به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۸۱۰۷۳
ورزش سه پربیننده‌ترین رسانه ایران شد

بلاگفا ديگر پربیننده‌ترین‌ سايت ايران نيست

گروه جامعه: سايت بلاگفا به دليل اينكه طي دوماه گذشته از كار افتاده (يا انداخته شده)، جايگاه اولي خود در ايران را از دست داد و سايت ورزش 3 به اين جايگاه رسيد تا رسما پربیننده ترین رسانه ایرانی باشد.
"ورزش سه" با پشت سر گذاشتن بلاگفا، فقط  دو سايت پرقدرت خارجي (موتور جستجوی گوگل و سایت یاهو) را بالاتر از خود می‌‌بیند. در حال حاضر 10 وب سایت پربیننده در ایران به شرح زیر هستند:
1. گوگل
2. یاهو
3. ورزش سه
4. بلاگفا
5. آپارات
6. دیجی کالا
7. ویکی‌پدیا
8. فیس‌نما
9. میهن بلاگ
10. اسک
وب سایت "ورزش سه"، یک وب سایت خبری در حوزه ورزش و فوتبال است که سرویس های متنوعی در بخش های خبری، ویدئو، نتایج زنده، اینستاگرام ورزش، پخش زنده، فوتبال فانتزی و مسترکاپ دارد. این وب سایت به دلیل درج اخبار صحیح و ارائه جدیدترین آمار، برنامه ها و جداول تبدیل به مرجع اصلی علاقمندان به ورزش ایران شده است. گفتني اينكه مالكيت و مديريت اين سايت، كاملا خصوصي بوده و هيچ ارتباطي با صدا و سيما ندارد.

زمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۰۹:۱۶
از کارافتادن دائمی بلاگفا اصلا زیبا و به صلاح نیست , زمانی که شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال موضوعی میگردید بسیار فراوان هستند لینک هایی که شما را به وبلاگهایی که حاوی موضوعاتی هست که دنبالش میگردید هدایت می کنند و بسیاری از این لینک ها زیر مجموعه بلاگفا هستند . در واقع با حذف و پایان بلاگفا اینترنت آسیب قابل توجهی خواهد دید (308820)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۰۹:۳۴
بلاگفا خیلی وقته خز شده و اصولا هیچ خدماتی به مشتریان خود ارائه نمیدهد (308821)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۰۹:۳۶
اگه کلمات مورد جستجو در گوگل نام برده میشد انوقت میشد فهمید ایرانیان در اینترنت دنبال چه چیزهای هستند! در ضمن یاهو به این دلیل رتبه 2 شده است که چون پس از لاگ اوت کردن از ایمیل یاهو بصورت خودکار صفحه یاهو مکتوب باز میشود (308822)
اعصاب خورد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۱۰:۲۷
الان نزدیک دوماه میشه ب وبلاگم دسترسی ندارم.
اعصابم خورد شده!
مطمئن باشید بلاگفا هیچ مشکل فنی نداره قطعا عمدی از دسترس خارج شده! (308824)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۱۳:۳۱
این مشکل برای همه وبلاگهای میلیونی زیر مجموعه بلاگفا هست . وبلاگهایی با آرشیو قوی که خیلی از آنها روزانه بازدیدهای بسیار بالایی داشته اند و خیلی نیز از این سیستم کسب درآمد می کردند . بلاگفا باید بیشتر از این به فکر میبود که متاسفانه نبود . الان تکلیف این همه وبلاگ و زیر مجموعه چی میشه ؟؟؟؟ (308863)