به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۸۱۴۷۹
پشت پرده عقب‌نشيني واليبالي مقابل دلواپسان

3 زن ديگر در بازی ایران-آمریکا روئــت شدند!

گروه ورزشي: برخي از تصاوير منتشر شده در فضاي مجازي حكايت از حضور چند تماشاگر محدود از زنان در ورزشگاه آزادی در شب پیروزی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال دارد.
در دو عكس زير چهره 3 زن روئت شده است. اين در حاليست كه نيروي انتظامي روز گذشته با انبوهي از نيروهاي ويژه و اسب سوار خود از ورود بانوان به ورزشگاه ممانعت به عمل مي‌آورد به همين دليل نحوه ورود اين تعداد اندك و انگشت شمار زن به سالن، نكته جالبي است. البته 5 نفر از مجريان و دست اندركان فدراسيون واليبال نيز در شب گذشته در سالن بودند كه فعلا جمع بانوان با 3 خانم موجود در اين دو عكس را به 8 نفر مي‌رساند!

توضيح اينكه عدم راه دادن آزاد بانوان به سالن، با محروميت‌هاي واليبال ايران توسط فدراسيون جهاني (FIVB) مواجه شده است و قبل از ديدار ديشب، به دليل جوسازي افراطيون داخلي، مسئولان تربيت بدني و فدراسيون واليبال ايران، نيز از تعهدات خود به FIVB شانه خالي كرده و تا پاي محروم شدن واليبال ايران از ميزباني در دوره‌هاي آينده، تن به خواسته دلواپسان دادند. برخي شنيده‌ها حاكيست كه برخي متوليان ورزشي به طور آشكار به خبرنگاران گفته‌اند حالا كه اينگونه اين موضوع ساده را اهرمي براي حمله و كوبيدن دولت آقاي روحاني كرده‌اند، ما چرا بايد هزينه آن را بدهيم، بگذار ميزباني را از ايران بگيرند...!

اين در حاليست كه در دوره احمدي نژاد، ورود بانوان به سالن واليبال منعي نداشت اما در دولت روحاني، افراطيون (كه عمدتا همان حاميان احمدي نژاد و جليلي هستند) حضور بانوان را مصداق هرزگي!! ارزيابي كرده و تهديد كردند اگر اين كار صورت بگيرد، خون به راه خواهند انداخت! اين تناقض آشكار البته درباره كنسرت هاي موسيقي نيز وجود دارد و كسي هم پاسخگوي افكار عمومي نيست كه چگونه در عرض 2-3 سال، امري كه حلال و قانوني بود (ديدن يك مسابقه ورزشي يا كنسرت موسيقي)، به يكباره به يك فعل حرام و هم رديف هرزه‌گي!! شان نزول داده است! و برايش فراخوان خونين هم داده مي‌شود!

رضا
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۵۹
چرا هچ کس به منافع ملی در ورزش فکر نمی کنه. احتمال محرومیت تیم ملی والیبال زیاد هست دولت هم نباید مدام از مواضع اش در برابر دلواپسان و گروههای دیگر عقب نشینی کند آن زمان که بانوان و دختران به استادیوم می آمدند چه مشکلی پیش میومد (309761)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۱۷
اشتباهی منفی دادم (310048)
حسین امیدخش
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۴۶
با سلام به ریس دولت محترم اقای روحانی مگر کشور قانون ندارد که با تجع 300 نفر قانون تعمین کنند و جلو حضور خوهران را بگیرند از دولت دوستی و مهربانی خواهش میکنم جلو قلدر بازی را بگیرد و ابروی ملت با فرهنگ ایران را با تصمیم 300 نفر بازی نکند من پیروزی تیم والیبال را تبریک و پیروزی دلواپسان را تسلیت میگم امیدوارم که یکشنبه ورود خوهران ازد شود (310054)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۲۸
خواهران؟؟؟
بیخیال
همون خانم های محترم بهتره
اینجوری کم تر یاد کوچک زاده ها میفتم (310103)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۴۶
اگر چه تیم ملی والیبال کشورمان پیروزی غرور انگیزی کسب کرد ولی رسانه (ملی) مثل همیشه اخلاق را باخت مگر این نیست که ما با ملت امریکا مشکلی نداریم؟ پس چرا وقت اجرای سرود ملی امریکا با یک حرکت بچه گانه و کینه توزانه صدای ورزشگاه را بطور کامل قطع کردند؟ (310055)
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۱۷
خواهشا به مردم و نیروی عظیمشان اعتماد کنید همانطور که در انتخابات اعتماد کردید. اگر اجازه حضور خانمها صادر شود خود مردم به گونه ای عمل خواهند کرد که عده قلیل دلواپسان جرات عرض اندام نخواهند داشت. همانطور که در انتخابات مغلوب موج عظیم حمایت مردم شدند و دیگر هیچ. (310097)
ه.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۵۹
آخ آخ آخ. سه زن دیگر رویت شدند. چه کار بدی (309762)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۰۱
اونوقت مي گن چرا مردم از دين گريزان شده اند. وقتي به اين آشكاري در حد لاليگا، دين دستاويز آقايان شده (309766)
حسین امیدبخش
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۵۴
به خدا دستی تو کار هست که در دو سال اینده باز هم دولت دورغ را به قدرت برسانند اقای روحانی ملت شما را دوست دارند ولی خدای ناکرده اگر دلوپسان که در صدا و سیما و ارزال ابواش پیروز شوند من خودکشی میکنم به امید پیروزی دوم با امریکا با حضور خانواده زن ومرد نداریم همه ملت ایران هستیم فقط 100 هزار دلواپس (310058)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۲:۰۵
به قدرت برسانند ؟؟؟؟ یعنی از همین حالا برای انتخابات بعدی خیز برداشتید که بریزید تو خیابان و اتوبوس و بانک و مسجد و... را آتیش بزنید و دوباره با وحشیگریتان مملکت را به آشوب بکشید . با با خیلی پررویید. (310140)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۳:۳۴
جناب اميدبخش، موضوع، تعداد دلواپسان نيست، بلکه سنبه اي است که بسيار پرزور است و پشت اينهاست! قدر مسلم اگر به اين سنبه اشاره اي ولو غير مستقيم بکنيم، نظرمان غيرقابل انتشار خواهد شد؛ هرچند براي همگان مثل روز روشن است که اين موجودات از کجا حمايت ميشوند! خداوند سرنوشت هيچ قومي را تغيير نميدهد، اين خود مردم هستند که بايستي سرنوشت خود را تغيير دهند. (310152)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۰۸
خوب اهداف دلواپسا هم اینه که مردم از دین فاصله بگیرند ، اینها به هیچ چیزی اعتقاد ندارن (310125)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۰۵
حق خانوما واقعا این نیست.................... (309768)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۱۰
حق کدوم خانوم ا اینا یا اونا ک سالم و محترم میشینن تو خونه تماشا میکنن (310126)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۱
خوب مگه نمي‌گند كه آقايون ممكن حرف و يا رفتار ناشايست داشته باشند، خوب ورود متخلف را ممنوع كنند نه بانوان، اي بابا!!!
جالبه‌ها، همه جا با متخلف برخورد ميشه، اينجا با كسي كه ممكنه تخلف رو ببينه!!! (309772)
ایلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۲
خب اتفاقی هم برای همین سه تا خانم زیبا و پر نشاط نیافتاد حالا اگه نصف سالن خانم باشه اتفاقی میافته؟؟؟؟ (309773)
ارسالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۳
زن از نگاه دلواپسان یعنی موجود زنده ای که تنها شایسته خدمت به مرد در قالب مادر یا همسر بودن است.! (309774)
فاطمه
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۶
اینجا کسی نیست از حق ما دفاع کنه تا صدامون دربیاد 10 سال باید بریم حبس بهترین کار ایمیل زدن به فدراسیون جهانی هست تا اونا از حق ما دفاع کنن البته اگه روزی درهای استادیوم برای والیبال به روی خانم‌ها باز بشه فقط و فقط بخاطر اینه که ایران از میزبانی محروم نشه نه اینکه واسه حق و حقوق ما ارزش قائل باشن در ضمن گفته شده این 3 خانم پاسپورت غیر ایرانی داشتن که راهشون دادن عمق فاجعه خیلی بیشتر از این حرفاست بهار بد نبود به اعتراض‌های دیشب در شبکه اجتماعی توییتر هم اشاره میکردی (309776)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۷
قطعا با حضور بانوان محترم و عزیز این کشور اسمون به زمین نمیاد
میتونن راحت یک سکو در اختیارشون قرار بدن . اصلا هم کار سختی نیس

همه تو این کشور زندگی می کنیم و حق طبیعی و شهروندی بانوان ماست که بازیو تماشا کنن

ای کاش به حقوق همه احترام گذاشته ای کااااش .... (309778)
تماشاچی دنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۹
دلواپسان دلشان برا اینهمه معتاد پس نمیفته؟ برای جوونایی که از نداری و فقر از بیچارگی مثل گل پرپر شدن نمیسوزه؟ حالا اومدن یا نیامدن چندتا زن که بیان 1 ساعت یه بازی رو ببینن خون راه انداختن داره؟ بعدشم بر فرض مثال بیان مثلا جلو اونهمه آدم مثلا میخواد چه فسق و فجوری اتفاق بیفته؟ بابا جان ما فردا پیش محکمه عدل الهی باید پاسخگو باشیم. اگه راست میگین بیاین تو محله هایی یقه پاره کنید که معتادا برا گرفتن مواد تو صف وایسادن. به قرآن خدا من اغراق نمیکنم بلکه خودم اینجور صفهایی رو دیدم (309780)
جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۹
کسی متوجه شد صداوسیما برای اینکه صدای سرود ملی آمریکا رو پخش نکنه به دروغ گفت ارتباط صوتیمون با آزادی قطع شده؟؟؟؟؟؟؟؟
تا کی باید صداوسیما دروغ تحویل مردمم بده؟؟؟؟؟؟ اونم توی این ماه. (309781)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۲۴
داعش هم از این خط میگیره (309783)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۵
چشم دلتان روشن (309793)
..
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۶
حالم ازهمشون بهم میخوره (309794)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۰
فقط تو یه مملکت بدبختو داعشی همچین بحثایی میشه. ... خاک (309798)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۲
حتماً با لباس مُبدّل وارد ورزشگاه شدن!!
ای خدا! عجب حکایتی داریم ما تو این مملکت! (309801)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۴
این حجم نیروهای پلیس برای حفاظت از بازیکنان و مسائل امنیتی که ایران با آن روبرو شد مانند زائران مشهدی که هیچ رسانه معاندی سو استفاده نکند حالا شما تفسیری دیگری میکنید اکثریت مردم تابع قانون هستند (309802)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۶
اینا که چهارتان
خدا رحم کنه الان دلواپسا میان (309803)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۲
ضعف رییس جمهور و وزارتخانه های کشور و ورزش رو نشون مییده
اونجا که باید قدرتمنمایی کنن
دارن ذلیل برخورد میکنن (309811)
-------------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۳
چرا یک عده افراطی که تعدادشان از 20نفر کمتراست اینقد برش دارند مسولان باید جلوی اینها به ایستند چه طرزشه به اینستاگرام اقای روحانی بروید واین مساله را بگویید (309815)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۳
زنان در انتخابات مجلس حرف خود را خواهند زد (309816)
سيد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۶
وقتى توانايى طرح برنامه اى براى رفع هيچ مشگلى را نداريم ،براى عوام فريبى بهترين راه سوء استفاده از باورهاى مردم است،والا حضور خانمها درورزشگاه نه تنها مشگلى ندارد بلكه ازبى اخلاقى ها هم جلوگيرى مى كند چرا كه مردان ايرانى هميشه حرمت حضورخانمها را رعايت مى كنند (309819)
رستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۶
این سه خانم هم حتما پارتی درست و حسابی داشتن وگرنه خون به پا می شد (309820)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۰
اين نشان دهنده اين است كه در كشور ما هر مقامي داشته باشي بايد مقابل افراطيان كوتاه بيايي آقاي روحاني هم به راحتي مي تواند با پشت پا زدن به آرا مردم وباگوش دادن به اين گروه اقليت اما قمه وسلاح بدست با فراموش كردن درد هاي مردم به راحتي مشغول اختلاس شود واصلا سر وصدايي هم در نمي آيد (309830)
دیلمقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۱
4 زن اینج دیده میشه (309833)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۴
از هم بدتر قطع کردن صدا سرود تیم ملی آمریکا بود که گوینده در اتاق پخش که صداش میامد گفت به خاط نقص فنی!!!!ولی بعد یهویی تاکید می کنم یهویی صدا سرود ایران پخش شد و نقصی نداشت.من واقعا متاسفم که حتی از صدا سرود تیم ملی آمریکا بعضی ها واهمه دارند این یعنی ضعف نه مذاکره کردن .ضعف یعنی بترسی اونم از یک چیز پیش پا افتاده (309836)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۴
واقعاً خجالت آور این بحثها .... فکر نمی کنم دولت آقای روحانی اینقدر ضعیف باشه که به حرف طرفدارای جلیلی و احمدی نژاد بها بده .... دست بردارین از بحث ها (309837)
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۲۳
فعلا که تا الان حرف اونا برش داشته . ما رای دادیم تا اونا حکومت کنند (310076)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۱۱
همه بدبختیهای مانبودبک حکومت واحداست.هرسازمانی /ارگانی/شهری.......برای خودش تصمیم طبق رای خودش میگیره/تاتمرکزقدرت یکجانباشدهمینه!!!!!شایدهم این جوری دوست دارند!!!!!!!!!!!! (309846)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۱۲
هر چقدر آقای روحانی عقب بنشیند افراطیون جلو خواهند آمد ....حالا ببینید..!!امید وارم اینجا عراق نشود. (309847)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۱۵
اینها که در دوعکس چهار تا هستند (309849)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۲۵
حضور در ورزشگاه حق بانوان است و این نه نشان هرزگیست .
جای بسی تاسف داره که این عده 8 درصدی اینجور با هیاهو و جنجال فقط قصد تخریب دولت رو دارن و در پی اهداف سیاسی هستند . اینها نه نگران دین هستند نه نگران جامعه نه نگران کشور و ملت . اینها فقط نگران جیب خود و موقعیت سیاسی خود هستند .
با این کارها هم شعار امثال رهبر رو که همدلی و همزبانی بود نادیده گرفتن و جالب اینجاست هرکاری میکنن میگن حرف دین و رهبره درصورتی که اینطور نیست
دولت و وزارت کشور باید قاطعانه با این افراد برخورد کنند (309856)
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۲۵
میگن کافر همه رو به کیش خود پندارد
قضیه این افراطیونه دیگه ، خودشون چشم ناپاکند قکر می کنند همه مثل اونان (310079)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۱
درود بر شير زنان ايران زمين ونابود باد متحجران كه مصداق واقعي داعش أند و عاملان اصلي ويران كردن ايران (309860)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۶
این اوباشها را چه کسانی حمایت میکند که هر روز تهدید میکنند؟؟چرا این تعداد محدود برای 70 میلیون نفر تعیین تکلیف میکنند؟اجازه یک تجمع به ملت بدهند تا حساب کار دستشون بیاد ..آقای روحانی چقدر میخواهید در مقابل این لمپنها عقب نشینی کنید؟ (309873)
خ ا ت م ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۴۰
از ماست که برماست - حقمونه !!!!!!! (309881)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۵۳
ما که 4 تا خانوم تو عکس میبینیم بجز اون خانوم کوچولو بدبخت شدیم رفت شدن 9 تا (309906)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۴
حق ما وقتی تسلیم تندروها و دلواپسان بی منطق میشویم همینه گرفتن میزبانی در لیگ جهانی و مسابقات بین الملی و...!! (309930)
شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۶
چرا می گویید حامیان احمدی نژاد و جلیلی ؟!بابا دستور از جای دیگر است (309933)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۶
چی بگم وقتی ن گوش شنوا هست ن منطق جز احساسی برخورد کردن با مسایل ساده روز مثل ورود خانمها ب ورزشگاهها در برخی رشته های خاص و... (309936)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۲۵
اینجوری که پیش میره فک کنم یک نفرشون ادعای نماینده امام زمان بودن میکنه و میگه من انتخاب شدم تا جلوی دولت روحانی رو بگیرم !
بعید هم نیست... (309957)
مینا
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۳۰
این تصاویر مربوط به زمان احمدی نژاده (309971)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۰
درود بر شرفشون و خجالت بر ترسوهای دولت روحانی (309981)
بهرام
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۱
اول انکه انگار دارید در باره گونه های در حال انقراض حرف می زنید
ودوم اینکه سکوت در برابر قانون شکن همکاری با او است دولت اگر توان مقابله ندارد موضوع را ساده با مردم مطرح کند اینجور محبوبیت روحانی خدشه دار نمیشه (309982)
روستای جاسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۵
ما چرا باید هزینه آن را بدهیم بگذار ایران را محروم کنند !!!!!
میدونید معنی و مفهوم این جمله دقیقا چی میشه ؟؟
معنیش میشه که بزار آبروی ما تو دنیا بره و نام ایران خراب بشه , بزار میزبانی رو ازمون بگیرن , بزار هرچی میخواد بشه , بزار کاری کنیم که به دولت فشار نیاید و همه کاری کنیم تا مبادا دلواپسا از دستمان ناراحت بشن . آخه اونا اکثریت مردم رو تشکیل دادن و این دولت به زعم حمایت ها و رای افراطی ها بود که بالا اومد !!!! (309989)
بابک حامدی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۰۵
اوج تحجر و عقب ماندگی این جماعت دلواپس و صدا و سیمای آنان را می توان در سانسور سرود ملی کشور امریکا در پخش زنده بازی دیشب دید...
ای نابخردان فرومایه ی دلواپس ،
رها کنید وطنم را،
پاره ی تنم را. (309995)
بانوی ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۰۷
این الفاظ زشت در شان خودشونه نه بانوان ایران . لعنت به این طرز فکر تون،
آدم از شنیدنش شرمنده می شه. (309996)
امیر
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۱۱
قانون یه چیز سوریه تو ایران ... (309999)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۲۹
اینا که چهارتاست! (310009)
کوهدشت..
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۳۸
خدایا تا کی باید این افکار رو تحمل کنیم...ننگ بر ما...ننگ (310011)
صفا کیش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۴۷
این آقایان راست افراطی خودشان از همه عالم هیز تر هستند و اگر منعشان نکنی هر کدام بیست تا صیغه برای خودشان دست و پا میکنند . اما برای عقده گشائی و ایستادن در برابر روحانی و کم کردن سوز شکست 92 دست به این کارهای سخیف میزنند که بیشتر خودشان را در برابر مردم منفور میکنند . (310016)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۳
هر ننگی یکرنگی دارد .رنگ ننگ دوران احمدی نژاد بیشتر رنگ پول و دلار داشت.ما ننگی نداریم که به آن بنازیم. تحقیر زنان آنها را بیشتر از کشور دور میکند. (310026)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۶
مشکل افراطیون نیستند. مشکل بی عرضگی دولت در دفاع از حق مردم است. وزیر کشوری که نتونه مقابل 50 نفر چماق بدست مقاومت کنه.. وای به حال انتخابات و مسایل مهم (310029)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۸
بهار چرا برای بعضی از پست هایت جای ارسال نظر نداری مثلا جای که حدادیان اینقدر توهین کرده (310031)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۰۲
آره بهار این کارو نکن بزار زیر پستا نظر بدیم دیگه ، مدیر مسوول بهار نیوز لطفا حرفهای ما را توجه کن ، مرسی (310123)
aminam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۱۱
تا کی قراره همه چوب این حقارت رو بخورن این اقایون کی قراره بفهمن ریزش بلایای طبیعی و کمی نعمات الهی ربطی به موی سر جنس ضعیف نداره همه ربطش به موی ریش خودشونه (310033)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۱۳
خوب اشکال شما آن است که این ارازل و اوباش که افراطی می خوانیدشان را معیار قرار دادید (310034)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۴۲
اینا پول می گیرن که اون بالا به کثافت کاریهاشون ادامه بدن اینا کارشون مشغول کردن مردمه! اینا شعبون استخونی زمان ما هستن. (310039)
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۵۶
مشکل امروز ما ورود زنان به استادیوم هاست واقعا ، خدایا شکرت ما هم هم از فردا میخوایم تظاهرات کنیم چرا زنها رو راه نمی دهند ببینیم تعداد کیا بیشتره ، لطفا بیشتر از این به شعور مردم توهین نکنید و بس (310046)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۳۹
این رفتار (عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها) به اندازه ای منفور و مردود هست که خیلی ها به عربستان به دید تمسخر نگاه کنند وقتی که به خانم ها اجازه رانندگی نمیدهند.لطفا بس کنید!! (310053)
حسین امیدبخش
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۰۱
بازی که در امریکا بود با احترام سرود ملی ایران بخش شد این رسم مهان نوازی نیست حضور خانمها در سالن و ورزشگاه حق مسلم انها هست مرد و زن نداریم همه ملت ایران دلوپسان فکر دوسال دیگر میکنید ما از روحانی و اقای عارف حمایت صد در صدی میکنیم (310061)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۰۰
باید به حال صدا و سیما تاسف خورد (310122)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۱۳
این سه زن مقدمه ای برای پر شدن نصف ورزشگاه از زنان هستند (310069)
رضا
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۱۷
دلواپس جماعت کارش گرفتن امتیاز هست این خرده باید به دولت وارد کرد که چرا عقب نشینی کردی و امتیاز دادی (310072)
......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۳۱
خدا لعنت کند این افراطیون دزد ومنافق را (310087)
-
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۰:۳۰
با سلام در تییر رویت شدند را رونت شدند نوشتید
......................
بهارنیوز: روئـت نوشته شده نه رونت. (310120)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۳۰
من فکر میکنم چهار نفر در دو تصویر دیده میشوند (310129)
زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۴۹
زنها باید اعتراض کنند اولا به هبچ وجه بچه دار نشن. دوما به کسانیکه انا را نمیخواهند وحمایت نمیکنند رای ندهند. (310133)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۲:۲۸
تا کی باید در برابر این جماعت افراطی کوتاه امد؟تا کی باید این اقلیت کمتر از اقلیت برای اکثزیت تعیین تکلیف کنند؟ (310143)
بیدارباش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۲:۳۲
به ورزش نباید نگاه سیاسی کرد برای سبد رای بالا مشکل اساسی تر هم است تورم ازدواج بیکاری نجومی (310144)
منفی نگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۲:۵۶
نه میخام بدونم این کیه که از دم به همه پست ها منفی میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (310145)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۳:۱۱
اگرزنان ایرانی متعهد به دین باشند دیگر هم چنین درخواستی ندارند.
حضور زنان فضای والیبال را به فضای فساد. تبدیل میکنه
عزیزان. اجازه بدید یه بازی والیبال سالم ببینیم (310148)