به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۳۲۰۱۳
دشنه‌هايي که از پشت سر دولت را نشانه رفته‌اند

تقلاي افراطيون و ورشكسته‌ها عليه روحاني

چرا دکتر ظريف بايد در مراسم راهپيمايي 22 بهمن در مقابل مردم و رصد داخل و خارج کشور بجاي حمايت و قدرداني مورد توهين قرار بگيرد و برخوردي با توهين کنندگان نيز صورت نگرفته بلکه چه بسا سانديس و صله‌هاي نقدي نيز مشوق بگيرند؟
پوسترهاي تفرقه‌افكنانه و عقده‌گشايانه توسط افراطيون در راهپيمايي 22 بهمن
پوسترهاي تفرقه‌افكنانه و عقده‌گشايانه توسط افراطيون در راهپيمايي 22 بهمن
کامران منصوري جمشيدي

گروه سياسي: پس از مدتها و از ميان کشمکش ديدگاههاي مختلف و احزاب و جناحهاي سياسي ايران، شايد براي نخستين بار است که دولت و گفتماني بنا را بر بي طرفي سياسي و بنام و با مرام اعتدال و همگرائي دست بکار شده است. هرچند از همان آغاز کار و حتي در دوره انتخابات چنانکه انتظار مي‌رفت افراطي‌گري تندروها بين آنها و دولت فاصله انداخت و همچنين جبهه گيري آنانکه منطق و اخلاق سياسي مناسب و تحمل شکست انتخاباتي را ندارند نيز قابل پيش بيني بود ليکن تا بدين حد که حتي رسانه ملي علني گاهاً همداستان و ياري رسان آن گروه باشد و مواضع داخلي و مهمتر از همه خارجي و بين المللي دولت وقت را که مورد رصد جهانيان است، مورد هجمه هدفدار خود قرار دهد البته که بديع و کم سابقه است.

رفتار اين جريان با وجود اينکه مي‌دانند برنامه‌هاي دولت بويژه در بحث ديپلماسي و خارجي سخت مورد حمايت مردم است از عداوت عرياني برخوردار مي‌باشد. در تمام عرصه‌ها اين تفرقه افکني‌ها و تندرويها به عينه مشاهده مي‌شود. يکي از حضرات که آن سخنان مشهورش يعني: (مردم چه حق دارند که انتخاب کنندو اصلا مردم چه کاره هستند...) هنوز از اذهان پاک و فراموش نشده امروز در ذم دولت منتخب مردم، به مردم متوسل شده و مي‌فرمايد (عزت مردم را مي‌فروشيد.. و مگر مردم براي اين چيزها انقلاب کردند؟..)) البته ايشان روشن نساختند کجاها مردم به حساب مي‌آيند و کجاها نه؟ واصولا مردم حق دارند يا نه؟

حال با چنين وضعي آيا دولت تکليف دارد به آبروي ايران و ايراني و خود دولت بي اعتنا باشد و هرچه سنگ اندازي، توهين، سياه نمايي، اتهام خيانت، دشمني و تفرقه داخلي را ببيند و اجازه بدهد جهانيان نيز اين بد اخلاقي‌ها را ببينند و اقدامي نکند؟

بنظر مي‌رسد در يک جايي بايد بر اصل اعتدال و تدبير پافشاري کرده و نخست همه کارشکنان و کارشکني‌ها را مو به مو با مردم در ميان گذاشته و مسببان را معرفي نمايد و در صورت ادامه و اصرار بر چنان رفتاري از سوي کارشکنها شايد آنقدر هم بد نباشد به اين مدارا و تحمل جفا و تخريب‌ها خاتمه داده و دولت را اگر براستي نمي تواند کار خود را به دلخواه و وفق برنامه و تدبير خود پيش ببرد، منحل و امور را بدست خود آقاياني بدهد که چوب لاي چرخ دولت مي‌گذارند.

چرا تيم مذاکره کننده و ديپلماسي کشور در پرس و فشار داخل و خارج له شود؟ اگر آقايان راه بهتري مي‌شناسند و جز تعامل و مذاکره درماني براي ميهن دارند شايد لازم به اصرار بر ادامه اين جنگ و ستيزه و غوغا نباشد. مي‌شود به مردم حقيقت امور را گفت و آنها را به اميد ي بعيد دلخوش نساخت.
چرا دکتر ظريف بايد در مراسم راهپيمايي 22 بهمن در مقابل مردم و رصد داخل و خارج کشور بجاي حمايت و قدرداني مورد توهين قرار بگيرد و برخوردي با توهين کنندگان نيز صورت نگرفته بلکه چه بسا سانديس و صله‌هاي نقدي نيز مشوق بگيرند؟

اگر عده اي تصميم راسخ دارند که در مقابل مردم و راي ملت بايستند و انتخابات 24 خرداد را قبول نداشته و مطامع خود را با هر وسيله و دستاويزي ولو به قيمت کسرشان کشور و ملت دنبال مي‌کنند و قدرتي که جلودار آنها باشد نيز در يد دولت نيست، آيا بهتر نيست که با تقديم و تسليم مسئوليت به ايشان آنان را با مردم روبرو نمود؟ دشنه‌هاي که از پشت سر دولت را نشانه رفته دولتمردان را در کارزار پيش رويشان ضعيف و تنها مي‌سازد.

رئيس‌جمهور را سزاست که قدرت و شعور مردم را جدي گرفته و آنانکه از پشت خنجر مي‌زنند را لااقل به مردم معرفي نمايد. اصلا چه نيازي به اين مايه تقابل و تخاصم است؟ دولت تاييد صلاحيت شده‌اي را مردم با تمام برنامه‌هاي داخلي و خارجي آن انتخاب نموده و با بيش از 18 ميليون راي که هيچ مناقشه‌اي بر رقمش نيست به مسند خدمت نشاندند.

حال اگر قرار است برخي که قدرت‌هايي را نيز در دست دارند کينه‌هايشان از مردم و عصبانيت از عدم توفيق در انتخابات گذشته را بر سر دولت منتخب خالي نموده و با اين رفتار با آبروي کشور بازي کنند و ماحصل کارشکني‌ها و دشمني‌هايشان نيز شکست برنامه‌هاي دولت و زيان مردم باشد چه بهتر مسئوليت اين زيان خسران به مردم را مستقيما خود آنان تقبل کنند. معرفي کارشکنان و تشريح کارشکني‌ها و درد دل با مردم مي‌تواند از بهترين تدابير دولت تدبير باشد.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۸:۳۲
نباید در مقابل این جماعت افراطی کوتاه اومد ، جناب روحانی نباید کوتاه اومد چون بیشتر عرصه رو تنگ میکنن.
این چه عکسیه ؟؟؟!!! خداییش عقده و کینه و نفرت رو میشه تو این عکس دید. خداییش فکر بسته ای دارن. ( و البته شایدم منافعشون تو اینه) . تا کی باید این روند ادامه داشته باشه و هرکی که مخالف اندیشه اینا بود باید بندازنش زندان!!
نمومنش روزنامه بهار ، چرا میترسن مناظره کنن. اگه حق با ایناس با مناظره به مردم ثابت کنن نه اینکه مثل ترسوها زندانی کنن. (206870)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۰
كي كوتاه اومده ؟ مگه سخنراني هاي روحاني رو پيگيري نمي كنيد ؟ چرا فقط دوست داريد يه لگدي به روحاني بزنيد ؟! (206978)
ماهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۱۵
ادب مرد...!لگد؟ (207063)
ماهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۱۸
ای شیاطین... !خاتمی حبیب خداست. خجالت بکشید. (207065)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۴
من هم موافقم با دشمنان خوشرویی با منتقدان داخلی تلخ رویی؟؟؟؟؟؟ (206983)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۵:۰۲
حرف شما درست! ولی بیچاره روحانی،هروقت اومد یه چیزی بگه،یه حرفی بزنه،یه کاری بکنه،قبل از هرکس و هرچیز،همین خودی ها؛یکی از داخل زندان،یکی از دانشگاه،یکی از اونور آب،یکی از اینور آب،فریاد وا احترما!،وا آزادی بیانا! وا زنده باد مخالف من!،سر میدن که روحانی،این کارا چیه میکنی؟! دور از شأنه! پوپولیستیه! احمدی نژادیه! اله و بله! و این خود ما هستیم که قبل از افراطیا،دهن دولتو میبندیم! (206992)
این نظر واسه یه خبر دیگه است
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۵
پروژه پدیده مگه واسه بابک زنجانی بوده؟؟؟؟
دولت لطفا اگر هم متوقف میکنه به فکر خریداران سهام باشه که بالاخره ربطی به کسی ندارن و آدم عادی هستن
در ضمن من از این پروژه دیدن کردم نکنه حزب بازی سیاسی باعث بشه این همه سرمایه گذاری حیف بشه و ناقص انجام بشه، واقعا چیز جالب و مکان توریستی و باعث جذب گردشگر و رونق اقتصاد هست همچین چیزی (207013)
غانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۰
اين به معناي کوتاه آمدن نيست اين مقاله گفته رسواشون کنن بايد پيش مردم رسوا بشن يه عده از مردم سياسي نيستن اما اگه روحاني بگه و بشنوند که چي گفته اونوقت ديگه جبهه ميگيرن 18 ميليون دشمن بايد براشون تراشيد (207014)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۱۵
لطفا حالا که شخصی آمده تا قانونی و برای مردم کار کند بگذارید کارش را بکند . به فرمایش سالار شهیدان امام حسین (ع) اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید...آیا به فکر بیمارانی که پول مداوای خود را ندارند و بیمه هم کمکی به آنها نمیکند ، هستید یا تنها به فکر اختلاف افکنی و دلالی هستید پس انسانیت چه میشود ؟ (207064)
آریو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۸:۳۶
براستی اگر حتی در حد تهدید هم باشه نتیجه داره نهایتا که چی مگه میشه با این جماعت افراطی حسود کار کرد بنظر منم روحانی بیاد همه چیز رو به مردم بگه (206871)
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۳۶
من نمی دانستم که چنین توهینی به اقای ظریف شده دلم واقعا سوخت از این که یک عده ادم های خودخواه نه وطن پرست چون منافعشان در خطر افتاده چنین حرکات زشت ابروی کشورمان را مقابل خبرنگارهای خارجی ببرند به عده می گویم شما را واگذار کردیم به خدا همانطور که خداوند اشکار کرد که دراین هشت سال چه پولهایی از کشور به تاراج بردید خداوند کارهای دیگرتان را هم بی پاسخ نمی گذارد به کلام الله مجید خداوند جوابتان را بدهد (206967)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۵
من میگم از این به بعد هرکی سران فتنه رو محکوم کرد باید پاسخگوی دولت باشه (206984)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۵:۱۶
پروزه ی "خاتمی سازی "یا "تدارکاتچی کردن" آقای روحانی که از 6ماه پیش کلید خورده - به دلایل گوناگون که در این مقال نمی گنجد- به شکست خواهد انجامید;شکستی سنگین تر از 24 خرداد! دمینوی شکست تمامیت خواهان در عرصه ی داخلی با انتخابات مجلس و خبرگان و در عرصه ی خارجی با نهایی شدن توافقنامه ی زنو کامل می شود...!سنگ اندازی, عصبانی سازی, اختلاف اندازی و ناامید سازی ملت و دولت, تاکتیک های رسوا و نخ نما شده ایست که در برابر آگاهی,صبر ,امید و اراده ی ملت و نیز درایت و کارآمدی دولت, راه به جایی نخواهد برد... (206993)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۸:۵۹
در تاریخ هیشه از کسانیکه بخاطر دستمالی قیصریه را به اتش کشیده اندصدمه دیده ایم .... اعوذ بک من السکرالقدره و...... (206874)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۸:۵۹
دولت محترم و جناب آقای روحانی:در برابر تندروهای داخلی بیشتر باید مراقب بود و اینهاخطرناک تر هستند تا تندروهای آمریکا و لابی اسرائیلی ،شک نکنید.این تندروهای داخلی از اسلام و قرآن و شهدا،مایه میذارند برای پیشبرد کارشون در برابرشون بایستید و نترسید، اکثریت مردم حامی و پشتیبان شما هستند. (206875)
هميشه سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۰۷
خيلي دلم ميسوزه اجازه ندادن پوستر روحاني وخاتمي تو راهپيمايي دست مردم باشه ولي اداره اموزش وپرورش وبعضي مدارس هنوز عكس ...رو دارن به اميد اينكه يه رورز برگرده.خيلي دلم مخواد يه روز راحت بتونم تو مدرسمه پيش همكارا از خاتمي موسوي كروبي دفاع كنم.خدايا.. (206877)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۱۶
. . .
اعتدال اتخاذ موضع حکیمانه وعالمانه و اگاهانه وبه دور از افراط وتفریط است
بی توجهی وبی تفاوتی به متجاوزان به حقوق مردم وجامعه اعتدال نیست
رافت وگذشت و ملایمت رفتاری بسیار پسندیده است بشرطی که فرد خاطی اولا
متوجه اشتباه خود باشد ثانیا" از ادامه ان رفتار دست بر دارد وضمن عذر خواهی
نسبت به جبران اقدام نماید
والبته گذشت وملایمت در چنین شرایط واجب است (206880)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۲۴
جای امام خالیست که با یک سخنرانی و فریاد انقلابی این کم سوادان عقده ای ورشکسته را سرجایشان بنشاند. (206881)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۲۴
افراطیون باید بدانند دوران احمدی نژاد و نژادها بسر آمده و اینها بیخودی در برابر اراده ملت دست و پا میزنند! باید تسلیم واقعیت بشوند اگر گوش شنوایی دارند!!! (206882)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۳۲
رئیس چمهور محترم سکوت و مسامحه کاری سبب از دست رفتن فرصت هایی می شود که افسوس هزارساله هم دیگر چاره ساز نمی شود. (206883)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۴۷
این روحانی که من دیدم آبی ازش گرم نمیشه کاش ذره ای از جرأت محمود تو وجودش بود (206884)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۱
اصلاً معلوم نيست طرفدار محمودي (206979)
دشمن سرسخت اح م د ي ن ژ اد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۹
داداش !
خودتي ... شما فعلاً از ضربه ٢٤ خرداد گيجي . بذار گيجي ات برطرف بشه بعد ياد نوستالژي محمود بيفت
ننگ بر آنها كه كشور را هشت سال به باد دادن ( حرف فيلم عصباني نيستم ) (206981)
موافق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۱
راست ميگي کاش همه ليدرهاي اصلاحات دلي بزرگ مثل ميرحسين و کروبي و يا جسارت و تهور محمود رو داشتن (207016)
یه بابایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۲
اره اگه یه ذره بیشتر وجود داشت الان تورم رو به صددرصد روسونده و قطعنامه دون شورای امنیت رو پاره کرده بود (207043)
سعید قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۵۰
به خاطره اینه که جیره خورن و شکمشون سیره یه شب گشنه سر به بالش نزاشتن تازه بعد برداشتنه تحریمها زندگیمون داره شکل میگیره وقتی گشنه ایم انرژیه هسته ای رو کجایه دلمون بزاریم (206886)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۵۲
مردم به روحانی رای ندادن که نتونه جلوی اینها رو بگیره همون جور که در روز 22 بهمن وقتی برگه های در مخالفت با ژنو رو بین مردم پخش می کردن و مردم با خوندنشون اون رو به کف خیابان می انداختند و شعار میدادن درود بر روحانی و ما از روحانی این انتظار رو داریم در صورت به مشکل بر خوردن هم به شعار های انتخاباتیش پایبند باشه که تا حالا بوده و اسیر یک دسته ادم از خود متشکر نشه . (206887)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۵۴
عالي بود (206888)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۰۰
اینا باید به قول احمدی نژادشون آبو بریزن جایی که میسوزه (206891)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۰۶
دولتي كه با نصف مردم مرفه ، خارج نشين، سرمايه دار، دلال و بازرگان و بي درد جامعه اسب دواني مي كند و نه برنامه اي دارد و نه همتي بر رفع مشكلات مردم و چشم گدايي به دستان بي ادبان تاريخ دوخته است. شرمندگي دارد . (206893)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۷:۵۵
پاکترین دولت پابرهنگان و مستضعفان, حماسه های ماندگاری چون بابک زنجانی, خاوری , مه آفرین و ... آفرید...!؟ (207010)
مشايي الدوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۴
بله بله يک همت 3000 ميلياردي يا 9000 ميلياردي ميخواد و دوتا مرد غير مرفه مثه مرتضوي و صادق محصولي و رحيمي و مشايي و خاوري و.... (207017)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۱:۰۵
داداش رابطه با کومور،ونزوئلاو همچنین دلداری دادن مادر چاوز رو فراموش کردی.برای رفع مشکلات مردم لازمه... (207051)
علی
United States
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۹:۲۱
دولتی باید شرمنده باشه که ادعا کرد پول نفت رو میاره سر سفره مردم ولی برد سر سفره کشورهای خارجی چین و هند و روسیه و افراد خاص داخلی از جمله مشایی، مرتضوی، رحیمی، زنجانی، ضرغامی ...
دولتی باید شرمنده باشه که کارنامه هشت سالش پر از . . . و بی کفایتیه. (207031)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۱۹
امیدوارم مدعیان اعتدال و اصلاحات از خواب بیدار شوند.
رای مردم به روحانی معیشتی بود نه جناحی. اصلاحات اگر رای داشت عارف را کنار نمیزد.
با این تحلیل غلط با دست خود اصلاحات را به تباهی نکشانید. (206897)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۰۹
هرچی بود، یک نه بزرگ به شما افراطیها بود، (206977)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۹
اگر بخاطر مشکلات معیشتی بود، پس چرا فرد شما افراطیها رای نیاورد!! رای مردم، رای به تغییر و گفتمان اصطلاح طلبی بود، حالا چه عارف باشد چه روحانی،، در ضمن بیدار شو عزیز!!!! (206986)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۰
فشار بر آقای خاتمی برای جلوگیری از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری و رد صلاحیت آقای هاشمی از سوی شورای نگهبان, نشان داد که اصلاح طلبان رای ندارند...!!؟ 24 خرداد, نه تنها خواب برخی را بسیار آشفته کرده , بیداری شان را هم بسیار آشفته کرده...!!؟ (207015)
فلق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۶
واقعا راست ميگي تو واسه همون بود از نامزدي خاتمي لرزه به تنتون افتاد و از تاييد صلاحيت هاشمي هم هراسيدين نه؟؟ (207019)
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۳۷
میشه بگید جواب تعامل آقای روحانی در سالهای 84-81 با غرب چه شد؟ یا شعار گفتگوی تمدنهای آقای خاتمی، چگونه از طرف غربیها پاسخ داده شد. اولی که با تصویب "قعطنامه" و "تحریم" جواب داده شد و دومی با "ایران محور شرارت" است داده شد. (206901)
سبزجاويد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۹
اولي و دومي و سوميشم همين توافق ‍‍ژنو به علت رفتار افراطي و طالباني و کينه داخلي ها بود که جوابش اون شد تا قدرتها همه با راي مستقيم ملت تقسيم نميشن همين آش و همين کاسه است مگه ميشه در يک کشور يکي بگه من رئيسم بيست نفر ديگه بگن ما ؟ (207021)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۴۰
سلام به شما
مطلب فوق را مطالعه کردم,دوست گرامی ابتدای مطلب را بسیار خوب شروع کردید و آن مطالبی که در این روزها شاهد آن هستیم بیان نمودید,متاسفانه در آخرهمانند همان کسانی بیان نموده ای که میگویند مردم چه کاره اند,اگر منظور آقای محمد خاتمی است باید بگویم که سخت در اشتباهید چرا که ایشان همواره تحمل سخن مخالف را داشت .آقایان,بزرگواران امور را باید در اختیار کسانی گذاشت که علم و دانش آن را دارند, . . . (206903)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۴۳
چون بیشتر اینا با پول عجیر شده اند تمامی ندارند.یکجور کاسبند (206904)
فهيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۴۵
خود اين سايت بهارنيوز در تخريب دولت و رئيس جمهور شورش را درآورده
دقت كرديد اين سايت هميشه بعد از چند روز تخريب آقاي روحاني يك مقاله هم در حمايتش كار ميكنه
بهار با شهر كورها طرفه ؟ (206905)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۴۸
عزیز من نقد اگر منصفانه باشد ایرادی ندارد. این سایت تمام اخبار را بیان می کند و اگر می بینید گاهی بر علیه دولت است بدانید جماعت افراطی همیشه زبانشان دراز و حرف زیاد میزنند.بهار برای تمام ملت ایران است و نه برای عده ای خاص کاش صدا و سیمای میلی ایران هم کمی از این سایت یاد می گرفت (207071)
بردبار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۵۰
مگر هشت سال دولت دستشان نبود چه گلی سر این ملت زدند که باز هم بخواهیم امور را به آن ها بسپاریم نه عزیزم دولت باید با خویشتن داری این جماعت یاوه گو را تحمل کند همچنان که پیامبر ابوسفیان را تحمل می کرد. عطر آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید مردم خوب می فهمند که کدام عطر است و کدام چیز دیگری است. (206909)
رضا رستگاران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۰:۵۵
خطاب قرآن به رئيس جمهور محبوب و دکتر ظريف(جگر) و مردم مظلوم ايران:

ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنين(آل عمران 139)
«در اين راه (اصلاح امور) هرگز سستي نکنيد و (از شماتت ها) غمگين نشويد، چرا که شما بهترين هستيد، اگر بر ايمان خود پافشاري کنيد.»

بنابراين بگذاريد هرچه بيسوادان و تنگ نظران و زياده خواهان و خلع يد شدگان از بيت المال ميخواهند، مرتکب شوند، خداي ما، با دولت منتخب مردم است. (206911)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۰۰
مگر غیر از این عکس ، چیزی برای محصورین متصور هستید ؟
مردمی که با شعار مرگ بر آمریکا وارد این راهپیمایی شدند چه اتحادی با افراطیونی دارند که درصدد براندازی و دوستی با دشمن شماره یک ایران بودند ؟
یادتان باشد همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت داشتند هیچ سنخیتی با شما نداشتند که حالا آنها را محکوم به تفرقه افکنی کنید ...
ما که هر شعاری شندیدم مرگ بر آمریکا و فتنه گر بود ، در همه شهرها ... (206913)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۰۵
مرگ بر آمریکا و همه هم پیمانانش چه داخلی و خارجی
بمب هسته ای و نقض حقوق بشر و... بهانه است
هدفشان سرنگونی ایران است (206959)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۰۲
سرنگونی چی عزیزم؟؟!!

تو به حقوق انسانی مردم احترام بگذار و نظر و عقیده و برداشت خودت از دین و فرهنگ ودنیا واقتصاد رو به اونها تحمیل نکن وجیب اونها رو نزن(اختلاس و ویژه خوری نکن)

این کارهارو صادقانه انجام بدی دیگه نیازی نیست نگران سرنگونی چیزی باشی!

وقتی اکثریت مردم هر کشوری یه چیزی رو از ته دلشون بخواهند تمام دنیا هم که علیه شون متحد بشوند حتما" شکست می خورند و اون ملت پیروز خواهند بود! (206973)
ضد مرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۳۵
مرگ چه راحت به دهان شما مياد نفرت و خشونت شما چه شباهتي با القائده و طالبان داره 1400 سال اسلام بدون درگيري با ساير اديان مردمان مونده حالا شما با امريکا سر اسلام دعوا دارين ؟ سر ايرانم که نيست و الا بمب اتم بدرد ايران نميخوره و اصولا رفتارتون و گفتارتون ضد ايراني است شما خودت هم ميدوني امريکا تهديد نظاميش جدي بشه ماست مي ندازين کيسه ولي فعلا براي پست و پولت پر رويي ميکني عزت ملت ايران به مرگ بر امريکا نيست به دوستي با همه دنياست . راستي تو همه شهرها رو رفتي ؟ يه روز هم بگو بذارن مردم بيان عليه ... (207023)
فان حزب الله هم الغالبون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۸
ما به دنبال جنگ و خونریزی نیستیم و هیچ وقت شروع کننده نبوده و نیستیم
دنبال بمب اتم هم نبوده و نیستیم
سلاح ما عقاید ماست
در ضمن
یا امنیت واسه ما است یا واسه هیچکس نیست
اگر قراره ریشه شیعه رو بخشکونید
ریشه نژاد یهود و صهیونیزم و ماسون زودتر از ما خشک میشه (207045)
فان حزب الله هم الغالبون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۵۹
به خدا مردم نمیدونن کینه ای که پشت پرده جهان و صهیونیزم و ماسون جهانی از ایران داره و دارن گول اونها رو میخورن
ما برهم زننده نظم نوین جهانیشون هستیم
ما برهم زننده تمام معادلاتشون تو جهان هستیم
ما برخلاف همه در مقابل تهدید تهدید کردیم
ما برهم زننده نظام تک قطبی آمریکا هستیم (207049)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۴۵
با وجود برادران طالبان در ایران و سایر بلاد اسلامی, مسلمانان از داشتن دشمن دانا محروم شدند; در ضمن با حضور برادران طالبان به عنوان عمله و کارگزار برای گسترش خشونت ,جنگ و جنون در بلاد اسلامی ونیز تخریب چهره ی اسلام و مسلمانان, امریکا و اسراییل از پرداخت دستمزد هم معاف شدند...!؟! برادران طالبان در افغانستان, پاکستان ,عراق و سایر بلاد اسلامی مانند برخی برادران طالبان در ایران, شعار مرگ بر آمریکا هم می دهند, اما در راستای منافع آمریکا گام بر می دارند...!؟ (207026)
فان حزب الله هم الغابون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۵۴
اگر دست آمریکا به ایران برسه مطمئن باش چنان بلایی سر ما بیارن که تا هزاران سال کسی جرات ایجادحکومت دینی رو نکنه
تو ما رو با طالبان یکی میکنی؟؟؟؟ ما همونهایی هستیم که با یه سپاه قدس 2000 3000 نفری تمام نقشه هاشون رو غرب ایران نقش بر آب کردیم
وقتی اومدن تو افغانستان و عراق دیدن نمیتونن خودشون با ایران بجنگن ، تنها راه اینه که مسلمان جلوی مسلمان بایسته ، اونها تو جنگ صلیبی شکست خوردن و میخورن ، پس بهترین راه ایجاد جنگهای داخلی اسلامه با همون تفکرات شهادته (207048)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۳:۵۵
حزب اللهی جهل نمی ورزد, خرد می ورزد...!؟حزب اللهی با علم و تقوایش یک جهان می ارزد, اما حزب اللهی نما با جهل و جمودش به یک ارزن نمی ارزد...!؟حزب اللهی نه خود را حزب اللهی می نامد, نه خود را حزب اللهی می داند, بلکه تلاش می کند و امید دارد که حق تعالی او را از حزب الله بداند...!؟حزب اللهی هیچگاه بر مردمش, اگر خطاکار هم باشند ستم روا نمی دارد ,بلکه همواره جانب انصاف نگه می دارد و عدالت را در همه حال روا می داند...!؟چه لوث شدند وازه ها در این دیار...!؟ (207080)
اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۰۲
بزرگان سر به دار می دهند اما تن به ذلت هرگز! (206914)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۰۴
تحلیل خوبی بود من هم موافقم. (206916)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۰۵
داداش ساندیس قدیمی شده ما سبد کالا گرفتیم اومدیم (206917)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۰۶
تا اونجایی که یادم میاد جناب سریع القلم بودن که میگفتن راننده تاکسی ها حق نظر ندارن حالا منظور شما رو نمیدونم کی رو میگید (206918)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۰۹
اينا افراطيون ورشكسته نيستن مردم انقلابي و هميشه در صحنه‌ايي هستن كه بعضا براي اين نظام خون عزيزاشون را دادن، فقط ميخوان خائنين به مملكتشون محاكمه بشن (206919)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۱۴
بابا کم فیلم بازی کنید افراطی کجاست اعتدال کجاست چرا دفاع از حق را شما افراط میدانید و امید به آمریکا که حتی شمارو هم هیچ حساب نمیکنه را اعتدال میدانید بابا این مملکت 49 درصدش به روحانی رأی نداده فقط 51 درصد اون هم با اختلاف 280000 رأی بعد شما مردم رااحمق حساب میکند دولت مردمی ولی احمدی نژاد 24 میلیون رأی با اختلاف 13 میلیون بعد اون رو قانونی نمیدانستید کم جوسازی کنید بریددنبال وظیفه تون (206920)
پیام 22 بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۱۹
حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن مشت محکم بر دهان یاوه گویان بود، این مردم با شعارهای انقلابی جواب همه سوالها را دادند و حماسه سیاسی دومی را در این سال آفریدند
فرهنگ عاشورایی و مهدوی و حضور گسترده در میادین برای دفاع از ارمانهای خمینی کبیر این ملت را همچنان پایدار و مستقل نگه خواهد داشت و این را حتی دشمنان داخل و خارج هم می دانند. و این است رمز پیروزی ما که امروز آمریکا سر تعظیم براین ملت شریف فرود می آورد.ولی باید در این راه آگاهانه عمل کرد چون دشمن همواره دشمن است. (206921)
صاحب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۲۵
سلام . این افراطی ها در بین مردم هیچ جایی ندارن.
درضمن اونا رسانه‌های قوی دارند که از منابع معتبری تقضیه میشن.
من از دولت عزیز میخام یه رسانه قوی مانند خبرگزاری ف... ایجاد کنه که اخبار حقیقت رو پوشش بده نه دروغ رو به خورد مردم بده. (206923)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۲۹
خواهشا رسانه های معتدل و راستگو را در کل استان های کشور گسترش دهید تا مردم اخباری که حقیقت داره رو بخونن نه مثل خبرگزاری فارس . . . (206924)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۳۰
آقای ظریف . خاتمی .رفسنجانی و ....... ناراحت نباشید اینها اگر امام هم بود و اگر امام زمان هم بیاید برای منافع خودشان او را تخریب می نمایند حالا ببینید این منافع چقدر است که این همه دست و پا میزنند اما بدانند بر خلاف رود خروشان مردم نمی توانند کاری انجام بدهند... (206925)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۳۴
بقول بهشتی دشمن داخلی بسیار بدتر از دشمن خارجی و جنگ با اوبه مراتب سختتر از دشمن خارجی است...خوبه که تمام حرفهای اقای موسوی و کروبی در مناظرهای سال 88 درباره تورم وگرونی،فسادهای مالی،پرونده سازی،..درست از اب دراومدوگرنه معلوم نبود این اصولگراها یا بهتر بگم بمبهای عقده وکینه وتفرقه چیکار میخواستن بکنن..اونیکه باید محاکمه شه رئیس جمهور و کل کابینه دولت قبلی با وابستگانشونن که کلی بیت المال رو خرج خودشون کردن و یک لیوان اب خنکم روش..اونهایی که باعث فقر وبدبختی ملت شدن
خدایا جای حق نشسته (206928)
مسلمان مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۳۷
انحصار طلبان و اشخاص خود رای هر چند که در اقلیت قرار دارند ولی به هیچ چیز جز خواسته خود توجه ندارند و هرچه را که برخلاف میلشان باشد نیست و نابود میکنند تا به خواسته ناحق خود برسند بدون آنکه به عواقب وهزینه های آن توجه کنند . (206931)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۴۰
مردم همه از دست این افراطی ها خسته شدن.
انشاالله انتخابات مجلس نشونشون میدیم (206934)
مین ـآ
Thailand
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۱:۵۱
بهار کدوم بی طرفی سیاسی ؟! :))))))))))))))))))))))
دولت تدبیر و امید که همه رو قلع و قمع کرد ... همه رو بیسواد خووند... همه رو افراطی خوند... اگه اینطوری باشه همون مردمی که دیروز شعار دادن و مخاطبشون هم دولت بود پس بی سواد و افراطین ... نه بهار جون... دولت شما افراطیه که همه جا باندبازی و جزب بازی راه انداخته و حتا آبدارچی رو طیفه ی خودشون انتخاب میکنن... بعله :)) (206939)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۰۹
از 30000 نفر مدیر احمدی نژادی فقط 220 نفر تغییر کردند تازه اینها هم که آمده اند اکثر شون در جهت خواست اکثریت جامعه نیستند!

بقیه 29780 نفر مدیر احمدینژادی همچنان در پست های مدیریتی در ادارات کل وسازمانها ودانشگاهها دارند تاخت وتاز می کنند وبه 18 میلیون نفری رو که در 24 خرداد به روحانی رای داده اند دهن کجی می کنند!!!!!!! (206976)
مین ـآ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۳۳
ظاهرن اطلاعات غلط بهتون دادن
دولت روحانی 2600 مدیر عوض کرده تا الان و این برای یک دولت در طول 7 ماه بی سابقه اس !
بعدش ایشون 23 رئیس دانشگاه عوض کردن و اینم باز برای یک مدت کوتاه بی سابقه اس ! ک این قلع و قلمعشون هم شامل هم دانشگاه دوره ی کارشناسیم شد هم ارشدم ! :))
شما به نظرم اول برو از یک منبع موثق اطلاعات درست بگیر بعد بیا آمار بده !
اما خوشم میاد همتون آماراتون ب هم رفته و همتون ب دولت خوب و راستگوتون !!!!! :))) (207066)
محمد صلاح الدین
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۱:۲۳
دوست عزیز ، یا نباید از واژه ای استفاده کرد یا باید وقتی واژه ای رو بکار می بریم معنی ش رو هم بپذیریم و همین طور تبعات بکار بردن ش رو!

وقتی میگید قلع و قمع ، یعنی ادعا میکنید که مخالفین دولت از صحنه خارج شده اند و مورد حذف و سرکوب قرار گرفته اند، در صورتی که سال 88 دایره واژگانی و معانی این واژه رو جامعه ما شکل دیگه ای لمس کرده
زیاده خواهی های کسانی که هر روز برای نشستن تو صدر اخبار و خالی نبودن عریضه بدون آشنایی با مسائل دیپلماتیک دولت رو به فحش میبندن قلع و قمعه نه واکنش رییس جمهور! (207056)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۳۳
من متاسفم برای بعضی از دوستان که ندانسته ونسنجیده عمل می کنند.دوست عزیز شما اگه حتی یه بار هم سخنرانی دکتر روحانی را گوش می دادی میفهمیدی ایشون خیلی واضح گفتند کم سواد نه بییییییییییییییییییییی سواد . (207067)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۰۵
شما که اصلاً توهین نمی کنید به منتقدین... چیزی که عوض داره گله نداره! (206941)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۱۸
گل گفتی جمشیدی جان (206942)
چالوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۲۴
حرف دل ما رو زدی. (206943)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۲۶
به نظر من افراطی ها از اینکه مذاکرات به نتیجه برسد بیم دارند زیرا خیلی مسائل
روشن می شود. مسائلی از قبیل:
بی نتیجه بودن راه کارهای سیاسی داخلی وخارجی انها وافزایش فشار های اقتصادی برمردم
عوام فریبی و روش پوپولیسم تندرو ها مانند نماینده ی انها در دولت نهم ودهم (206944)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۲۹
با نظرات شما موافقم (206945)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۲
ای افراطیون از سکوت ما اطلاح طلبان بترسید بترسید سکوت ما پچ پچ طغیان است (206947)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۲
متاسفانه سکوتی که دولت در پیش گرفته دودش داره تو چشم دولت و مردم که مسبب روی کار اومدن این دولت و حماسه سازان 24 خرداد هستند میشه . میبینیم که در روز 22 بهمن 92 و در حالی که جوانان حامی دولت و رئیس جمهور و آیت الله هاشمی در حمایت از اونها و تنها به جرم حمل تصاویر اونها بازداشت میشوند و دولت هیچ واکنشی نشون نمیده . خوب این سکوت رئیس جمهور چه پیغامی رو میتونه برسونه واقعا ؟؟؟؟؟ (206948)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۳
خوشبختانه اقاي روحاني مردي سياس وباكياست است سنك اندازي هاومشكلاتي كه زمان خاتمي بوجودامدتجربه اي بزرك براي ايشان است روحاني افراطيون ومغرضان روخوب ميش ناسه وازاينكه كوجكترين اهميتي به خودكشي هاي اونهاقايل نيست لذت ميبرم ولي اميدوارم به موقع وباهمون سياست منحصربه فردش بااينهاهم برخورد خواهدكرد فقط مانندخاتمي زود بشتش رو جالي نكنيم (206949)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۵
در درازنای تاریخ این کشور همواره داستان قدرتمندان و اصلاح امور حدیث پشت وخنجر بوده است.به همین دلیل هم هست که با آن پشتوانه تاریخی اکنون در این نقطه ایستاده ایم.از کورش بزرگ بگیرید تا بهرام ساسانی تا خواجه نظام الملک وتا امیر کبیر وخاتمی اگر در تمام اینهاغیر از این حدیث یافتید دست خوش دارید.امیر کبیر را اسیر خدعه مرگ کردند تا دربار سفره غارتش گسترده بماند.ظریف را هم می شکنند تا بازار مکاره تحریم تعطیل نشود.پشت همه اینها اقتصاد است آنهم چرخه هولناک ثروتهای بادآورده وقدرتهای بادآورده. (206950)
kaka ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۰۳
هر حزب و جناحی میاد سر کار فکر خودشون و باند خودشون هستند
تنها این ملت هست که قربانی این بازی های سیاسی و ... میشن (206956)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۲۳
خودکرده راتدبیرنیست
یادمان باشد زمان دولت اصلاحات خاتمی هم همین بلا را سرما اکثریت خاموش اوردند واز ایشان چیزی نماند جز سید خندان و بعد دیدیم چه بر سرمان امد (206963)
آریو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۲۶
این دوستانی که می فرمائید نباید دولت رو دست احمدی نژادها داد . وقتی قدرت احمدی نژاد قرار باشه از دولت فعلی بیشتر باشه و افکار اونا کاربردی بشه چه بهتر مثل بازرگان . . . البته نویسنده مقاله قطعا منظورش استفاده ای ابزار معرفی کارشکن ها به مردم بوده (206965)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۹:۱۸
ضمن احترام زیادی که برای مرحوم بازرگان قایلم ولی اگر او به نشانه اعتراض به گروگانگیری استعفا نمی داد و بعنوان نخست وزیر می ماند و مبارزه میکرد و گروگانگیری را زودتر حل میکرد بیشتر برای مملکت مفید می بود و تندروها همه کاره نمی شدند (207030)
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۵۹
دوست عزیز توجه به چند نکته ضروریست:1-زنده یاد مهندس بازرگان نخست وزیر دولت انتقالی بودند و باید جای خودرا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به نخست وزیر دولت آتی می دادند! 2-مهندس بازرگان اگر چه در اعتراض به قانون شکنی, هنجار شکنی و کارشکنی های سازمان یافته استعفا دادند, اما عرصه ی دفاع از آرمانهای اصیل انقلاب را در برابر برادران به اصطلاح انقلابی ترک نگفتند و وارد مجلس شدند ودر مجلس دشنام شنیدند و کتک خوردند!؟ 3-ایشان در سال 1364 نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند اما صلاحیت شان رد شد!؟4-... (207072)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۴۴
دکتر روحانی سکوت تا کی؟ (206968)
عضو هیئت علمی علوم پزشکی تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۳:۵۶
سلام علیکم
وقتی که دولت جناب روحانی هنوز صحنه تاخت و تاز گروه پایداری است شما چه توقعی دارید ! به وزارت بهداشت نگاه کنید رئیس مرکز روابط عمومی این وزارت از طرفداران سرسخت گروه پایداری و از اعضاء فعال ستاد لنکرانی ،از سوی دیگر عضو شاخص پایداری و کاندیدای شورای شهر این گروه در تهران هم اکنون عضو شورای جذب اعضا هیئت علمی است!! سوی دیگر . . . از رفقای جناب حسین شریعتمداری و طرفدار سرسخت پایداری رییس صندوق رفاه دانشجویی این وزارت است ! و ...... (206971)
فاطما
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۱
ایکاش امام بود با صلابت جلو طرفداران اسراییل را میگرفت افراطیون فرزند نا خلف اسراییل هستند و چون منافع شان در خطر افتاده دست بدامن اسراییل شدند. (206982)
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۳۳
تحمل شکست انتخاباتی رو خوب اومدی !!! سال 88 واقعا یکی از بهترین نمونه های تحمل شکست انتخاباتی بود و اصولگرا ها حتما حتما باید از اون درس صبر و اخلاق انتخاباتی بگیرن !!! (206987)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۶:۰۳
دکتر روحانی دو روز خاص را اعلام کند وموافقین و مخالفین از وزارت کشور مجوز بگیرند. تا مشخص شود مردم با چه کسانی هستند.تا مشخص شود که چه کسانی از مردم به دروغ هزینه می کنند. (206996)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۱:۵۶
ما صندوق رای داریم و نیازی به اردوکشی خیابانی نیست.
تنها قانون گریزان هستند که انتخابات را به شرط چاقو قبول دارن. (207060)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۶:۲۴
بنده فكر مي كنم بموازات به زير خط فقر فرستاده شدن مغرضانه دهها ميليون نفر تبعه قشر متوسط شريف و فعال و خدوم و مولد كشور كه هميشه خواب را بر متجاوزين بيگانه و مستبدين دست نشانده داخليشان حرام كرده اند در هشت سال گذشته شاهد كيسه دوزي حاشيه نشينهاي بله قربان گوي تنبل ونوكيسه اي بوده ايم كه اتفاقا دستورات جمعيتي را خوب مي فهمند و اجراء مي كنند
بايد از قدرت گرفتن بي مغزان بله قربان گودر كشور ترسيدآنهايي كه هزينه خواندن و مطالعه شان در سال يك ميليونم هزينه سفرشان به تايلندو آنتالياو... نمي شود! (206999)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۶:۲۴
انشاا... اصلاح طلبان فاتح انتخابات مجلس دهم (207000)
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۷:۱۴
خیلی مهم... فوق سری ... توجه :
خطر بزرگ ....... سیاست پرچم دروغین ، این بار در 25 بهمن و 27 بهمن :
وابستگان جبهه موسوم به پایداری که توطئه تخریبی آنها علیه دولت و اصلاح طلبان( به قول خودشان عملیات مرصاد 2) در 22 بهمن امسال شکست خورد ، اینبار قصد دارند این توطئه را در غالبی بهتر و تحت سیاست و تاکتیکی موسوم به ((پرچم دروغین )) در روزهای 25 ام و 27 ام بهمن اجرا کنند . با اطلاعاتی که از تجمعات اعضای سطح پایین ایشان در مراکز اجتماعی و مساجد و ... به دست امده و لو رفته است ، اینان قصد دارند در طی روزه (207003)
محمدب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۷:۴۷
اگه افراطیها از این طرف پشت بام افتاده اند شما تفریطیها هم از این طرف افتاده اید. . . (207009)
ای خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۴
2برادر بنام های حسن وعلی در روستایی زندگی می کردند .علی ثروتمند وخسیس بود و حمید فقیر وحسود بود.
علی گله ی بزرگی داشت و روزی چوپانش از بالای کوه فریاد کشید کمک وگله گرگی عنقریب است گله را لت وپار کنند .مردم آبادی با شتاب خود را به بالای کوه رسانده وبه کمک چوپان شتافتند،گوسفندان زیادی بوسیله گرگ ها دریده وزخمی شده بودند.مردم گوسفندان زخمی،سر می بریدند.دیدند که برادر ش سالم وزخمی را ذبح میکند یکی به علی گفت برادرت همه را سر میبرد ،علی فریاد زد ای مردم گرگ ها را رها کند وحمید را بگیرید.ای مردم... (207012)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۲۸
بابا اين جيباتون ته نداره بر نشد به اين مردم بدبخت برسيذ نميدونم اين وصول گراها چي كرذن جز بر كرذن جيباشون كه اينقذر طلب كارن (207020)
علی
United States
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۸:۵۹
تنها راه مقابله با این گروههای خودسر شبکه های مدنی و مردم نهاد است که از طرف جناح چپ مورد حمایت قرار گیرند مانند همین گروههای حزب اللهی و خودسر که از طرف جریانات افراطی ساپورت میشوند و به عنوان حرکات خودجوش مردمی برای جامعه القا میشوند. (207027)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۹:۰۱
روحانی این افراطیون را بهتر از ما میشناسه. (207028)
محسن
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۱۹:۵۶
امان از دست این 4 میلیون نفر !!!!!! (207034)
مخمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۱۴
هه

شما واقعا چقدر پررویین

واقعا


با دشمنان خنده رو و با ملت ... (207039)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۲۶
جالب اینجاست که بسیاری از اصلاح طلبان از مردم می خواستند در این راه پیمایی شرکت کنند و مهر تایید بزنند بر تندروی های مالکان و برگزارکنندگان راه پیمایی!!!!!!! (207040)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۳
به بزرگواری خداوند سوگند که این افراطیون تند رو ندانم کار :
یا آنقدر نادانند و با پیله هایی که به دور افکار و قلب و مغز خود تنیده اند که قادر به دیدن اطراف خود نیستند و هیچ مدرک و منطقی آنان را آگاه نخواهد ساخت .و متاسفانه خودشان از خودشان هیچ اراده یی ندارند.
یا دسته یی دیگر که تعدادشان اندک ولی قدرت نفوذشان در گروههای بالا بسیارست .این دسته اصل را به حفظ قدرت ومنافع مادی خود میگذارند .حرف .حرف آنهاست و آنقدر مغز گروه بالا را میجوند که حتی آنها را وادار به کشتار دیگران میکنند.لعنه الله
لا (207044)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۰:۵۲
بايد يه حمايت همه جانبه از روحاني بشه...... روحاني هم با هوشه هم دوست داشتني نبايد پشت او را خالي كرد ..... سخنراني هاش در دانشگاه و روز ٢٢ بهمن خيلي خوب بود (207047)
ابصار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۱:۰۵
عجيب است!مي گويند كه سران فتنه ٨٨ از درون حصر وحبس بيداري اسلامي را به انحراف كشاندند عجباكه چه كاريزما و قدرتي دارند اين سران فتنه!٨٨ . اگر اين سران فتنه گر اينقدر قدرت دارند كه نيمي از جمعيت كشوري ديگر مانند مصر را با دولت انتقالي فعلي نظاميان ( بخوانيد دولت مانع انحراف انقلاب مصر ) همراه كنندببينيد در كشور ايران چه قدرتي خواهند داشت اين سران فتنه عجب! (207050)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۱:۰۸
مردم پیج جواد ظریف رو تو سالگرد حصر ترکوندن بهار کو مطلبت (207052)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۳:۵۱
صفهای چند کیلومتری سبد کالا را ندیدند این وضعییت اقتصادی مردمه.از ملت نمیترسند از خدا بترسندتاراج کردند حق ملت را دراین چند سال . لابد سیرسیرند!!!!! (207077)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۱:۲۲
اگر اقای روحانی میخواهد موفق باشد نبایددربرابر این جریان هاکوتاه بیاید بلکه بایدانها را رسوا واز رانت ها ومنافع انها ذر برنامه زنده که گاهی دراختیار دارد برده برداری کند. در ابتدای ریاست جمهوری دور اول خاتمی همه این هاهمه از ترس ساکت شده بودند ولی دیدند خاتمی کلاهش بشمی ندارندو هی جلو امدند واو عقب رفت وعقب رفت تا اینکه به این روز افتاده که نمیتواند از کشور خارج شود روحانی باید از سرنوشت خاتمی در گرفته باشد. (207055)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ۲۲:۴۶
تو این جمعات اصلاح طللب و جناح های اصلاح طلب چرا کسی نیست ی مجوز راهپیمای بگریه تابریم ب این کارها اعتراص کنیم (207070)