به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۶۰۴۹۰
در مصاحبه و سخن پراكني عليه علي دايي؛

علی کریمی هم، راه مايلي‌كهن را مي‌رود!

گروه ورزشي: مربی تیم ملی و دستیار کارلوس کروش به حرف های علی دایی در برنامه 90 که گفته بود علاقه ای به ارتباط با علی کریمی ندارد و معتقد است کبوتر با کبوتر، باز با باز باید پرواز کند، واکنش نشان داد و حرف های جالبی به زبان آورد.
علی کریمی هم، راه مايلي‌كهن را مي‌رود!
زنداني شدن محمد مايلي‌كهن همه دوستداران و اهالي فوتبال را غافلگير كرد، طرفداران فوتبال در كشور مي‌خواستند به هر نحوي كه شده از صحت اين مطلب و ادامه ماجرا باخبر شوند. دوستان و آشنايان و شاگردان مايلي‌كهن نگران‌تر از ديگران از پاسخگويي به مردم عاجز بودند... راستش را بخواهيد چگونگي اين داستان هنوز براي صاحب‌نظران جاي سؤال است كه چرا علي دايي روي شكايت خود ايستاد و به چه دليل محمد مايلي‌كهن براي رفتن به زندان اين قدر عجله داشت و اصرار ورزيد؟!

طي روزهاي اخير خيلي‌ها پيرامون اين اتفاق مصاحبه كردند و به اظهار نظر پرداختند اما علي كريمي به‌رغم گفت‌وگوي تلويزيوني پرسروصداي خود با برنامه 90 در اين رابطه حرفي نزده بود تا اينكه ديروز تصميم گرفت سكوت خود را بشكند. مصاحبه تلفني با علي كريمي آن هم پس از مدت‌ها ما را حسابي غافلگير كرد و حالا از شما دعوت مي‌كنيم ماحصل آن را در قالب مصاحبه بخوانيد، مصاحبه‌اي كه هيچ نيازي به ضبط‌ صوت و... نداشت و بدون كم و كاست از نظرتان مي‌گذرد.

لابد از ماجراي زنداني شدن محمد مايلي‌كهن باخبر شديد؟
متأسفانه اتفاق خيلي بدي افتاده است كه ظاهراً كاري هم ديگر از كسي برنمي‌آيد. بايد جلوي اين اتفاق پيش از اين گرفته مي‌شد تا كار به اينجا نكشد كه... (سكوت مي‌كند)

مقصر چه كسي است؟
بحث من مقصر و اين حرف‌ها نيست. معتقدم محمد مايلي‌كهن مثل هميشه روي حرفش و اعتقادي كه دارد ايستاد و اين حكم هم برايش صادر شد.

ولي آن طرف ماجرا يعني علي دايي هم اعتقاد دارد كه محمد مايلي‌كهن به خانواده‌اش اهانت كرده و به همين دليل تا آخر شكايت خود را پيگيري كرده است؟

(با لحني تند) ما كه اهانتي در حرف‌هاي مايلي‌كهن نديديم. شما بگوييد حاجي چه اهانتي به آقايان كرده است؟ (توضيحي درباره يك مصاحبه مايلي‌كهن داده و تأكيد مي‌كنيم كه به هر حال درست نيست در يك دعواي فوتبالي پاي خانواده كسي وسط بيايد يا مسائل شخصي پيش كشيده شود و اين نحو گفتار پسنديده نيست و بهتر است مايلي‌كهن هم با خود علي دايي درگير مي‌شد نه اينكه...) ببينيد، آن حرف مال كي بوده است؟!

به تازگي بوده و...
خدا رفتگان شما را بيامرزد! ماشاء‌ا... به لطف تكنولوژي همه شما خبرنگاران از اين امكانات برخورداريد كه بلافاصله بگرديد و تاريخ مصاحبه‌ها را پيدا كنيد. همين الان هم برويد و ببينيد كه مايلي‌كهن چه زماني اين حرفي كه شما به صورت خصوصي به من زديد را مطرح كرده است؟ (بدون آن كه منتظر پاسخ ما شود ادامه مي‌دهد) اما شكايت آقايان مال امروز و اين حرف نيست. از مدت‌ها قبل شكايت كرده‌اند. ضمناً تا آنجايي كه من مايلي‌كهن را مي‌شناسم حاجي از اين مرام‌ها ندارد كه به خانواده كسي توهين كند!‌ به هر حال اتفاقي كه نبايد مي‌افتاد، افتاد. از فردا اين حركت زشت بدعت مي‌شود و همه از هم شكايت مي‌كنند. هر كس عليه كسي مصاحبه كند بايد به زندان برود و حبس بكشد و اين واقعاً مسخره است!

با اين حساب علي كريمي كه به انجام مصاحبه‌هاي جنجالي و تند شهره است، بايد ساكت شود (به شوخي) از شكايت و شكايت‌كشي‌هاي احتمالي واهمه‌اي نداريد؟

از قول من بنويسيد اگر يك روز از زندگي علي كريمي مانده باشد حرف دلم را مي‌زنم و از شكايت و شكايت‌كشي نمي‌ترسم. فقط آن بالايي است كه علي كريمي را مي‌ترساند نه اين و آن!

يعني علي كريمي هم مي‌خواهد ادامه‌دهنده راه مايلي‌كهن باشد؟!

آدم با آدم فرق مي‌كند. حاجي‌مايلي سيستم زندگي خودش را دارد و من هم روش خودم را دارم. خودتان هم مي‌دانيد زياد اهل مصاحبه نيستم و بر خلاف بعضي‌ها حرفم را پس نمي‌گيرم (به شوخي ادامه مي‌دهد) لابد الان هم شما داريد صدايم را ضبط مي‌كنيد چون اين روزها مد شده، همه صداي يكديگر را ضبط مي‌كنند!

نه! مصاحبه با علي كريمي نيازي به ضبط‌ صوت ندارد. راستي روي حرف‌هايتان در برنامه 90 هستيد؟
چرا نباشم؟ فيلمش موجود است. خودم آن حرف‌ها را زدم، بدلي هم ندارم كه جاي علي كريمي صحبت كند، داداش دوقلو هم كه ندارم. آن مصاحبه حرف‌هاي دل خودم بود كه زدم و فكر نمي‌كنم صحبت بدي را مطرح كرده باشم.

برخي‌ها معتقدند اسطوره‌ها نبايد به جان هم بيفتند!
(ناگهان عصباني مي‌شود) كي گفته من اسطوره هستم؟ اصلاً خوشم نمي‌‌آيد كسي به من اسطوره بگويد. لطفاً شما هم به من اسطوره نگوييد و از بقيه هم مي‌‌خواهم چنين لقبي به علي كريمي ندهند.

اينها تعارف است يا اينكه...
(با لحني عصباني‌تر) آقاي عزيز! من اصلاً در خودم نمي‌بينم كه اسطوره باشم. هر وقت اين كلمه را مي‌شنوم عرق مي‌كنم و از خجالت آب مي‌شوم. اسطوره بودن يكسري فاكتور مي‌خواهد كه من فاقد آن هستم. متأسفانه مشكل فوتبال ايران اين است كه خيلي ادعايمان مي‌شود و مثل نقل و نبات القاب بين افراد تقسيم مي‌شود و همين مي‌شود كه سرمان گيج مي‌رود. آقايان در برنامه 90 ضرب‌المثل «كبوتر با كبوتر باز با باز» را مطرح مي‌كنند در حالي كه نمي‌دانند علي كريمي از پرواز مي‌ترسد و نمي‌خواهد كبوتر يا باز باشد. من ترجيح مي‌دهم روي زمين راه بروم چون هرچه بالاتر بروي زمين‌خوردنت هم سخت‌تر خواهد بود!

زماني كه با استيل‌آذين به مشكل خورديد علي دايي از شما حمايت كرد. آن ماجرا را به ياد مي‌آوريد؟
چه ربطي دارد؟ علي دايي مگر بعداً در دعوا با رويانيان از اسم من استفاده نكرد؟!

(با تعجب): كجا؟!
بعد از درگيري با محمد رويانيان اسم علي كريمي را آورد. آن زمان علي كريمي آدم خوبي بود اما بعدش... من آخر سر هم نفهميدم اين آقا چه‌كاري براي من انجام داده است كه در برنامه 90 روي خط مي‌آيد و بابت كار نكرده منت مي‌گذارد؟ بعد از استيل‌آذين هم فقط يك مصاحبه كرد كه من هم تشكر كردم.

بگذريم! علي آقا، در مصاحبه تلويزيوني با برنامه 90 چطور توانستيد از عقد قرارداد داخلي با استقلال حرف بزنيد؟ فكر نمي‌كرديد اين همه هوادار پرسپوليس كه شما را دوست دارند، دلخور شوند؟
همه آنها علي كريمي را مي‌شناسند. اگر اين عزيزان لطفي هم به من دارند شايد به اين خاطر باشد كه از دروغ بيزارم. توي تاريخ باشگاه پرسپوليس و استقلال خيلي‌ها از اين تيم به آن تيم رفته‌اند. حالا من مي‌‌آمدم، دروغ مي‌گفتم و همه چيز را تكذيب مي‌كردم كه چه شود؟

ولي در همين فوتبال خيلي‌ها از كودكي طرفدار همان تيمي هستند كه بعداً با آن تيم قرارداد مي‌بندند؟
من به ديگران كاري ندارم. از اول هم پرسپوليسي بودم اما هر فوتباليستي توي اين مملكت براي پيشرفت بيشتر بايد پيراهن يكي از دو تيم استقلال و پرسپوليس را بپوشد و اين وسط ممكن است پيشنهادي از تيمي برسد كه تيم محبوب دوران كودكي آن بازيكن نباشد. آيا بايد به پيشنهاد رسيده پاسخ منفي داد؟!

در 90 وقتي گفتيد عادل فردوسي‌پور و عوامل برنامه‌اش روزنامه زمان مذاكره شما با استقلال را بياورند و براي مردم نمايش بدهند، مي‌خواستيد به فرهاد مجيدي تيكه بيندازيد؟
نه، به فرهاد مجيدي تيكه نينداختم! به عادل و همكارانش گفتم شما كه همه چيز را داريد، برويد و روزنامه‌هاي آن دوران را هم پيدا كنيد. جالب مي‌شود!

ولي گفتار و رفتار علي كريمي در دوشنبه گذشته با آن مصاحبه اخير فرهاد مجيدي خيلي مقايسه شد؟
من با كسي كاري ندارم. هر شخصي اخلاق مخصوص به خودش را دارد اما در زندگي‌ام اگر حرفي زده و كاري كرده باشم، سرم برود تكذيب نمي‌كنم، يعني دليلي براي دروغ گفتن و تكذيب نمي‌بينم.

خدا را شكر! در اين فوتبال تعداد معدودي هستند كه مصاحبه با آنها نياز به ضبط صوت ندارد!
من در مورد خودم صحبت كردم. آدم يا مصاحبه نمي‌كند و حرفي نمي‌زند يا اينكه روي حرف خودش مي‌ايستد.

علي‌آقا، مي‌خواهيم يك سؤال ويژه از شما بپرسيم.
مگر اينهايي كه پرسيديد ويژه نبود؟! (مي‌خندد)

نه، همان‌طور كه مي‌دانيد خيلي‌ها طي يكي، دو روز گذشته به دنبال گرفتن رضايت علي دايي رفتند. حالا مي‌خواهيم بپرسيم اگر با زنگ زدن علي كريمي به علي دايي، مايلي‌كهن از زندان آزاد مي‌شد، حاضر بوديد اين كار را انجام بدهيد؟
به خاطر محمد مايلي‌كهن اين كار را نمي‌كنم چون مي‌دانم وقتي بفهمد، ناراحت مي‌شود!

حالا اگر خود مايلي‌كهن از شما بخواهد با دايي تماس بگيريد، چطور؟
مطمئن باشيد حاجي مايلي‌كهن چنين درخواستي از من نخواهد داشت. ايشان اگر مي‌خواست، خودش زنگ مي‌زد يا به خواست آقايان عذرخواهي مي‌كرد اما من روحيات حاجي را مي‌شناسم. مايلي‌كهن روي حرف‌هايش ايستاد و به هر حال اميدوارم ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.

راستي داشت يادمان مي‌رفت؛ يكي از همكاران ما عنوان مي‌كند پس از مصاحبه شما با برنامه 90، كارلوس كروش و مسئولان فدراسيون فوتبال از تو خواسته‌اند به خاطر حفظ آرامش تيم ملي ديگر چنين حرف‌هايي نزني و عليه دايي مصاحبه نكني.
به هيچ‌عنوان! مگر شما اخيراً بازي آرسنال و چلسي را نديديد؟ فقط مانده بود آرسن ونگر يك فن كشتي كچ روي ژوزه مورينيو اجرا كند! سرمربي آرسنال جلوي چشم دوربين‌هاي تلويزيوني و ميليون‌ها نفر، مربي چلسي را هل داد و ديديد كه اتفاقي هم نيفتاد. اختلاف نظر من و علي دايي هم امري طبيعي است.

اما چه اشكالي داشت كه شما دو نفر بالاخره اختلافات قديمي را كنار گذاشته و با هم رفاقت مي‌كرديد؟
اشكالي هم ندارد دو تا آدم كه قبلاً همبازي بوده‌اند، ارتباطي با يكديگر نداشته باشند. به قول آقايان هركس اخلاقي دارد و كبوتر بايد با كبوتر پرواز كند و باز هم با باز!

ولي يك روزي بايد بالاخره اين دعوا تمام شود!

خود شما مگر با همه همكاران‌تان رفاقت مي‌كنيد و رفت و آمد خانوادگي داريد؟ هركس خُلق و خويي دارد و اخلاق من و علي دايي هم به هم نمي‌خورد. والسلام!
مرجع : خبرآنلاين

الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۲:۳۷
واقعا علي کريمي اسطوره هست ما بهت افتخار مي کنيم زنده باد علي کريمي (261850)
بنر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۶:۰۱
اسطوره؟؟؟پس چرا وقتی این اقا رابطه استاد شاگردیو رعایت نمیکنه کسی حرفی بهش نمیزنه؟ (261877)
زنده باد علي كريمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۸:۲۴
نه فقط علي دايي با اون اخلاقش اسطوره هست (261891)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۰:۳۵
اره درسته.کریمی یک بازنده است. (261914)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۷:۰۶
کریمی زمانی که بازیکن تراکتور بود بارها و بارها در مصاحبه هایش با کنایه دایی را می نواخت و در مورد نتایج پرسپولیس و دایی اظهار نظر می کرد. در ماجراهای تبانی داوری، قضاوت جانبدارانه می کرد در حالی که یک بازیکن حرفه ای تنها مجاز به مصاحبه در مورد خود و تیمش است. مایلی کهن در یک بازی متفرقه مثلا صبا و سپاهان، بعد از بازی به جای صحبت در مورد بازی، سعی در کوبیدن دایی داشت. اما هیچگاه دایی چنین رفتاری از خود نشان نداد، مگر پاسخ به اظهارات ایشان که در مملکت ما پاسخ ندادن به معنای پذیرفتن تعبیر می شود. (261882)
رها
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۷:۵۳
جمع کنید بابا این لقب گذاریها رو ... خود بنده خدا میگه بیزارم از اینهایی که هی لقب میچسبونن به بقیه . (261886)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۰:۲۹
دو علی اما با دو فکر و دو رفتار یکی دایی یکی کریمی تفاوت از زمین تا اسمان است (261913)
واحد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۳:۱۷
ای بابا خود آقای کریمی میگه نفرمایید اسطوره شما دست بر نمی دارید. بابا اجازه بدید عادی باشه عادی زندگی کنه این القاب آدم خراب کنه، اقای کریمی هم اینو خوب می دونه! (261922)
بنر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۲:۳۸
علی کریمی فقط ادعاست میگه پول پرست نیست ولی برا پول بیشتر رفت استیل آذین خیلی راحتم میگه با استقلال قرارداد بسته (261851)
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۵:۳۸
همه میدونن کی پول پرسته(دایی برای چه فعالیتی قرارداد دو میلیاردیییییییی بسته بود) اینجاست که فرق آدم افراطی مشخص میشه هر چیزی به اندازه اش خوبه فکر نکنن سفره ای پهنه هرکس هرچقدر خواست بخوره بیت المالههههه. (261875)
طلیعه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۲:۳۹
عاااشقتم علی آقا.یه دونه باشی... (261852)
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۲:۴۸
علی کریمی بعضی فاکتورا را داره که برای ما مهمه و بعضی ها ندارن. (261854)
شیاطین سرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۰۷
از تیترتان مشخص است که برای علی کریمی شمشیر را از رو بستین علی کریمی هر چی هست و نیست در وانفسایی باری به هر جهت بودن و دروغ و ریا مردیست از سنخ مردان راستگو و رک گو نه نان به نرخ روزخوار و دورو.... (261855)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۵:۳۴
شمشیر از رو بستن نمیخواد که ، همه دیدیم که در برنامه نود دوشنبه چجوری در مورد آقای گل فوتبال جهان صحبت کرد ، باور کن تا قبل از این من عاشق کریمی بودم اما حالا پشیمانم (261873)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۱:۱۲
آقای گل جهان با گل زدن به نپال و مالدیو؟ (261919)
محمد
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۱۳
این هم آقای مثلا پیشکسوت فوتبال فقط دوست دارم قضیه آقای دایی برای این قرمز متصب ... تکرار بشه و ببینیم این چطور برخورد میکنه آخ خدا میشه . (261856)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۲۳
لطفا این آقایان را بی خیال شوید
البته شما ژورنالیست ها اگر امثال دایی و کریمی ومایلی و...امثال اینها
نباشندچی میخواید بنویسید سواد تحلیل خبر که ندارید
هر خبری هم که درج نمیکند
تو دنیا ژورنالیست ها چه میکنند شماچی ؟!
اسطوره ،امپراتور،سلطان،شهریار،ژنرال و ...یعنی چه (261858)
بد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۲۵
هردو علی رو دوست دارم اما خدایش آقای کریمی نمی دونم چرا همش بد علی دایی رو میگه خوب اگه چیزی نگه بهتره که مردم خودشون همه چیز رو می بینن کاش هر دو محبوب بی خیال مصاحبه علیه هم می شدن (261859)
امیرحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۴۰
اینها از شکم سیری آقایان است -وقتی پول یک آزمایش خون ساده را نداشته باشی آنوقت ضرب و المثل گفتن و برنامه 90 از یادت میرود. (261861)
hassan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۴۱
برنامه نود را دیدم طرفدار نه علی کریمی هستم نه علی دایی ؛ ولی انچه مایه تعجب من شد رسانه ملی نباید در یک برنامه زنده سخنانی را علیه فردی پخش کند که امکان دفاع از خود ندارد اگر چه مطبوعات لازم است چهارچوب های اخلاقی را رعایت کند وسیما اولین بار نیست واخرین هم نخواهد بودچون دیگر یک رویه شده (261862)
شهریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۳:۴۱
جناب علی کریمی! اینکه اخلاق ما به یکی نخوره دلیل نمیشه که علیه اون جلوی میلیونها نفر مصاحبه کنیم. (261863)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۵:۱۱
يك مشت بچه شدن الگوهاي ما جوانان. اينها مشكل رشد دارند. مراحل رشد را در زندگي درست طي نكردند. به شهرت و پول رسيده اند حالا خدا شده همه چيزشون. آقا جان شو ندين. پروندتون در دستگاه اللهي موجود است. مال همه. بعدا رو ميشه. اگه راس مي گين به مكارم اخلاق توجه كنيد كه موضوع رسالت پيامبر اسلام بود. خدا از پيامبرش جدا نيست/ والسلام (261871)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۵:۳۲
بزرگی و مردونگی علی آقا دایی افتخار فوتبال ایران بر همه پیداست ، من قبل از این بر علیه دایی بودم اما فهمیدم که او چقدر بزرگوار و مرد است ، دایی مرا ببخش ، خدایا دایی رو برای ملت ایران نگه دار ، (261872)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۵:۳۴
کاش من می فهمیدم چرا برخی افراد که به هر دلیل مشهور میشن اینقدر مغرور میشن؟؟ غرور بده و برای اونایی که می تونن الگو باشند بدتر . چه دایی چه مایلی کهن چه علی کریمی. (261874)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۶:۳۰
فوتبال جای همین حرفاست! تیکه انداختن و سر و صدا! متاسفانه همه می دونند که دنیای ارتباطاته و آدمهای ساکت و پرکار هیچوقت به اندازه ی آدمهای پرهیاهو و کم کار پیشرفت نمی کنند! تو ی ایران هم همین دنیا حاکم شده. بیرون از ایران ژورنالیستها با نوشتن از عشق و خیانتهای افراد مشهور خواننده جذب می کنند اما در ایران چون نمیشه روی این حرفها مانور داد افراد با هم بحثهای الکی و بی محتوا می کنند که هرچی هم بخونی نمی فهمی دعوا سر چیه ولی جریان حرکت پول را به سمت خودشون تغییر می دن! به این می گن مافیا بازی در ورزش (261879)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۶:۳۳
امتیاز علی کریمی به علی دائی این است که کریمی خیلی مردمی تر و متواضع تر از داعی است. (261880)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۶:۴۴
هر دو علي هم محاسني دارند و هم معايب ولي نجابت كريم باقري بيش از همه است زيرا تابحال علي رغم نامهربانيهاي فراوان هيچگاه حرمت شكني نكرده است (261881)
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۷:۵۵
بیچاره ما پدران .که فرزندان ما اینچنین الگوهای دارتد (261887)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۷:۵۶
نه علی کریمی نه علی دایی فقط علی پروین! (261888)
حسام الدین جهروتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۸:۲۰
واقعا خوب نیست که این بزرگان اینجور همدیگر را با حرف اذیت میکنند.همه این اتفاقات بر میگرده به باشگاه پرسپولیس که نمیتونه مدیرت واحدی روی بازیکنان و مربیان و حتی تماشاگرانش داشته باشه.
این بزرگان باید بدونند که نظرات شخصی درباره یکدیگر را را نباید رسانه ای کنند چون تاثیر بدی روی اخلاق جامعه میگذارد. (261890)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۸:۲۵
کریمی بشین سر جایت . کبوتر با کبوتر . جوجه با جوجه (261892)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۸:۳۶
علی کریمی فوتبالیست بزرگیه ولی ادم بزرگی نیست (261897)
مطلبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۹:۱۲
به نظر من مادر همه فتنه ها رسانه ها هستند! دوبهم زنی شاید برای رسانه ها نان بشود اما آب و آبرویی برای هنرمندان و ورزشکاران و سیاسیون ایران نمی شود. نمیدانم چرا بعضی به هیمن راحتی در دام عریض و طویل رسانه ها می افتند! بابا نکیند این کارها! والله گناه داره! بالله گناه داره! آخه اخلاق هم جایی باید داشته باشه تو رسانه ها! قاضیان محترم کجا هستند پیشگیری از جرم کنن! فقط تو مسائل سیاسی زود وارد میشن! بیایید این بساط تفرقه افکنی بین گروه و طبقات مختلف اجتماعی رو جمع کنید! (261901)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۰:۴۶
علی کریمی مردمی تره، دوسست دارم علی کریمی هموانند علی پروین (261918)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۳:۰۵
نمی دانم چرا به این اقایان اسطوره میگویند این ها چکاری برای مملکت انجام داده اند اسطور ان بسیجی بود که تمام زندگی مادر فرزند گذاشت رفت تا از کیان ولایت و خاک دفاع کنند نه این اقایان پولهای میلیاردی می گیرنده وان کسی که پول کم به دستش میرسه جدا واباد خانوداه طرف میار جلویش ای اقا مایلی کهن حرف زیادی زده و به خانواده این اقا وبه او اهانت کرد دادگاه به درستی رای داد فکر کنم این جوری این اقایان بلند شده فکر می کنند دادگاه پارتی بازی شده من به جاه دایی بودم تا این اقا معذرت خواهی نمی کرد رضایت نمید (261920)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۳:۱۰
علی کریمی یه خیانت کاره...در ظاهر خودشو پرسپولیسی نشون میده..مافیای کریمی ژوزه و دنیزلی و پرسپولیسو نابود کرد (261921)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۲۳:۵۰
کاملا حقو به علی دایی میدم احترام نمیذاریم ،بی احترامی که نباید بکنیم ایرانو به دنیا شناسونداین حقشه؟ (261924)