به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۳۸۵۹۳

خواهرزاده موسوی را سیا و موساد کشتند!

گروه سياسي: يكي از فعالان سیاسی و فرهنگی حزب‌الله مدعي شد كه «ما در واقع از موسوی و کروبی حفاظت می‌کنیم چرا که اگر آزاد باشند تا به حال صدها‌ بار سازمان سیا و موساد آن‌ها را کشته بودند؛ همان‌طور که خواهرزاده موسوی را کشتند.»
خواهرزاده موسوی را سیا و موساد کشتند!
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق کوشکی ظهر امروز در حاشیه همایش کشوری اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت درون‌زا در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث فرهنگ در شعار سال رهبری اظهار داشت: در شعارهای مقام معظم رهبری همیشه نگاه به فرهنگ وجود داشته اما ما دقت نمی‌کردیم. کوشکی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرهنگ را مهم‌تر از اقتصاد می‌داند، تصریح کرد: اینکه مسئله فرهنگ در شعار سال مطرح شد برای این بود که مسئولان متوجه خطاکاری‌هایی که در حوزه فرهنگ می‌شود؛ باشند.

وی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها افزود: هدفمندی مجموعه‌ای زنجیروار از اتفاقات مشخص است و قرار بود روش‌های تولید اصلاح، بهره‌وری افزایش و بخشی از یارانه‌ها به نیازمندان داده شود که اگر همه این بخش‌ها طبق قانون درست صورت گیرد شاهد خروجی خوبی خواهیم بود. این استاد دانشگاه با انتقاد از اینکه به خودکفایی در کشور اهمیتی داده نمی‌شود؛ خاطرنشان کرد: اگر پولی که برای فوتبال خرج می‌کردند را به مخترعان، مبتکران و دانشمندان می‌دادند؛ آنها کولاک می‌کردند.

وی با بیان اینکه نگاه اقتصادی به محصول کشاورزی غلط است؛ افزود: محصول کشاورزی یک محصول امنیتی است، زیرا اگر کشوری نتواند غذایش را تأمین کند نمی‌تواند از خود دفاع کند. کوشکی نرمش قهرمانانه را این گونه تفسیر کرد که باید بتوانیم موانع دشمن را رد کنیم و در ادامه افزود: انتهای این قهرمانی افتخار است نه مذاکراتی که طرف غربی به تعهداتش عمل نکند. این تحلیل‌گر سیاسی در خصوص حصر سران فتنه یادآور شد: ما در واقع از این افراد حفاظت می‌کنیم چرا که اگر آزاد باشند تا به حال صدها‌ بار سازمان سیا و موساد آنها را کشته بودند؛ همانطور که خواهرزاده موسوی را کشتند.