به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۵۹۴۵۶
داعش ۴۶عراقی را خياباني اعدام کرد

انتقام فجیع داعش از يك رئیس پلیس عراقي

گروه بين‌الملل: جلادان گروه تروریستی داعش دهها شهروند عراقی و عشیره اهل تسنن البونمر را در مرکز منطقه هیت اعدام کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ عناصر تروریستی داعش در انتقام از پیروزی‌های ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در شمال استان بابل با اعدام۴۶ نفر در غرب شهر الرمادی جنایت جدیدی را در این استان رقم زدند. جنایتکاران داعش ۴۶ نفر از شهروندان عراقی را که در بین آنان نیروی پلیس و عشایر قبیله سنی "البونمر" حضور داشتند در تقاطع حی البکر در مرکز منطقه هیت جمع کردند و به رگبار بستند. تروریست‌های برای اعدام این افراد چشم‌های آنان را بستند و پس از رقم زدن این جنایت هولناک خانه‌های اعدامی‌ها را اشغال کرده و به سایر ساکنان این منازل اخطار دادند که خانه‌هایشان را ترک کنند.

در تصاویر منتشر شده غیرنظامیان در وسط یک خیابان که خاک آن آغشته به خون شده است در زیر نگاه‌های کودکان و مردان جوان افتاده است. پاهای بسیاری از آنان لخت است و چشمان آنان با چشم بند و دستانشان نیز از پشت بسته شده است. تکفیری‌های داعش بخشهای عمده‌ای از استان الانبار به مرکزیت شهر الرمادی را اشغال کرده‌اند. این گروه تکفیری ۲۲ اکتبر گذشته منطقه حی البکر را در اطراف هیت در استان الانبار پس از درگیری با نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر موجود در منطقه، تحت کنترل خود درآوردند.

انتقام فجیع داعش از رئیس پلیس منطقه النمرود


گروه تروریستی داعش همچنين، انتقام به هلاکت رسیدن سه تن از اعضای خود را از رئیس پلیس منطقه النمرود عراق گرفت. عناصر تکفیری داعش پس از شکنجه و به قتل رساندن رئیس پلیس منطقه النمرود در استان نینوای عراق پیکر وی را به بدترین شکل ممکن در معرض دید عموم قرار دادند.
براساس خبری که رسانه‌های عراقی منتشر کرده‌اند تروریست‌های داعش پس از یورش به منزل «محمد حسن علی» وی و پسرش را ربوده و پس از شکنجه آن‌ها را به شهادت رساندند. به گفته منابع محلی محمدعلی سه نفر از تروریست‌های داعش از جمله «صالح حامد عوید طارق» یکی از سرکرده‌های این گروه را در روستای قبر العبد به هلاکت رسانده بود. تکفیری‌های داعش در انتقام از این گروه پیکر وی از روی یکی از دیوارهای منطقه النمرود آویزان کردند.