به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۰
 
۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۷۲۸۸۴
علم الهدي: مطهری یک عنصر منحرف است!

عاملان حادثه شيراز داعشي بودند يا ارزشي؟

گروه سياسي: امام جمعه مشهد ضمن دفاع از کسانی که در شیراز به علی مطهری حمله کردند از واکنش رئیس جمهور و دیگر اعضای دولت به این واقعه انتقاد کرد. او حمله‌کنندگان را "متدین و ارزشمدار" خواند!!
عاملان حادثه شيراز داعشي بودند يا ارزشي؟
سيداحمد علم الهدي در جمع خبرنگاران گفت: «افرادی که با مطهری نماینده مجلس برخورد کردند اراذل و اوباش نبودند. همین مردم ارزشمدار بودند که وظیفه خود دیدند با یک عنصر غیرارزشی و منحرف برخورد کنند". در حاليكه علي مطهری حمله‌کنندگان به خود را با اسلام‌گرایان افراطی داعش مقایسه کرده و آنها را فرومایه و "داعش وطنی" خوانده است؛ امام جمعه مشهد می‌گوید این افراد نیروهای متدینی بوده‌اند که "پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند"! اين در حاليست كه رئیس جمهور، این افراد را "اوباش" خوانده و از وزیر کشور خواسته آنها و حامیان‌شان را شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کند.

علم‌الهدی گرچه برخورد با مطهری را ناصحیح ارزیابی کرده، گفته است: «نباید مسئولان اعم از رییس جمهور و غیره علیه این افراد اینچنین واکنش نشان دهند بلکه انتقاد خود را به صورت مطلوب بیان کنند.» پیشتر اسدالله ایمانی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در دفاع از حمله‌کنندگان به مطهری اقدام آنها را واکنش به شکستن "حریم ولایت و خبرگان رهبری" توسط او خوانده است.

مطهری حمله‌کنندگان به خود را فرومایه و "داعش وطنی" خواند

در ادامه این ماجرا وزارت کشور هیئتی را برای تحقیق به شیراز اعزام کرد. محمد احمدی، استاندار فارس، ۲۳ اسفند خبر داد که در پی "فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی" شورای تأمین استان "عوامل اصلی" حمله به خودروی علی مطهری شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شده‌اند. مطهری در نامه‌ی سرگشاده‌ای به امام جمعه شیراز او را به حمایت از مهاجمان متهم کرده و نوشته: «خوشحالم که نقش خود در این حادثه را آشکار نمودید و طبعاً هیئت تحقیق وزارت کشور باید به شما به عنوان متهم بپردازد.» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیش از این در یادداشتی به تشریح جزئیات حادثه شیراز پرداخت و تصریح کرد که "مهاجمان از باتوم، گاز فلفل و موتور سنگین استفاده کردند و معلوم است از چه نهادی دستور گرفته‌اند".

دفاع از برهم‌زنندگان کنسرت

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از اظهاراتش از حرکت گروه‌های افراطی که در برخی از شهرها با حمایت نیروهای بسیج و انصار حزب‌الله مانع برگزاری کنسرت‌های موسیقی شده‌اند حمایت کرد و آنها را در ردیف حمله‌کنندگان به مطهری قرار داد. علم‌الهدی گفت: «اگر مردم با کنسرت مبتذلی برخورد کردند مسئولان در عواقب آن مسئول هستند چون مردم در مقابل مسائل مغایر ارزش‌های اعتقادی و انقلابی ایستادگی می‌کنند.» در ماه‌های گذشته جلوی اجرای کنسرت‌های فراوانی گرفته شده که از نهادهای مسئول مجوز داشته‌اند. مسئولان محلی در مواردی علت لغو کنسرت‌ها را "اعتراض امت حزب‌الله و دغدغه‌ها و مخالفت‌های امام جمعه" عنوان کرده‌اند.

امام جمعه مشهد ماه گذشته کنسرت موسیقی را "بی‌بند و باری و مطرب‌بازی" خواند و با این ادعا که تمام شهر مشهد "حرم امام رضا" است با برگزاری برنامه‌های موسیقی در این شهر مخالفت کرد.
علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعتراف کرد که از مسئولان استان خواسته در مشهد کنسرت موسیقی برگزار نشود. او در عین حال مدعی شد که درخواست او "در حد ارائه نظر و پیشنهاد" بوده و گفت: «نباید در عرصه فضای مجازی دولت را موافق و امام جمعه مشهد را مخالف کنسرت نشان داد بلکه بایستی مطالب به‌طور کامل بیان شود.»

اسماعیل خلفازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۲:۴۸
بهترین پاسخ را دکتر روحانی داد: حمله اوباش‌ شرور به‌ مطهري نشان‌ از برنامه‌ریزی جدید افراطیون منحرف‌ومنفور دارد. (297645)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۷:۵۹
همین حمایتها از سوی خواص مذهبی و سیاسی است که تندروها و گروههای فشار را جری تر و مصممتر میکند و متاسفانه آزادی بیان و اندیشه محدودتر میشود (297722)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۸:۰۰
افرین بر نماینده شجاع و فراجناحی تهران دکتر علی مطهری (297723)
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۲:۴۹
امام علی حتی انتقاد وسخن دشمنان خود را هم گوش می کرد ولی .... (297646)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۶:۵۹
چطور می توانی امام علی ع را با مهاجمین مقایسه کنی؟ (297712)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۷:۵۱
من خودم شخصا فکر می کردم یک فرد ارزشمدار در جامعه هستم اما با این تعریف جدید بع ارزشمداری خودم شک کردم.... (297720)
urmia
Turkey
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۲:۵۷
قابل ذکر هست که اعضای داعش نیزاتفاقا خود را تنها حافظ ارزشهای اسلام می دانند. ولی مهم هست که بدانیم دیگران در مورد ما چه قضاوت می کنند. با بیانات این بزرگوار و بزرگوار دیگری در شیراز مشخص می شود که رد پای چه کسانی در میان است. . . (297647)
hadi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۲:۵۹
این یک بام و دوهوا فاتحه کشور رو می خوانه ! عده ای چماق بدست رو ارزشی خطاب میکنند بعد هر اعتراض مردمی رو فتنه گری میدونند .کنسرتها رو لغو مردم رو ضرب و شتم و در همه جا بین مردم فرق میزارند . بعضی نشریات وسایتها دژ پولادین دارند ولی بعضی رو با کوچکترین حرف انتقادی میگیرند . . . دلسوزان نظام برای حفظش هم که شده با اینهابرخورد کنند تا امید به مردم برگرده . (297649)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۰۸
اگر اصلاح طلبان اینکار را میکردند میشدن مزدور و فتنه گر و ... ولی چون طرفدارارن این اقایان اینکار را میکنند میشن ارزشی و ولایتمدار. واقعا چه روزگاری شده. به تحقیق این اقایان با این تفسیر از دین عامل دوری مردم از ارزشهای اسلامی و انسانی ما هستند. و ما در مقابل این مواضع دوگانه و غیر منطقی نمیتوانیم به فرزندان خود پاسخ درستی بدهیم. (297651)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۰۹
انصافا جناب علم الهدی پاسخ رهبری و در اینکه بهترین امر به معروف ها حفظ نظام است و نحوه انتقاد کردن مردم از دولت و دولت از مردم نباید خشن و باید دور از تحقیر باشد رو بجا اوردن، انهایی که دم از ولایت می زنن ولی حتی به صحبت های ایشون توجه نمی کنن ، باید برای بخشیده شدن توسط مردم به خدا پناه ببرن (297652)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۱۳
تو این کشور قانون چندان معنی ندارد اگر به زعم عده ای منافع شان اقتضا کند تحت لوای ارزش ها و مقدسات به نهادی مردمی و نمایندگان مردم حمله می کنند و اگر کسی از حقوق مسلم مردم دفاع کند فتنه گر نامیده می شوند در این کشور اگر عده ای دلواپس منافع خود شوند و از دولت انتقاد کنند محترم کنند و اگر بدان ها کوچکترین واکنشی نشان داده شود و یا این واکنش تحقیر محسوب بشود خلاف تدبیر و حکمت است اما اگر کسانی از حقوق ملت دفاع کنند و منتقد سیاست های حاکمیت شوند و در آن صورت انها را فضله موش بشمارند خلاف حکمت نیست (297653)
عبدالله
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۲۰
2.. خشت اول کج بوده و تا ثریا هم که بره کج خواهد بود (297657)
اسن
United States
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۲۱
وقتیکه امام جمعه شهری از افراطیون برهم زدن ارامش مردم و حمله کنندگان به شهروندان دفاع میکنند وانهارا متدین مرخوانند معلومه که ازادی و اسایش مردم در دست این اقایان است و اسلام عزیز را دارند لکه دار میکنند چرا این اقایان ترس و وحشت دارند حالا که 1000 اندی پیش نیست (297658)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۲۳
بله شیشه ماشین خرد کردن و اجر به سر دیگران زدن برای اقای علم الهدی ارزش است . ولی این مطلب را باید از دید و نظر کل جامعه و مردم سنجید . خدا رحمت کند شعبان بی مخ رو . عجب انسان ارزشمندی بوده البته با معیارهای اقای علم الهدی !!!!!!!!! (297660)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۳۲
ای کاش حرف همدیگررابفهمیم باطرح مسایل بی ربط اسمان "ریسمان نکنیم (297662)
احمد ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۳۴
واقعاً من شرمنده شدم از بچه هاى ارزشى كه ما رو با بچه هاى شيراز هم صدا كردن امان ز روزى كه امثال مطهرى رو اينجورى ارزيابى بكنند (297665)
رضا از فارس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۳۵
عید باستانی نوروز را به همه هموطنان عزیزم تبریک عرض میکنم امیدوارم که دراین سال جدید کینه ها و کدورت ها رفع شود و همه با صفا و صمیمیت زندگی کنیم
آقای علم الهدی و ایمانی هویت افرادی که در بایان سال 93به علی مطهری حمله کردند را برای مردم نمایان کردند
سوالم از آقای علم الهدی و ایمانی و نمایندگان استان فارس این است که چرا یاید این افراد به ظاهر ارزشی و با ایمان حمله کنند مگر ایمان و اعتقاد داشتن این است که سنگ و آجر برت کنند؟ (297666)
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۳۷
دروود بر مطهری بزررگ من یکی از طرفداران سرسخت اقای مطهری هستم (297670)
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۳:۵۲
همچین سفت و سخت هم پابند کسی نباش
بهر حال اونم یه آدمه عین من و شما,یوقت یه چیزی میگه که تو ذوقت میخوره (297776)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۴۶
کدام امامی از ما سراغ دارید که به منتقدان خودش بی احترامی نموده باشد و یا چماق زده باشد ،جز با منطق که مختصّ اهل بیت است پس شما از کدام امام واهل بیت تبعیت میکنید؟ امام رضا بیخ گوش شما تمام مناظره هایش معروف و دلشین ،این مسخره نیست که شما مطّهری را منحرف میدانید حتما" بابک زنجانی دست پروده خودتان را غیر منحرف،یا شما خیلی از اجتماع عقبید و یا ما را در قرن ابو جهل میپندارید ،تا دیر نشده خودتان را بشدت اصلاح کنید که محتاج اصلاح هستید، بهتر است،کمتر سخنوری کنید،تا ملعبه دست بی بی سی نشوید. (297672)
عبدالعلی غلامزاده بابره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۵۲
جنگ چهارم جهانی حتما با سنگ . چماق .چوب هست...اینشتین (297675)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۵۲
اگربزرگان ما مثل ایشان باشندخدابه دادمابرسدومعلوم نیست چه بلای سردیانت وامنیت مردم بیاید.!!!!! (297676)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۵۲
علم الهدی خدا ماشالا به این همه بصیرت چشم نخوری ایشالا (297677)
محمد
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۳:۵۷
.... درواقع اینطور که بر می آید درشیراز ومشهد این استانداران ومحاکم قضایی نیستند که حکومت میکنند بلکه .... (297680)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۰۰
آیت الله طالقانی این شعار را مرتب تکرار نمود:انقلاب، انقلاب محرومین است،منظورش بیشتر در آزادی بیان بود(اگر شما طالقانی را هم منحرف ندانید)آنهایی که زیر پا له شده اند بالا بیایند و درشت تر ها پایین بروند،اگر انقلاب برای تو سری زدن به مردم توسط شما و عواملتان شکل گرفته باشد که ما راه را خیلی عوضی رفته ایم ولازم است مجددا" بازنگری شد. چماق و چماق کشی مربوط به عصر پهلوی بود و نه عصر خمینی ،یادتان باشد، که بودید و هم اکنون که هستید،هرگز یادتان نرود. (297681)
سایه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۳:۵۳
به شما قول میدم مرحوم طالقانی در صدر لیست فتنه بود اگر در قید حیات بود (297777)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۰۲
خوبه اقای علم الهدی بیشتر صحبت کنید بیشتر نظراتتون رو منتشر کنید نام تمام کسانی که باهاتون هم نظرن رو هم بگید ملت مشهد بدونن بالاخره حق مردمه که بدونند چه کسانی با شما هم نظرن (297683)
همشهری
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۰۳
دا عشیها ضد ارزشند (297684)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۱۸
بالاخره همه پی بردند که چه کسانی از این افراد حمایت می کنند (297686)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۲۲
جناب اقای علم الهدی از نعمات دوران ما هستند. در فرداهای دور نسل های بعد برای فهم و درک عصر ما می تونن از گفتارهای برجای مانده از ایشون بهره ببرن و دوران ما رو به درستی ارزیابی کنند. خدا بهشون سلامت بده که بتونن به حرف زدن و ابراز عقیده ادامه بدهند. (297688)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۱:۳۳
بله البته، نظر هر كسي محترم است، ام ايشان با اين إظهار نظر رآه را براي ديگران هم باز ميكنند كه ميشود شيشه ماشين ايشان را هم شكست و به سرشان هم اجر پرتاب كرد. اقاي علم الهدي كاش ميشد از حرفهايي كه موجب هرج و مرج ميشد خوداري ميكرديم. ولي خوب نظر شما هم محترم است و اجر پرت كردن به شما هم محكوم است. (297751)
پسر شیک پوش
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۲:۲۲
ایشون فعلا مثل ماشین بی ترمز در سرازیری تاریخ قرار گرفته...لطفا شما با این تحلیل آبکی...پیاز داغش را زیاد نکنید... (297759)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۲۲
خدا به این بزرگان دین و عقل بیشتری بدهد (297689)
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۲۴
گر تو قرآن به این نمط خوانی ببری رونق از مسلمانی . (297691)
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۲۶
به نظر من اقای مطهری رفتار و نوع برخورد این افراد را نقد کرده است و اصولگرایان بهتر است از ان گروه که اعتراض خود را با کتک زدن و تهدید بیان میکنند و خود را هم جزو اصولگرایان میدانند اعلام برائت کنند (297692)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۴۸
الهی قربون جدت برم حاج آقا ترا بخدا با تفکر صحبت کن این گونه صحبت کردن در واقع آقایان را برای برخوردهای بعدی جری تر خواهد کرد.آیا حضرتعالی به طرف مقابل هم اجازه میدهید مانند شما نظراتش را بیان کند. (297696)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۵۴
تمام گفته های علم الهدی واقعیت محضنداماتلخ برکام خیلی ها . (297697)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۸:۱۵
شماداعشی نیستس احتمالا؟ (297728)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۹:۴۵
احتمالا از حمله کنندگان باشی (297735)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۴:۵۷
با تشکر از آقایان که هر از چند گاه شکی اگر می کنیم خیالمان را از بابت درونشان راحت می کنند. (297698)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۵:۱۷
خوبه دستور دهندگان و افراد پشت پرده افراطی گری خودشون کم کم دارن اعتراف میکنن (297700)
ایرانی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۵:۲۲
موافق نظر امام جمعه گرامی مشهد هستم (297701)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۵:۳۰
جناب علم الهدی با توجه به گفته های شما قانون یعنی کشک. شما با این سخنان افراد را تشویق به اقدامات خلاف قانون میکنید. طبق کدام قانون علی مطهری عنصر منحرف است و طبق کدام قانون افراد ارزشمدار میتوانند افراد منحرف را با چوب و چماق و آجر پاره مورد عنایت قرار دهند!!!؟ (297702)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۵:۳۸
اگر اینها ارزشی بودند باید فاتحه ارزش ها رو خوند. کسانی که این افراد رو تطهیر می کنند با اونها هم عقیده اند ..... (297705)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۶:۲۳
روزی ناامنی نوبت خود شخص ایشان هم خواهد رسید (297706)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۷:۱۴
دین رحمانی ما میفرماید حتی به دشمن ما فحاشی نکن وامام ما بعد از ضربت شیر رابه ضارب هدیه میکند چه شده با فرزند مطهر چنان میکنند که فرغان با پدر ایشان کردند (297713)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۷:۱۹
واقعا باعث تاسف هستش که با یه نماینده مجلس که نماینده مردم هستش اینطور برخورد میکنند اونم مایندهی که در بین مردم بخاطر شجاعتش مورد احترام هست (297714)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۷:۲۴
واقعا باعث تاسفه که یک متولی دینی و امام جمعه ی مشهد الرضا، ضرب و شتم افراد و ایجاد رعب برای شهروندان رو «دفاع از ارزش ها» خطاب می کنه.
واقعا ناراخت کننده ست. (297715)
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۷:۴۰
زنده باد مردم سرافراز شیراز (297717)
یب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۸:۰۴
داعشی بودن تمام (297724)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۸:۰۵
این بار حمله افراطیون با دفعات قبل تفاوت داره! تفاوتش در اینه که سازمان دهندگان و حامیان آنها علنا حمایت میکنند که در گذشته اینطور نبوده ، همین اتفاق مایه امید واریه!!! (297725)
فاطما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۸:۰۵
داعشی ها بتدریج شناسایی میشوند (297726)
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۸:۱۵
ماهم عیدنوروز رابهآقای علم الهدی تسلیت میگوییم (297727)
urmia
Turkey
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۱۹:۴۰
حالا که اقای علم الهدی می دونن این اوباش کیا هستند کمیته تحقیق چرا وقتشونو تو شیراز تلف می کنن. چون تو شیراز استاندارش و نماز جمعه اش و رییس نهادها و سازمانهاش و فرمانده نیروی انتظامیش و شورای تامینش به قطع یقین نخواهند توانست کسی رو پیدا و معرفی کنند. حالا که اقای علم الهدی علاوه بر شناسایی ظاهری نسبت به شناسایی باطنی هم اقدام کردن چرا تو شیراز علاف هستن. فکر کنم به غیر از آقای فضلی همه میدونن این کار کیه؟ (297734)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۰:۴۰
وقتی خود مطهری میگه بعضی وقتا کف گرگی لازمه ، یه عده هم پیدا میشن تشخیص میدن اینجوری برخورد کنن. همون موقع که مطهری این حرفو زد اگه همه علیهش موضع میگرفتن و برخورد میکردن هیچ کس جرات این برخوردها رو نداشت . (297740)
urmia
Turkey
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۲:۰۳
دوست من موضوع کف گرگی مریوط به کسی هست که بدون داشتن اطلاعات و سواد کافی در هر زمینه ای اظهار نظر می کند و اتفاقا با استفاده از تواناییهایی که به هر دلیل از جمله نبود سیستم شایسته سالاری به او داده شده است در مسیر توسعه و شکوفایی کشور سنگ اندازیمی کند. و چون در این دنیا کسی نیست که خود را نادان بنامد اجبارا افراد عاقل و توانمند توسط عقل جمعی انتخاب می شوند و بدان دموکراسی گویند. در غیر این صورت اسمی دیگری دارد. حالا بهتر است جای خود را در این پازل بیابید و بعد اظهار نظر نمایید. (297757)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۰:۴۳
پس هشت سال گذشته چرا کسی با کنسرت ها برخورد نمی کرد و احساسات و غیرت دینی یک عده در همین یک سال به جوش آمده. واقعا حیف نیست مفاهیم والای دینی را صرف منافع جناحی کرد (297743)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۰:۴۴
آقای الم الهدا ، ارزشمداری را معنی فرمودند !!!آقای الم الهدی !عاقبت اندیش باشید علی (ع) می فرماید : لسان العاقل وراء قلبه و... اولاً شما مروج عدم پای بندی به قانون شدید . ثانیاً، برفرض محال ، مطهری عزیز منحرف بود ،شما با تایید انها « قصاص قبل از جنایت » را تایید کردید . (297744)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۰:۴۷
رسم زشت و عجیبی شده قبل از اینکه طرف دهن باز کنه پشگدیی میکنن میبرن میدوزن حکم میدن و اجرا میکنن. اگر با آقای مطهری بد هم هستن اجازه میدادن حرفشو بزنه و اگه قانون شکنی کرد دمار از روزگارش در بیارن

آقای مطهری منحرف نیستن و هم خودشون و هم پدرشون محبوب طیف خاصی هستن (297745)
امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۱:۰۴
تفکر افراطی به هر شکلش محکوم ومنفور است چه در خارج باشد چه در داخل، اکثریت مطلق مردم ایران از حرکت مهاجمین در شیراز بشدت ناراحت و متنفرند. (297747)
صمدی
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۱:۰۵
انتقاد بصورت مطلوب علیه حمله کنندگان ارزشی از نظر آقای علم الهدی حتما با روش آنها و با وسایل آجر سنگ و ... خواهد بود . لیکن این روش نه مطلوب است و نه عقلانی وهمچنین این روشها دیگر تاریخ گذشته میباشند ودیگر کاربردی که مثمر به ثمر باشد ندارند . (297748)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۱:۲۴
توصیه و تأکید میکنم جناب امام جمعه مشهد نامه دکتر علی مطهری به امام جمعه شیراز در ه‍مین مورد را به دقت مطالعه کنند . زیرا ایشان نیز دقیقا مورد خطاب این نامه هستند . (297750)
حسن
Turkey
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۱:۵۴
فقط بايد تاسف خورد در قرن بيست يكم اين رفتار را (297754)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۲:۳۲
سرشکستن هنرنمی باشد دلی به دست آور (297760)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۲۲:۴۵
خدابداددین محمدص برسدکه می خواهنددین رحمانی وپیامبرمهروعطوفت رابااین رفتار خودبه جوانان معرفی نمایند (297763)