (252099)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۰:۵۱
زنده باد صلح جهانی (252144)
ازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۴:۵۱
نمیدونم کسی که منفی داده چه مشکلی داشته (252188)
این منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۸:۵۱
مرگ بر همه ی دنیا بجز من و دو سه نفر دیگه . . . البته تا زمانی که قدرت جون دوباره بیاد زیر خیمه ی خودمون . . . !!!!! (252228)
سعید1
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۱:۱۵
اهورا جان شما زیاد جدی نگیر.این حرفهای ایشان بیشتر سیاسی وبرای جلب محبت های چرب وروغندار است نه چیز دیگر.به تناقض وبی اطلاعی در حرفهای ایشان دقت کن.آن آیه ای را که در تفسیر مرگ بر شاه آورده را بخوان.یا انجا که روحانی را به نامحرم انگاری مردم متهم می کند را ببین.یادش رفته مذاکرات در نهایت محرمانگی انجام می شده حتی مجلس ششم از مذاکرات بی اطلاع بوده ویا شاید هم خود را به فراموشی زده باشد این محقق محترم تاریخ! بیشتر به سمپات یک حزب عوام می ماند ایشان تا یک محقق.انسان نمی داند چه بگوید به خدا؟! (252103)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۴۵
روسیه در مملکت ما کودتا نکرده ساواک آموزش نداده حمله مستقیم نظامی نکرده در جنگ با عراق مستقیما دخالت نکرده حریم نکرده و هزار تا غلط دیگه
مقایسه آمریکا با روسیه و چین نشان از عدم درک صحیح تاریخی است
این حربه ای بود که تو موقع خودش هم زیاد کارساز نبود حالا که دیگه جای خود داره (252125)
خل المسائل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۳۲
اره جون خودت به اندازه ای که صدام به روسها نزدیک بود به امریکا نزدیک نبود کلا حزبهای بعث در عراق و سوریه نزدیک به کمونیست بودن تا غرب (252157)
کوروش کبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۳۵
شما اجازه میدید که عربهابیان تو ایران مرگ بر سوریه یا روسیه بگن که اونااجازه بدن شما تو کشورشون مر گ بر امریکا بگید چرا به اشتباهاتتون اقرار نمیکنید (252158)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۴۲
اتفاقا دقیقا برعکس حرفهای شما حامی اصلی و شالوده ارتش تجاوزگر صدام شوروی بود که تا آخرین لحظه و بطور علنی تمام مهمات و حتی پیشرفته ترین هواپیماهای خود را به صدام میداد البته فرانسه هم علنی حمایت می کرد ولی آمریکا و بقیه غربیها حداقل ظاهر قضییه را حفظ می کردند و در واقع هم هرگز به صدام اسلحه ندادند شاید چون تزشان تداوم جنگ و تضعیف طرفین بود ولی هر چه بود به عراق اسلحه ندادند و شوروی و فرانسه اینکار را می کردند (252161)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۴۶
معاهده ترکمانچای بزگترین ضربه ای بود که به کشور ما وارد شد .که علاوه بر اشغال بخش بزرگی ازکشورما حق کاپیتالاسیون هم به ایران تحمیل شد. کودتای 28 مرداد نیز باموافقت شوروی سابق انجام گرفت. (252165)
Sadid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۳:۳۰
اره تاريخدان ... يكم فكر كن بعد پيام بزار (252177)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۴:۲۳
برادر من شما طاهرا تادیخ را نخوانده اید توصیه می کنم حتما تاریخ اذربایجان را بخوانید که درتاریخ ایران هیچ کشوری به اندازه روسیه به اایران ظلم نکرده فقط مثالی که می توانم عرض کنم جنایات داعش در عراق تنها می تواند مشابه ان باشد که چه جنایاتی برسر زن وبچه مردم اورداند (252181)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۶:۴۱
روسيه به خاك ايران حمله نكرده؟!!!!نكنه قراردادهاي تركمانچاي وگلستان باامريكابسته شده بوده به مااشتباه گفتن يك سرچ ساده وسرسري تواينترنت بكن بدنيست به معلوماتت اضافه ميشه (252209)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۸:۱۸
دوست عزیزم حسین
لطفا سری به مناطق شمالغرب کشور بزنید وبپرسیدروسیه بعد از اشغال این منطقه چیکار کردن . . . (252222)
این منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۹:۰۰
یکی از ویژه گی های حکومت پهلوی حفظ تعادل بین قدرتهای شرق و غرب بود . لذا اگر آن اتفاقات (که حتماٌ به درخواست حکومت وقت یعنی حکومت پهلوی بوده) جرم و گناه بوده است قطعاٌ معادل و همسنگ آن نیز به امثال روسیه و چین هم قابل انتساب است . ضمن آنکه اگر برای امریکا بخواهیم گناهانی ذکر کنیم به ارقام بسیاری می رسیم همانطور که برای روسیه و .. . . . هم قابل شمارش خواهد بود واقعیت این است که به تعبیر قرآن هر چه بر سر هر ملت بیاید محصول خواسته خود ملت و حکومت است. (( لیس للانسان الی ما سعی )) (252231)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۹:۴۷
البته کمونیست! شوروی سابق بود .روسها مسیحی ارتدوکس هستند.در ضمن این مسئولین مومن امریکا!یک میلیون مسلمان عراقی وهزاران افغانی رو به بهانه ازاد کردنشون کشتند. ازحکام غرق خون ملتهادرهمه کشورهای مرتجع خاورمیانه حمایت کرده ومانع سقوطشون هستند.امریکای لاتین در دهه هفتادمیلادی حمام خون اقایان بود.ویتنام وابوغریب وگوانتانامو و...هم بیخیال!.شمر قران رو حفظ بودومسجدمیرفتُ پس مسلمان بود؟ (252139)
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۴۲
هموطن گرامی;درسیاست سلطه طلبی و تمامیت خواهی آمریکا تردیدی نیست واین سیاست از دید ما محکوم است; اما پرسش این است که چرا اقلیتی در ایران می خواهند با تکیه بر مراکز قدرت به سلطه طلبی و تمامیت خواهی خود در داخل کشور ادامه دهند و تن به تکثر گرایی و مردم سالاری نمی دهند...؟! آیا سیاست سلطه طلبی و تمامیت خواهی امریکا باید مذموم شناخته شود و همین سیاست در ایران که از سوی اقلیتی اعمال می شود, باید ممدوح دانسته شود...؟! (252162)
این منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۹:۰۲
هر کشوری فقط برای منافع خودش کار می کند چه امریکا که حکما منافعش در این موضع گیری است و چه روسیه که خاصیتش در طول تاریخ دو رویی و ماهی گرفتن از آب گل آلود بوده . . . (252232)
اهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۷:۰۲
من این مقایسه رو به خاطرمسلمونایی که حمیدروحانی نگرانشونه اووردم که توی چین وروسیه هم کشتن.ازدید سیاست همه جامنافع ملی مهمه که توکشور مانیست اما یه نکته بگم ورای ازمنافع ملی و دینی اینایه دشمن میخوان که حمیدخان ترجیح میدن امریکاباشه یه عده روسیه.اماایرانی واقعی میگه هیچکس دشمن مانسیت وبراساس تمدن کهن ایرانی مامردم صلح طلبی بودیم وهستیم... (252214)
و.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۹:۰۰
به اين شيخ بگوييد چرا پيامبر با كفار مكه صلح كرد؟ در صورتي كه آقايان هاشمي و روحاني با موحدين مذاكره مي كنند. ... (252230)
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۲۲:۲۶
آفرین برآقای حمید روحانی مومن انقلابی . گل گفتی دمت گرم. (252253)
عطااله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۲:۴۶
این اقا کی هست تا حالا کجا بوده؟
اها این همون کسیه که اقای مطهری گفت . . . (252086)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۲۸
این روحانی احمد خاتمی زمان روحانی است ! که فقط به واسطه نام فامیلی مشابهش نقشی پیدا کرده (252091)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۱:۴۴
8 سال خفته بود بیدار شده تا از غافله عقب نمونه (252107)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۲:۵۹
سلام ،
ما هفته ای دو سه مرتبه، پاسخ از این دست صحبتها را،به اقایان شجونی -
حسین شریعتمداری-کریمی قدوسی و دیگر فتنه نوشان میدهیم. حال اگر قرار است
صدای یک حمید دیگر هم رسا شود،در اصل معادله تغییری پیش نمی اید. (252088)
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۰۲
بازم این حرف زد (252089)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۰۹
یادم رفت بپرسم که این اقا شناسنامه داره که در دولت سینه چاکان تضارب ارا ودانستن حق مردم است وجامعه چندصدایی وتضارب ارا وهرمنیوتیک حقیقت وحق ازادی بیان برای هر کس حتی درحدتوهین به مقدسات به خودش اجازه داده بپرسه که در ترکمانچای ژنو چه گذشته؟ (252090)
farda
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۳۳
هرچی گذشته باشه نتیجه اش بهتر ازتحریم دارویی ایران و از رنج درد سرطان مردن هزاران بیمار در ساله
خواستن خیلی چیزا حق مردمه مثل شغل ازدواج آرامش آینده بیدغدغه فرزندان دانشگاه
ترکمنچای ورود 3700 نفر به دانشگاه بدون آزمونه عزیز من ارشد خوندم برا قبولی تو یه دانشگاه معتبر تهران سه سال معطل شدم و حداقل شش ماه تمام وقت درس خوندم دلم آتش می گیره وقتی فکر می کنم این 3700 نفر جای پنج هزار جوان که یکسال تمام زحمت کشیدن رو گرفتن (252127)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۳۷
یکی نیست از این آقا بپرسه این همه سال بر طبل جنگ کوفتید و گفتید جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان!میشه بگید جلوی کدام فتنه را تونستید در جهان بگیرید هرچه روز به روز وضع جهان بدتر میشه . خوب پس بی دلیل جوانامون را بکشتن ندیم!! (252093)
محمد تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۴۸
حمید روحانی شما هم از روش . . . الهام می گیرید

بر چسب زدن به دیگران مربوط ه انسان های کم مطالعه می اشد (252095)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ۲۳:۵۲
مگرتاريخ نگار نبايد بي طرف باشد؟ (252096)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۰:۰۰
خاب دیدی خیره انشائ الله ؟؟ بایت افراطی باشه که راحت بشی ؟ (252098)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۰:۰۸
این آقا داره با رای مردم مخالفت میکنه و خودش رو در برابر مردم قرار میده (252100)
رعد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۰:۵۶
اخه این رو چه به بازی بزرگان (252102)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۱:۲۷
تفکر امثال روحانی ما را تبدیل به کشوری مثل کره شمالی میکنه که از دنیا جدا میشیم . با مثال ایشان ما باید با هیچ کشور اروپایی ، ترکیه ،امارات ، قطر ،بحرین و کشورهای زیاد دیگه ارتباط نداشته باشیم . انها دوست دارند که ما مثل یه جزیره جدا بشیم . ما نباید تو این دام بیفتیم (252104)
لیلی
Romania
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۱:۳۴
احتمالا حاج آقا خیلی منافع را از دست داده که این چنین بی مهابا به اب و اتش می زند (252105)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۱:۳۶
آقایون چرا برای دستان خونین روسیه که با وقاحت تمام کریمه را اشغال کرده و به جنگ داخلی اوکراین دامن میزنه سینه چاک نمیکنند؟!!! (252106)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۲:۴۵
حرف منطقی رو با اهانت جواب ندید. (252110)
خودی
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۶:۴۱
شیوه بنی امیه روشیه که شما پیشه کردید نه هاشمی و روحانی . (252114)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۰۱
جناب عالی از مملکت داری چه میدونی که به خودت اجازه اظهار نظر می دهی اصلا کی هستی که به خودت اجازه میدهی به رئیس جمهور منتخب مردم اها نت میکنی وراحت خودت وهم پالگیهای خودت و که 8سال مملکت و به نابودی کشاندن و به دیگران تحمیل می کنی (252115)
علی معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۱۸
مگر معاویه دستش تا مرفق به خون مسلمانان آغشته نبود.پس چگونه امام حسن با چنین فردی صلح کردند .یا صلح حدیبیه یا رفتار امام رضا.
از نظر تاریخی وزنه به طرف رئیس جمهور است.مگر این که کسی بخواهد مغرضانه و برای حفظ شغل کم اهمیت خود کشور را به سوی جنگ سوغ دهد.
گاهی دنیا چشم انسان را به روی حقیقت و واقعیت میبندد.و شیطان در غالب حمایت از حق انسان را فریب میدهد (252116)
شیروانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۳۰
راه امام این بود که به روز مطابق مصالح کشور تصمیم میگرفتند.
تو مو میبینی و هاشمی پیچش مو (252119)
شجونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۳۵
اقای هاشمی اگر مصالح رو تشخیص نمیداد که نمیشد رئیس مجمع تشخیص (252121)
سالک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۳۷
آقا شما اول موضوع و موضع تشخیص بده بعد به احادیث مریپوطه مراجعه کن
الان در وضعیت صلح حدیبیه هستیم.حتی فراتر از آن
کجا مشرکین مکه در حد امریکا بودند؟ (252122)
رسائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۴۰
آقا چیزی که الان به ما حمله کرده
خشکسالی و فقر و جهالت است .اول باید به فکر اینها بود.با لب تشنه که نمیشه مبارزه کرد. (252123)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۷:۴۲
مشخصه که ایشون از چیز دیگری ناراحته
به قول رفیقش احمدی نژاد .... (252124)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۰۳
آقای حمیدخان زیارتی بیایید با هم یک گروه جهادی تشکیل بدهیم و برویم خودمان را سر راه کفار منفجر کنیم، البته استشهادی. اونوقت هم ما به بهشت میرویم و هم خلق خدا از دستمان راحت میشوند!!!! (252126)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۳۸
به حاجی اقا حمید روحانی بفرمایید همه این کارایی که حسن روحانی و هاشمی میکنند برای منافع ملی و دنیای اسلام است. یه خورده دایره دیدمان را بزرگتر کنیم. البته یه خورده حاج حمید روحانی از تاریخ بیرون بیایند و به جغرافیا و اقتصاد فکر کنند بد نیست. (252128)
Jaber
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۴۲
همه چیز از قیافه این اقا معلوم است و مردم ما آنقدر هم احمق نیستند که به این حرف ها باور کنند (252129)
اقادایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۴۳
جناب اقای سید حمید زیارتی(روحانی)!!! موقعی که ثروت این مردم در خفا توسط بابک زنجانیها غارت میشد کجا بودید؟انهایی شبیه بنی امیه وبنی عباس هستند که بیت المال مسلمین را به دوستان خود می بخشند و در مقابل فسادها و رانتخواریهای هشت ساله خود و دوستانشان پاسخگو نبوده و تازه از مردم هم طلبکار هستند!!! فاعتبرو یا اولی الابصار!!! (252130)
اكبر
Romania
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۴۵
اين فردواقعا كاسه داغتر ازآش شده كارش بجايي رسيده كه قرآن عظيم الشان رابه نفع نظرخودش تفسيرميكنه .اينودارودسته اش فقط براي منافع خودشون دلپواسند وبس ونه ملتي كه لق لق زبانشانه (252131)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۸:۵۴
. . .امام در زمان خود صلح با صدام را مخالف قرآن دانسته بود همچنین صلح با دولت سعودی در کشتار حجاج را مردود دانسته بود اما بعد اجتهاد دیگری کرد. مجتهد واقعی کسی است که نسبت به زمان و مکان اجتهاد کند اصل منافع و مصالح کشور و مسلمین است. (252132)
مقدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۹:۰۲
رفسنجونی از سال 1368 سیاست بنی امیه رو پیش گرفته تازگی نداره بچه هاش گویای این مسله هستن احتیاج به تو ضیع نداره (252134)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۹:۱۹
درود به این روحانی شجاع
آقایون شعار تحمل مخالفتون کجا رفت
آیا شعاراتون فقط واسه انتخاباته
بی شناسنامه کسانی هستن که عزت این مملکت رو فروختن و تا الان جاش هیچی نگرفتن
شمایی که میگین این 8سال اندازه 80سال بود
اگه سیاه نمایی نبود چی شد یه شبه هم تورم پایین اومد هم از رکود خارج شدیم
بله راست میگن قبض آب و برق وگاز و کارمزد دستگاه کارت خوان موید همین موضوع است (252135)
20
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۶:۵۷
نفس این عدد را بخون البته به دلار 1000/000/000/000 !! کله ات سوت کشید ؟ این درآمد دولت احمدی نژاده ! ولی بجای اینکه الان شما حداقل 250 تای انرا پس انداز داشته باشی و بیکاری و ازداوج جوانان را حل کنی با بی فکری و هردن بیلی تبدیل شده به 2800 پروژه نیمه کاره که برای تکمیلش با درآمد فعلی کشور حداقل 22 سال وقت لازم است ! جیگرت آتش گرفت؟ (252211)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۹:۲۹
توطئه توهم چه ها که نمی کند.... (252136)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۰۹:۴۲
اگرهاشمی و حسن روحانی
مثل بنی امیه باشد
شمامثل خوارج هستید (252137)
مرتضی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۰:۳۲
ایشان در تفسیر آیهء شریفهء «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» کشورهای غربی را "کفار" می داند و چین کمونیست و روسیهء جنایتکار را در سلک "بینهم" معرفی می نماید! اگر ان ها به قول ایشان از شیوه های بنی امیه و بنی عباس استفاده می کنند پس می شود شخص آقای حمید روحانی و سایر هم سفره های ایشان که از سخیف ترین شیوه ها برای منکوب کردن رقیبان سیاسی خود استفاده می کنند را چه باید نامید! (252141)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۰:۵۰
مگر رابطه دوباره با عربستان بعد از کشتار حجاج در زمان امام اتفاق نیفتاداقای به ظاهر روحانی پس چرا اون موقع ساکت بودید و جرات حرف زدن نداشتید. مذاکرات الان هم همه با دستور و نظارت رهبر انجام میشه پس توپ را به زمین دیگران نیندازید. مردمی هم که از اونها صحبت می کنید اکثریت به مذاکره کنندگان اعتماد دارند فقط اقلیت واپس گرایی هستند که نه نگران اسلام و ایران و مردم ایرانند بلکه نگران منافع از دست رفته خودشان هستند. (252143)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۷:۲۷
خدا را شاکرم از اینکه می بینم اکثر هموطنانم آنقدر روشنفکر هستند که عده ای با حرفهای عوامفریبانه خود دیگر قادر به فریب آنها نیستند خدایا شکرت ما در انتخاباتهای آتی حماسه های دیگری را خلق و اقای حمید روحانی را از خواب بیدار خواهیم نمود هرچند خود را به خواب زده باشند (252217)
درویش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۰:۵۹
آفرین بر اهورا
آقای حسن روحانی اگر خوب و به دور از هر گونه بی انصافی به حرف های اهورا توجه کنید می بینید که خود شما هم دارید از یک کاسه دیگر بهره مند می شوید اگر درباره روابط با روسیه و چین هم همین نظرانت را داشته باشید حرفتان درست است در غیر این صورت بزار در کوزه آبشو بخور (252145)
عع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۱:۰۷
کلا روش ائمه رو زیر سوال برد. چون روش هاشمی درسته (252147)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۱:۲۷
پس چطور زمان آقای احمدی نژاد و مدیران ایشان شما ساکت بودید (252150)
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۱:۳۶
آقای حمید روحانی !!
پیش از این افاضات بیا و جواب این چند تا سوال را بده :
1- شما خئدت در این 35 سال جز سخنرانی های بی منطق و افترا به اشخاص برای جلب توجه چه گلی به سر این مملکت زدی ؟؟
2- بودجهه هایی را که در مرکز اسناد و بعد از آن در بنیاد تاریخ پژوهی از بیت المال دریافت کرده ای چگونه مصرف کرده ای ؟
3- . . . حالا بگو ببینیم بنی امیه روش کیه ؟؟؟ (252152)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۱:۵۲
ضمن احترام به همه ی دوستان کاش این آقای تاریخ دان بگه ببینیم جوون بیکار هم توخونه داره؟ بیمار خاص با هزینه های گزاف چطور ؟شایدهم میخوادجبران شخصیت کسانی رو بکنه که مبارزه با شاه را حرام میدونستند ؟؟؟؟ (252154)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۱:۵۳
بنی امیه .اینو که دیگه من نگفتم رییس بنیاد تاریخ پژوهی گفته. البته در مورد روحانی زیاده روی شده (252155)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۰۹
واقعا اقای حمید روهانی یک پژوهشگر است ؟ایشان با اینطرز بیان به دو شخصیت بزرگ مملکت که بعد از مقام معظم رهبری این دو نفر بزرگ مملکت هستند توهین میکنند جای تاسف است که برای این شخص که بدون هیچ پروایی مقامات مملکت را مورد اهانت قرار میدهد اعلام جرم نمی کنند وایشان را باز داشت نمی کنند ،،ج (252156)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۳۸
کدام سیاست بنی امیه تراست ضرورت ارتباط با آمریکا یاارتباط با کشورهایی که خداستیز،دیکتاتور و ضدآزادی ترینند مانند(شورویی،چین،کره شمالی ...)هیچ کشوری به اندازه شوروی و عراق به ایران آسیب نزده اند.منافع کشور ایجاب می کند با همه ارتباط داشته... (252159)
سجاد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۵۴
مرگ بر روسیه
مرگ‌بر‌چین
مرگ بر کمونیسم و کمونیست
زنده باد اعتدال (252167)
ذوقعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۲:۵۷
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند؟ (252168)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۳:۰۷
دوم اینکه آقای حمید روحانی عزیز که مامور تاریخ نگاری بدون غرض انقلاب شده اید! انواع مصالحه حضرت رسول با پیروان ادیان دیگر را در تاریخ خوانده اید؟ و واقعاً این همه دشمنی منافع ملت را تامین می کند یا نان ، موقعیت و وجاهت در طبقه دوقطبی آرمان گرا یا حتی معامله زندگی و آینده سیاسی برخی آقایان است؟
خدا عاقبت ما را با امثال شما فرافکنان ختم به خیر کند. (252173)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۳:۰۷
این اقانفسش ازجای گرم میاد....
تاحالا کجابوده ....
کشوری که پنجمین مملکت ثروتمند دنیاست باید رتبه تورم ،طلاق ،ناهنجاری های اجتماعی،بی عدالتی،اختلاس ها،و.....راداشته باشد
35سال است که به خیابان میایم ومرگ برامریکا و...کی دهیم چقد منافع ملی ما تامین شده بگید ؟؟؟ (252174)
زمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۳:۴۸
بهارنیوز لطفا در موردسوابق اتقلابی تبعیدوزندانی شدن این آقای کاسه داغ تراز آ ش این آقا که خیلی هم دلواپس است مطلبی چاپ کنید.تا ببینیم اون موقع کجا بوده که درمورد بزرگتراز خودش اینجوری شانتاژپراکنی میکنه (252178)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۳:۵۵
بیایدبه همه پرسی بگذاریدمسله هسته ای راتااین اقایون بنام ملت حرف نزنند (252179)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۴:۱۷
علی مطهری حقیقتا الفاظ خیلی صحیحی و بجایی درمورد حمید روحانی بکار بر دکه دقیقا درموردش صدق میکنه یعنی یک فرد . . . (252180)
ایرانی21
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۵:۴۳
. . . حمید روحانی برای مطرح شدن وجلب توجه به بزرگان حمله میکند. این اقا در8سال گذشته که کشور در فقر و دزدی و دروغگویی درحال غرق شدن بود درکدام پستو بود؟ (252204)
مهدی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۷:۱۲
جای تاسف است که شما فرد مورخ تاریخ انقلاب شوید (252215)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۷:۳۹
حضرت آقای روحانی اگربخواهیم مطابق اندیشه شما حرکت کنیم هرکدام ازدولتهای جهان بدون تردید درخونریزی ها وجنایات علیه مسلمانان دست داشته ودارد آیا می توانیم باهمه قطع رابطه کنیم .
برادرعزیز شما دوهموطن مسلمان شعه هم لباس خودت را نمی تونی تحمل کنی وبه نوعی آنهاراتکفیرمی کنی و بابنی امیه مقایسه می کنی حتما جواب امام صادق راهم داری البته خودتان هم می دانید که کسی امروز به نوع تفکرشماپشیزی ارزش قائل نیست؟؟؟؟؟ (252219)
احمد نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۸:۳۱
نه شرقی نه غربی شعار دوران امام بود.ولی نمی دونم چرا الان شده نه غربی نه غربی فقط شرقیه شرقی (252226)
وطني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۹:۱۰
آقاي روحاني تحريف تاريخ به شيوه بني اميه بد نيست كه شما استادش هستيد
اونوقت اين دو بزرگوار كه از همه لحاظ از شما بالاتر و برترند و به فكر آينده اين مملكت هستند شدند ادم بدها.

باور كنيد من دانشجوي رشته تاريخ مقطع دكتري هيچوقت حرفاتو باور ندارم (252233)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ۱۹:۱۴
اتفاقا نظر ایشان خیلی خوب است بدین جهت که اگر آنها مورد تایید ما نیستند چرا این همه تسهیلات برای کسانی که می خواهند به حج عمره و تمتع بروند ایجاد میکنند تا با پول ما هم عیش و نوششان کامل شود و علیه ما سرمایه گذاری نمایند بهتر است جناب ایشان عوض خودزنی داخلی یک مقداری نیز الحمداله عنوان پژوهشگر را نیز به همراه دارند یک تاملی در تاریخ صدر اسلام بنمایند تا منصفانه قضاوت نمایند حتی پیامبر گرامی اسلام نیز به خاطر مصحلتهایی 10سال به مکه و سفر حج نرفتند تا قدرت مسلمین تقویت شود و ما خود را تضعیف مکنی (252234)