به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۵۲۷۱۴

مخفی کردن جسد همسردوم در کمد دیواری

گروه حوادث: فردي كه پس از قتل همسردومش، جسد او را داخل كمد ديواري خانه پنهان كرده بود، دستگير شد. سرهنگ عرب زاده، رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي در تشريح جزييات اين حادثه گفت: حدود دو سال پيش، گزارشي در خصوص كشف جسد زني در كمد ديواري به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شد.
مخفی کردن جسد همسردوم در کمد دیواری
با اين خبر، دستگيري همسر فراري مقتول از سوي كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان در دستور كار قرار گرفت. پس از گذشت 18 ماه از متواري بودن وي، در تحقيقاتي كه پليس انجام داد، مشخص شد او در يك شركت خدماتي در چالوس مشغول به كار است. پس از آن كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان به شهرستان چالوس اعزام شده و با همكاري ماموران آگاهي آن شهرستان متهم فراري را دستگير و به خراسان جنوبي منتقل كردند. سرهنگ عرب‌زاده در ادامه بيان داشت: متهم وقتي در برابر مدارك و شواهد پليس قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف و انگيزه قتل خود را اختلافات خانوادگي عنوان كرد.

متهم گفت كه روز حادثه با همسرم مشاجره لفظي داشتم. نمي‌دانم چه شد كه اين مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوي او را فشردم و وقتي او را رها كردم كه ديگر بي‌جان شده بود. من كه حسابي ترسيده بودم، جسد او را داخل كمد ديواري گذاشتم و متواري شدم. متهم 42 ساله در ادامه گفت: در اين 18 ماه، كابوس دستگيري خواب را از چشمانم ربوده بود و دايم محل زندگي‌ام را تغيير مي‌دادم تا دستگير نشوم، اما سرانجام به دام پليس افتادم.
مرجع : روزنامه اعتماد