به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۵۸۵۸۳
درخواست برای برخورد قاطع با مجرمان

تجمع اعتراضي مقابل دادگستری اصفهان

گروه جامعه: صبح امروز در مقابل دادگستری اصفهان، تجمع مردمی در واکنش به حادثه اسیدپاشی شکل گرفت.
تجمع اعتراضي مقابل دادگستری اصفهان
به گزارش سايت‌هاي محلي اصفهان، در این تجمع، شعارهایی نظیر، «زاینده‌رود خشک شده، اسیدپاشی مُد شده»، «امنیت، آزادی حق مسلم ماست» «اصفهان شهر ما امنیت حق ما» سر داده شد. همچنین از مقامات قضایی و انتظامی، حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان و نیز سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان حاضر شدند.



سايت اصفهان شرق، هم نوشت: حدود 2 هزار نفر در این تجمع در مقابل دادگستری اصفهان حاضر شدند و بیشتر معترضان از بانوان و مادرانی هستند که نسبت به احساس عدم امنیت دختران خود در اصفهان از مقامات قضایی شاکی هستند.
گفتنی است، در این تجمع مردمی، شعارهایی نظیر، «زاینده‌رود خشک شده، اسیدپاشی مُد شده»، «امنیت، آزادی حق مسلم ماست» «اصفهان شهر ما امنیت حق ما» سر داده شد.

سرهنگ حسین زاده با حضور در جمع تجمع کنندگان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای کشف متهمان و عاملان این حادثه به کار بسته است. وی در ادامه شایع شدن خبر منتسب به پلیس آگاهی اصفهان مبنی بر باز نکردن درب منازل به روی ماموران را تکذیب کرد و اظهار داشت: مردم به شایعات که در صفحه های مجازی و یا از سوی رسانه های شایعه پراکن منتشر می شود نباید اهمیت دهند.

وی تجمع امروز را نتیجه شایعات شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند و زود باوری مردم دانست و تاکید کرد: اینگونه حرکات و تجمع هایی این چنین باعث اتلاف انرژی نیروهای پلیس می شود و این در حالیست که در شرایط فعلی باید وقت و انرژی صرف حفظ امنیت شهر و دستگیری متهم اصلی این ماجرا شود.