به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۶۹۳۱۰

روس‌ها از ايران تلقي يك مستعمره‌ دارند!

گروه سیاسی: یک مقام وزارت دفاع روسیه گفت که اگر امریکا اوکراین را تسلیح کند، مسکو آن را اعلان جنگ تلقی می کند. این اقدام نه تنها تنش را در منطقه افزایش می دهد بلکه کرملین را وادار به پاسخی نامتقارن علیه واشنگن و متحدانش در دیگر جبهه ها می کند.
به گزارش سايت «انتخاب»، ایوگنی بوژینکسی ژنرال بازنشسته ارتش روسیه که اکنون در یک انتسیتو پژوهشی مشغول به کار است گفت: مسکو تسلیح اوکراین توسط امریکا را حضور مستقیم این کشور در درگیری ها تلقی می کند. یک عضو هیات مشاوران وزارت دفاع روسیه که حاضر به افشای نامش نبود به روزنامه روسی مسکو تایمز گفت: در صورتی که آمریکا به تسلیح اوکراین بپردازد، مسکو به درخواست همیشگی چینی ها برای ارائه تکنولوژی های برتر دفاعی پاسخ مثبت می دهد.

وی افزود: این تکنولوژی به چین در ساخت سلاح هایی که قادر به ضربه جدی به نیروی دریایی آمریکا است، کمک قابل توجهی می کند. این مقام وزارت دفاع روسیه ادامه داد: ما می توانیم ایران را تشویق به جنگ با عربستان سعودی یا حمایت از آنها در این نبرد بکنیم، در این صورت قیمت نفت افزایش بسیاری خواهد داشت. وی اضافه کرد: این دو پاسخ، تنها دو واکنش احتمالی روسیه خواهد بود.
مرجع : ایسنا

آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۵
اینها همه از آثار آن کسی است که هاله نور داشت...وخیال خام برگشت به قدرت در سر می پروراند به جای اینکه پاسخگوی بلایی باشد که بر سر کشور آورد...البته خیالش آسوده هست چون نمایندگان و دیگر نهاده ها نمی خواهند یا نمی توانند بهش بگن بالای چشمت ابروس ..شاید نظر کرده باشه یا هاله نورش واقعی؟!!!!! (290596)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۰۳
قابل توجه کسانی که کشور را در اختیار روسیه قرار دادند .قرن 21 تنها مستعمره ایران ،زیر سلطه روسیه .بخدا سگ امریکا شرف دارد به این روس ها .اقایان از روسیه برای مردم ایران دوست در نمیاد بیایید با امریکا دوستی کنیم تا روسیه (290613)
کارشناس سیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۷:۵۰
اگر ایران بخواهد از روسیه فاصله بگیرد و به طرف آمریکا برود مطمئن باش روسیه با نیروهایی که در داخل ایران دارد جلوی این کار را می گیرد . در مرحله ی آخر که موفق به این کار نشود ایران را درگیر جنگ با آمریکا می کند تا زمین سوخته بر جای گذارد .
به همین دلیل است که توافق هسته ای صورت نمی گیرد.توافق هسته ای یعنی فاصله گرفتن ایران از روسیه و رفتن به طرف آمریکا .
روسیه دشمن طبیعی ملت ایران است و غرب متحد طبیعی ایران است . (290720)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۳:۵۱
همانطور که در تحلیل برخی امزیکا دشمن بزرگ می شود, در تحلیل های شما و دوستانتان روسیه دشمن بزرگ معرفی می شود; در تحلیل های شما و دوستانتان از مساله ی فلسطین و اسرائیل که اصلی ترین عامل تنش درگیری و افراطی گری در منطقه از نیمه ی دوم قرن بیستم میلادی به این سو می باشد و ناتوانی آمریکا در حل این مساله توجه نمی شود و به حزب ا... لبتان و حماس توجه می شود; در تحلیل های شما وابستگی و غرب گرایی تبلیغ می شود و گویا استقلال سیاسی معنایی ندارد... (290856)
واقع بین
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۰:۵۱
اختلاف بین کشورهای اسلامی و همسایه، آرزوی اسراییل است (290797)
امیر
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۱:۵۲
حرف از نفوذ روسیه در ایران است ، چه ربطی به کشورهای اسلامی و اسرائیل دارد.حتما روسیه را هم کشور اسلامی حساب می کنی.
از بین دو احتمالی که این ژنرال روس گفت . احتمال تسلیح چین اهمیتی نداره .چون چینیها هیچگاه خواهان جنگ با آمریکا نیستند .اگر رقابتی بخواهند انجام دهند در اقتصاد این رقابت را انجام می دهند.اما در مورد ترغیب ایران برای جنگ با آمریکا و عربستان جدی هستند و به احتمال زیاد این کار را انجام می دهند .نفوذ لازم در ایران برای این کار را دارند . (290813)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۶
این یک اشتباه بزرگه، همه چیز را تقصیر احمدی نژاد گذاشتن، بدون حمایت های همه جانبه از همه جا نمی تونست کاری بکنه. (290628)
ستار
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۳۶
با این اوصاف به فرض محال حتی اگر آمریکا بپذیرد که در یک مرحله توافق انجام دهد ، تحریمها را یکباره بردارد ، کاری هم به حقوق بشر و حمایت جمهوری اسلامی ایران از گروههای مقاومت نداشته باشد . آیا روسها اجازه ی توافق را می دهند ؟؟
بعید است که روسها کارت مهمی به نام ایران را از دست بدهند .بهتر است بگویم محال است این کارت را از دست بدهند. (290630)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۲۲
احمدی نژاد همین بوده وهست کسایی که تشخیص دادن بیاد براشون خوبه مقصرن که به هر ترتیبی اوردنش ,والا بنده خدا بضاعتش معلوم بوده دیگه , ولی برا بعضیها خوبیهاش رو داشته . مملکتو بیخیالش بابا (290646)
سرزمین مادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۲۸
مگه روس و چین و ونزوئلا و کره شمالی که دوستای ماهستن لائیک نیستن؟ آخر شعار گرایی همینه (290648)
وطنخواه
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۱۶
نگاهی به تاریخ معاصر نشان مدهد روسیه 4 بار به خاک ایران تجاوز کرده و همه گونه تاخت وتاز نموده است: 2 جنگ معروف در زمان فتحعلیشاه قاجار که موجب جدایی بخش عظیمی از خاک ایران شد. جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم که رسما ایران را اشغال و به نوامیس تجاوز نموده و آذوقه و احشام مردم را خانه به خانه غارت نمودند که حاصل آن قحطی، وبا و مرگ میلیونها نفر از گرسنگی و بیماری بوده است. در جنگ ایران و عراق صدام را تسلیح و در بحث رژیم حقوقی دریای خزر نیز سهم بچه های خودش(جمهوریهای شوروی سابق) را از ایران......... (290727)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۳۹
بسه دیگه شورشو درآوردید به قرآن
هرچیزی میشه میندازی گردن هالهی نور
دیگه یه جوری مسخرشو درنیارید که قضیه لوث بشه (290730)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۹:۳۱
محسن قضیه را همان هاله نور لوثش کرد .کشور را دو دستی دادند روسیه اگر خبر نداری پرس و جو کن .یک نمونه از بلاهایی که روسیه بر سر ایران اورد نیروگاه بوشهر است که باید با 3 میلیارد دلار تمام میشد انا از ما 17 میلیارد دلار گرفتند با 14میلیارد اضافه که از ما گزفته میشد به یک میلیون ایرانی مستاجر خانه 70 متری داد!!! (290757)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۴۱
روسیه غلط کرده
مال این حرف ها نیست از ما بخواد استفاده ابزاری کنه
یه کاری نکنه از فردا کنار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس اسم روسیه هم بیادا (290732)
امیر
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۵۴
مستشاران روسیه در ایران جاسوس هستند .
روسیه همیشه در آرزوی دسترسی به آبای گرم خلیج فارس بود و به نظر می رسد در شرایط فعلی به این آرزو که از زمان پتر کبیر در سر می پرورانده رسیده است .
بسیاری از تحلیل گران من جمله آقای کورش رادمنش در مورد نقشه های روسیه گفته بودند .ایشان بارها گفته بودند که روسیه قصد دارد ایران را درگیر جنگ کند .
بعید نیست روسیه برای افزایش قیمت نفت جنگی از طرف ایران ایجاد کند.همان کاری که با اکراین کرد زمانی که سلطه اش بر این کشور پایان یافت . (290739)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۳۳
خوب همیشه در دوران تاریخ ایران بازیچه ی روسیه بوده (290598)
محمود دزفولی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۸
برا همین میگفتیم مرگ بر روسیه (290665)
پوتين = صهيونيست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۴
چندين سال است كه هيچ اخباري لز دستگيري جواسيس و عوامل روسيه در ايران منتشر نمي شود!!!!!!!!!!!!! (290670)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۹:۴۲
من نمیدونم چرا مسئولین کشور هیچوقت به نفرت مردم از روسیه توجه نمیکنند ؟چرا با کسانی که مردم دشمنند این اقایان دوست میشوند ؟ و چرا با کسانی که مسئولین دوست میشند مردم دشمنی میکنند ؟البته در همه جهات حق فقط با مردم است ناراحتی ما این است که چرا کسانی که دم از مردم میزنند به حرف مردم گوش نمیکنند ؟چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
مسئولینی که زیر بیرق روسیه هستند با ملت ایران دشمن هستند . (290763)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۳۳
همینطور هم هست. (290599)
رضا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۲
در طول تاریخ ضربه ای که ایران از روس ها خورده هیچوقت آمریکاییها به این کشور نزدند دوران قاجار،جنگ جهانی دوم،کمونیست،جنگ عراق و حمایت از صدام ،تائید تحریم های ایران و.... (290600)
پوتين = صهيونيست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۱
فكر كنم اگر اطلاعات خيانتهاي جواسيس و مهره هاي روسيه شوروي در ايران در ارائه اطلاعات محرمانه رزمندگان ايراني به عراق در جنگ هشت ساله افشاء گردد وحشتناك خواهد بود
يك قلم از آن وقوع قتل عام چند ده هزار نفري از رزمندگان عزيز ايراني در شيب ميسان در عمليات والفجر مقدماتي بود كه عامل لو رفتن آن عمليات ، جاسوسي ناخدا افضلي معدوم ، مهره كمونيستها و فرمانده سابق ن دريايي ارتش ج ا ا بود. (290668)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۲:۳۷
یادمان نرود فرموده امام نه شرقی نه غربی بود (290830)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۳:۴۵
شوربختانه برای برخی استقلال سیاسی رنگ باخته است; چه طرفداران روسیه و چه طرفداران امریکا...!؟ (290854)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۰:۴۱
از انگليسي ها چي ؟؟!! (290791)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۲
غیر از اینه؟ (290601)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۳
خواب دیدی خیر باشه اجنبی.
ایرانی سرش بره وطنش نمیره . ما بازیچه دست هیچ کشوری نیستیم (290602)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۰۴
البته هنگام کامنت دادن تو فیسبوک یا سایت بهارنیوز (290615)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۵:۲۸
تا الآن هم روسیه در تفرقه افکنی بین ایران با سایر کشورهای اسلامی موفق بوده و با حمایت از دیکتاتوری بشار اسد (و کشاندن ایران به این ماجرا) توانسته از ایران چهره ای منفی و خشن در میان مسلمین ترسیم کنه (290683)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۷:۵۳
چرا شما علنا" بازیچه روسیه هستید اگر اینطور نبود چرا اینهمه کشور این اقا میگه ایران باید با عربستان بجنگه؟شماها با دوستی روسیه شرف ملت ایران را زیر پا گذاشتید. (290721)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۴
کارشناسان می گویند : روسیه قصد دارد ایران را درگیر جنگ با آمریکا کند تا هم ایران شخم بخورد و دست آن برای 70 سال عقب بماند تا نتواند سراغ منافع خود در دریای خزر و قفقاز برود . از طرف دیگر جلوی آمریکا یک جبهه ی جدید باز شود . (290604)
مـــــــــــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۷
روسیه غلط می کند! (290605)
یکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۵۲
نه شرقی نه غربی گفتن حاکمان فقط برای وقتی است که نام آمریکا می آید! (290606)
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۵۶
چرا نمایندگان دلواپس شعار "مرگ بر روسیه" سر نمی دهند.
یا منافع شان به خطر می افتد!؟ (290607)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۴
شعار مرگ و پرچم آتش زدن و امثال این کارها در مورد هیچ کشوری درست نیست. اگه جایی بگویند مرگ بر ایران می پسندید؟ البته این هم فکر بچه گانه ایست که آن ها با شعار مرگ مردم دچار تغییری شوند، اصلا اهمیت نمی دهند. حالا سه شیفت شعار مرگ بدیم!!! (290625)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۱۸
احسنت به شما خوب اشاره کردید، بمباران هسته ای که تو هیروشیما و ناکازاکی صورت گرفت کاملا این دو شهر رو ویران کرد و 220 هزار نفر هم کشته شد، ولی بعد از جنگ جهانی دوم با عملش آمریکا رو خوار کرد که تا الان هم ادامه دارد. ولی ما چی بعد از 36 سال فقط داریم پرچم آتش میزنیم و برای دیگران مرگ آرزو میکنیم، بدون اینکه .....( شهرهای جنگ زده ما مثل سردشت، مهران، موسیان، هویزه و اهواز و...همچنان جنگ زده هستند). (290643)
عدالتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۰۹
اگر يك مقام اروپائى يا آمريكائى چنين حرفي زده بود الان مجلس و خيابانها قيامت بود و دلواپسان نه فقط ظريف بلكه رئيس جمهور را هم استيضاح كرده بودند (290637)
نادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۲:۵۷
چقدر روسیه به نفوذ خود در یکی از لایه های تاثیرگذار حکومتی در ایران مطمئن است! (290608)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۰۳
روسیه پر نفوذ ترین کشور در ایران است همه جا جاسوس دارد
مخصوصا
سفارت روسیه لانه ی جاسوسیه (290614)
على اصغرى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۶
كاملا درسته. مردم از اول انقلابم اين را تشخيص داده بودند و در همان روزهاي اشغال سفارت آمريكا رو ديوارها مينوشتند " آمريكا از انگليس بدتر انگليس از آمريكا بدتر روسيه از هر دو بدتر!" يادتون مياد. (290660)
عموئى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۱۹
خيلى زياد. تا حدى كه شخص روسى بنام (ص اوف) كه به ايران هم رفت وآمد زياد دارد در مصاحبه اي با بخش فارسى يك رسانه دولتى امريكا معترضين به انتخابات ٨٨ را ( عده اى زر خريد آمريكا ) مي نامد. از همين جا پيدا كنيد پرتقال فروش را! (290644)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۰۰
به خدا روسیه دشمن ماست نه امریکا. (290609)
شهره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۰
دشمنى كه با پنبه سر ميبرد. هنوزم كه هنوزه خواهران و برادارن افغان ما چوب سياستهاى مزورانه و زياده خواهى هاى آن كشور را ميخورند. (290656)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۴۳
خدا رو الکی قسم نخور
جفتشون دشمن ملت ما هستند (290734)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۹:۳۹
متاسفم برات.
برو کمی کتابای تاریخی مطالعه کن. (290762)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۰۳
این نشون میده حرف و عمل ما یکی نیست که روس ها چنین تصوری دارن یا اینکه مارو خیلی هالو گیر آوردن که البته با بعضی کارای آقایان غیر از این هم نمیشه تصور کرد امیدوارم یکم بخودمون بیاییم (290612)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۰۹
بله، موقعی که ما تو این 8 سال به روسیه اجازه ی هر کاری را دادیم معلومه که این تلقی را خواهد و چه بسا که برداشت درستی هم باشد. (290618)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۱۴
مرگ بر روسیه (290620)
از عزت الله به بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۵:۰۵
لطفا" مرگ و درود را منتشر نکنید,هر 2حالتش نشان از جوگیر شدن است.
خودتون هم که در قسمت "توجه" به این قضیه اشاره مستقیم کرده اید! (290674)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۰
روس = متجاوز كثيف و گدا
ملت ايران كه ٨ سال تهاجم صدام و ٨ سال تهاجم احمدى نژاد را پشت سرگذاشته اجازه اين غلطها را به روسها نميدهد. (290623)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۱
بعضی سایتهای ضد انقلاب قبلا در مورد قدرت نفوذ روسیه در ایران نوشته های و ادعاهای کرده بودند! که بنده ان نوشته ها را از روی کینه و دشمنی با ایران و انقلاب و مردم می دانستم! امروز که این ادعای مقام روسی را در رسانه های داخلی خوندم!!!! نمی دونم قضاوت با شما !!!!!!!!!!!!!!!!!! (290624)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۳۴
لطفا فقط بگید چه چیزی را منفی دادین! اقا یا خانم مخالف! من خودم انقلابی ام! مگه چیزی به ناحق و کفر نوشتم که منفی دادید!!!!!!!!!!!!! خبرگذاری های دشمن می گفتن روسیه تو ایران نفوذ بسیار داره! و منم نوشتم که اونا دشمن هستند که این تهمتها را به نظام می زنند! ولی امروز رسانه های داخلی نوشتن روسیه گفته ایران را ترغیب به جنگ با عربستان می کنیم! چه چیز بدی و خلافی نوشتم دلواچس که منفی دادی! دلواپس رو شدن پشت پرده هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!! (290653)
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۵
به روسیه توهین نکن رسانه ی میلی ناراحت میشه (290626)
عليمحمدى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۵۸
خوب آمدى. آفرين. همينطور بعضي از دوستان دو آتشه كه همه مي شناسند! (290635)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۴۲
هه هه ههه
خیلی با نمکی
موش بخورتت (290733)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۲۶
روسیه سالهاست که با ما مثل یک ابزار کم بهاء رفتار می کند (290627)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۴۳
واقعیت هم همینه روسیه از جنگ نمیترسه در واکنش به سلاح دادن به اوکراینم رزمایش بزرگی در کریمه داشت . اما در مورد 2 گزینه احتمالی چین دیدگاهش تا حدودی نسبت به امریکا عوض شده دنبال تنش با انریکا نیست اما در مورد ایران حمله به عربستان نیاز مشخص نیست . ایران مشکلی با حمله نداره هیچ هر 2 هم از نابودی عربستان سودم میبینن . اونایی هم که فکر میکنن اینا تهدیدهای پوچی از طرف روسی ان مشخصه روسیه رو نشناختن (290632)
ایران پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۹:۴۵
قدرت نظامی آمریکا 7 برابر قدرت نظامی روسیه است.
فرانسوا اولاند دو روز پیش گفت طرح صلحی که قرار است به زودی مطرج شود آخرین فرصت برای حل مسالمت آمیز بحران اکراین است .
پوتین در داخل روسیه پایه هایش شل شده است و بعید نیست که به زودی شاهد افتادن او باشیم .اطرافیان پوتین به شدت به خاطر حماقتهای این فرد متضرر شده اند و اولین کسانی هستند که زیر پای پوتین را خالی می کنند .مردم روسیه هم دلخوشی از پوتین ندارند.اقتصاد روسیه فروپاشیده است .
پوتین ببر کاغذی است . (290764)
ابوالفضَل حسينى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۳:۵۵
متشكريم بهار عزيز حرف دل ميليونها ايرانى را زدى. مدتهاست در انتظار چنين مطالب و بحثهائي هستيم هرچند خود عنوان اين مطلب به اندازه يك مقاله هزار كلمه اى گوياست. (290634)
m. sadeq
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۰۹
غلط کرده مرتیکه! یقینا این روزنامه باصهیونیست ها و ضد انقلاب نسبتی داردکه همچین اراجیفی را در سالگردپیروزی انقلاب اسلامی منتشر می کند تا با این حیله ،انقلاب اسلامی واستکبار ستیز ما و مسئولین خدوم و آزاده اش را دست نشانده و امر بر روسیه خبیث نشان دهد...
خدا خناثان رابه سزای اعمالشان برساند ... شما چرا با پخش این اکاذیب آب به آسیاب دشمن می ریزید ... احتمالا شما هم ریگی به کفش داشته باشید ؟!! الله اعلم ..... (290638)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۰:۳۸
دوستان منفی ندین به کنایه اش توجه کنید (290787)
دلواپس اجناس روس چینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۱۲
میدونم چرا اینتقدر نگران هستید گور پدر امریکا من که تا ابد یعنی در حقیقت از اول خلقتم تاکنون شاید تا تشکیل دادگاه الهی در اون دنیا از این امیریکاییها متنفرم نمیدونم چرا . من که از خدامیخوام مذاکرات شکست بخوره.
با تشکر
الاحقر -دلواپس زاده اجناس چینی در بازار باتفاق فرزندم قلی اف دلار دوست. (290640)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۱۳
همه از هم بد ترند (290641)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۱۶
دکتر ظریف لطفا جواب این بی همه چیزا رو بده روس ها کی هستن که فکر میکنن میتونن به ایران دستور بدن؟! (290642)
اميرى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۳۱
بهار جان بد جائى انگشت گذاشتى. انتشار اين نوع خبرها دل و جرّأت ميخاد. مواظب باش. هنوزم اعضاى آن حزب منحله نسبت به انكشور سمپاتى دارند و از بعضي قرائن و شواهد پيداست كه با سفارت مربوط در تماس و همكارى نزديك هستند. (290651)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۶
هر کس به روسیه به چشم متحد نگاه کند در تعیین دشمن دچار خطای خانه برانداز گشته است (290661)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۷
باشه حتما!
لابد به تلافی سلاح هایی که به صدام میدادی تا بهترین و پاکترین جوونامون رو بکشه ، باید این خوشخدمتی رو بهت بکنیم ! (290663)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۴۷
بیلاخ !!!!!!!!! (290664)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۰
این طبیعیه که هر کشوری دنبال منافع خودش باشه
روسیه و آمریکا سروته یک کرباس هستند در کشور ما
منافع ملت مطرح نیست منافع اشخاص مطرح است به
خاطر اینه که یک عده میگویندآمریکا وعده دیگری میگویند
روسیه .رابطه ها باید براساس منافع ملت باشد (290667)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۴:۵۲
هربلایی برسرمان آمدزیرسرروسیه هست (290669)
مورچه
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۵:۱۲
اینجا غروبه (290677)
ب/خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۵:۱۳
200 سال است 17 شهر قفقاز افغانستان ترکمنستان تاجیکستان گرجستان ارمنستان تمام دریای خزر اذربایجان و...متعلق به ملت ایران است از ما جد ا کردن و هنوز هم مخصوصا تودهای ها فعال هستد و ژنرال روس درست گفته مارا نوکر و مستعمره خود میدانند وقتی..... نفس کسی در نماید سفارتشان لانه فساد و جاسوسی رفتار ذلیلانه و .........جنگشون با امریکا زرگری و برای سر کیسه کردن ماست (290678)
امیر
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۱:۵۴
روسیه ما را چپاول کرده درست است اما جنگ امروز روسیه با آمریکا زرگری نیست . (290815)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۵:۲۸
ما سالهاست منتظر فرصتی برای انتقام گرفتن ازال سعود هستیم انتقام از وهابیت بخاطر شهادت حجاج بخاطر هشت سال جنگ تحمیلی وبخاطر مسلمین جهان و خیانتهای این کشور به مسلمانان ایران وجهان (290682)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۰:۴۲
امضاء
نوکر اف (290793)
چغندر
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۵:۵۴
روسیه به اندازه ایران فعلی از ایران خاک جدا کرده.از مسیحیان بریدیم اسیر کمونیست ها شدیم (290691)
د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۰۲
واقعابرای دولت مردان متاسفم شرمتان باد (290693)
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۱۱
ما در مقابل روسیه سیاست سکوت اختیار کرده ایم وهیچ یک از تجاوزگری روس ها را محکوم نکردیم روس ها از این سیاست سکوت دولتمردان ایران برداشت مستعمره بودن را تلقی کرده اند دولت مردان بدانند آخرین ضربه تمام کننده را ما از روسها خواهیم خورد و خورده ایم روسها را آزاد گذاشته ایم و چسبیده ایم به مرگ بر آمرکا در صورتیکه سگ زرد برادر شغال است باید شعار ما مرگ بر روسیه باشد به مرگ بر آمریکا=مرگ بر روسیه مرگ بر آمریکا (290695)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۱۴
شب شما بخیر دوستان تازه فهمبدید!!!؟؟ (290696)
ع خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۱۵
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی (290697)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۲۲
اگر‌میخواهید‌روسها‌رو‌بشناسید‌باید‌از‌ترکمنها‌بپرسید‌،روسها‌بر‌خلاف
ظاهرشون‌ادمهای‌خونسردی‌نیستن‌،این‌جمله‌این‌فرمانده‌روسی
مثال‌سنگ‌بزرگ‌نشانه‌نزدنه،در‌جنگ‌افغانستان‌بعلاوه‌مجاهدین،چون‌ذاتن
ادمهای‌خوشگذرون‌هستن‌با‌تریاک‌و‌هروئین‌اشناشون‌کردن‌یکی‌از‌دلایل‌عقب
نشینیشونم‌همین‌بود،بعد‌این‌کار‌قمار‌با‌خونه‌خود‌روسهاست،مگر‌اینکه‌در
روسیه‌هیچ‌چچنی،تاتار،اینقوشی،وجود‌نداشته‌باشه (290698)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۳۱
واااااای خدایا روسیه تا کجااااااا در ایران نفوذ داره ک اینگونه سخن میگه...من ک ب بعضی از نمایندگان مجلس و ی عده برادران دیگه اصلا مشکوک نیستم (290699)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۷:۱۱
روسیه مثل کفتار است نه مثل گرگ. کفتار اگر طعمه اش لنگ باشد و نتواند راه برود او را با اشد مجازات یعنی زنده زنده می خورد تا بیشترین زجر را بکشد. اما گرگ حداقل طعمه را خفه کرده و بعد می خورد تا طعمه زجر نکشد. ....... (290712)
خلج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۷:۱۲
تصور کنيد که روسيه تمام قطعنامه هاى پيشنهازى عليه سوريه راوتو کرد اما با ايران حتى راى ممتنع هم نداد حالا هم طورى صحبت مى کنند که انگار مانوکر گوش به زنگ انها ييم (290713)
ایران آباد
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۷:۱۶
خوشبختانه اقتصاد کثیف روسیه رو به نابودیه تمام هارتوپورتی هم که میکنه الکیه.الان خونه ی 400000 دلاریش 150000 هم مشتری نداره.پولشم که فاتحه.فقط دارن دست و پامیزنن (290714)
وطن
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۷:۳۷
بیشتر نفت ایران طی تحریم را روسها در بازار پر کردند، تا حق السکوت گرفته باشند!! (290717)
غرب زده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۱۲
تمام ايرانيان قرداد ننگين تركمنچاي وازان ننگين تر سهم 12 درصدي ايران ازدرياي خزر را در طول اين چند ساله اخير را فراموش نكردند............. (290725)
بهمن
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۳:۱۶
ضربه ای که ازاعراب وروسهاخورده ایم یک هزارمش روازآمریکانخورده ایم (290840)
arman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۳:۳۷
متاسفانه ما ایرانی ها در هر کاری افراط و تفریط داریم نقطه تعادل نداریم.در سیاست خارجی هم وحدت نداریم و هرکس سازی را می نوازد که به ضرر کشور تمام می شود.به جای شعار دادن و حرف زدن و همایش گذاشتن باید عمل کرد و دست مفسدان را هر کسی که باشد چه آقا باشد و چه آقازاده باید قطع کرد. هیچ کس نباید در پشت انقلاب و شهدا پنهان شود و بعد هر کار ناپسندی انجام دهد. (290848)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۲۳:۳۸
یعنی اینها اینقدر مطمئن هستند که چنین حرفی را می زنند دیگه.ای ول روسیه ببینم چطور امریکا را بوسیله ایران حذف می کنی. (290850)