به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۹۸۴۴

20 شهيد در بمباران خونین یک مدرسه غزه

گروه بين الملل: در پی حمله توپخانه بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به سازمان امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی سازمان ملل(آنروا) در اردوگاه جبالیا در شمال غزه، نزدیک به 20 تن شهید و ده ها تن زخمی شدند.
20 شهيد در بمباران خونین یک مدرسه غزه
به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مقام مسئول در این سازمان که خواست نامش فاش نشود خبرداد در این حمله مدرسه ابتدایی دخترانه ˈابوحسینˈ هدف قرار گرفته است. مردم بی پناه غزه در 24 ساعت گذشته متحمل سخت ترین حملات وحشیانه شده و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در شبانه روز گذشته 150 نقطه را درنوار غزه هدف قرار داده است.
 
در حالی که درگیری اسرائیل و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه وارد بیست و سومین روز خود شد، منابع بیمارستانی اعلام کردند در بمباران غزه اندکی پس از ساعت 5:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه، دست کم 20 فلسطینی در یک مدرسه سازمان ملل که به عنوان سرپناه برای آوارگان مورد استفاده قرار می گیرد، کشته شدند.

یکی از مقامات سازمان ملل با تایید خبر بمباران این مدرسه گفت بمب ها به دو کلاس در اردوگاه آوارگان جبالیا اصابت کرد و به کشته شدن شماری از فلسطینان آواره مستقر در این اردوگاه منجر شد.تعداد شهدای غزه از آغاز حملات تاکنون به بیش از 1240 تن و تعداد زخمی ها نیز دستکم به هفت هزار تن رسیده است.