به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۹۷۹۰

مجری ممنوع‌الکار تلویزیون در یک تئاتر

گروه فرهنگ و هنر: نمایش "هر کس با تنهایی‌اش" به نویسندگی دوریس لسینگ و کارگردانی سید مهدی احمدپناه از هفتم مرداد ماه در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.
مجری ممنوع‌الکار تلویزیون در یک تئاتر
بازیگرانی چون گلچهره سجادیه، هوشنگ قوانلو، سید جواد یحیویی، مهدی فریضه، پانته آ تاج بخش، مژده دایی و امیرحسین متین‏‌فر در این اثر نمایشی نقش‌آفرینی می‌کنند. سید جواد یحیوی که با اجرای برنامه‌های تلویزیونی خود را به مخاطبان شناساند، در ماه‌های گذشته مطالبی را درباره‌ی ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون بیان کرده بود. یحیوی به تازگی در دو قسمت از سریال داوود میرباقری - شاهگوش - که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود هم بازی کرده است.

متن نمایش"هر کس با تنهایی‌اش" نوشته دوریس لسینگ است، با ترجمه و بازنویسی سارا ابراهیمی و سیدمهدی احمدپناه و به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه، از هفتم مرداد ماه در تالار حافظ میزبان مخاطبان خواهد بود. آرمین موسوی: طراح صحنه ،‌ مریم نعیم‌زاده: طراح لباس‌، کیکاووس شکوهی : مدیر صحنه‌، منصور سهراب نژاد: طراح گریم، هانیه کازرونی: موسیقی‌، الهه حاجی زاده و علیرضا سردشتی: دستیار کارگردان از دیگر عوامل این نمایش هستند. نمایش "هر کس با تنهایی‌اش" از هفتم مرداد ماه، ساعت 18:15 در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.
مرجع : ایسنا