به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۳۸۴۲

خوشحالی آرژانتینی‌ها از همگروهی با ایران

گروه ورزشي: رسانه‌های آرژانتینی و بازیکنان سرشناس سابق این کشور در واکنش به گروه آلبی‌سلسته در جام‌جهانی اعلام کردند آرژانتین باید از همین حالا خودش را در دوم ببیند.
خوشحالی آرژانتینی‌ها از همگروهی با ایران
به گزارش ایسنا، رسانه‌های آرژانتین پس از همگروه شدن با تیم‌های ایران، بوسنی و نیجریه از این گروه ابراز خوشحالی و اعلام کردند آرژانتین به راحتی می‌تواند از این گروه به مرحله بعد صعود کند. گیلرمو پوگی، معروف‌ترین گزارشگر ورزشی آرژانتین پس از مشخص شدن حریفان این تیم در جام جهانی گفت: خوشحال هستیم که هیچ حریف سختی در گروه ما قرار ندارد و می‌توانیم بی‌دردسر به دور دوم صعود کنیم.

آلخاندرو مانکسو، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین و دوست صمیمی دیگو مارادونا نیز که در جام جهانی 1994 در ترکیب آلبی‌سلسته حضور داشت، در واکنش به گروه آرژانتین در جام جهانی گفت: باید اعتراف کنم در یکی از آسان‌ترین گروه‌های جام جهانی قرار گرفته‌ایم. از هم‌اکنون می‌توانیم خودمان را در دور دوم جام جهانی ببینیم. مانکسو حتی اضافه کرد آرژانتین قهرمان جام جهانی 2014 می‌شود. روزنامه لاناسیون آرژانتین نیز امروز اعلام کرد باید خوشحال باشیم زیرا هیچ تیمی در گروه ما سابقه قهرمانی در جام جهانی ندارد و تنها ما هستیم که پیش از این قهرمان جام جهانی شده‌ایم.

لاناسیون اضافه کرد: موفقیت یک تیم در جام جهانی خیلی به شانس بستگی دارد. نه تنها در قرعه شانس آورده‌ایم که در شهرهای میزبان جام جهانی 2014 نیز شانس آورده‌ایم و فاصله زیادی بین شهرهایی که قرار است در آن بازی کنیم وجود ندارد. آرژانتین در اولین بازی خود در جام جهانی 2014 برابر بوسنی و هرزگوین به میدان می‌رود.