به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۷۲۲۶۱
لاريجاني: اینگونه اقدامات صرفا تبعات داخلی ندارد

رییس مجلس حمله به مطهري را محكوم كرد

گروه سياسي: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای 1+5 توجه داشته باشند مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی هرگونه نظارت فزون تر از ان. پی. تی صرفا با لغو تحریم ها ممکن می شود.
رییس مجلس حمله به مطهري را محكوم كرد
به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه نمایندگان کنگره آمریکا به مقامات کشورمان درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، افزود: بعد از مراسم مفتضح کنگره آمریکا برای اجرای شوی تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که آبرو و حیثیت خود را برای حرف های پوچ و بی محتوای او ریختند اما چون در صحنه بین الملل این حرکت مورد اعتنا واقع نشد و بلکه مورد تمسخر واقع شد در اقدام نسنجیده دیگر، تعدادی از سناتورهای آمریکایی طی نامه ای ادعایی مطرح کردند که از نظر نظامات بین المللی به حیثیت و جایگاه حقوقی این کشور ضربه شدیدتری وارد کرد.

وی ادامه داد: این نامه نشان می دهد که حمایت های مالی صهیونیست ها چگونه عارضه سبک سری سیاسی ایجاد کرده است. این گروه با دست خود بی اعتمادی به آمریکا را برای همگان بامعنا کرده است و برای همه دولت ها در سطح جهان این سوال را ایجاد کردند که در موارد دیپلماتیک با کشور آمریکا با چه کسی مذاکره می کنند؛ با دولتی که به غلط مدعی مدیریت جهانی است و تصور می کند از اقتدار کافی برخوردار است یا با هیچ؟

رییس مجلس اضافه کرد: به درستی رهبر معظم انقلاب از واژه سقوط اخلاق سیاسی استفاده نمودند البته این اقدام خفیف سنا برای مذاکره کنندگان کشور ما باید توجه بیشتری ایجاد کند که در هر توافقی با 1+5 برای چنین اقدامات ارتجاعی راه گریز را ببندند. به هر تقدیر پاسخ عمل ناپسند عده ای از سنا صرفا اعلام موضع سیاسی نیست بلکه تدبیر هوشمندانه در توافقنامه جهت خنثی نمودن این کار و یا پرهزینه کردن آن باید در آینده مورد توجه باشد. وی در عین حال گفت: مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دوستان مذاکره کننده، امیدوار است با توجه به تجربیات و بساط جدید بی اعتمادی که آمریکایی ها پهن کرده اند با دقت عمل کافی گام های جدید را بردارند.

* برخورد فیزیکی و غیرقانونی به خاطر اظهارات فردی مخالف منافع نظام است

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله اخیر عده ای از نیروهای خودسر به علی مطهری در شیراز اشاره کرد و گفت: درباره اقدام زشت و ناپسندی که عده ای نسبت به همکار گرامی آقای دکتر علی مطهری انجام داده اند لازم می دانم از رییس جمهور محترم و ریاست قوه قضاییه که دستورات اکید برای بررسی موضوع داده اند تشکر کنم، امیدوارم با پیگیری جدی اینگونه اقدامات ناصحیح در کشور ریشه کن شود.

لاریجانی افزود: عرض بنده با کسانی است که گاه تصور می کنند به خاطر نظام این اقدامات توجیه شرعی و یا انقلابی دارد. سوال این است که مقصود از نظام چیست؟ نظام علی العموم به معنای هویت جمعی است که برپایه قانون اساسی شکل یافته است و یکی از ارکان قانون اساسی آزادی بیان است، مخصوصا در مورد نمایندگان مجلس که نص قانون اساسی این است که در تمام مسایل داخلی و خارجی می توانند اظهارنظر کنند.

وی ادامه داد: اقدامی از این صنف که برخورد فیزیکی و غیرقانونی به خاطر اظهارنظر فردی، آن هم نماینده مجلس صورت گیرد، مخالف نظام است و تصور نشود که این اقدامات به نظام کمک می کند بلکه خلاف آن و مخالف منافع نظام است. به گفته لاریجانی این اقدام در شرایطی صورت می گیرد که دستور صریح رهبری در قبال این گونه اقدامات وجود دارد که فرمودند خلاف است و مسوولین را موظف فرمودند با این اقدامات برخورد شود.

**تبعات خارجی اقدامات خودسرانه
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته این اقدام صرفا تبعات داخلی ندارد، ایران به عنوان مهم ترین کشور منطقه که دارای ثبات قوی است و نظام دمکراتیک دارد با این روش ها لطمه جدی می خورد. چرا که برخی ذهن های بیمار مترصد هستند که مسایل را برجسته کنند. نظیر برخی اظهارات نادرست در مورد موقعیت ایران که چندی است مطرح شد و دیدید چگونه مستمسک دیگران برای تخریب وجهه ایران قرار گرفت.

لاریجانی تصریح کرد: بحث در درستی عقایدی که مطرح می شود نیست، بحث این است که فایده اظهارنظر آزادانه بیشتر از آن است که به خاطر اطمینان از صحت عقاید نظامی سخت گیرانه طراحی کنیم که افراد بتوانند نظرات خود را بیان کنند و شیوه درست در نظامی که آزادی بیان رکن آن است این است که پاسخ نظراتی که تصور می شود دقیق نیست ارایه شود؛ یعنی گفت و گوهای انتقادی در کشور رایج باشد.

**کسانی که محل رجوع هستند مراقب باشند از گفتار و کردار آن ها مباح بودن این اقدمات استشمام نشود
رییس مجلس ادامه داد: طبعا بیش از 99 درصد آرای مختلف با این روش مورد ارزیابی قرار می گیرد که مبنای آن جدال احسن است. ممکن است مواردی توهین، افترا و یا شکستن مرزهای امنیت ملی باشد که در این موارد دادگاه های صالحه طبق قانون باید رسیدگی کنند نه اقدامات غیرقانونی. چرا که قانون برای رفع همین گونه مسایل وضع می شود نه این که هر کسی سر خود اقدام کند.

لاریجانی اضافه کرد: حتی اگر تعدی در حد قتل باشد صاحبان دم نمی توانند بدون مجوز دادگاه عمل کنند؛ مخصوصا کسانی که به نوعی محل رجوع عده ای هستند و یا قدرتی دارند باید مراقب باشند؛ نه تنها از گفتار و کردار آن ها تلقی مباح بودن این اعمال استشمام نشود که باید تلاش کنند فرهنگ قانون گرایی را که امام (ره) در نظام جمهوری اسلامی آن را مبنای شرعی دادند، رایج کنند. رییس مجلس همچنین گفت: هم باید وزارت کشور و اطلاعات با این مساله برخورد جدی کنند و هم افرادی که به این امر می پردازند، توجه کنند که اقدامات آن ها نه توجیه دینی، نه انقلابی و نه قانونی دارد. لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش انتخاب آیت الله محمد یزدی را به ریاست مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت و همچنین از تلاش های وزارت اطلاعات برای آزادی نوراحمد نیکبخت دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن تشکر کرد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۴
من یک سوال از خوانندگان سایت دارم :
حمله به مطهری مشمئز کننده تر است یا شلاق زدن زنان ساپورت پوش ؟
در ضمن جناب علی لاریجانی گفتند هرگونه نظارت مافوق ام پی تی تنها با رفع تحریمها خواهد یود .
آقای لاریجانی :
اگر تحریمها اثر نداشته پس چرا خواهان رفع آنید ؟
اگر تحریمها ظالمانه و غیرقانونی است پس چرا به خاطر رفع آن حاضرید هر نظارتی را بپذیرید و هر امتیازی را بدهید؟
اوباما ضعیف تر از آن است که بتواند تحریمها را بردارد و اینکه شما را به سوی شورای امنیت هدایت می کنند مطمئن باشید نقشه ای دارند . (297219)
اکرم
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۲
منم سوالم اینه
اگه توافق در شورای امنیت تصویب شد . بعد از گذشت مدتی یهو آزانس انرژی اتمی گفت : ایران به تعهداتش عمل نکرده . چی میشه ؟ مطمئنا تنها گزینه ی روبرو حمله ی نظامی است . از مشروعیت بین المللی هم برخورداره . دیگه گزینه ی روی میز نیست . بلکه از نظر قانونی شورای امنیت حق داره اون موقع دستور حمله ی نظامی بده و دنیا هم حمایت میکنه .
همانطور که می دونیم سایتهای اتمی که دست روحانی نیست . یهو برادران تصمیم گرفتند دوربین های آزانس را خاموش کنند و بازرسها را بیرون کنند . اون وقت چی؟ (297302)
مينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۸:۱۶
تو رو خدا ,مرتبط با موضوع نظر بديد.اخه اين رمان كه نوشتي ربطش به موضوع مثل ربط انصاف و انسانيت با داعشي هاي وطنيه.!!"! (297309)
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۱
دوست عزیز کجای نظر من غیر مرتبط بود .
تو همین مطلب اقای لاریچانی از تحریم حرف زده .
من فقط گفتم جناب اوباما موجودی ضعیف و بی ثبات است . دو سال پیش یادمونه که گفت اگه رژیم سوریه شیمیایی بزنه ما حمله ی نظامی می کنیم ولی دیدیم حمله نکرد . بعد هم چندین بار دیگه حمله شیمیایی شد .
همین عدم ثبات اقای اوباما باعث شده حتی اعراب هم به او اعتنایی نکنند.
مطمئن باشید دوستی اوباما دوستی خاله خرسه هسته . (297327)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۸:۲۶
من شهروند مشهدی هم خشونت رانت توهین تهمت اختلاس و ایجاد فضای تک صدایی و مخالفت با سخنرانی دیگران را محکوم میکنم.
اما تا عمل نباشه این حرفا تاثیری هم داره؟؟ (297311)
حامد فتنه گر
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۹:۱۵
به به آقای قدوسی...عزیز جان ان.پی .تی (297318)
پرژوا
Thailand
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۲۱:۱۸
با سوالاتات موافقم...و بشدت با خط آخر مخالفم...اوباما مقام رهبری آمریکاست.فرمانده کل قوا دوست عزیز. (297325)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۰:۵۰
ببینیم درحل این مشکل که واقعا بلای جان ایرانیان آزاداندیش شده رییس جمهور میتواند برای همیشه ریشه این متحجرین را بشکند یانه؟ (297221)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۳۶
هاشمی رفسنجانی که با صراحت گفت : روحانی توان عمل به وعده های حقوق بشری خود را ندارد زیرا فراتر از اختیار اوست .
بروید مصاحبه اش را بخوانید .
آنچه امروز در جریان است کاملا مطابق با قانون اساسی است و هیچکش نمی تواند بگوید مطابق با آن نیست . (297231)
اکرم
United States
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۵
درسته ، اجرای کامل قانون اساسی همین است که می بینیم .
رئیس جمهوری که نمی توانند از حامیان اصلی خود حمایت کند ، چکار قر ار است انجام دهد برای مردم ؟
طبق قانون اساسی رئیس جمهور کاره ای نیست . (297304)
ته خنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۵:۲۹
ببینیم آیا رئیس جمهمور می تواند؟ ببینیم آیا می داند؟ ببینیم آیا میشود؟بابا دو سال گذشت اگه رئیس جمهور می توانست که می کرد!!!!!!!!! (297276)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۰:۵۷
واقعا امنيت، حقوق بشر و ازادي بيان توي اين كشور فقط درحد ادعاست و بس. (297222)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۲۳
زحمت کشیدن واقعا که محکوم کردن اونم بعد از چند وقت این محکوم کردن ها چه فایده‌ای داره وقتی اونا هرکاری دلشون میخواد میکنن (297228)
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۲۳
این جماعت اندک نیستند و حدود ۴ میلیون عضو دارند. (297229)
27
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۵:۱۴
اينها بايد بدانند كه هيچوقت فراتر از اهل بيت و سيره انها نبايد رفتار كرد و وقتي بدانند جمعيت متحجرين بسيار كمتر از اين خواهد بود. (297274)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۲۹
دستور رییس جمهوربوی بهار و آزادگی میدهد.زنده باد (297230)
نظام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۴۲
مطمن باشیدهیچ اقدامی علیه نیروهای خودسرصورت نمیگیرد ماننداسیدپاشی اصفهان زیراکه عقبه قوی دارندوخارج ازنظام عمل میکنند (297233)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۶:۴۸
نمیدونم چرا امام جمعه های شیراز از این امر حمایت میکنن و میگن کار خوبی کردند ،اگه قراره هر کسی از کسی دیگه خوشش نیاد باید بلند شه و بهش حمله کنه پس چه بلایی بر سر قانون این مملکت اومده .... (297296)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۵۳
بین حل شدن سطحی وریشه کن شدن آن ، فرق بسیار است ما منتظر ریشه کن شدن این اتفاقات که به سیاست داخلی وخارجی ما آسیب می زند هستیم انشا الله تعالی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (297236)
نسل اولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۵۴
مطهری آگاهانه و بی طمع مادی حرف مردم را می زند اگر اصولگرایی یعنی تقید به اصول اسلام ، مطهری یک اصول گرای واقعی است . و اگر اصلاح طلبی یعنی اصلاح انحرافات، مطهری یک اصلاح طلب است (297237)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۱:۵۹
این وسط بعضی رسانه ها مثل رجا و فارس و کیهان خیلیییییییی باحالن همه ایران دنبال اینن که ببینن این داعشی های وطنی دستگیر میشن یا نه این آقایون اصلا انگار نه انگار که تو ایران زندگی میکنن.... وافعا خنده داره برا خودشون اصلا تو یه فاز دیگن....البته خوب تقصیری ندارند پشتشون گرمههههههه (297238)
ساكت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۲:۰۲
هيچ برخورد و دستگيري با عوامل حادثه شيراز صورت نخواهد گرفت زيرا حمايت امام جمعه حال و قبلي شيراز را دارا هستند. همانند اسيد پاشان اصفهان، حمله كنندگان به لاريجاني در قم و توهين كنندگان به نوه امام...هيج اتفاقي براي آنها نخواهد افتاد زيرا حمايت برخي افراد با نفوذ را دارا هستند.....همه سركارند.... (297239)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۹
آقای رییس جمهور محترم بیانات آقای حائری شیرازی را بخوانید تا پشت پرده این کار را بشناسید .لطفا مردم را مسخره نکنید!! چون آقای حائری شیرازی علنا" همه چیز را گفته......آدرس از این بهتر پیدا نمی کنید (297306)
عبدالعلی غلامزاده بابره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۱
تو ایران فراوان داریم از این بازیها که این بلاها را سر مردم میارند....اکثرا هم جواب داده و طرفی که سنگ و چاقو و قمه داشته پیروز میدان بوده...و خواهد بود....و اونی که حرفای قشنگ میزده را کشته اند.. (297242)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۲:۳۹
حمله به اقای مطهر در شیراز کاملا مشخص است خودشون در سخنرانی هایشان معلوم است نمی خواهند با نور افکن دنبال ان گشت (297246)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۲:۴۱
اینها شکست خوردگان انتخابات هستند
والاه 3درصد مردم هم نیستند
البته رای بعضی نهادهای دحمایتی را یدک میک شند
از طرف بعضی نهاد های خاص حمایت می شوند (297247)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۲:۴۴
اززمانی در این کشور فتنه ای آشکار شد همه چیز رخ میدهد فساد. دزدی.و حالا به مطهری حمله میکنند نباید از این حادثه بهربرداری سیاسی برای انتخابات کرد در کشور ما از این برخوردها زیاد شده دیروزبه جانباز هشت سال دفاع مقدس حمله کردند و امروز به مطهری بزرگوار و فردا کی قربانی فتنه میشود نظر مرا به اشتراک بگذارید که ببینم سایت شما چقدر مستقل است و پویا (297248)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۳:۱۵
من نمی دونم! تقریبا تمام سران مملکت این واقعه تلخ رو محکوم کردند! پس کی از اینها حمایت میکنه که هر روز گستاخ تر می شوند؟ (297255)
دریاچه اورمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۹:۵۰
دوستان عزیز بنده شخصا از این اتفاق خوشحال هستم به خاطر اینکه همه بدونن روزی که این خودسرا و لباس شخصیا آزادانه هر کاری با این ملت میکردن نه رسانه ای میشد و نه صدای مردم به جایی میرسید حالا با پررو شدن لباس شخصیهای فرا قانونی نوبت نمایندگان یا همون صدای مردم رسیده خدا به داد فردامون برسه.برا اینا نه قانونی هس نه مرجع رسیدگی و اگه هم مرجع رسیدگی باشه کاملا فورمالیته هستش دو روز دیگه با موتورهاشون تو خیابونا به ریش من و شما میخندن (297322)
صالحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۱
علی مطهری به نظر من انسان و نماینده قابل احترامی است.ادم هیچ کس نیست و مشخصه خودش رو نسبت به مردمی که بهش رای دادن مسول می دونه.واقعا یک نماینده با این چنین باشه.مدرس به خاطر نقدهای که کرد نام خود را جاودانه کرد نه به خاطر پایین,کشیدن نماینده از پشت تریبون.اگر بعضی از نماینده ها کمی فکر کنند متوجه می شوند نظر علی مطری در مورد حصر درست است چرا که شاید چند سال دیگر با از دنیا رفتن موسوی یا کروبی واقعا دیگه کاری نشه کرد و تا ابد باید از اوردن اسم این پرونده... (297257)
رضا
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۳
آنچه مقابل قانون ایستاده است تحجر است بعلاوه منافع نامشروع .
درمان این درد همدلی همه قانون مداران را می طلبد. (297258)
خون دل خورده انقلاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۸
متهمان اصلی مشخص شدند. . . (297260)
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۳:۳۸
چقدر دیر !! (297261)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۴:۱۷
آقای لاریجانی لطفا با ملت شفاف باشید
اینکه شما می فرمایید عده ای خودسر درواقع :
اولا دولت را ناکارامد معرفی میکنید (که شاید حق داشته باشید)
ثانیا عاملان وبه ویژه آمران را مبرا میکنید(که البته باز هم شاید حق داشته باشید)
پایان پیام (297263)
متحیر حیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۴:۱۹
بیش از همیشه جای امام رحمت اله علیه خالی است ایشان بودن توجه به پست و سمت و بدون ملاحظه و بصورت صریح موضع گیری می کردند با این جرینات قطعا روح منور ایشان در رنج می باشد (297265)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۴:۵۷
اگر امام زنده بود هر گز چنين اتفاقاتي نمي افتاد وداعشي هاي وطني جرأت نمي كردند چنين اعمال زشتي انجام دهند (297271)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۴:۲۶
حمایت افراد خاص مذهبی از تندروها و اشوبگران مذهبی فضای ارام سیاسی و ازادی بیان را تهدید میکند و گروه فشار نمیداند جامعه تک صدایی زمینه رانت فساد و دیکتاتوری را فراهم میکند (297267)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۴:۲۶
کار خراب تر از اینهاست وقتی امام جمعه شهر بدون واهمه حمایت میکند ته کار معلومه!! (297268)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۵:۰۲
هم رییس جمهور و هم رییس مجلس دیر محکوم کردند ، باید زودتر از اینها محکوم می کردند (297272)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۸:۱۲
شما منتظر نتیجه این همه دستور باشید انشالله (297307)
----------
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۷:۲۷
امیدئاریم با عاملان این جنایت برخورد شود (297299)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۷:۳۲
اگه اقای لاریجانی ازبرادرزنش حمایت نکنه پس بایدازکی حمایت بکند. (297301)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۵
نیاز به حمایت آقای لاریجانی ندارد خودشان خوب جواب آقای حائری را دادند مردم هم ایشان دوست دارند و قاطعانه حمایت خواهند کرد وعده ما انتخابات است (297328)
دادا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۹:۱۴
چرا کسی به صراحت از تایید عمل مهاجمین به مطهری توسط خطیب جمعه شهر سخن نمی گوید وآن رامحکوم نمیکند ،آیا محاصره کلانتری شهر نشانه اقدام بر علیه امنیت ملی نیست. یادمان نرود دو جوان را به جرم بر هم زدن امنیت باسرقت 50000 تومان به اعدام محکوم کردند (297317)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۲۱:۵۲
باور کنید از یک طرف بگیر و ببند و اصدار دستور رییس جمهور را می بینیم و از طرف دیگر بیانات صریح خطیب جمعه در تایید عمل زشت مهاجمین ! انگشت در دهان متعجب مانده ایم نمی دانم خوابیم یا بیدار !! اما دل گوید دستور آقای روحانی به جایی نخواهد رسید ... (297329)
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۱۹:۴۱
ما احمدی نژادی این عمل زشت رو به شدت محکوم میکنیم - زنده باد آزادی (297321)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ۲۱:۱۹
بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن شیشه ی تاکسی رو بشکن من نمیشکنم بشکن باباهه جیبش خالی امشبم شب عیده قلک بچه رو بشکن من نمیشکنم بشکن (297326)