به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۶۱۵۳۳
رای اعتماد به فرهادی، مجلس را متهم به منطق دوگانه می‌کند

مخالفت مطهري با فرهادي به خاطر دوگانگي اصولگرايان

گروه سياسي: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم با اشاره به رای عدم اعتماد مجلس به دو گزینه پیشین دولت برای وزارت علوم، گفت که رای اعتماد مجلس به فرهادی مجلس را متهم به منطق دوگانه و یک بام و دو هوا می‌کند و این شائبه پیش می‌آید که خدای نکرده معامله‌ای در کار است.
مخالفت مطهري با فرهادي به خاطر دوگانگي اصولگرايان
نماینده تهران در مجلس گفت: علت مخالفت من با وزیر پیشنهادی علوم موافقت فضای عمومی مجلس با وی است در حالی که دو وزیر پیشنهادی قبلی که قی‌تر بودند با معیار فعالیت در فتنه از سوی مجلس رد شدند. علی مطهری در جلسه علنی امروز مجلس (5 آذرماه 93) و در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم و در بیان علت مخالفت خود گفت: علت مخالفت من این است که احساس کردم فضای مجلس در مجموع موافق وزیر پیشنهادی است. در حالی که افراد قوی‌تری از آقای فرهادی با معیار درست مجلس که همراهی با فتنه خط قرمز ماست از سوی مجلس رد شدند و لذا احساس می‌کنم گفتمان اصولگرایی به خطر افتاده و لازم است که از آن دفاع کنم.

وی افزود: می‌خواهم با منطق اکثریت مجلس در مسئله وزارت علوم صحبت کنم و به عبارت دیگر می‌خواهم از حیثیت و اعتبار مجلس دفاع کنم اگر مجلس آسیب ببیند کل نظام آسیب می‌بیند. مجلس در جریان وزیر سابق علوم (فرجی‌دانا) و در جریان رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی قبلی مهم‌ترین معیار و ملاک خود را در عدم همراهی با فتنه 88 اعلام کرد و گفت فتنه خط قرمز ماست. نامه‌نگاری یا تحصن مبنی بر تظلم و دادخواهی را به معنی فتنه‌گری اعلام کرد و گفت ما به چنین کسی رای اعتماد نمی‌دهیم.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد: آقای نیلی احمدآبادی را به جرم امضای تظلم 88 استاد دانشگاه از مقام رهبری به خاطر قضیه حمله عده‌ای به دانشکده فنی دانشگاه تهران و ضرب و شتم بازداشت دانشجویان فتنه‌گر نامیدیم و به او رای اعتماد ندادیم. آقای دانش آشتیانی را هم به جرم امضای یک نامه انتقادی در جریان حوادث سال 88 فتنه‌گر نامیدیم و هرچه گفت اطلاعی از آن نامه ندارم و نام من را بی‌خبر جزو امضاکنندگان قرار داده‌اند از او نپذیرفتیم و گفتیم الان دیر است. باید همان موقع تکذیب می‌کردید. همچنین آقای دانش آشتیانی را که جرم همکاری با حزب مشارکت ضد نظام دانستیم و گفتیم صلاحیت وزارت را ندارد.

مطهری ادامه داد: اکنون آقای فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شده است در حالی که وی در کارنامه سیاسی خود امضای نامه‌ای را به همراه آقایان خاتمی، موسوی و کروبی و ده‌ها استاد دانشگاه‌ها و افراد سیاسی دیگر خطاب به مراجع تقلید در اعتراض به نحوه برخورد ماموران امنیتی و نظامی با مردم معترض دارد و روش هاي به كار گرفته عليه معترضان را مشابه روشهاي دوران ستمشاهي دانسته‌اند. با آن منطق كه به آن دو گزينه قبلي راي نداديد بايد به فرهادي هم راي اعتماد داده نشود در غير اينصورت مردم، مجلس را به دوگانگي و يا معامله بر سر انتصابات توسط وزير جديد متهم خواهند كرد.

لاریجانی: اتهام‌زنی به مجلس در عدم رأی دادن به وزرا اقدام ناجوانمردانه‌ای است!

رئیس مجلس تأکید کرد: اتهام‌زنی به مجلس در عدم رأی دادن به وزرا اقدام ناجوانمردانه‌ای است.
علی لاریجانی پارلمان و بعد از سخنرانی علی مطهری به عنوان مخالف فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: آقای مطهری در بخشی از سخنان خود گفت که «اگر مجلس به فرهادی برای تصدی سکان وزارت علوم رأی دهد، معامله‌ای صورت گرفته است»، باید در این زمینه بگویم این حرف درستی نیست. وی افزود: نمایندگان مجلس خودشان صلاحیت افرادی که معرفی می‌شوند را بررسی می‌کنند ممکن است به فرد پیشنهادی رأی بدهند ممکن است رأی ندهند، اینکه مجلس رأی بدهد یک جور متهم شود رأی ندهد یک جور متهم شود، این اقدام جوانمردانه‌ای نیست.

رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: اینکه گفته می‌شود مجلس وزرای علوم پیشنهادی قبلیرا فتنه‌گر می‌دانست و به همین دلیل به آنان رأی نداد، این هم حرف درستی نیست، من از مجموعه رأی نمایندگان مجلس چنین برداشتی نداشتم، دریافت ما از رأی نمایندگان این است که نمایندگان صلاحیت وزرای پیشنهادی قبلی را احراز نکردند.

1111111111111
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۰۹:۵۷
اگه یه جوانمرد در مجلس باشه حتما علی مطهری ست (265023)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۰۲
اين مملكت جاي من يكي ديگه نيست! آقاي روحاني ديگه هيچ اميد و انتظاري ازت نداريم! فقط تو رو خدا برو كنار بزار جليلي بياد تا لاقل دلم از اون راي هايي كه براي شما جمع كردم نسوزه! ..........
(265121)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۱۷
آقای روحانی تمدید مذاکرات (به جای شکست کاملش) یک فرصت دوباره برای شما است. شمایی که کل تمرکزتان بر سیاست خارجی است. می دانید اگر در سیاست خارجی شکست بخورید (که دور از ذهن هم نیست) و در داخل هم کاری نکرده باشید، کسی برایتان تره هم خورد نمی کند. بعید نیست اصلا یک دوره ای بشوید. خواهش می کنم از این چند ماه استفاده کنید و بر سیاست داخلی هم تمرکز کنید تا با شکست احتمالی مذاکرات به یک چهره سوخته تبدیل نشوید (265128)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۵۲
اینم برای کسایی به امثال ما میگن سیب زمینی هر چند خوشحال شدم روحانی رئیس جمهور شد ولی به این دلایل موجود رای ندادم دیوار از پایه خرابه روحانی هم اومده بود اوضاع هرج مرج سر وسامان بده چون تو این شرایط فقط تجربه مدیریتی و کیاست وی لازم بود. حداقل اگه با تحصیلات عالیه بیکاریم دیگه دلمونو الکی خوش نمی کنیم تا زمانیکه پارتی بازی برنداشته بشه و خود تیم روحانی چند درصد از مردم عادی تو کارشون استفاده میکنن پس امیدی به خوب کار کردن کسی نیست و بقیه تا آخر .... (265175)
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۲۴
رای بالای "فراکسیون فتنه گیران" به آقای فرهادی باچند هدف انجام شد:1-عدم تقابل بیشتر با افکار عمومی و اکثریت مطلق مردم ایران و جلوگیری از خدشه دار شدن بیشتر وجهه ی مجلس... 2-تلاش برای مصادره کردن, کنترل کردن,مدیریت کردن و وام دار کردن آقای فرهادی در راستای تامین منافع و برآوردن مطالبات خود ;بطوریکه نماینده ی برجسته و فتنه گیر مجلس در موافقت با وزیر سخنرانی کرد... 3-ایجاد شکاف میان حامیان آقای روحانی و نیز ایجاد یاس و سرخوردگی و...! بایدمنتظر ماند و رویکردها و عملکردهای آقای فرهادی را رصدنمود...! (265206)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۴۹
بابا صبر داشته باشید. طرف هنوز پاش رو نذاشته تو وزارت ، مصادره کردید به نفع مجلس! بذارید کار کنه ببینیم چه میکنه. به جرم نکرده دارید طرف رو مواخذه میکنید؟ چنان از "معامله" حرف میزنن عزیزان که گویی شخصا در جلسات حضور داشتند و شاهد بده بستان روحانی و پایداری بودن! اینهمه وقت که گذشت بهتون ثابت نشد روحانی پی تغییرات در وزارت علوم وایساده؟ اینکه امروز گفت من از گفتمانی میام که سه برابر گفتمان نفر دوم و سوم رای داشت تو کشور یعنی چی؟ چقدر ملت بی صبری هستیم! با نسیمی از اینور به اونور میشیم! حبف! (265216)
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۳۴
متاسفم براي اون مثبت هايي كه خوردي
كي به كيه ؟! طرفداراي احمدي نژاد بيان اداي طرفداراي روحاني رو درآرن (265250)
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۳
ما لايق احمدي نژاديم (265255)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۳:۰۴
روحانیبه طرفدار دو آتیشه ای که با یه باد خاموش میشه نیاز داره ، اینجور طرفدارا از دشمن خطرناک ترن.
صبر پسر جان ، صبر.
انقلاب با صبر پیروز شد، جنگ با صبر ختم به خیر شد ، به امید خدا و همت مردم و تلاش روحانی و تیمش کشور با صبر آباد میشه. (265346)
فدایی کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۳:۵۴
این ایران نیست که به تو نیازمند باشه
تو هستی که نیازمند ایران هستی (265363)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۰۴
چی بگم ؟ اگر بگم خیلی جوانمردی کم است .اگربگم زبان گویای مردم هستی کم است .اگر بگم خدا روح پدرت را غنی غنی رحمت کند کم است .اگر بگم درود بر شرافتت کم است .اگر بگم درود بر شجاعتت کم است .زبانم از تمجید تو ای مرد راسیتین مردمی قاصر است .تنها از خدا میخواهم هرچی بالاتر است به تو عطا فرماید و تو را برای مردم حفظ فرماید. اقای لاریجانی از برادر خانمت درس شجاعت و صراحت را یادبگیر . (265123)
آذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۰۷
اگر آقای مطهری موافق وزیر پیشنهادی بودن بهتر بود به عنوان موافق ثبت نام میکردن و همین حرفهایی که زدند رو میتونستن اونجا هم بزنن (265125)
اریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۲۷
دوست عزیز بخاطر اینکه سهمیه یه مخالف بسوزه که اون تو مخالفین حرف زد (265329)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۵۹
انشاا... وزیر جدید هم مسیر اعتدال و اصلاح را ادامه دهد (265156)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۱۳
افراطی ها ازدست مطهری عزیز بد جوری رکب خوردند .مخالفت علی اقا جای تامل دارد برای تندروها (265161)
جوانان استان کرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۵۱
از نمایندگان درخواست داریم طبق وظیفه ذاتی خود طرحی مصوب کنند تا از صدا و سیمای استان کرمان تحقیق بعمل آید.همواره این سئوال در ذهن جوانان استان و مردم استان کرمان هست که چرا با وجود تغییر ریاست صدا و سیمای ایران تغییری در مدیریت سازمان صدا و سیمای کرمان بوجود نمی آید بطوریکه بعضی جوانان کرمانی مدیریت قبلی این سازمان را بخاطر نمی آورند.وقتی یک سازمان با خواسته های جوانان لجبازی کند و توانایی پاسخگویی به نسل جوان را نداشته باشد و نتواند جذابیتی ایجاد کند آیا نباید شاهد تغییرات باشد؟سئوال جوانان کرم (265174)
عارف ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۰۲
زیباترین مخالفت
دوست داشتنی ترین مخالف
صادق ترین نماینده مجلس
واقعا از این مخالفت مطهری لذت بردم که باعث رسوایی افراطی ها شد
زنده باد مدرس زمان: علی مطهری (265184)
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۷
میشه بگی جوانمردی رو از کجا حرفهای علی مطهری متوجه شدی؟
نماینده دنبال یه وزیری بودن که موضعش در برابر فتنه شفاف و مشخص باشه.همین.
قبلی ها موضعشون رو نمیگفتن اما آقای فرهادی موضعش رو واضح گفت!دمشم گرم!
این دوگانگیه؟!!!!!!!!!!!!! (265232)
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۸
تا روند خود پرستی و خود خواهی را کنار نگذارید عاقبت به خیر نمی شوید . در سال 88 عده ای فکر می کردند هر کس مثل آنها فکر نمی کند ایرانی نیست و رأی او قبول نیست . بله ، دهاتی ها و کپر نشین ها احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند ولی شما آنها را آدم حساب نمی کنید .
خواهشا به رأی ملت احترام بگذارید . اصلا به قول شما نمایندگان مجلس تندرو هستند دشمنان آزادی و رهایی هستنند اصلا اَخ هستند ؛ لطفا به رأی ملت احترام بگذارید . اگر حرفتان خریدار داشته باشد برای مجلس بعدی. (265241)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۹:۵۴
حقا که پسر همان پدری. روح شهید مطهری شاد (265277)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۰۹:۵۹
درود بر تو ای مطهری هیچ کس نمیتونست اینجوری مجلس را به مردم معرفی کنه (265027)
آرش از روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۰۸
به خدا مردي مرد آقاي مطهري... متاسفانه آقاي روحاني در برابر فشار افراطيون كوتاه اومد... اصلا آقاي فرهادي اصلاح طلب نيست... درسته هم در دولت خاتمي و هم در دولت موسوي وزير بوده ولي اصلا گفتمان اصلاح طلبي رو يدك نميكشه و به كام افراطيونه مانند آقاي كواكبيانه.... آقاي روحاني به عنوان يك اصلاح طلب از رايي كه دادم پشيمان نيستم ولي از شما نااميد شدم. (265030)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۱۶
عزیزم فکرنمیکنی رای اعتماددادن به ایشان ازسرناچاری و ترس ازحکم حکومتی و چندمدت دیگر وزیرماندن نجفی است؟یادمان باشد 16آذر نزدیک است و اگروزارتخانه بی وزیر باشد واتفاق خاصی بیفتد تندروها یقه ی کی را بگیرند و استیضاح کنند؟ درست فرهادی اصلاح طلب واقعی نیست و ازبرخی جریانهاهم علنا برائت کرد ولی دلیل نمیشود که بگوییم ایشان به کام افراطیونند! (265127)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۹:۱۳
در آینده نزدیک جواب این خوش بینیتون رو خواهید گرفت (265266)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۴
درضمن مقصر روحانی نیست آرش جان!
مقصر من و توایم که ازمطالبه برای رفع حصر رسیدیم به مطالبه برای وزیرعلومی که کمی اصلاح طلب باشد.اگرمطالباتمان راهمین گونه دنبال کنیم به نقطه ای خواهیم رسید که بایدبگوییم آقای روحانی لطفاپایداریهارو وزیرعلوم نکن!!!!!! (265136)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۱
مطهری با ذکاوت سیاسی اش باز هم مردانگی کرد و تند روها را عالمانه به چالش کشید و برخی نمایندگان مجلس تناقض گو را محکوم کرد و بیانیه امضا شده توسط فرهادی را با هوشمندی بازخوانی کرد. فرهادی یک اصلاح طلب هوشیار است و مجلس هم می داند ولی مجبور است ردی بدهد و قطعا بیشتر از 180 رأی می آورد. (265032)
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۳
نماينده هاي محترم مجلس ، با اين كارهاي دوگانه خدا به فريادتان برسد در روز قيامت . به جاي كار كردن براي خود براي خدا و مردم كاركنيد (265033)
وزیر معامله گر نمی خواهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۳
اقای وجدان بیدار(علی مطهری) دارد از پشت پرده ها ورفتار متناقض مجلس و وعده وعیدهای فرهادی برای ادامه رانت بخشی به دوستان مجلسی اطلاع میدهد. (265034)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۸
بابا دمت گردم مطهري
الحق كه كارت درسته
دمت گرم (265035)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۱
همین که مطهری مخالفت کرد معنیش موافقت مجلس با فرهادی هست (265037)
حامد
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۴
درود بر مطهری. دمش گرم با این کاری که کرد. آبروی .... نادران ها رو بیشتر از پیش برد. احسنت. آفرین. روح پدرت شاد آقای مطهری. (265038)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۵
وااااااای ی ی ی درود بر مطهری..... احسنت (265039)
‌♠ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۳۵
چرا علی مطهری چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد؟؟؟ (265042)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۱۸
چون بهترازهرکسی میداند آنجا چه خبراست!!
کسی که پیگیررفع حصر ازسران جنبش مدنی88 است قطعا به دلیل فتنه گربودن مخالف وزیرنیست! (265131)
mansour
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۰
آفرين جناب آقاي مطهري، دست اون عده از تهراني ها را مي بوسم كه به شما الحق راي داده اند. هر چند در انتخاب عده اي ديگر از نمايندگان بد سليقه اي نموده اند (265044)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۹
چون اقای مطهری حق و ناحق را خوب از هم تشخیص میدهد .درود بر شرف مطهری (265139)
من هم مخالفم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۷
آفرین بر مطهری زبان حال مردم. نماینده ی واقعی و حقیقی مردم. آقای روحانی باید شجاعت را از این نماینده یاد بگیرد. این همه ساخت و پاخت روح مشارکت را در مردم از بین خواهد برد و هدف مردم در انتخابات را منحرف خواهد کرد! تازه روحانی در همین مجلسی که برایش دو دو می کند، برعلیه رسانه های طرفدار خودش هم حرف زد. "رای نیاوردن وزرا را در سایت‌ها و رسانه‌ها به مسائلی منتسب نکنید که نتیجه‌ی آن اهانت به مجلس و یا نمایندگان مجلس باشد." مجلس صاف و چشم تو چشم مردم دارد به مردم و رایشان توهین می کند! (265046)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۰
قبول دارم که روحانی بدجوری داره مماشات میکنه و بعضا بعضی حرفاش متناقض با حرفای دیگه شه ولی دوستان روحانی فعلابه اینها برای دردسردرست نکردن سرپرونده ی هسته ای نیازمنده (265133)
شهریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۱
حرفها و رفتارهای آقای مطهری گاهی واقعا متضاده. یعنی اگه یه کسی کار اشتباهی کرد دوباره باید اشتباه کنه که مبادا رفتارش رو دوگانه قلمداد کنن.
ثانیا اعتبار مجلس خیلی وقته که زیر سوال هست. (265047)
ن
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۴۱
یعنی واقعا شما تفاوت کنایه با غیر آن را نمی دانید. یا این کار مجلس را که رای اعتماد دادن با این تعداد بالا نشان از برگشتن از اشتباهات می دانید. یعنی فکر می کنید مثلا یک نفر در حد فرجی دانا دوباره معرفی می شد رای میاورد؟ (265145)
شهریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۳۳
شما درست میفرمایید ولی من آقای مطهری رو آدم صادقی میدونم، اگر ایشون به عنوان مخالف ثبت نام کردن، صداقت حکم میکنه که در مخالفت صحبت کنن نه در موافقت (حتی به کنایه) (265334)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۲
چه منطق جالبی دارن آقای مطهری...
آفرین خوشم اومد.
ترجیح میدم کسی که نامه ای اعتراضی ۸۸و امضا کرده به صراحت تایید کنه نه این که وقتی توی صحن مجلس قرار گرفت همه چیو انکار کنه.
اینها که رای اعتماد ندادن،پس بهتر بود با جرات تمام از این کار دفاع میکردند. (265048)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۴
حرف مطهری کاملا درسته ... خیلی خوبه که یکی فقط ار حقیقت دفاع می کنه بدون درنظر گرفتن جهت گیری ها ... (265050)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۸
واقعا حرف قشنگ و منطقی رو بیان کردند آقای مطهری (265053)
دریاچه ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۴
قربونتون بشم همه شما رو هم شناختن .انشالله بماند برای این دوره انتخابات مجلس .هر چی میتونین جمع کنین چون مطمنا بعد این انتخابات بازنشسته میشین (265055)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۷
جناب آقای دکتر مطهری حرف حق رو می زنند. مگر بورسیه های غیر قانونی یکی از دلایل اصلی برکناری جناب آقای دکتر فرجی دانا نبود؟ مگر در زمان سرپرستی وزارت خانه توسط آقای نجفی ایشان موضوع را پیگیری نکردند؟ پس چرا دکتر فرهادی امروز در دفاعیات خود پیگیری این موضوع را مطرح نکردند...امید وارم ایشان مطالبات اکثریت دانشجویان را دنبال کنند (265056)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۹
آقای مطهری قبول کنیدتعادل ...ندارید!!مردم نمیدانم چرابه چنین افرادی رای دادند!!!تعارضات درونی خودتان رامرتفع نکنیدچگونه تعارضاتتان رابامردم ودنیاحل خواهیدکرد!!!!واقعاسخنان شماسفسطه ای بیش نیست!!! (265058)
م.ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۲۶
اگر از نظر شما تعادل به معنی بستن چشمان بر روی حماقت های هم حزبی هاست. بله ایشون بی تعادل هستن. و فقط عمل دیگران فراشون مهم. نه حزبو دسته (265247)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۰۲
عزیزم تو نمیفهمی مطهری چیکار کرده! بزرگ که شدی میفهمی! البته امیدوارم! (265300)
دال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۳۹
تعادل رو کسانی ندارند که مطهری آزاده و شجاع و مردمی رو توهین می کنند ، مطهری به امید خدا رییس مجلس بعدی خپاهد بود (265338)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۱۴
حرف شما كاملا درست است .دليل ديگر براي راي اعتماد اينست كه حلقه نادران و رسائي فهميده اند زيادي تند رفته اند و براي دور بعدي راي ندارند.اگر چه نادران در لحظه اخر نتوانست طاقت بياورد و اخرين زهر و خشم و كينه خودش را نشان داد. (265059)
مم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۲۱
رئیس مجلس !!!!!!!!!
تو که راست میگی .................. (265061)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۲۸
فکر میکنم مطهری یه چیزیش میشه و واقعا مشکل پیدا کرده اصلا روی عقل حرف نمیزنه احتمالا اینطوری رفتار میکنه تا اگه سری بعد رد صلاحیت شد بیندازه تقصیر شورای نگهبان (265062)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۳۹
مریم تو انگار عقل کلی اره؟کسانی روی عقل حرف نمیزنند که حق را نشناخته اند همان دلواپسان خودمون که احساس میکنند جلیلی رئیس جمهور شده.95% کاربران عملکرد اقای مطهری را تایید میکنند .شما همیشه 5% هستید و همین نیز ریزش خواهد کرد .شاید تا چند سال اینده بشید0005/% (265143)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۶
۹۵ در صد کاربران بهار البته (265256)
میلاد
Canada
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۳۰
من برای آقای روحانی متأسفم
ملت ایران نمیگم که بگن از طرف کل مردم حرف نزن،اما حداقل خود من بهش رأی ندادم که وزراش بیان تو مجلس فتنه فتنه کنن.
شما با وعده پایان رفع حصر پای کار اومدید جناب روحانی امروز دارید دقیقاً برای آرامش خودتون با حوادث 88 مرز بندی میکنید.
متأسفم (265063)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۳۰
با حرفهای مطهری موافقم (265064)
نامزد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۳۳
آقای مطهری نشان داد برمواضع خود محکم ایستاده و به خاطر منافع تغییر جهت نمی دهد.حرف هایش کاملا صحیح ومنطقی بود.انشا الله درمجلس بعد پر قدرت تر ظاهر شود. ایشان و نمایندگان اندکی که صلاحیت خود را نشان دادند حتما به مجلس بعد راه خواهند یافت.پایداری ها با این کاربه مردم نشان دادند هدف شان از رای ندادن به گزینه های قبلی چه بود. (265065)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۳۶
افرین بر این شیرمرد صداقت پیشه
از همین جا میشه فهمید خود کاسبان فتنه هم به استدلالهای خود باور ندارند (265067)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۳۹
مطهری مرد بزرکی است خدا حفظش کند
با رایی که آقای فرهادی آورد متاسفانه مثل اینکه سخنان آقای مطهری در مورد آقای فرهادی درست بوده
البته خدا کنه اینطور نباشه و وزارت علوم همان مسیر قبلی آقای فرجی دانا رو ادامه بده (265069)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۴۱
این مطهری هم که معلوم نیست فازش چیه؟
نظرش همیشه مخالف نظر اکثریت نمایندگان است. (265070)
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۰۳
چون اکثریت نمایندگان چیزی بارشون نیست!!!! (265303)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۴۱
درود بر تو علی مطهری وجدان بیدارایران.. (265071)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۵۰
ملت مانده اند قسم حضرت عباس را قبول کنند یا دم حروس را !
گویا آقای لاریجانی فراموش کرده اند که اصولگرایان برای سلطه بر وزارت علوم از ابتدای دولت یازدهم تاکنون خط قرمز خود را مرزبندی با کلمه خود ساخته فتنه قرا داده اند و تاکنون چند انسان فرهیخته را با این بهانه از نشستن بر کرسی وزارت علوم بازداشته اند (265073)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۵۲
مطهری عمدا مخالفت کرد که آقای هاشمی رای بیاره - اون به خوبی می دونه اوصولگراهای تندروی مجلس کاملا مخالف جهت مطهری و اصلاح طلبانان حرکت می کنند. (265074)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۱:۵۴
درود بر شرف علی مطهری نماینده واقعی ملت (265075)
علی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۰۰
درود برعلی مطهری
خدا کند فرهادی به اصولگرایان قولی نداده باشه وگرنه مثل ۸سال گذشته میشود (265076)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۳۲
قولی نداده و وزیر شده؟کاش بهارنیوز عکسای جلسه استیضاح رو بزاره تا مشت های گره کرده اعضای جبهه پایداری رو ببینی.چنان خوشحالن که حتی خود سعید جلیلی هم وزیر میشد اینهمه خوشحال نمیشدن (265211)
مجید
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۲۳
یه پاتک سیاسی (265081)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۰
زنده باد مطهري كه چقدر زيبا و هوشمندانه افراطيون را رسوا مي كند و آنها را به تمسخر مي گيرد
شير مادرت حلالت اي سلف به حق شهيد مطهري (265086)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۰
درود بر وارستگي علي مطهري خداوند دانا ايشان را براي اين كشور نگه داشته كه حقايق مجلس را اشكار كند امان از منفعت طلبي بعضي ها كه مصالح مردم را فداي منفعت چند روزه دنيا مي كنند معلوم شد مشكل بعضي از نمايندگان مجلس فتنه نيست بلكه از فتنه كاسبي مي كنند (265087)
رضا
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۲
این جمله که اقای لاریجانی «دریافت ما از رأی نمایندگان این است که نمایندگان صلاحیت وزرای پیشنهادی قبلی را احراز نکردند» یعنی چه؟ ملت را خر حساب میکنید «وظیفه شان »اینست که صلاحیت را بررسی کنند اگر آنقدر خنگ هستند که نتونستند در اون مدت تحقیق کنند زمان بیشتری صرف میکردند تا شخص را بشناسند . شورای نگهبان هم همین جمله را درمورد صلاحیت اقای هاشمی و کاندیداهای مجلس میگه. لااقل جرات داشته باشید بگید« صلاحیت ندارند نه اینکه با این جملات مردم را احمق فرض کنید!!» (265088)
sepehr
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۵
دم علی مطهری گرم که با این مخالفت دست گروه مخالف رو کرد (265089)
ج.ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۷
احسنت و افرین و هزاران درود به تنها نماینده ای که دلالی نمیکند و حق را میجوید (265091)
از سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۷
جانم فدایت ای ازاده تو صدای رسای ملتی (265092)
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۴۳
احتمالا پایداری ها به آقای فرهادی فهمانده اند که اگر روسای دانشگاه ها را عوض کنی یا بورسیه ها را پیگیری کنی تو را هم مثل فرجی دانا استیضاح میکینم (265094)
مهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۴۴
درود بردکتر مطهری حرف حساب جواب نداره. (265095)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۴۷
مطمئنن معامله ای در کاره.این مجلس به یه اصلاح طلب 200 تا رای موافق بده؟جالبه که تعداد ارای مخالف 27 تا هستش در حالی که اعضای جبهه پایداری بالای 30 نفر هست و این یعنی اینکه حتی تمامی اعضای این گروه هم با ایشون مخالفتی نداشتن.و قضیه وقتی جالبتر میشه که وزارتی که براش وزیر تعیین شده مهم ترین وزارت برای اصولگراها بوده و این رای بالا ایا معنی دیگه ای به جز سازش داره؟ (265096)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۰۰
دو دستي وزارت علوم رو داد به پايداري روحاني!‌ حيف از اون همه راي كه برات جمع كرديم!! يه باره برو كنار بزار جليلي رئيس جمهور بشه لاقل دلمون نسوزه!! (265120)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۴۱
یادت باشه همین اقای فرهادی وزیر اقای خاتمی بود (265146)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۳۳
وزیر وزارت خونه مهمی چون علوم نبود که (265335)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۲:۵۰
و این موارد هم یادم رفت بگم:1-دفاع اقای نادران از اقای فرهادی2-خوشحالی سایت هایی مثل رجانیوز از انتخاب ایشون با زدن تیتری مثل خداحافظی حلقه معین از وزارت علوم3-سخنان اقای فرهادی مبنی بر اینکه فتنه خط قرمز منه.متاسفم براتون اقای روحانی.همین (265097)
رای من این نبود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۰۰
مردم به اصلاح طلب ها رای دادند اصولگراها دولت را اداره می کنند و پست ها نصیبشان شد. (265101)
عمورسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۰۰
یکی نیست به این لاریجانی بگه تو مگه از چه چیزی تا حالا درست برداشت کردی که این دومیش باشه (265102)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۰۴
واقعا دم مطهری گرم ...مجلس 4 تا نماینده مثل مطهری و پزشکیان میخواد
آقای فرهادی به شدت به اصولگراها باج داده متاسفانه (265104)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۰۸
واقعا آقای مطهری یکدونه ای. وقتی که یک مشت تندرو از وزیر پیشنهادی حمایت کنند .پس صددرصد معامله ای درکار بوده. من برای آقای روحانی متاسفم که با رای اصلاح طلبان پابه پاستور گذاشت ولی همچنان بی احترامی ادامه دارد. بزرگترین بی احترامی همین رای دادن نمایندگان به فرهادی بود. (265106)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۳۱
واقعا آقای روحانی وعده های خودشون رو فراموش کردند ، بابا به خدا کسانی که اون حماسه رو(۲۴ خرداد ۹۲) رو رقم زدند هم خواسته ها و مطالبات داشتند و بعد خدا به شما امیدوار بودند (265333)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۱۵
درود به شرف فرزند خلف ایت الله مطهری.حرف دل مامردم را زدید. (265109)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۱۸
آقای روحانی دو دستی تنها وزارت را که اصلاح طلب بود مثل وزارت کشور و بقیه پستها به مجلسیان و اصولگریان و مخالفین خود داد...و نشان از یک باج دهی و معامله پشت پرده دیگر با اصولگریان....آقای روحانی شما واقعا یا فراموش کرده اید که با حمایت اصلاح طلبان 20 میلیون رای آوردید یا همه شعاریتان فریب بود...دیگر به شما رای نخواهم داد آقای روحانی. (265110)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۷
بسه دیگه تاکی میخواین ازاین اداها در بیاین . . . ؟؟؟؟؟؟؟
تورو که همه میشناسن پایداری چی هستی چرامیای اینجا و اینجورمواضعو میگیریو ازآب گل آلود ماهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه ها حواستون باشه آتیش بیارمعرکه بچه های سایت رجانیوزاند! (265137)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۲۸
براستی اظهارات جناب اقای دکترمطهری کمافی السابق متین وحق است. واقعامجلس کنونی فقط بدنبال دشمنی وبهانه تراشی برای این دولت میباشد......... (265113)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۴۹
درود بر آقای مطهری
شاید لقب تنها نماینده مردم برای ایشان برازنده باشد (265115)
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۵۱
تعامل نهایی - ترقی فرهادی (265116)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۳:۵۹
اقای روحانی واقعا آفرین تنها وزارت که اصلاح طلب بود را هم دو دستی به اصولگریان دادید...افرین ! حمایت اصلاح طلبان از شما و آقای خاتمی و هاشمی و عارف یک اشتباه محض بود... (265119)
مچکریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۴
روحانی مچکریم!!! دیگه امثال محمد خاتمی رو باید تو خواب ببینیم. اعتدال یعنی پایداری. والسلام. (265135)
یکی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۰۹
بابا فرهادی کجا اصولگراست. سواد سیاسیمون همین بود که اون هشت سال اون شد وضعمون.. (265191)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۲۹
ای کاش عارف کنار نمی کشید که البته در اون صورت حتما کاندیدای اصولگرا برنده انتخابات میشد (265331)
ن
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۱۹
این چفیه رو زودتر می خریدن خب (265132)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۴۵
فرهادی چه رای می آورد و یا نمی آورد در هر صورت شکستی برای اصول گرایان می بود. این پیروزی بر جناب دکتر روحانی- سیاستمدار شایسته مبارک باد (265148)
مرزبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۴۷
من واقعا برای آقای فرهادی متاسفم چون فکرمیکردم ایشون اصلاح طلبه ،وزمانی بیشترمتاسف شدم که نادران به عنوان نماینده موافق ازش دفاع کرد.حتمامعامله ای درکاربوده ،وتشکرمیکنم ازآقای مطهری که تلویحا اشاراتی داشتند. (265151)
یکی از همه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۵۰
چه دلیل منطقی برای مخالفت : چون همه موافقند من مخالفم!!!!!!!!!!! (265152)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۴:۵۷
در راستای اتفاقات خارق العاده مجلس نهم پیشبینی می شود:

درخواست جبهه پایداری برای محازات بدون ارفاق مرتضوی
تشکیل فراکسیون حامی دولت توسط زاکانی
تلاش تابش برای استیضاح وزیر ارشاد... (265154)
صادق
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۱۷
علی مطهری شیر مادر حلالت که تو تنها تریبون سکوت نکرده این زمانه غریب هستی. در سایت رسمی آقای خاتمی نگاهی به لینک با کد شماره 915 در بخش اخبار یا همان نیوز آن بیاندازید که عین همین نامه ای که جوانمرد راستگوی زمانه علی مطهری امروز در صحن مجلس خواند در آنجا موجود هست و فرد اول امضا کننده شخص آقای خاتمی هستند و پس از ایشان نام آقای کروبی و بعد نام آقای موسوی هست و در ادامه نام شخصیتها که هم نام آقای فرهادی موجود است و هم نام آقایان محمدعلی نجفی و محمدعلی توفیقی و دکتر ظفرقندی و مرتضی الویری. (265163)
:))
Italy
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۲۷
دوستان تشكر از روحاني فراموش نشه!!!!!!:)))فكر كنيد براي وزارت علوم نادران راي موافق و مطهري مخالففففف.بازم ميگم تشكر يادتون نره! (265167)
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۳۹
آقای روحانی توی وزارت علوم کس دیگری پیدا نمیشد که یه پزشک رو وزیر علوم کردی. جای پزشک وزارت بهداشته نه وزارت علوم. مگه پزشکان عکس این اتفاق رو قبول می کنند؟ (265171)
ازدر گرمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۵:۵۳
مطهری قربانت (265176)
یکی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۰۶
هیچوقت اخرین سخنرانی خاتمی رو یادم نمیره که وقتی دانشجوها اونو هو کردن و گفتن همش حرف گفت من میرم یکی میاد که عمل کنه و میبینین و دیدین که کی اومد. دوستان عزیز چرا میخواین همه چی یه روزه درست بشه. روحانی رو میخواین یه شبه مملکتو کنه گل و بلبل... (265187)
اکبر مندل
France
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۲۱
اقای مطهری کارتان درست و حرفتان صحیح ، شیرتان حلالتان باد . شما رای به فرهادی ندادید ولی دیگر نمایندگان که رای دادند برای این بود که چاره ای نداشتند و بیش از این نمی شد مجلس را خراب کرد .رای دادند تا دوباره چند صبای دیگر کار استیضاح را در دستور کار قرار دهند. یقین بدانید که کاری جز این ندارند.تخریب این دولت ادامه دارد . (265203)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۵۷
حقا که ملتی هستیم که با یک مویز گرمیمون میکنه با یک غوره سردی! بذارید بره تو ساختمون وزارت علوم ببینیم چه "عملی" انجام میده بعد حرف از معامله و تقدیم کردن وزارت به پایداری ها بزنید! همه ی تحلیل ها هم از روی یک عکس هست که فرهادی چفیه انداخته! در صورتی که نمیدونن این رو وسط سخنرانی یکی از نماینده ها انداخت گردنش! خیلی بخوان پشتوانه داشته باشن برای تحلیلشون میگن مطهری گفته معامله شده! مطهری خودش میگه اطلاع ندارم که معامله شده یا نه! بسه دیگه! (265221)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۶:۵۹
ادامه ی کامنت قبل! یکم اعتماد کنید به روحانی. روحانی تو یک سال و نیم گذشته نشون داد که سیاستش تو وزارت علوم چیه. کسی هم نبود که بخاطر یک وزیر سیاست عوض کنه! یادتون نره که حکم حکومتی برای سرپرستی نامحدود نجفی گرفت! یکم اعتماد کنید. اینقدر سریع وا ندید! یک دهم پشتیبانی که طرفدار های محمود ازش میکردن رو لااقل از رئیس جمهوری که اینهمه خون دل خوردیم تا رای بیاره داشته باشید! (265222)
محمودم بی نظیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۷:۰۴
مبارک باشه بالاخره این وزارت خونه هم صاحب دار شد . ولی فکر کنم جناب روحانی از فردا باید حداقل 10 نفر دیگه رو به عنوان کاندیدای پیشنهادی برا وزارت خانه علوم رزرو کنند چون اون جور که این بنده حضرات مجلسیون رو شناختم 2 ماه 7 روز دیگه آقای فرهادی استیضاح خواهند شد.امروز هم حتما از اون دنده بیدار شدن یا شیر خط شون اشتباهی اومده.ضمنا درود به شرف دکتر مطهری از اون اصولگرایان واقعا دوست داشتنی هستن. (265223)
سیدرسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۷:۰۷
فرهادی عامل وحدت اصولگرایان و فتنه گران شد (265226)
محمد علی الف
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۷:۳۳
با خانم آذر موافقم. آقای مطهری باید به عنوان موافق همین حرف ها را می زدند. عملا خودشان با وزیری که مورد حمایت دولت است مخالفت می کند. این نوع موضع گیری یک بام و دو هوای جناب مطهری در باره زنان هم صادق است. حقیقت گفتن آدابی دارد که جناب مطهری آن را در اینجا مراعات نکرده. (265236)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۷:۵۰
خوب بازی درآوردن سر ملت (265238)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۱۹
احسنت اقای مطهری جز شما کسی جرات بیان این مطالب را ندارد اما 90 درصد نمایندگان اینها رامیدانند وقبول دارنداما میترسند (265246)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۸:۵۰
موندم اگه این مجلس مطهری زمانه رو نداشت چکار باید میکرد؟ درود بر تو ای آزاد مرد آزاد اندیش. (265258)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۹:۱۰
بهار عاشقتم، خبرگزاری محبوبم، همیشه با همه چی معقول و با درایت برخورد میکنی، امیدورام این رویه همیشه ادامه داشته باشه. (265264)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۰:۰۱
از کارهای مطهری همه متعجبند !! به کدام صراطی مسقیم است ؟؟؟!!! (265283)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۰:۱۲
اقایی مطهری مثل پدرشان شجاع و قدرتمندانه حرف می زنن و به فکر منافع خودش نیست ای کاش همه اینجوری بودن و شفاف بودن نه بخاطر منافع خودشان رنگ عوض می کردند (265286)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۰:۱۵
دم مطهری گرم که از دانش آشتیانی دفاع کرد و او رو مظلوم خواند...(چون من از نزدیک میشناسمش) (265290)
منان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۰۲
مطهری جان مجلس مدتهاست که به دوگانگی و بک بام و دوهوا عمل کردن متهم است (265301)
تبريزلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۲۲
آقاي مطهري از روانشناسي استفاده كرد و راي نماينگان محترم عوض شد اگر ايشان مخالف نمي شدند نمايندگان مخالف مي شدند. (265308)
تبريزلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۲۵
در ايران دونفر آدم با جرات مي شناسم .يكي مطهري وديگري زيباكلام. (265311)
موسوی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۲۸
جناب مطهری نماینده ها حق دارن هررایی بدهند....شماهمیشه دوپهلو و متناقض حرف زدین...حتی درفتنه 88 تکلیفت مشخص نبود واگه از پدر بزرگوارتون نبود نقشی در مملکت نداشتین.... (265313)
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۱:۴۲
من هم با مخالفت زیرکانه آقای مطهری که میدونست پشت سر چه خبره و آقای فرهادی رای میاره موافقم تمام دلایلی که باعث میشد اون یکی آقایون رای نیارن که خیلی دلایل بیخودی هم بود میشد در باره ی آقای فرهادی هم مصداق داشته باشه ولی چه اتفاقات و بده و بستان هایی پشت سر بوده خدا داند و بس ولی دم آقای مطهری گرم (265317)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۲۵
خدا کنه همیشه مردان صادق و خداترس و شجاع از سوی مردم برای امورات مهم انتخاب شوند آقای مطهری از خداوند موفقیتتون را خواستارم امروز یکی از اصولگرایان را دیدم که به خود می پیچید و به آقای مطهری بد و بیراه گفت گفتم چی شده گفتند مطهری باعث تفرقه در مجلس شده گفتم واسه چی گفتن امروز مخالف وزیر صحبت کردن و آقای مطهری به فتنه اعتقادی ندارد........ (265328)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۲:۴۴
فقط میتونم از آقای مطهری تشکر کنم و به نماینده ها و اون دسته از آقایون که از واژه فتنه ملت را دو دسته میکنند و دل مردم را تو این شرایط مملکت بیش از این خون میکنند بگوییم که با این کارها فقط هیزم آتشی را بیشتر میکنید که هر لحظه و هر جا ممکنه دامن شما و خیلی کسان دیگر را بگیره پس خواهشا با واژه فتنه "فتنه گری"نکنید (265341)
فربد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۲۳:۵۶
بابا ما هم دلمون خوشه رییس جمهور داریم بخدا پشیمونم از روزی که اقای روحانی اومده همه چیز بدتر شده اون از مذکرات اون از بنزین حالا هم که نان میخاد۳۰درصد افزایش پیداه کنه خدایا یکی نیست به داد مابرسه (265364)