به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۶۳۳۸۹

از حركت مردمی مدافع رئال‌مادرید بیاموزید

گروه ورزشی: مدافع پرتغالی رئال مادرید 9 تن غذا را بین مردم فقیر مادرید تقسیم کرد.
از حركت مردمی مدافع رئال‌مادرید بیاموزید
شخصیت «پپه» در زمین فوتبال بسیار خشن و منفی بوده است و به این ترتیب همیشه مورد اعتراض هواداران تیم‌های رقیب قرار گرفته است. البته به نظر می‌رسد شخصیت این بازیکن خارج از مستطیل شکل قابل احترامی پیدا کرده است. مدافع پرتغالی رئال مادرید 9 تن غذا برای کودکان فقیر مادریدی خرید و آن را بین مردم تقسیم کرد. او این مقدار غذا را در منطقه فقیرنشین لاس‌روزاس تقسیم کرد. ارزش این مقدار غذا 20 هزار پوند بوده است و این ارزش کاری او را دو چندان می‌کند.

پپه پس از این کار خیریه به روزنامه AS گفت: می خواستم قبل از کریسمس کاری کنم که خانواده ها شاد باشند. خیلی خوشحالم که توانستم کودکان و خانواده‌های زیادی را قبل از کریسمس شاد کنم. دوست دارم همه با شادی به استقبال تعطیلات برویم. حالا خیالم راحت است که همه خانواده‌های منطقه لاس روزاس در تعطیلات کریسمس غذا دارند و با شادی این دوران را سپری می‌کنند.
مرجع : ایسنا

دهه ی 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۹:۱۱
انوقت یکی مثل آقای علی کریمی در زمین بازی لباس داور را... و یکی مثل مایلی کهن هم توهین و افترا و فحاشی را افتخاری برای خود میداند! این است وضعیت فوتبال ایران (269915)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۲۰:۱۳
نکنه طرفدار علی دآیی هستی
کریمی کمک. هم می کنه
همانطور که په په هم به داور حمله می کنه هم جزوه بی اخلاق ترین بازیکنان در زمین فوتبال است (269932)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۲۳:۱۷
اگه یه مرد تو فوتبال ایران باشه علی کریمیه چن وقت پیشم واسه یه کار خیرخواهانه اومده بود آسایشگاه معلولین فیاض بخش مشهد.حتما باید بیاد تو اخبار شبانگاهی اعلام کنه که من کمک کردم (269996)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۹:۲۲
خیلی مردی (269917)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۹:۳۵
در ایران ما هم آقای قلعه نوعی خود را مافیای فوتبال میدانند و چند نفر رو اجیر میکنند که فلان طرفدار را کتک بزنند!!! (269921)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۲۰:۱۵
داداش اسم علی کریمی رو کنار این آقایون نیار
علی کریمی خیلی هم مرده شک نکن از این پپه مردتره (269935)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۲۰:۴۷
بعضی ها یاد بگیرند (269945)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۲۳:۱۵
بروید در اردبیل کارهای بزرگی که علی دایی انجام داده هم ببینید. بی دلیل علی دایی بزرگ نشده است. (269995)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۲۳:۲۳
این کار پپه عالی بود .کاسیاس هم سال گذشته بخاطر بچه های فلسطینی مراسم کریسمس را تو میدان و با چند شمع جشن رفت .رونالدو هم در ترکیه واکمن شخصی و یکدست لباس ورزش کامل را به یک نوجوان ترک بخشید،آنقدر خوشحال بود که دقیقه ای تو آغوش رونالدو بود. کلا" خوشحال کردن مردم خیلی لّذت بخش است حتی اگر آدم عادی باشی. (269999)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۴ ۰۰:۴۳
البته ببخشيدا ببخشيدا ولي بعضي از فوتباليستهاي ما دوبرابراين رقم رو خرج عياشي وخوشگزروني سالانشون ميكنند بدون اينكه اصلابه اين مسائل فكركنند بعدم توزمين فوتبال اين پاشون به اون پاشون ميگه غلط كردي! بابا جمش كنيد بااين فوتبالتون حال ادمو بهم ميزنه فوتبال پرازفساد و كثيف ايراني كه كيروش خارجي هم فهميده ديه كه عجب جاييه واسه چاپيدن ،خوب است بچاپيد چون خيليا دارند ميچاپند ومردم هروز گرسنه تر ،خدايا كجايي پس ؟ (270008)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۴ ۰۱:۰۱
به این میگن پپه، به مال ما میگن پیپی.. زیاد هم باهم فرق ندارند،،!!!! (270010)