به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۹
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۹۱۶۰

جهانگيري: قربان‌برم‌خدا را، یک‌بام و دوهوا را

گروه سياسي: معاون اول رییس‌جمهور در یادداشتی به شایعات ساخته شده پیرامون ضیافت همسر رییس‌جمهور به مناسبت روز زن پاسخ داد و نوشت: ساکتان و دعاگویان دولت قبل، امروز به دروغ متوسل می‌شوند.
جهانگيري: قربان‌برم‌خدا را، یک‌بام و دوهوا را
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگيري در صفحه ˈفیس بوکˈ خود یادداشتی با عنوان ˈیک بام و دو هواˈ منتشر کرده است و با پرداختن به جزییات ضیافت همسر رییس‌جمهور و جمعی از بانوان که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شده است نوشت:

دیشب که خانه رفتم بحث جلسه بانوان در روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و سر و صداهایی که منتقدان دولت برپا کرده اند مطرح شد. از خانم که اتفاقا در این جلسه حضور داشته پرسیدم که اصل ماجرا چه بوده است؟ گفت این حرف ها نبوده، جلسه ای رسمی بوده با حضور همسران سفرای مقیم تهران، محلش هم ساختمان حافظیه بوده است.

یعنی همانجایی که همه ساله در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم رسمی دیدار سفرای مقیم تهران با رییس جمهور برگزار مي‌شود. برنامه هم ویژه بانوان بوده است. لذا هیچ اختلاطی در کار نبوده است، شام هم نه تنها اشرافی نبود بلکه بسیار مختصر و در حد یک پذیرایی ساده بوده، به ما هم یک سمبوسه و یک تکه پیتزای کوچک رسید. برنامه را هم تشریفات ریاست جمهوری تدارک دیده بود و سرکار خانم دکتر روحانی و سرکار خانم دکتر الهی قمشه ای سخنران جلسه بودند. قرائت قران مجید هم داشتیم و مجری هم سرکار خانم پوریامین بود.

از لباس ها پرسیدم که گفت آنها هم لباس های محلی ایرانی بوده است و در واقع نشانگر تنوع فرهنگی در ایران و به نوعی نشانه غنای فرهنگی کشور بزرگ ایران بوده است. که آخر سر هم به چهارپنج نفر از بانوان خیر که خدمات شایسته ای در زمینه های مختلف از جمله درمان کودکان سرطانی داشته اند با اهدای سکه ای قدردانی به عمل آمده است. به مدعوین هم هیچ هدیه یا سکه ای داده نشده است.

پیش خودم گفتم منتقدین ما که اینطور رگ های گردن را به حجت قوی کرده اند کجا بودند وقتی که در دولت قبل جلساتی با دعوت از ایرانیان مقیم خارج کشور و استقرار در هتل پنج ستاره، با پرداخت کلیه هزینه ها از جمله هزینه بلیت و گاهی تا ده هزاردلار برای هر نفر با آن همه ریخت و پاش برگزار مي‌کردند؟

جهانگبری ادامه داد: جالب است که در آن زمان آرام و خاموش و حتی دعاگوی دولت بودند ولی امروز به یک برنامه رسمی اینطور با توسل به دروغ، گیر مي‌دهند. واقعا نیروی سیاسی برای زدن رقیب و جا انداختن گفتمان ˈاشرافیتˈ مجاز به دروغ بافی است؟ آیا خانم ها در شعار فقط نصف جامعه ما هستند ولی اجازه ندارند یک جلسه کوچک 150 نفره برای خودشان داشته باشند؟ پیش خود گفتم: «قربان برم خدا را، یک بام و دو هوا را.»

غزل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۵۲
آقایون به خدا به پیر به پیغمبر باید سفت و محکم جلوی این افراطیون وایساد . به خدا اینا افسار گسیخته شدن ....چرا دولت ساکته؟!اینا دیگه شورشو درآوردن (220467)
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۱
این حرکتشون نشون میده که ازانتخابات 92تاالان، تاکجای وجودشون داره می سوزه که ازاین حرف های خاله زنکی می زنند. (220476)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۰
تا همونجایی که باید آب بریزند همونجا!!! (220524)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۰۵
مهم مردمند که خود میفهمند چه چیز را باور کنند وچه چیز را باور نکنند...خدا رو صد هزار هزار هزار هزار مرتبه شکر مردم کمی کمی کمی آگاه شدند..افراطیون منزوی تر از همیشه هستند و راهی جز ترتیب این طور مسائل ندارند.نوش جونشون خانما هرچقدر خرج کردند و هرجلسه ای داشتند صددرصد به نفع مردم بوده که رئیس جمهور روحانی اجازه این کارو به ایشان داده... (220480)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۷
وقتي كه در دولت گذشته،مملكت را به همديگر فروختند.از فرودگاه وكشتي وزمينهاي مراتع، كه حتي به خانه هاي سازماني هم رحم نكردند،وشما سكوت كرده ايدو اسناد را براي مردم افشا نمي كنيد. بايد به راه رفتنتان هم ايراد بگيرند. اين يكي حقتان است. چرا كه هميشه مظلوم ،ظالم را پرورش ميدهد. (220484)
جمشي.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۲۸
نداريد شرم ونه بيم ازخداي ::: شما را همانا همينست راي (220493)
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۳۳
آقای جهانگیری عزیز بعضی از این آقایون افراطی تزشون اینه " برای از بین بردن رقیب سیاسی حاضریم ایران رو لبنان کنیم" با یک چنین طرزفکری بحث منطقی جواب نمیده. (220496)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۹
ماه پشت ابر نمیمونه !!! دروغگویان همیشه خوار ورسوا میشن.دیر یا زود داره ولی سوخت وسوز نداره اقای جهانگیری!!!!!!!!! (220510)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۰۱
علت گفتن این خزعبلات اینه که دلار هاشان در این دوره قطع شده و امکان هپلی هپو را ندارند .از بس آقای احمدی نژاد از کیسه مردم هزینه بی دردسر فرمودند که برای دوستانش ترک عادت موجب مرض است در چی: انتقاد هایی که صنار هم ارزشی ندارند. دولت فقط با همراهی مرد فقط صبور باشد, زمانش که رسید باز هم با صندوق تو دهنی میزنیم .ضمنا" آقای جهانگیری فراموش فرمودند که بگویند که هزینه پرواز چارتر رفت و برگشت نیویورک اعوان و انصار محمود خان آنقدر لالاست که روحانی در طول هشت سال آینده میهمانی بده باز هم جا دارد. (220517)
منو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۰۹
من از واژه "افراطیون" پوزش می طلبم. به جای واژه نامترادف این گروه از سیاسیون بهتر است بگوییم "میگ میگ" (220523)
بلوط
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۰۰
وقتی جناب روحانی ازوزرایش وقول هایی که به شهر وندان داده این جوری حمایت کند دیگر انتظاری کمترازاین ازافراط گراهانیست جناب جهانگیری . (220555)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۰۱
اقای جهانگیری درمملکتی که صدای هفت درصدیهایش بلندترازنوددرصدمردم ازتریبنهای رسمی وغیر رسمی شنیده میشود.وبازارتهمت وافتراگرم است .!!!وکاری هم نمیتوانیدبکنید.بایدبگویم ول معطلیداقا!!!!!! (220573)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۵۰
قربون بدم رورو - فیلمشو نشون بدین ما هم لذت ببریم (220750)