به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۲۱۹۶

اشراقی: عارف کاندیدای اصلاح‌طلبان است

گروه سياسي: نوه امام خميني گفت: آقای عارف کاندیدای اصلاح‌طلبان است؛ البته به این مفهوم نیست که آقای روحانی گزینه‌ مناسبی نیست.
اشراقی: عارف کاندیدای اصلاح‌طلبان است
نعیمه اشراقی، به مناظره دیروز ۸ کاندیدا با هم و همچنین برنامه اقتصادی کاندیدای اصلاح‌طلب اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی که ارائه شد، برنامه‌های خوبی بود، اما معتقدم برنامه اقتصادی با روابط بین‌الملل نیز مرتبط است و باید رئیس جمهور آینده سیاست تنش‌زدایی را در پیش بگیرد. وی در پاسخ به این پرسش که از بین آقای عارف و روحانی از کدامیک حمایت می‌کنید، گفت: منتظر این هستیم که ببینیم آقای خاتمی از چه کسی حمایت می‌‌کند اما احتمالا نظر بنده بر روی آقای عارف است. این فعال اصلاح طلب ادامه داد: آقای عارف کاندیدای اصلاح‌طلبان است البته این به این مفهوم نیست که آقای روحانی گزینه مناسب نیست. اشراقی در مورد اجماع عارف و روحانی نیز گفت: با اجماع موافقم همانطور که بهتر بود اصولگرایان نیز اجماع می‌‌‌کردند چرا که یک انتخابات با هشت کاندیدا سبب این می‌شود که رئیس جمهور آینده رأی اکثریت مردم را نداشته باشد.

اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۵۳
با توجه به نظرسنجی عصرایران عارف و روحانی با 30 و 29 درصد مجموعا 60 درصد آرا رو دارند که اگه باهم به اجماع نرسند شکست سختی خواهند خورد.
به امید اجماع بر روی دکتر عارف و حمایت رهبر اصلاحات از ایشان (62437)
بهنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۱
یا جفتتون انصراف بدید به نفع محسن رضایی یا یکی از شما بزرگواران به نفع دیگری کنار بروید. تا بازی سه طرفه برد برد برد باشد (62495)
حمید
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۴۷
خواهر عزیزمون باید فقط از جانب خودشان صحبت کنند. دوستان عزیز جناحی که هاشمی رو با اون هزینه سنگین حذف کرد این دو نفر را هم حذف میکند. من نمیدونم چرا یه عده ای خودشون به اون راه میزنند و میخان تحت هر شرایطی شرکت کنند.البته شکر خدا در اقلیت مطلق هستند (62514)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۲۹
من نمیدونم چرا اسم این دو نفررو با هم میارید.تنها نماینده اصلاح طلب ها اقای عارف هستش.اقای روحانی یه اصولگراست.فقط سعی میکنه یه جوری نشون بده که اعتدالگراست و به جز اینکه رای عارفو کم میکنه هیچ نفعی برای اصلاح طلبا نداره.اجماع روی روحانی بدترین اشتباه اصلاح طلب هاست حتی بدتر از اشتباه 84.من فقطو فقط به عارف رای میدم حتی در صورت اجماع روی روحانی چون فقط ایشونو اصلاح طلب و مناسب برای ریاست جمهوری میدونم (62615)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۰۱
البته این نظر سنجی در فضای اینترنت است که اغلب تحصیل کرده هستند و مسلما در این طیف همیشه اصلاح طلبان اکثریت بودن، اینا باید همش پشت کامپیوتر نباشن چون اکثریت رای مال اوناست که تو اینترنت نیستند پس باید از فامیلهایی خود شروع کنند وافراد دودل و بی تفاوتو متوجه تفاوت عاقبت پیروزی عارف با جلیلی و تاثیر اون بر سفره مردم توضیح داده و اگر بتوانند طوری این افرادو متقاعد کنن که هر کدوم از آنها نیز سه نفر دیگه رو موافق کنه یه سونای رای ایجاد میکنه که هزار برابر این کا منتها تاثیر داره، البته خاتمی باید هر چه زودتر تکلیف همه رو روشن کنه. (62653)
شیرازی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۵۴
فقط دکتر عارف کف مطالبات اصلاح طلبان را تامین میکنن. (62438)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۹
گرچه حمایت بزرگان اصلاحات مهمه ولی
آقای دکتر موج اصلی را باید شخص شما راه بیندازد نه خاتمی و هاشمی و اصلاح طلبان.. (62504)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۶
با كمال احترام و عرض ادب براي دكتر عزيز حجت السلام و المسلمين روحاني ،‌نظر شخصي من هم اين است كه دكتر عارف توانايي سياسي بيشتري نسبت به ايشان دارند. عارف منو ياد م.م ميندازه.خدا حفظش كنه (62542)
مينا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۵۴
اميدواريم آقاي خاتمي با حمايت هرچه سريعتر از آقاي عارف كه نماينده اصلاح طلبان هستند و يا در صورت مصلحت از حسن روحاني كه اصولگرايي ميانه رو مي باشند مردمي كه را كه طالب اصلاحات هستند را از سردرگمي نجات دهند و پيش از اينكه اين دو عزيز به رقيبي جدي براي هم تبديل شوند و طرفدارانشان به تخريب يكديگر دست بزنند جلوي اين نفاق را گرفته و زمينه اتحاد اصلاح طلبان را مهيا سازند.
زنده باد دكتر عارف نماينده دلسوز اصلاحات (62439)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۵۵
همه با هم دکتر عارف (62440)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۰۲
دکتر عارف یک دانشمند..افتخار می کنم بهش رای بدم (62454)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۰۳
باریکلا خانم اشراقی همین درسته
من یه هفتست گلوم رو پاره کردم بگم تنها کاندیدا اصلاح طلبان عارف
متاسفانه بعضی از کاندیداها در حالی که هیچ تعلق خاطری به اصلاح طلبان ندارن خیلی دارن سعی میکنن رای سبد عارف رو خالی کنن (62456)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۰۹
دکتر عارف پیروز باشی ، از طرف دانشجوهای دانشگاه لرستان (62460)
سعید
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۰۹
بهتر است رسانه های اصلاح طلب و منتقد و اعضای ستادها -عارف و روحانی- اختلاف پراکنی نکند:
1) مردم ناراحت و عصبی هستند و اینگونه بر ناامیدی آنها دامن زده میشود و به هیچ یک رای نخواهند داد
2) بهتر است آرامش حفظ شود و سعی در ارائه ی گفتمان اصلاح طلبی و نقد وضعیت موجود باشد، تا ائتلاف یا غیر از آن معنا یابد.
3) بعد از رد صلاحیت جناب هاشمی حتی اصلاحات نیز بخشی از یک اجماع ملی است. اجماع عبور از وضعیت موجود. پس تنها در این چارچوب کاندیدا معنا دارد. عارف و روحانی هر کدام تنها بخشی از این اجماع هستند (62462)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۳۵
دقیقا ، ابعضی سایت ها متمرکز شدند که اقای عارف و روحانی را جدا کنند، متاسفانه بعضی طرفداران نیز به اختلاف دامن می زنند
دوستان هدف ما یک چیز است و بازگشت به اعتدال (62567)
از اردبیل
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۱۱
شما که از همه به آقای خاتمی نزدیکترین. امیدوارم زودتر نظرشون رو جلب کنید زنده باد عارف. (62464)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۱۴
روحانی اصولگرا چ دخلی داره به اصلاح طلبان؟ (62467)
حامد
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۱۵
سید جان کجایی فصل الخطاب و بده تا ستادهارو برپا کنیم چیکار کنیم سید جون من بگو عارف (62470)
سمیه
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۰
فقط عارف
روجانی که اصلاح طلب نیست. (62476)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۶
الان وقت حزب و جناح بازي نيست.
دوست من ، كشور داره نابود ميشه ، جنگ ، تورم ،...
چه فرقي داره عارف يا روحاني ؟! هر دو عزيزند
ولي بايد اجماع بشه ، حالا رو هر كدوم كه آقايان صلاح بدونند ؛( (62482)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۴۳
والا اینجور پیش بره یک مدت دیگر می گویند سعید جلیلی اصولگرای معتدل و اصلاح طلب است و همه به نفع او کنار بروند.
ظاهرا همه اصلاح طلبند به غیر از بزرگان اصلاح طلبی که در {...} میباشند! (62642)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۲۰
جلیلی داستانش جداست!
روحانی البته باید تعهداتی بده اگه قراره اجماع روش باشه از جمله چند تا وزیر کاملا اصلاح طلب و استفاده از خاتمی رو هم که خودش گفته قبلا
در این شرایط حتی رضایی هم ترجیح داره به بقیه اصوگراها!! (62666)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۲۳
آقای عارف متاسفانه جوری القا شد که انگار منحصرا اصلاح طلب است، امروز بین عده ای از مردم از حزب گرایی ایشون انتقاد میشد، برای این امر هم باید فکریی کرد...
اقای روحانی باید تو مناظره سیاسی عیارش مشخص بشه، همین طور عارف، تو این مناظره روحانی و رضایی و عارف برنده بودن، باید مناظره بعدی رو دید چیکار میکنن
چون ضعف اصلی اصولگرا ها به خصوص قالیباف و جلیلی تو سیاست خارجی هست (62671)
سونیا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۴
عارف رای نمیاره بجسبین به روحانی چون اون بین اصولگرایان هم رای خوبی داره (62478)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۶
رای من دکتر عارف روحانی رو اصلا قبول ندارم اصلا در مناظره از دکتر عارف حمایت نکرد...زنده باد دکتر عارف (62483)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۸
جمع كنيد بابا مردم كلا رأی بده نيستن بريد تو كوچه خيابونا از پشت سيستمتون داستان اصلا چيزه ديگس (62490)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۰
فقط دکتر عارف (62492)
شهرکرد
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۰
دو تا یکی بشن پیروزیم بخداا (62493)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۰
دکتر عارف گل کاشت (62494)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۹
امیدوارم عارف بهتر شناخته بشه (62505)
اصلاح طلب واقعی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۴۳
دوستان بجز بهارنیوز خودمون سایت دیگه ای که حامی دکتر عارف باشه نیست؟!
سایتهای آفتاب و انتخاب و جهش و .... همه از روحانی حمایت میکنند
ما چقدر مظلومیم (62510)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۴۹
منم فكر مي كنم آقاي عارف گزينه بهتري براي اصلاح طلبها هستند. اصلاح طلبها اگه مي خوان ابراز وجود كنند بهتره روي گزينه اصلاح طلب متمركز بشن نه يه گزينه اعتدال طلب. البته آقاي روحاني شخصيت قابل احترامي هستند. ولي نه خودشون خودشون رو اصلاح طلب مي دونند، نه غاطبه اصلاح طلبها. من امروز متوجه شدم اعتراضهاي ديروز آقاي عارف بازخورد خوبي تو جامعه داشته. بنابراين بهتره اصلاح طلبها رو ايشون سرمايه گذاري كنند. و به آقاي روحاني كاري نداشته باشند. چرا بايد بريم زير علم يك كانديدايي كه به گفتمان دموكراسي خواه اعتقاد نداره. اگه قرار باشه صرفا مديريت دولت تغيير كنه و خونش عوض شه، فرقي بين آقاي روحاني و بقيه نمي بينم. آقاي عارف نيازمند مواضع صريح، شفاف، راديكال و و شجاعانه است. تا اونهايي كه با صندوق قهر كردن بيان. بايد هدف گذاري كنه. روي اونها كار كنه. فعلا راي توده مردم لازم نيست. اون واسه مرحله دومه. ايشون اگه 4-5 ميليون راي دست و پا كنند حتما مي رن مرحله دوم. اون وقت حتما همه اصلاح طلبها ميان پشت سر ايشون. به اميد اون روز. (62520)
فردوس
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۰
دو دیدگاه از نظر من به عنوان یک اصلاح طلب وجود دارد 1-با توجه به دیدگاه های اقای عارف به عنوان کسی که در حال حاضر نماینده واقعی اصلاح طلبان میباشند واینکه اقای روحانی موضع مشخصی به عنوان یک اصلاح طلب ندارند اصلاح طلبان مایل به اقای عارف هستند2-باتوجه به انتخابات سال 84 وعدم معرفی یک نماینده از سوی اصلاح طلبان وشکست در انتخابات لزوم اجماع بین اقایان عارف وروحانی احساس می شود اما شخصا مایل به ادامه راه اصلاح طلبی با اجماع روی اقای عارف هستم3-چنانچه تصمیم به اجماع روی اقای روحانی از سوی اقایان خاتمی و هاشمی باشد باید تضمینی به اصلاح طلبان داده شود که اراشان بی حاصل نبوده (حداقل با معاونت اولی روحانی و مشورت با خاتمی)4-به احتمال زیاد اقایان قالیباف ،رضایی،جلیلی واحتمالا ولایتی در صحنه می مانند لذا با اجماع کار اصولگرایان یکسره خواهد شد البته به شرط عدم دخالت در ...  (62523)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۱
خاتمی را دوست دارم
به هاشمی ارادت دارم
به روحانی رای می دهم (62524)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۲
هاشمی و کاندیدای دوره قبل اصلاح طلبان هم هرگز نگفتند که ما اصلاح طلبیم! درود بر روحانی (62526)
انوش
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۸
دوستان هم عارف هم روحانی نماینده ما هستم هیچکدوم رو تخریب نکنیم اگه به تحزب معتقدیم باید اجازه بدیم اونایی که نظرشون برد داره (هاشمی و خاتمی ) بعد از هماهنگی با خود کاندیداها یکی رو معرفی کن و ما همه پشت اون وایسیم حتی اگه نظر شخصیمون به دیگری باشه این اصل اول خزبی هست و رمز پیروزی پس
زنده باد عارف و روحانی .......... (62533)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۱
همه اصولگرایان دارند تلاش می کنند تا بین عارف و روحانی و هوادارانشون اختلاف ایجاد کنند دولت روحانی با معاون اولی عارف و بلعکس خوبه فقط اعتلاف کنند. (62536)
رهای
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۱
به امید 2خردادی دگر عارف فقط کاندید اصلاحات هست (62537)
رحيم
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۱
دكتر عرف عاليه.... ولي براي نجات كشور راي تنها اصلاح طلبان كافي نيست. الان وقت اجماع بين اصلاح طلبان كافي نيست. پس بايد با اصول گراين معتدل هم اجماع كرد ، گزينه مناسب در حال حاضر براي برون رفت از وضع موجود روحاني است. عرف با اين مجلس به مشكل برميخورد. (62538)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۹
باز هم تکرار می کنم "مگر هاشمی رفسنجانی اصلاح طلب بود که میخواستیم بهش رای بدیم " ؟ چرا دو باره مثل 84 داریم راه غلط رو میریم ؟ عدم اجماع مساوی با سال 84 با این تفاوت که دیگر تا همین مرحله هم نخواهیم آمد البته روحانی هم باید بداند که بدون اجماع به جایی نمی رسد ضمن اینکه اجماع فقط در انتخابات نیست وبعد از انتخاب شدن اصل موضوع شروع می شود .نکته دیگر ضعف روحانی در مناظرات است در حالیکه در برنامه های انفرادی عالی بود ولی در برنامه دیروز اصلا" در حد انتظار نبود و در آخر اینکه کسانی که دم از عدم اجماع میزنند تهران نشین هایی هستند که تنها دغدغه آنها برگشت به قدرت است و در عمل نگران مسائل کشور و مردم نیستند حاضرند سعید جلیلی رئیس جمهور شود اما ذره ای از قدرت طلبی شان کم نکنند عزیزان احساسات را کنار بگذارید و با واقعیات حرکت کنید (62546)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۳۲
حالا این عارف هم یه مناظره درست انجام داده ببین چه جوری شاخ بازی در میاره ... اگه عارف و روحانی با هم اتحاد نکنن هر کدوم ۱ میلیون ۲ میلیون بیشتر رای ندارن و آبرو اصلاحات رو میبرن (62564)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۳۳
حیف واسه این خبر های دولتی امکان نظردادن می زارین...
عجب رویی دارن اینا!!! (62565)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۳۴
اینهایی که میان اینجا میگن فقط عارف روحانی فلان یا بر عکس فقط روحانی عارف بیسار اینها از سایتهای افسران و رجانیوز می آیند برای ایجاد تفرقه من میشناسم این دوستان رو.... (62566)
سامان
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۲
بی شک دکتر عارف می تونه دست کم اصلاح طلبان رو دوباره به عرصه سیاسی کشور برگردونه و برای مقطع کنونی خود قنیمتی به حساب میاد (62575)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۴
من که نظرم با آقای روحانی است. ولی هرچی آقای هاشمی بفرمایند. (62580)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۵۴
دقت کنید که همون قدر که اصلاحات داره ضرر می کنه ،اصولگرای میانه رو هم داره ضرر می کنه.اگه یادتون باشه سال 88 میر حسین اصولگرای میانه رو بود .هدف از این جور اءتلاف ها خارج کردن قدرت از دست اصولگرا های افراطیه که خودشونو از قران كریم هم بالا تر می دونن و از اسم رهبر برای خودشون خرج میکنن. (62591)
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۴
دوستت داریم (62596)
پسر ایرانی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۹
عارف نشون داد که شخصیت و کاریزمای یک رئیس جمهور قوی رو نسبت به بقیه داره . (62603)
راد
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۱۱
درود بر هر چی اصلاح طلب با کلاسه (62604)
333
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۲۷
عارف یاروحانی مهم نیست دراین مقطع حساس یکی ازاین دوبزرگواربایدبه نفع دیگری وبخاطرمردم کناربکشند (62614)
صادق
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۵۲
اتلاف بهترین راه حل است . باید به فکر جمع بود. اعتدال تنها راه حل است . (62623)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۰۴
می بینید دو دستگی رو؟؟ تروخدا شما دیگه به این تفرقه دامن نزنین, بجای اینکه حواسمون به جلیلی ای که داره تو روستاها و از طریق مساجدرای جمع می کنه و قالیبافی که با پز مدرنیته استان به استان داره میره باشه همش سرگرم این موضوع شدیم... ستادای هر دو عزیز دو شقست, رییس ستادای هر دو عزیز جدا شده از هسته اولیه ستاد های اقای هاشمین که حال رو به رو هم واستادن
گفتمان هر دو بزرگوار یکی و اصلاح طلبیه, هر دو افتخار می کنن به نزدیکی به اقای خاتمی و هاشمی, هر دو دلیل بدبختی ما رو تو گفتگوی خبری شبگه حکومت یکسان هشت ساله اصولگراها نامیدن, هر دو عزیز به تعامل با دنیا اعتقاد دارند, هر دو خواستار اعتدال و دوری از افراط گرایی بالاخص از نوع راستش هستن, هر دو خواستار دلجویی از افراد حوادث سال 88 هستن, هر دو بزرگوار همونطور که تو مناظره هم گفتن خواستار محدود شدن قدرت نظامیا تو سیاست و توسعه سیاسی همراه با اقتصادین, هر دو عزیز یه جمله مشترک دارن و اون هم اینکه اولین کاری که می کنن احیای صندوق ذخیره ارزیه, و ووو و تاکید به حقوق زن, دانشجو ها, بیمه و مهمتر از همه سبد رای یکسان هر دو بزرگواره, نگاهتون این نظر سنجیای اینترنتی نباشه, مردم طبقه ضعیف و روستاها وخیلیای دیگه هستن که با توجه به تحریمیا, سبد رای ما طبقه متوسط جامعه یکی نشه محکوم به شکستیم,... شما رسانه های اصلاح طلبم بیشتر از همه این وظیفه سنگین رو دارین که جلو تفرقه رو بگیرین و به هر دو بزرگوار یاواوری کنید شرایط و گفتمانشون رو , متاسفانه از خبرگذاری ایلنا و روزنامه ارمان تا خبرگذاری امید دکتر عارف و رفورم هم که حامی دکتر هست, از امروز کاملا دارن به هم حمله می کنن و بین این تفرقه سایت اصولگرای نسیم یه عکس مونتاژ شده از بوسیدن دست اقای روحانی منتشر کرده که دارن سایتای راست و تو فضاهای مجازی مثل فیس بوک پخشش می کنن.... (62627)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۰۸
روحانی ادم ترسویی است و سر جریانت هسته ای در گذشته تخریب خورش عالیه
درضمن مردم عارف رو میشناسند وایشون سابقه اجرایی داره ولی روحانی چیست ؟
عارف نماد اصلاحات در این دوره است نه روحانی که حتی میترسه بگه مال چه جناحی است (62628)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۱۶
دکتر روحانی گزینه اول اصلاح طلبان .
نگذارید 84 تکرار بشه . (62630)
غضنفریان
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۲۱
ولی خودمونیما ، چه زود سقف خواسته های مردم از میرحسین و خاتمی به عارف و روحانی رسید !
فکر کنم دور بعد به رضایی و غرضی رضایت بدیم.
واقعا باید به حضرات مهندسین انتخابات تبریک گفت.
تنها امید من اونایی هستن که قلم دارن. نویسنده هستن. مثل شماها در همین سایت ها و نشریات.
مگر اینکه یک روزی برسه ک قلم شما و صدای شما در رسانه بتونه کاری انجام بده.
شاید
شاید
شاید (62633)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۴۱
یک پیشنهاد دارم, هر دو بزرگوار تا مناظره نهایی بمانند و بعد از ان اعلام کنن که دولت اتلافی تشکیل خواهند داد, با حضور هر دو بانضمام دو بزرگوار هاشمی و خاتمی, و بر چهار وجه مشترک, توسعه سیاسی و اقتصادی همراه با جلوگیری از حضور نظامیان در اقتصاد, دو: گسترش حقوق شهروندی و زنان و اقلیت ها و دانشجویان سه: توسعه سیاسی و از بین بردن فضای امنیتی و اخر اینکه تعامل سازنده با دنیا جهت رفع تحریم ها (62640)
ایوب
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۴۴
من با دکتر روحانی موافق تر هستم، چون در شرایط موجود باید از تنش هابکاهیم تا کشور در وضعیت باثباتی قرار بگیرد. شما فکر می کنید چرا اقای خاتمی نامزد نشد؟ یکی از دلایلش (به گفته خود ایشان) این بود که اگر من بیایم و پیروز هم بشوم (که مطمئنا می شد)نمی گذارند کار کنم! حالا به نظر شما به دکتر عارف اجازه کار میدهند؟!
در سیاست نباید نگاهمان سیاه و سفید باشد، مگر آقای هاشمی اصلاح طلب بود؟! آقای هاشمی مورد حمله اصلاح طلبان بود اما آقای روحانی حداقل در دولت اقای خاتمی حضور داشت و همکاری خوبی داشت.
من فکر می کنم بحث بین طرفداران آقای عارف و رحانی فقط مطلوب اقتدارگریان است، من شخصا هر چه بزرگان توصیه کنند تبعیت می کنم چه عارف باشد و چه روحانی.
هدف من جلوگیری از ادامه حضور اقتدارگرایان است
زنده باد اصلاحات (62643)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۵۴
سلام
دوستان حتما برید اینجا توی نطرسنجی شرکت کنید.

ممنون
http://www.khabarpu.com/ (62650)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۰
فقط عارف اصلاح طلبه اینو چند بار واسه خودتون تکرار کنید
اگر خاتمی نیومد پس هاشمی گزینه اصلح شد
حال اگر خاتمی می اومد اصلح خاتمی بود
لذا عارف گزینه اصلاح طلبانه (62681)