به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۶۷۱۶۹

تلویزیون كارتوني پرشین تون قطع شد

گروه هنري: تلویزیون ماهواره اي فارسي‌زبان ويژه كودكان، به دلايل نامعلوم به یکباره به پخش برنامه‌هایش در ماهواره هاتبرد خاتمه داد و از این ماهواره قطع شد.
تلویزیون كارتوني پرشین تون قطع شد
تلویزیون پرشین تون اولین شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان به زبان فارسی بود که در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد و با ارائه انیمیشن‌های موزیکال روز دنیا به زبان فارسی جای خود را در بين کودکان و حتی بزرگسالان باز کرد. تلویزیون پرشین تون یکی از پرمخاطب‌ترین تلویزیونهاي ماهواره‌ای فارسي زبان به شمار مي رود كه توانسته بود توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان  را به برنامه های خود جلب کند. حال این شبکه تلویزیونی از ماهواره هاتبرد قطع شده است و خبری از دلیل قطع شدنش در دست نیست.

بینندگان این شبکه تلویزیونی پارسی زبان به دلیل درخواست مکرر بچه هایشان در به در به دنبال فرکانس جدید این رسانه ایرانی هستند. متن زیر متعلق به یکی از بینندگان تلویزیون پرشین تون می باشد که در قسمت نظرات آخرین مطلب صفحه فیسبوک این شبکه تلویزیونی قرار داده است: "یا با زبون خوش برمی‌گردید تو هاتبرد یا .....! خلاصه ما رو از دست این بچه نجات بدید که هی میشینه تصویر زمینه رو نگاه میکنه و میگه الان وصل میشه؟ الان وصل می‌شه!" حال باید منتظر ماند و دید آیا این شبكه، پخش برنامه هایش را از سر می گیرد و یا برای همیشه همانند تلویزیون های"MBC Persia و یا نشنال جئوگرافیک پارسی" به فعالیتش پایان داده است.