به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۹۴۳۰
حضور روي نيمکت منچستر افتخار است

گيگز در نخستين کنفرانس خبري چه گفت؟

گروه ورزشي: سرمربي موقت منچستريونايتد در نخستين کنفرانس خبري خود در اين تيم تاکيد کرد حضور روي نيمکت اين تيم مايه افتخار و سربلندي وي است.
گيگز در نخستين کنفرانس خبري چه گفت؟
رايان گيگز که اکنون به شکل موقت سرمربي منچستريونايتد شده و به عنوان جانشين ديويد مويس معرفي شده است در نخستين کنفرانس مطبوعاتي تيمش پيش از رويارويي فردا (شنبه) با نورويچ حاضر شد. يونايتدها در حال حاضر با 57 امتياز رده هفتم ليگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند و هيچ اميدي براي حضور در ديدارهاي اروپايي فصل بعد نيز ندارند.

گيگز در مورد حضور روي نيمکت منچستريونايتد و شرايط تيم گفت: هفته خوبي داشتيم. همه بازيکنان خوب بودند و به نظر مي‌رسد که همه‌شان در بهترين شرايط هستند. به بازيکنان گفتم که به همه‌شان اعتماد کافي دارم. از توانايي‌هايشان اطلاع دارم. فقط کافي است به وارد زمين شده و کارهايي که مي‌توانند انجام دهند را به نمايش بگذارند. من هم از حضور در روي نيمکت منچستريونايتد به خودم مي‌بالم. حضور در اينجا مايه افتخار و سربلندي من است. البته کمي هم عصبي هستم زيرا به عنوان يک بازيکن بي صبرانه منتظر آغاز ديدار روز شنبه با نورويچ هستم.

گيگز در ادامه گفت: مي‌دانم که اين ديدار در اولدترافورد براي ما خيلي خوب خواهد بود. ورزشگاه يک صدا ما را تشويق مي‌کنند. حضور در اين ديدار مهم‌ترين اتفاق زندگي‌ من خواهد بود. اين باشگاه از زماني که من 14 ساله بودم، بزرگترين بخش زندگي من بوده است. زماني که اد وودوارد (مدير اجرايي منچستريونايتد) از من خواست تا در ديدارهاي باقي مانده هدايت تيم را به عهده داشته باشم، براي پذيرش آن کمي ترديد داشتم اما در نهايت پذيرفتم. من زير نظر الکس فرگوسن کار کردم و نخستين چيزي که در آن زمان به ذهنم رسيد اين بود که با او در اين خصوص مشورت کنم. نظر او مثبت بود و من هم اين کار را پذيرفتم.