به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۱
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۶۶۸۶۳

قوی​ترین موستانگ جهان می​آید/تصاویر

گروه فناوری: شرکت فورد در سال 2015 نسخه جدید موستانگ را به عنوان یکی از بهترین مدل‌های خود با قدرت بسیار بالایی تولید و رونمایی کرده که به نام GT350R بزودی وارد بازار می‌شود.
قوی​ترین موستانگ جهان می​آید/تصاویر
با اینکه مدت زمان بسیاری از زمان رونمایی GT350 نگذشته است، شرکت فورد تصمیم گرفته است تا مدل بهبود یافته‌ای از این خودرو را تولید کند. مدل GT350 اولین نسخه موستانگ است که با چنین قدرت بالایی به صورت انبوه تولید می‌شود. اکنون شرکت فورد مدل قوی‌تر و بهتری را از این دستگاه تولید کرده است و آن را با نام GT350R وارد بازار خواهد کرد.

با اینکه تفاوت نام این وسیله تنها یک حرف است اما در خودرو تغییرات بسیاری ایجاد شده است. GT350R اولین خودرو تولید انبوه است که از چرخ‌های 19 اینچی فیبر کربنی به جای آلومینیوم استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده است تا وزن این محصول به مقدار 23 کیلوگرم کاهش یابد، رقمی که می‌تواند به شدت در نحوه عملکرد خودرو اثر گذار باشد. تفاوت وزن نهایی این مدل با GT350 معمولی نزدیک به 60 کیلوگرم است، موضوعی که باعث شده تا این وسیله بتواند به شدت عملکرد بهتری داشته باشد.

از نظر طراحی داخلی این محصول حرف چندانی برای گفتن ندارد، شرکت فورد اعلام کرده است که در هنگام تولید این مدل هر قطعه‌ای که به افزایش توان و سرعت خودرو کمک نمی‌کرده حذف شده است. بنابر این شما در آن امکاناتی همانند سیستم تهویه، صندلی‌های عقب و رادیو مشاهده نمی‌کنید. با این حال به دلیل این که افراد بسیاری به داشتن این امکانات در خودروی خود اهمیت می‌دهند شرکت فورد قابلیت خرید محصول با امکانات کامل را نیز میسر کرده است.

موستانگ GT350R از نظر آیروداینامیکی بسیار پیشرفت کرده است و شرکت فورد با ایجاد تغییراتی در قسمت جلویی محصول و همچنین کاهش سطح ارتفاع توانسته به میزان قابل توجهی به افزایش توان آن کمک کند. مهمترین ویژگی این خودرو موتور قدرتمند 500 اسب بخاری 8 سیلندری آن است که به عنوان قوی ترین موتور شرکت فورد تا به امروز شناخته می‌شود.

فورد هنوز قیمتی برای قدرتمند ترین خودروی خود اعلام نکرده است اما با توجه به این که این وسیله به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد می‌توان انتظار قیمتی متعادل را از این شرکت داشت.





















مرجع : بازارخبر