به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۷۱۵۳۳
سه ديدار پاياني هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

امروز؛ تراکتورسازی - پرسپولیس در تبریز

گروه ورزشي: تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی که در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان به پیروزی رسیدند در هفته بیست و دوم لیگ برتر (جام خلیج فارس) باید به مصاف یکدیگر بروند تا یکی رکورد چندین سال نباختن در تبریز مقابل پرسپولیس را حفظ کند و دیگری از جذابیت شکستن این رکورد لذت ببرد.
امروز؛ تراکتورسازی - پرسپولیس در تبریز
به گزارش ایرنا، لیگ برتر فوتبال کشور امروز (یکشنبه ) با انجام سه بازی به پایان خواهد رسید و در حساس ترین بازی در تبریز پرسپولیس و تراکتورسازی به میدان خواهند رفت. پرسپولیسی ها که در دو هفته اخیر موفق شدند در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا قطر و بنیاد کار ازبکستان بازی های خوبی را به نمایش بگذارند وبا6 امتیاز درصدرگروه A مسابقات قرار گیرند شاید روزهای بد خود را در لیگ برتر فراموش کرده باشند و با انگیزه ای فراوان برای ادامه روند رو به رشد خود به تبریز سفر کنند.

این در حالی است که تراکتوری ها نیز در لیگ قهرمانان آسیا این هفته الاهلی امارات را از پیش رو برداشتند و باخت هفته گذشته خود را در لیگ قهرمانان به فراموشی سپردند اما شرایط تراکتورسازی با پرسپولیس در لیگ برتر کمی متفاوت است و این تیم برای ماندن در میان مدعیان قهرمانی نیاز به سه امتیاز این بازی دارد.

البته بدون تردید پرسپولیسی های متحول شده بازی دور رفت را فراموش نکرده اند، آنها طعم باخت در آزادی را مقابل تراکتور به یاد دارند، بازی که بعد از آن دایی از پرسپولیس رفت وداغ باخت به تراکتور بهای زیادی برای قرمزهای پایتخت داشت. حالا پرسپولیس متحول شده و با صلابت برای انتقام پای به تبریز خواهد گذاشت، گرچه درخشان وتیمش انگیزه خود را برای لیگ از دست داده اند اما بدون تردید حسرت پانزده ساله نبردن تراکتور در تبریز و گذر از آن برای تیم تهرانی جذابیت های خاصی خواهد داشت.

تراکتورسازی درصورت کسب سه امتیاز این بازی می تواند با 41امتیاز به استقلال صدرنشین برسد و پرسپولیس نیز با کسب این سه امتیاز خود را به بالای جدول می کشد. تفکرات تهاجمی این دو مربی یعنی درخشان و اولیویرا قطعا باعث زیبا شدن این بازی خواهد شد. پرسپولیسی ها در دیدار امروز مهدی طارمی ستاره هفته‌های اخیر خود را در خط حمله به خاطرمصدومیت در اختیار نخواهند داشت و همچنین رضا نورمحمدی نیز به خاطر محرومیت نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند.

ازدیگر دیدارهای باقی مانده هفته هفدهم که قرار است امروز یکشنبه برگزار شود می توان به بازی فولاد و پیکان اشاره کرد که این بازی نمی‌تواند از اهمیت فراوانی برخوردار باشد. فولادی‌ها برای بقا در میان مدعیان قهرمانی و پیکان برای فرار از میان تیم های پایان جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

نفت تهران و گسترش فولاد تبریز نیز آخرین بازی هفته هفدهم خواهد بود که در این بازی نیز نفتی ها برای تصاحب صدر جدول و گسترش فولاد هم برای فرار از میان سه تیم پایانی تلاش خواهند کرد.