به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۳۷۳۴

علت جدایی جانی دپ از همسر بازیگرش

گروه فرهنگ و هنر: جانی دپ تلاش کرد تا به زندگی خانوادگی‌اش سروسامان بدهد وقتی که روابطِ او با همسر بازیگر و فرانسوی‌اش ونسا پارادی رو به تیرگی گذاشت چراکه مساله فروپاشیدن کانون خانواده او را آشفته می‌کرد.
علت جدایی جانی دپ از همسر بازیگرش
این دو در آخرین هفته ی ماه گذشته میلادی اعلام کردند که می خواهند از هم جداشوند در حالی که جانی دپ و ونسا پارادی از سال ۲۰۱۰ عملا راه خود را از هم جدا کرده بودند.

این دو بازیگر مشهور دو فرزند دارند. دختری به نام لیلی رز۱۳ ساله و پسری به نام جک ۱۰ ساله. یکی از نزدیکان این زوج به یک مجله یی آمریکایی هفتگی گفت که ونسا پارادی مشاجره های سختی با جانی دپ پیش از جدایی داشت. ونسا می خواست استیصالش را سر جانی دپ خالی کند. جانی دپ هم به خاطر فروپاشیدن زندگی اش واقعا دلشکسته است.
می گویند این ونسا پارادی بوده که جانی دپ را تشویق می کند تا در فیلمهای پول پاروکنی چون دزدان دریایی کارائیب نقش آفرینی نماید اما زمانی که کار جانی دپ رونق می گیرد،ونسا پارادی حالت استیصال پیدا می کند و دچار این فکر می شود که وی فداکاری کرده وحرفه اش را فدای جانی دپ نموده است. این دوست نزدیک در ادامه فاش کرد :«جانی دپ هرکاری می کرد ونسا راضی نمی شد. وقتی مشغول بازی در فیلمی می شد ونسا خوشحال نبود.وقتی هم که نزد خانواده می رفت وبیکار می شد ونسا اورا به خاطر پول در نیاوردن و بیکاری، بی عار خطاب می کرد!»
گویا این دوست خانوادگی بیشتر از جانی دپ حمایت کرده است باید دید مجلات فرانسوی درباره ونسا پارادی چه خواهند نوشت چراکه فرانسه زادگاه پارادی و آمریکا زادگاه دپ است وطبیعی است که هرکدام از بازیگر کشورش دفاع کند.
مرجع : سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۸ ۲۰:۳۰
واقعا که همسر قبلی جانی دپ دیوانه بود (309383)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۵۸
عزیز من وقتی ما نمیدونیم جریان این جدایی از چه قرار بوده نباید یکطرفه قضاوت کرد. (310047)
۱۳۹۹/۰۳/۱۴ ۱۱:۴۷
میدونستید جانی دپ در ۷ سالگی با چاقو رو بدن خودش می نوشته یا ختی بعد از ازدواج با ونسا پارادی روی بازوش نوشته ونسا برای همیشه! یه شخصیتی که کودکی خوبی نداشته و شاهد درگیری پدرو مادر و محیط ملتهب خانوادگی و در ادامه سختی های فراوان برای رسیدن به موقعیت فعلی به نظرم خود جانی دپ مشکلات جدی تری از همسرانش داشته باشه (367855)
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۰:۴۰
کی اینو به تو گفته
اون داده دستت تو هم دودستی گرفتیش حالا داری گده های اون رو میگی و ذهن دیگرون هم خراب میکنی
و اون جمله رو با چاقو ننوشته تتو کرد بعد تغییرش داد (370109)
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۹:۵۸
خیلی از سلیبریتی ها رابطه زیادی داشتن و این عادیه مثل رونالدو و خیلیا دیگه دلیل نمیشه .رو بازوش هم ونسا رو ننوشته بلکه ویونا رو تتو کرده بود که بعد تغییرش داد. (389816)
سروین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۵
این مقاله منبع اش خیلی قدیمیه زمانی که تازه جدا شدن و اطلاعات خیلی کم و خیلی غلطی داره. چون اولا ونسا پارادی قبلا از آشنایی با جانی از چهارده سالگی به اوج شهرت با اولین آهنگ خودش رسیده بود و حتی برای اولین فیلمش برنده جایزه اسکار شده و هیچ نیازی به کار‌کردن جانی دم نداشت چون خودش خیلی پولدار بوده و حتی خانواده اش هم پولدار بودن. بعد جدایی از جانی دپ هم هردوشون دوست هستن. ونسا هنوز هم از جانی دپ دفاع میکنه (397713)
احمد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۶
ناراحت شدم ،چون جانی دپ رو دوست دارم و مصاحبه هاش رو خوندم به نظرم بازیگره بد اخلاقی نباید باشه ، ولی الله اعلم (310814)
سروین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۷
این مقاله مربوط به اوایل جدا شدن شون هست و اکثرا اطلاعات درست نیست. چون دپ و پارادی بعد از جدایی کاملا دوستانه هستن و ونسا حتی در جریان امبر و جانی از جانی حمایت کرده. خود ونسا هیچ نیازی به کار کردن و پول در اوردن جانی دپ نداشته چون از ۱۴ سالگی یه خواننده بین‌المللی و بازیگری هست که تو هفده سالگی اسکار برنده شده و خانوادش هم خیلی پولدار بوده پس خیلی هاش چرته و پرته (397714)
خجسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۴ ۰۲:۲۶
یکی می مرد ز درد بی نوایی/ یکی می گفت:دپ و ونسا آخه چرا جدایی؟؟؟ (311098)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۸ ۱۰:۰۶
اخییی بمیرم برا جانی دپ
بیچاره چ کا کنه با هر کی ازدواج میکنه یه جور اذیتش میکنن (343282)
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۱۹:۴۹
عزیزم تو از کجا میدونی کی مقصره ؟؟ شاید کرم از خود درخت باشه !! نمیشه که با ۶ زن رابطه برقرار کنه و بعد جدا بشن درحالیکه همه تقصیر هارو بندازیم گردن اون ۶ تا .. مطمئن باش اگه مرد کاملی بود هیچوقت اون زن ها حاضر نمیشد ولش کنن (360208)
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۰۰:۱۳
موافقم اما ن اینک دوران بچگی جالبی نداشت ادم شک میکنه
اما نمیش کاریش کرد من و تو از زنگیه واقعیش خبر نداریم جای اوناهم نیستیم (368579)
سروین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۷
فعلا شواهد و کار هایی که جانی دپ کرده نشون نمیده که آدم بدی باشه. (397715)
K
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ۱۱:۱۴
امیدوارم اخلالی در تهیه دزدان دریایی 6 پیش نیاد
لطف عالی مستدام (343947)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ ۱۹:۲۵
حالم از همشون به هم می خوره......ادم های بی بندوبار (367258)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۵:۲۵
احتیاجی به اهمیت دادن تو ندارن😒 (369122)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۰۰:۳۰
تو یه ... (387913)
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۲۰:۳۶
اینا عاشق هم نیستن وگرنه با هم کنار میومدن (368189)
Ania
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ۱۷:۵۲
اگه فکر میکنید همسر قبلی جانی دیوانه بودی پس میشه بگید امبر هرد چه حیونیه اون انگشت جانی رو قطع کرد و اونو کتک زد روی تخت جانی .... حداقل همسر قبلیش بهتر بود😕 (387881)
۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ۱۸:۴۲
ازنظر من اقای جانی مرد مهربان ودل رحمی (393297)
سروین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۳
این مقاله چیزی رو دقیق تایید نکرده، باید بگم جانی و ونسا هردو بعد از جدایی گفتند که هنوز با هم دوست خوب هستیم و حرف های این مقاله یه جورایی خیلی قدیمی و بی دلیل هستش. لطفا وقتی مقاله میسازید منابع بهتری انتخاب کنید چون بازیگری کردن یا نکردن جانی دپ هیچی از زندگی ونسا کم نمیکنه خودش هم خوانندست و بازیگر با اولین فیلم خودش برنده جایزه اسکار تو هفده سالگی شده پس لازم نیست چرت و پرت بنویسید. ارتباط جانی و ونسا از زمان آشنایی تا جدایی و بعد جدایی کاملا دوستانه بوده و ونسا هیچ حرف بدی به جانی نزده (397711)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها