به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۷۹۱۶۶

فروش قابل توجه بلیت کنسرت«پرواز همای»

گروه هنری: «پرواز همای» که پس از هشت سال مجوز اجرا در کشور را گرفته، براساس اعلام سایت فروش بلیت‌های کنسرت این خواننده، توانسته است تعداد زیادی از بلیت‌ها را در مدت چند ساعت به فروش برساند.
فروش قابل توجه بلیت کنسرت«پرواز همای»
قیمت بلیت‌های این اجرا از 40 تا 130 هزار تومان تعیین شده‌اند و آن‌گونه که سایت 84200 اعلام کرده، بیشتر بلیت‌های روز 21 خردادماه و بیش از نیمی از بلیت‌های اجرای 20 خردادماه به فروش رفته‌اند. بلیت‌فروشی برای این کنسرت از 10 صبح امروز، 6 خردادماه آغاز شده است.

«پرواز همای» این کنسرت را با عنوان «سرزمین بی‌کران» 20 و 21 خردادماه در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌برد. «پرواز همای» (با نام پیشین سعید جعفرزاده احمدسرگورابی) همراه با گروه «مستان» که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، سبک تازه‌ای از موسیقی سنتی را ارائه می‌دهد. او همچنین خواننده‌ی گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌ است.

به گزارش ایسنا،«همای» ‌زاده‌ی روستای «احمدسرگوراب» در گیلان است و ترانه‌هایی را نیز به زبان‌های گیلکی و تالشی اجرا کرده‌ است. او دیپلم خود را از هنرستان کمال‌الملک رشت (مرکز استان گیلان) کسب کرد و با علاقه‌ی فراوان به شعر، آواز و آهنگ وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه‌تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رساند.

در زمینه‌ی هنر آواز، شاگرد استادانی مانند فریدون پوررضا، سیدکمال‌الدین عباسی، هنگامه اخوان، کریم صالح عظیمی بوده و همچنین در زمینه‌ی شعر و ادبیات فارسی از استادانی مانند علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت‌زاده، محمود طیاری و دکتر اصغر دادبه بهره‌مند شده است.