به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۵۸۴۸۴
فدراسیون بازی‌ها را به دلیل ندادن حق پخش لغو کند

فتح‌الله‌زاده: حق پخش، یک حق واقعی است

گروه ورزشي: مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره حق پخش تلویزیونی و این که آیا با فدراسیونی‌ها موافق است تا دوربین‌ها را به استادیوم‌ها راه ندهند؟ بیان کرد: حق پخش، یک حق واقعی است.
فتح‌الله‌زاده: حق پخش، یک حق واقعی است
جای تاسف دارد که تلویزیون حق پخش را نمی‌دهد اما برنامه می‌سازد و باشگاه‌ها را به حیف و میل بیت المال متهم می‌کند. حق پخش اگر از سوی تلویزیون داده شود بیت المالی به هدر نمی‌رود. متاسفانه اظهارات صدا و سیما در این باره منصفانه نیست.

وی افزود: من چندی پیش یک گله کوچک از تلویزیون در این باره کردم و مدیر یکی از شبکه‌ها دستور داده بود تا مدت‌ها با من مصاحبه نکنند. متاسفانه ظرفیت انتقاد در صدا و سیما پایین است. من از ضرغامی تعجب می‌کنم و بسیار از او گله‌مندم. من با او در وزارت ارشاد کار کردم و او در آنجا این گونه نبود و نمی‌دانم چه کسانی او را به این سمت برده‌اند. فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من با راه ندادن دوربین‌ها تا گرفتن حق پخش واقعی تلویزیون به استادیوم‌ها موافقم. اگر رییس فدراسیون بودم، دستور می‌دادم که اگر دوربین‌ها به زور وارد ورزشگاه شدند بازی را اصلا برگزار نکنند.

او در پاسخ به سوالی درباره مدیریت کفاشیان و انتقادات علیه او اظهار کرد: بسیاری از انتقادات فعلی علیه کفاشیان به نظر من یک شو است و انتقاد واقعی نیست. قطعا به فدراسیون نقد وارد است اما برخی از انتقادهای اصلا منطقی و صحیح نیست. من روز گذشته صحبتی کردم و دوستی به من گفت آیا منظورت عابدینی بوده؟ اما من گفتم که نه ایشان فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و او هم مثل من معتقد است که کار با برکناری کفاشیان درست نمی‌شود.

مدیرعامل اسبق استقلال اضافه کرد: من و عابدینی معتقدیم که باید به کفاشیان کمک کنیم تا وضعیت به سمت پیشرفت برود. کفاشیان در آستانه کسب یک کرسی در AFC است که می‌تواند در آینده به ما کمک زیادی کند. باید به او کمک کنیم. درست است که در پایه امسال ضعیف بودیم اما به جام جهانی رفتیم و باید همه موارد را با هم دید.

ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۶:۳۹
تو رو خدا تو دیگه از این حرفا نزن...اینا رو باید کسی بگه که درست کار کرده باشه (257222)