به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۷۴۷۵۶
در آخرين قسمت برنامه «امضا» پخش شد

مصاحبه مرتضی پاشایی در شبكه اول‌سيما

گروه هنري: پنجشنبه شب، پانزدهمين و آخرين قسمت برنامه «امضا» شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، مصاحبه‌‌ي پخش نشده‌اي با مرحوم مرتضی پاشایی (قبل از بيماري در سال 92) را به آنتن برد که یاد و خاطره این خواننده محبوب نسل جوان ايران را در یادها زنده کرد و بغض خیلی‌ از بينندگان را تركاند. در این برنامه كه با اجرای شاهین صمدپور پخش گردید اظهارات مرتضي پاشايي، مهرزاد اميرخاني (شاعر اغلب ترانه‌هاي به يادماندني او)، مهدي كرد (دوست و مدير برنامه هايش)، ميلاد ترابي، خاطرات مادر و برادر پاشايي و ....پخش شد. با كليك روي سه بخش آن در لينك هاي زير، از طريق سايت آپارات اين برنامه را تماشا كنيد.


گفتني اينكه، برنامه پربيننده امضا، در 15 قسمت پخش شده و با استقبال بينندگان و خصوصا نسل جوان مواجه شد و در هر قسمت با یکی از خوانندگان سرشناس در خصوص آثار خاطره‌ساز، حواشی و پشت پرده‌های جالب و ترانه‌های به یاد ماندنی به گفت و گو نشست كه در نوع خود در صدا و سيما، برنامه‌اي تازه و قابل تامل بود و به همين دليل بينندگان بسياري يافت و دانلود فيلم‌هاي اين برنامه خصوصا آخرين بخش آن كه به مرحوم پاشايي اختصاص داشت، در شبكه هاي اجتماعي با استقبال فراواني همراه شد.

حسام‌الدین سراج، فریدون آسرایی، خشایار اعتمادی، امیر تاجیک، مانی رهنما، رضا صادقی، علی لهراسبی، حمید حامی، بهنام صفوی، محمد علیزاده، حمید عسکری، روزبه نعمت‌الهی، مجتبی کبیری، علی اصحابی، علی زندوکیلی و زنده‌یاد مرتضی پاشایی از جمله چهره‌های موسیقيایی حاضر در این برنامه بودند که به پشت صحنه کارهای هنري آنها پرداخته شد.