به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۴
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۷۴۵۱۲
ذبح چهار تن از نیروهای بسیج مردمی عراق

خبرنگار داعش جلاد شد + تصاویر

گروه بین الملل: عناصر تروریستی داعش در جدیدترین جنایت هولناک خود چهار تن از نیروهای بسیج مردمی را به شهادت رساندند که این بار خبرنگار داعش نیز چاقو به دست گرفته و به صفوف جلادان پیوست.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تکفیری داعش در استان کرکوک در شمال عراق که نام آن را به ولایت کرکوک تغییر داده از اعدام چهار تن از نیروهای بسیج مردمی عراق (موسوم به «حشد الشعبی») خبر داد. این گروه تروریستی با انتشار تصاویری از این رزمندگان که لباس نظامی به تن داشته و یکی از آنان از اعضای سپاه بدر بود.

داعش اعلام کرده که نیروهای مردمی را نزدیک منطقه حقل علاس در حومه صلاح الدین به اسارت گرفته است. گروه تروریستی داعش با اعلام اینکه نیروهای مردمی برای ایجاد یک دولت غیراسلامی و رافضی تشکیل شده است (!) اعلام کرده که هرکدام از آن‌ها که به چنگ ما بیفتد می‌کُشیم.

چهار نیروی مردمی روز دوشنبه در میدان اعدام کرکوک و درحالی که بسیاری از مردم این منطقه نظاره‌گر این جنایت هولناک بودند با دستانی بسته به شهادت رسیدند. نیروهای مردمی و داوطلب عراق طی ماه‌های اخیر و عملیات آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین در کنار نیروهای ارتش و کُردها شکست‌های سنگینی را بر داعش وارده کرده‌اند و مزدوران داعش برای جبران ناکامی‌ها در جبهه‌های جنگ با چنین جنایت‌هایی درصدد انتقام از آنها برمی‌آیند.

پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط ابنا هویت یکی از چهار جلادی که نیروهای مردمی را در کرکوک سر بریدند شناسایی شد. این فرد «ملا شوان» یا «شوان کوردی» نام دارد که در آخرین ماه سال ۹۳ با ۲۱ نیروی پیشمرگه که در داخل قفس‌هایی در خیابان‌های کرکوک برای نمایش گردانده شدند مصاحبه کرد و به عنوان خبرنگار داعش شناخته شد.

اما او این بار به عنوان جلاد داعش سر یکی از نیروهای بسیج مردمی که از اعضای سپاه بدر بود از تن جدا کرد. ملا شوان که خطیب و پیش‌نماز مسجد «مام جعفر» در منطقه «داره توی» اربیل کردستان عراق بوده است همواره در خطبه‌های خود از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کرده و سال گذشته به همراه دو نمازخوان این مسجد و خانواده‌اش به گروه داعش در موصل پیوست.

کُرد‌ها اعلام کرده‌اند که این افراطی به خاطر پول به داعش پیوسته است و هیچ رتبه علمی و شرعی ندارد. شوان کوردی فارغ‌التحصیل دانشکده علوم اسلامی بخش شبانه بوده است و این دانشکده کانال‌های مطمئنی برای پذیرش دانشجویان ندارد.

 «ملا شوان» یا «شوان کوردی» نفر سوم از سمت راست که به عنوان خبرنگار داعش شناخته شده بود روز گذشته سر یکی از نیروهای سپاه بدر را از تن جدا کرد.